جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

عکس دیروز و امروز بابا ها

 

ارتباط بین آدمها مقوله غریبیست 

گاهی بی آنکه بخواهی و بدانی طوری دل هایمان  به هم گره می خورد که ...  

مهم نیست به جای این سه نقطه چی بنویسیم  

مهم اینه که اینو تا وقتی که اون  آدم کنارمون هست درک نمی کنیم .   

 

-

محسن چقدر قشنگ گفته که :  

کاش یکروزی بیاید که برای اهالی این خاک ٬ راه رسیدن به آرامش و پیشرفت و رفاه و شادی و خوشبختی و سعادت و امنیت و آزادی از فرودگاه نگذرد ...

 

روز دوشنبه وقتی این بازی کلید خورد خبری شنیدم که به شدت ناراحتم کرد  

اگر قولش را نداده بودم این بازی را نمی گذاشتم 

 

 

دل آرام ...  

دل آرام عزیز داره از پیش ما میره 

داره میره اونور آبها تا یه زندگی تازه شروع کنه 

شاید باید براش خوشحال باشیم که البته هستیم 

اما نمی دونم چرا وقتی به این فکر می کنم که امشب ٬ آخرین شبیست که دل آرام زیر سقف آسمون این کشور نشسته و پیش ماست ناخودآگاه گریه ام می گیره  

اینا رو امشب نباید می گفتم اما نتونستم که نگم 

دل آرام برای من یه خواهر کوچولوی مهربونه و یه رفیق با معرفت 

که اگه بینمون هزار سال نوری هم فاصله بیفته چیزی از این احساسم کم نمیشه 

اما چه کنم که وقتی به رفتنش فکر می کنم  

اشکم درمیاد و دلم تنگ میشه ... 

 

برات بهترین روزها و ساعت ها و ثانیه ها رو آرزو می کنم خواهر کوچولوی مهربون  

و بی صبرانه منتظر اون هواپیمایی هستم که دوباره تو رو برمی گردونه پیش ما 

 -

سفرت بی خطر و دلت همیشه آرام 

 

 

این پست با همه ملحقات شاد و غمگینش 

با همه خنده ها و اشکهایش تقدیم می شود به : 

 

دل آرام 

  

 -

  

 

 + عکس باباها رو در ادامه پست ببینید ... 

 

 

 

 خیلی خیلی متشکرم از همه دوستانی که تو این بازی شرکت کردند  

و عذرخواهی می کنم اگر وقت بازی کم بود  

دوست داشتم امشب که دل آرام هست حتما رونمایی بشه .

ممکنه کیفیت بعضی عکسها مطلوب نباشه  

اگر روی عکسها راست کلیک کرده و ذخیره کنید میتونید عکسها رو با کیفیت بهتری ببینید . 

برای باز شدن همه عکسها صبور باشید ...

 


 شماره ۱ 

عکس بابای شیرزاد

- 

  

  برای روح بزرگ شیرزاد عزیز فاتحه ای بفرستید لطفا


 

 شماره ۲

عکس بابای تیام

- 

 

  این عکس آقا علیمراد بابای تیام است . سمت چپ ۲۷ سالگی و سمت راست ۵۲ سالگی 


 

 شماره ۳ 

-

عکس بابای آذرنوش

- 

 

آقا خداداد بابای آذرنوش  

ببینید آذرنوش با چه مشقتی داره به دوربین نگاه می کنه  

- 


 

 شماره ۴

عکس بابای دنیز

- 

 

  این عکس آقا حبیب بابای دنیز است رفیق شفیق خودم ...


 

 شماره ۵

عکس بابای فرشته

- 

 

  عکس سمت چپ مربوط به ۳۸ سالگی و سمت راست ۵۰ سالگی آقا فرهاد بابای فرشته است .


 

 شماره ۶

عکس بابای نیما

- 

 

  - 

 

این هم عکس پدر و مادر نیما


 

 شماره ۷

عکس بابای سهبا

- 

 

  عکس سهبا و پدرش


 

 شماره ۸

عکس بابای محمد

- 

 

  عکس بالا مربوط است به ۱۸ سال پیش و عکس پایین ۱۸ روز پیش


 شماره ۹

عکس بابای دلارام

- 

 

  


 شماره ۱۰

عکس بابای پونه

- 

 

   

پونه و مامان و باباش . پونه عینهو الان ستایشه 

خدا رحمت کنه پدر پونه رو ... یه فاتحه براشون بفرستید لطفا


 شماره ۱۱

عکس بابای فاطمه

- 

 

این عکس آقا علیرضا بابای فاطمه و این خانوم کوچولو یاسمین خانوم برادر زاده فاطمه است .

  


 شماره ۱۲

عکس بابای داود

- 

 

  این عکس آقای محمد پور امینی بابای داود است . عکس مربوط است به جشن روز کارگر در سال ۵۴ و تو این عکس ۲۵ ساله هستند . 

 

تو این عکس داود رو در کنار پدرش می بینید . 

   -

این عکس مربوط است به بهمن ۸۷ درست هفت ماه قبل از فوت بابای داود  

 

 - 

برای شادی روح بابای داود فاتحه بفرستید ... 


شماره ۱۳

عکس بابای شادی

- 

 

  عکس امیر آقا بابای شادی


 شماره ۱۴

عکس بابای عاطی

- 

 

  این عکس آقا عبدالرضا است . عکس سمت چپ ۱۵ سالگی و سمت راست ۵۰ سالگی


 شماره ۱۵

عکس بابای بیتا

- 

 

  


 شماره ۱۶

عکس بابای سیندرلا

- 

 

  


 شماره ۱۷

عکس بابای بابک 

- 

 

  این عکس من و باباست ۳۱ سال پیش که من روی دوش بابایم نشسته ام 

- 

 

و در این عکس دوباره من روی دوش بابایم نشسته ام 

کاش می شد یک عکس دیگه اینجوری هم داشته باشم 

۳۰ سال بعد دوباره روی دوش بابای عزیزم ... 

- 

 

این عکس مامان و باباست ۲۸ سال پیش 

- 

 

و این عکس دوباره بابا و مامان ۳ سال پیش


 شماره ۱۸

عکس بابای عادل

- 

  عکس سمت راست بابای ۶۶ ساله و عادل ۳۲ ساله 

عکس سمت چپ بابای ۳۷ ساله و عادل یکساله


 شماره ۱۹

عکس بابای میثا

-  

  عکس سمت چپ مربوط به ۳۱ سالگی و عکس سمت راست برای ۶۰ سالگی بابای میثاست .


شماره ۲۰

عکس بابای مهربان

- 

 

  عکس آقا ولی و راحله خانوم پدر و مادر مهربان ... سال ۵۷ پارک دانشجو 

 

اینهم عکس الان آقا ولی 

برای شادی روح مادر عزیز مهربان فاتحه بفرستید لطفا ...


 شماره ۲۱

عکس بابای هیشکی

- 

 

  عکسهای علی آقا بابای هیشکی ...


 شماره ۲۲

عکس بابای کاپو

- 

 

  اسم بابای کاپو آقا محمد است ...


 شماره ۲۳

عکس بابای پروین خانوم

-  

 

- -

 

-

 

  سمت راست پروین خانوم و سمت چپ خواهر ایشون 

-

 

این هم پدر و مادر پروین خانوم


شماره ۲۴

عکس بابای صالی

- 

 

  


شماره ۲۵

عکس بابای سمیرا

- 

 

  اسم بابای سمیرا آقا رضاست . عکس سمت چپ مربوط به سمیرای ۵ ساله و بابای ۲۷ ساله 

و عکس سمت راست عکس آقا رضا در ۵۴ سالگیه


 شماره ۲۶

عکس بابای حسین

- 

 

  


شماره ۲۷

عکس بابای وانیا

- 

 

 عکس های دیروز و امروز  آقا نصرالله بابای وانیا


 شماره ۲۸

عکس بابای خورشید

- 

 

  


 شماره ۲۹

عکس بابای الناز

- 

 

  


 شماره ۳۰

عکس بابای محسن

- 

 

  


 شماره ۳۱

عکس بابای مریم

- 

 

  


 شماره ۳۲

عکس بابای مهرداد

- 

 

  عکس آقا مسعود بابای مهرداد


 

 شماره ۳۳

عکس بابای نیمه جدی

-  

  


 

 شماره ۳۴

عکس بابای مهیاس

- 

 

  اسم بابای مهیاس جعفر است . عکس سمت چپ در ۳۵ سالگی و سمت راست ۵۰ سالگی


 

 شماره ۳۵ 

-

عکس بابای آرش ناجی

- 

 

  دو بابا در یک قاب ... اصغر آقا بابای آرش ٬ آرش و تارا دخترش


 

 شماره ۳۶

عکس بابای هاله بانو

-  

  

  

 

عکس های اصغر آقا و زری خانوم پدر و مادر هاله بعد از سالها


 

 شماره ۳۷

عکس بابای آلن

- 

 

  آقا محمد حسین سال ۵۳ 

-

 

سال ۸۹


 شماره ۳۸

عکس بابای آرش پیرزاده

- 

  

خانواده آرش در سال ۵۶ 

- 

  این هم عکس حالای این خانواده


 شماره ۳۹

عکس بابای آوا

- 

 

  


 شماره ۴۰

عکس بابای مریم شیرزاد

- 

 

  


 شماره ۴۱

عکس بابای رگبار

-   

سال ۶۵ بابای ۳۵ ساله و آقا رگبار ۱۰ ساله و خواهرش 

  سال ۸۹ بابای ۶۴ ساله و فرزندان همان دو تا کوچولوی عکس قبل


شماره ۴۲

عکس بابای گل گیسو

- 

 

  


 شماره ۴۳

عکس بابای سبا

- 

 

عزیز آقا بابای سبا سال ۵۱ 

 

این هم عکس عزیز آقا در سال ۸۹


 شماره ۴۴

عکس بابای محمد رضا

- 

  

این عکس آقا قاسم است پسر عموی سبا که به رحمت خدا رفته 

برای روح بزرگش فاتحه ای بفرستید ...

  


 شماره ۴۵

عکس مامان و بابای آناهیتا

- 

-

 

  استاد سعادت و بانو


 شماره ۴۶

عکس بابای میلاد

- 

 

  توجه داشته باشید که میلاد با اینکه هنوز وبلاگ نزده این اولین عکسیه که ازش دیده میشه ...


 شماره ۴۷

عکس بابای محدثه

- 

  

- 

  


 شماره ۴۸

عکس بابای الهام

- 

  - 


شماره ۴۹

عکس بابای بهنام

- 

 

  بهنام و باباش آقا محمد 

 

بهنام وداییش احمد آقا 

 

بهنام و مامانش هاله بانو 


 شماره ۵۰

دو عکس از بابای محمد

- 

 

  


 شماره ۵۱

عکس بابای الف

- 

  

- 

  


 شماره ۵۲

عکس بابای مامان عارفه

 - 

 


 

ایشالا خدا همه عزیزان رفته رو بیامرزه

و به همه پدر ها و مادرها سلامتی و طول عمر بده  

ایشالا که قدرشون رو بدونیم .

 

ممنونم که مثل همیشه همراه بودید و با معرفت

معذرت می خوام از دوستانی که عکس یادگاری از باباهاشون نداشتند و نتونستند شرکت کنن  

معذرت می خوام از کسانی که با دیدن عکسها غصه دار شدند  

معذرت می خوام از کسانی که دوست داشتند بازی کنند ولی به هر دلیلی نتونستند 

و معذرت می خوام از مهدیه  و جزیره ٬ نازی و نگار

امیدوارم کم و کاستی و ایرادهای این بازی رو به بزرگیتون ببخشید  

به خاطر ایده این بازی از مهربان ٬ محسن باقرلو  و آقا بزرگ ممنونم  

اگر عمری بود یه روزی بازی عکس پدر بزرگها و مادر بزرگها رو هم برگزار می کنیم ... 

  

 

 

 

 

 

+ آهنگ این پست کار مشترکی است از احسان خواجه امیری و بابایش ایرج  

 

 

 

نظرات 231 + ارسال نظر
م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:00

بسمه تعالی

اول !

برادر محمد ، معاون اول و مشاور عالی وبلاگ جوگیریات !

هاله بانو چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:01 http://halehsadeghi.blogsky.com/

محمد

آناهیتا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:02 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

چندم شدم؟

پونه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:03 http://jojo-bijor.mihanblog.com

آذرنوش چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:04 http://azar-noosh.blogfa.com

پنجم

پونه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:05 http://jojo-bijor.mihanblog.com

بابک خسته نباشی دستت درد نکنه

آذرنوش چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:06 http://azar-noosh.blogfa.com

محمد

پونه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:08 http://jojo-bijor.mihanblog.com

دلی جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

هاله بانو چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:08 http://halehsadeghi.blogsky.com/

عالی بود
خسته نباشید

م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:09

اول در مورد دلارام ...

راستش اولش که شنیدم منم مثه بچه ها خیلی دلم تنگ شد ... هرچند تنگ میشه ، اما راستش خوشحالیم بیشتره ... فک میکنم مهم ترین چیز برای ماها ، پیشرفت تک تک بچه هاست ... خدا به همراهش ...

م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:10

دوم در مورد باباها ، یبار نگاه کردم ، اما باید چند بار دیگه ببینمممممممممممممممممممم

آناهیتا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:10 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

هر کار کنیم بغض داریم
بخاطر دل آرام و باباهایی که نیستند

پونه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:12 http://jojo-bijor.mihanblog.com

ممد تو فقط بزرگ شدی بچه
عین همون بچه گیتی

پونه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:14 http://jojo-bijor.mihanblog.com

نازی دلم حاجی رو خواست انگاری دلم براش تنگ شده
این عکس رو مشهد انداختیم

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:15 http://denizlove.blogsky.com/

چی بگم؟؟؟
خیلی قشنگن...
روح باباهایی که رفتن شاد...
و امیدوارم همه باباها سرزنده و سلامت باشند...

آذرنوش چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:16 http://azar-noosh.blogfa.com

mhb چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:17 http://www.mhb5266.blogfa.com/

سلام
ممنون برای حسی که الان دارم

آذرنوش چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:18 http://azar-noosh.blogfa.com

خدا بیامرزه همه ی پدرای از بین ما رفته رو و خداوند به ما همت و قدرشناسی بده تا قدر باباهامونو بدونیم... بچه ها فاتحه رو فراموش نکنید...

م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:19

ای بابا ... همه آیکون گریه میذارین چرا !

خدا رحمت کنه کسایی که بینمون نیستن اما خب ...

محسن باقرلو چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:19

نمی دونم چی بگم بابک ...
فقط اینکه مرسی پسر ... مرسی ...
حس و حالم موقع دیدن عکسا توصیف نشدنیه ...
بغضم به تلنگری بنده الان ...
خواستم بهت زنگ بزنم و تشکر کنم نتونستم ...
اینجور کارای بزرگ و باشکوه و به یاد موندنی کردن آدم بزرگ و باشکوه می خواد که تو هستی رفیق ... بازم ممنونتم عزیز ...

فرشته چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:19 http://feritalkative.blogfa.com/

خیلی خوب بود خسته نباشی بابک خان مرسی
عکس ها خیلی خوبن ادم دوست داره هی نیگا کنه به همشون !
آهنگ وبلاگ هم خیلی خوب مرسی از حسن سلیقه ات !
قربون بابای خوب خودم برم بیچاره چقدر تو این ۱۲ سال پیر شده

تیراژه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:19 http://tirajehnote.blogfa.com/

بابک جان؟
شد یکبار یه بازی بذارید ولی اشک ما در نیاد؟
این رفتن دلارام هم که......
الهی قربون همه ی این بچه ها و باباها برم.
خیلی دلم میخواست من هم بودم.پدرم بود..یا مادرم..
روح همه ی پدر های نازنینی که نیستن شاد
روح شیرزاد عزیزمان شاد
ممنونم جناب اسحاقی
واقعا ممنونم
و اینکه...عاشقانه همه ی شما عزیزان رو دوست دارم
اینو الان بیشتر از هر زمانی احساس میکنم
همین حالا که دارم این عکس ها رو میبینم
همین حالا که بدجوری..بدجوری ..دلتنگ دل آرامم
دل همه ی شما شاد....

محمد چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:21

دمت گرم...
خسته نباشی

الهام چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:22 http://sampad82.blogfa.com

لووود نمیشهه ه ه ه:((((

مریم همسفر شیرزاد چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:22

کیامهرجان دستت درد نکنه و ایشالا همیشه زنده باشی
تو باعث رقم خوردن بیشتر خاطره های خوب بچه هایی

ممنونم که با صبر و حوصله برای هممون صبر کردی
مخصوصا من و شیرزاد

برای دلارام عزیزم آرزوی موفقیت همیشگی میکنم
امروز که صداشو شنیدم خوشحال بود
ایشالا به زودی و با دست پر برگرده
خیلی خانومی دلارام جونم
تو لایق بهترینها تو دنیایی
موفق باشی عزیز دلم

فرشته چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:22 http://feritalkative.blogfa.com/

خدا همه ی بابا ها رو واسه بچه هاشون حفظ کنه و به همشون قدرت و همت بده که همیشه پیش خانوادشون سربلند باشن !
خدا بابای همه ی اونهایی هم که به رحمت خدا رفتن بیامرزه روحشون شاد ...

محسن باقرلو چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:24

من یادم رفت اسم بابامو بگم ...
اسم بابای من مرحمت الله س
اون عکس قدیمی فک کنم مال حدودای سی سالگی ش و عکس جدیده مال شصت و پنج سالگیشه ...

شازده کوچولو چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:24 http://www.kajboland.blogfa.com

الهی من قربون اون موهای سفیدتون اون چهره های مهربون و دستای خستته تون بشم همهم باباهای دوست داشتنی

خسته نباشی بابک
من نمی تونم جلوی اشکامو بگیرم نمی دونم چرا؟
خدا همه مامان و باباهایی که در کنار بچه هاشون نیستن رحمت کنه و سایه اونایی هم که در کنارمون هستن سالهای سال پایدار بداره

راستی عکس آرش و تارا هم فوق العاده بود
بابک عکس مامانت خیلی خوشگله
مامان مهربان هم خیلی خوش کلاس و خوش تیپ خدا رحتشون کنه

بال و پر سوخته چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:24 http://parvaneiidaratash

دستتون درد نکنه
خیلی کار قشنگی بود
خدا پدر و مادرایی که فوت کردن بیامرزه

مریم همسفر شیرزاد چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:25

کیامهر تو یه بار دیگه گل کاشتی
واقعا خسته نباشی
خیلی قشنگن
همشون

م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:25

خسته نباشی کیامهر ... از اون بازی هایی هست که مطممئنم همیشه یاد هممون میمونه ...
دمت گرم

آذرنوش چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:25 http://azar-noosh.blogfa.com

بابک جان واقعا مرسی . مرسی که وقت گذاشتی

محسن باقرلو چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:25

برای دلارام عزیز هم قشنگترینها رو آرزو می کنم از صمیم قلبم ... ایشالا همیشه هر جا که هست شاد و موفق و سلامت باشه ... و این پست فراموش نشدنی و احساسهای قشنگ و محشرش چه وخت خوبی بهش تقدیم شده ...

پونه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:27 http://jojo-bijor.mihanblog.com

بابک میدونستی جای خالی کوچولوی شما تو بغل مامان بابات خالیه؟؟؟

مهیاس چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:27

مرسی
زیبا بودند...
:)

محسن باقرلو چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:28

خدا شیرزاد نازنین رو رحمت کنه
خدا همهء باباها و مامانای توی این عکسها رو که دیگه نیستن رحمت کنه ... روحشون شاد و آروم ... چقدر معرکه س این خاطره ساختن های تو پسر ... این قدردانی کردن های بچچه ها از عزیزانشون به واسطهء بازی های تو ...

آذرنوش چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:29 http://azar-noosh.blogfa.com

بچه ها چرا دل آرام نیستش؟

نیما چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:29

یره این عکسا چقدر حس و حال متفاوتی دارن ! هیشکدوم از این آدما ، اون قدیما فکر نمیکردن که یه روز عکسشون واسه این همه آدم غریبه نشون داده بشه ! حتی الان هم بعضیاشون تصور نمیکنن !

ایدت محشر بود !

در مورد دلارم بانو هم امیدوارم همیشه خوب و خوش باشه هرجا که هست !

ری را چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:29 http://narenjestaan.persianblog.ir

خدا به همراه پدرهائی که رفتن
و خدا نگهدارعزیزانی که هستن
که نفسمون به نفسشون بنده
هوای دلمون ابری شد
ولی
ممنون
از همتون

م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:29

اینو چند روز پیش یکی از بچه ها بهم اس ام اس کرد :

رفتم دم یخچال ، کمپوت رو در آوردم بیرون میبینم انگار چند وقت ازش گذشته و نمیشه خورد ! به مامان میگم اینو بندازم بره ؟! تاریخش گذشته ها ...
مامان میگه نه ! بذار بابات میخورش !
به سلامتی همه ی بابا ها

فرزانه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:30 http://www.boloure-roya.blogfa.com

مرسی بخاطر این همه زحمت و عرض معذرت از این که به دلائلی نتونستم عکس بفرستم.
خدا همه پدر و مادرها رو برامون حفظ کنه و روح عزیزان رفته هم شاد و قرین آرامش.
برای دلارام هم بهترین ها رو آرزو میکنم.

آناهیتا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:30 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

وقتی فکر می کنم یه سری مامان باباها تو این عکسا نیستن و یه سری چند سال دیگه حضور ندارن
فقط اشک میاد و اشک....

کیوان اصغرپور چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:32

دست همتون درد نکنه بویژه بابک عزیز که همیشه کاراشوو دوس دارم ، مرسی
خیللللللللللللللللللللللللللللللللی باحال بود
منو برد به سالها پیش ، امیدوارم سایه شون همیشه بالا سرتون باشه ، و روح اونایی که فوت کردن هم قرین رحمت ایزدی باشه ... (چه میشه کرد دیگه همه رفتنی ایم ...)

آذرنوش چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:33 http://azar-noosh.blogfa.com

محمد

فرشته چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:35 http://feritalkative.blogfa.com/

اخ گفتی محمد تو خونه ی ما هم هر چی که خورده نمیشه بابام همش رو میخوره
واقعا به سلامتی همشون

م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:36

جان بابا ، بشنو از من ، زندگی شادی و غصه دارد

روح و جانش غم نبیند ، بر خدا هرکی دل میسپارد

در دوران پیری ، ایام دلگیری ، میخوام باشی تو عصای دستم

من موجم تو دریا ، من خاکم تو صحرا ، هرجا باشی در بر تو هستم

محسن باقرلو چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:37

می دونی از وختی این پست آپ شده
چن بااااار از بالا تا پایین همه عکسا رو نگاه کردم ؟ ....

م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:37

فرشته تو خونه ی هممون یه همچین چیزی هست !

دخترک زبون دراز چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:38 http://www.inrozha.blogsky.com

سلام...
من اصلا بدقول نیستم اصلنشم اصلا تو ولایت ما هنوز ساعت ۵ نشده اصلن من فکر کردم منظورت ۵صبحه تازشم
اقا شرمنده از الان تایم بگیرید داره اتچ میشه از ولایتمون به گمونم اگه کفتره وسط راه نخوابه تا ۵صبح برسه

علیرضا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:39 http://4malite.blogsky.com

...
چی بگم آخه ...
قربان شما بابک جان
فقط همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد