جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شماره یک :


این سومین سال پیاپی است که دنیز عزیزم عکس های اولین برف زمستان را برایم می فرستد .

امروز صبح تبریز سفید پوش بود از برف

و درست همان سر صبح ، دنیز مرا میهمان کرد به تماشای این حس سفید ...


ممنون دنیز ...



+ عکس های اولین برف امسال را در ادامه مطلب ببینید ...



شماره دو :


عکس جدید هدر را دیدید ؟

هندوانه و انار ...

شب یلدای امسال همگی اینجا دعوتید

بازی صوتی یلدای امسال را از دست ندهید .

توضیحات تکمیلی انشاء الله بزودی ....




شماره سه :



پیش بینی وضعیت هوای امشب


ورزقان : بارش برف - منفی 2 درجه سانتیگراد

هریس : ابری   -      منفی 2 درجه سانتیگراد

اهر : بارش برف  -    صفر درجه سانتیگراد



+ دعا کنید برف امسال خیلی سرد نباشد ...


 










نظرات 31 + ارسال نظر
کاسپر(بابک) چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:04 http://kasperworld.ir

شبخیر بابی ... ته چین نووش جان اولش
دومش به به چه برفی دست دیز درد نکنه
سومش اخخ جوون منم همین مدنظرم بودا
چهارمشم نگو باوو الان اینجا (فردیس) هم سرد میشه ها ...

طـ ـودی چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:05

الان که از مدیریت وبلاگ اومدم بیرون، تو لیست وبلاگ های به روز شده جوگیریات، دنیای دل ارام، باغ بی برگی و گاه نوشت های محسن باقرلو همگی باهم جزو لیست بودن!!
خیلی جالب بود

بلاگ اسکای رو غرق کردیم دیگه

کاسپر(بابک) چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:05 http://kasperworld.ir

پنجمش اینکه ای بابا اول هم که شدیم
والا با اون برفاشون نه ببخشید با اون قاچ هندونه شون

دل آرام چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:07 http://delaramam.blogsky.com

جانم هدر
جانم برررررررف ... مرسی دنیز برای این عکسهای قشنگت . جای ما رو حسابی خالی کن
جانم بازی شب یلدااااا

برای عزیزانی که مجبورند این سرما رو تحمل کنند ، آرزوی شبهای گرم دارم و امیدوارم هر چه سریعتر یک سرپناه درست و حسابی براشون فراهم بشه .

م . ح . م . د چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:08

چقد دلم برف خواست !

عارفه چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:12

یه بار دیگه هم لینک وبلاگ دنیز رو واسه همین برف داده بودین نمیدونم 89بودیا 90 که عکس برف تبریز رو گذاشته بود من از همونجا بود که با دنیز دوست شدم.
آقا کیامهر خدا خیر دنیا آخرت بده که پست گذاشتین چی بودن اون پست ها قبلی آدم می ترسید به عکس ها نگاه کنه چه برسه خوندن پست

daneshmang چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:29 http://daneshmang.blogsky.com

salam
man ke too tabriz barfi nadidam
age be havashenasi ham niga konin asan nagofte bood tabriz bargf miyad

دوستمون دنیز گفت که اسم منطقشون ولیعصره و این عکس ها ها هم مال ساعت 7 صبح دانشگاه آزاده
گویا اونجا برف میومده

پیمان چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 01:25

خیلی قشنگ بود عکسا حال کردم
فقط طالقانم هواشو پیشبینی میکردی خوب بودا

ملودی چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 02:04 http://melody-man.mihanblog.com/

وااااااااااااااااای چه برفی.
من که عاشقشم.نمیشه یه برنامه برف بازی بذارید کلی هم طرفدار دارها

من - هیچکی - نیستم چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 04:02

میدونستم مثل خودم برف دوستی ، اواخر مهر عکس اولین برف را برات میفرستادم .
ایشالا سال دیگه.

پروین چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 05:38

عکس های زیبایی بود. دست دنیز عزیز درد نکنه.
ما که توی ایالت اونتاریوی کانادا تقریبا اواسط دسامبر هنوز چمن هامون سبزه. کار دنیا وارونه شده!

فرزانه چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 07:55 http://www.boloure-roya.blogfa.com

صبح عالی متعالی
واااااااااااااای عجب برفی. الان دلم می خواست خونه بودم. کنار بخاری و یه پتو و بالش. آخه این چه شکنجه ای اول صبحی برای یه کارمند دون پایه
لطفا موضوع بازی رو هم زودتر بگید که تا دوستان به خودشون بیان شب یلدا شده .
اما امسال برف سرده. آتیش سوزنده هست و مسئولین .........................

ثنا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:16 http://angizehzendegi.blogfa.com/

عکس آخر چه باحال بود.حس گرم و نرم و پاک برف

هدرات فوق العادست...

دعامیکنم چشم

راستی من نسبت به اخر آذر و قضیه پایان دنیا نگرانم.همه بچه ها حلال کنن مارو و اگه مردیم فاتحه بخونیم واسه هم.جدی میگم.

سمیرا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:19 http://nahavand.persianblog.ir

امسال هیچ حسی به یلدا و هندوانه و انار ندارم...کاش قشنگ باشد کاش در پس بلندیش آرامشی نهفته باشد....کاش هیچ کارتن خوابی سردش نشود...کاش بچه های هریس و ورزقان هم بخندند

ثنا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:24 http://angizehzendegi.blogfa.com/

راستی بنظر شما الان حال پروین خانوم چطوره؟باتوجه به ابنکه فرمودن:
"ما که توی ایالت اونتاریوی کانادا تقریبا اواسط دسامبر هنوز چمن هامون سبزه"
بیشتر منظورم این قسمتشه:
ما که توی ایالت اونتاریوی کانادا

خوشا بحالت ای روستایی!!!

-دایی لامصب منم نمیگه ما دلمون کباب میشه.بش میگم اونجا تو آلمان دلت واسه تهرون و ایران تنگ نمیشه؟میگه هاها ها/نه بابا یاد میدون انقلاب که میفتم کهیر میزنم...
اِ آخه بابا لامصب فکر مام باش که تا اخر عمر بخاطر کار خانوادمون نمیتونیم از وطن و ممالک عربی پارو فراتر بزاریم...
اینا سر دلم سنگینی میکرد،ببخشید نمیگفتم میمردم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:52

عجب هدری :)
لایک ++++++

صومعه چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:53

سلام علیکم جمیعن

کامنت شماره دار

شماره یک :
ممنون از دنیز عکس به خاطر ارسال عکسها و ممنون از جناب اسحاقی بابت نمایش عکسها بسی لذت بردیم.

شماره دو :
بله دیدیم
هدر جدید را هندانه و انار را (آخه برادر من نمیگی انار و هندوانه به این قرمزی آدم رو سر صبحی به هوس می ندازه)
ممنون از دعوت شما ایشا اله بتونم هم توی مهمونی یلدا و هم توی بازی صوتی شرکت کنم.

شماره سه:
به من بود که آرزو می کردم حداقل امسال برف نباره اما حیف که به حرف گربه سیاه (من) بارون نمی باره.
ایشااله که خیلی سرد نباشه

صومعه چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:55

راستی تو جواب کامنت ژست قبل ایزی لایف رو خوب اومدی برادر ریسه رفتم از خنده

صومعه چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:56

ژست=پست

ثنا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:57 http://angizehzendegi.blogfa.com/

تو پست ته چین مهربان بانو،یکی بنام آذرنوش کامنت داه بود تاحالا ته چین نخورده نمیدونم چرا نمیتونم از وسوسه دیدن وبلاگ چنین کسی بیرون بیام

برم پیداش کنم.ببخشید منم شدم پرچانه ی 2 امروز!

مامانگار چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 09:19

عکسهارو دیدم...یهو یخخخخخخخ کردم !!
چه آرامشی تو عکسهاس..
کاش تو خونه بی سقف مردم اونجا هم آرامش و گرما جاری بشه..

مریم چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 10:52 http://www.maryamkhanoomi.blogfa.com

منم تبریز هستم.اما منکه برفی ندیدم.کجا برف اومده؟منظورتون ورزقان بوده یا خود تبریز؟

ولیعصر تبریز
ساعت 7 صبح
عکس ها هم مال دانشگاه آزاده

سمیرا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 11:02

1-ممنون دنیز جان ،ممنون بابک جان
2-ممنون از دعوت شب یلدا ،ولی متاسفانه من فردای شب یلدا میتونم فایلهای صوتی را گوش بدم،جای منم خالی کنید
3-یعنی فکرش هم ادمو میسوزونه وای به حال سرماش امیدوارم هر چه زودتر برای همه بی پناهان ،پناهگاهی گرم ، مهیا و فراهم بشه .

خانمی چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 11:09 http://monastories.blogfa.com

اونور برف میاد تهران میره تو قندیل!

عجب برفی ... دست دنیز مرسی ...

برف دوست دارم مخصوصا وقتی زیاد میشینه ...

میگم اون انار هدر مال من هندونه ش رو عادلانه تقسیم کنید بخرید!

آمین ...

شادی چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 11:26

سلام
وقتتون بخیر
آقا ما خاموش بودیم
تازه لپ تابمونم عوض کردیم اگرنه یه 7-8 ماهی هست مهمون اینجاییم
خلاصه که داداش ما هم هستیم
همه این کولی بازیام برا همین بود که بگیم ما هم بازی

قدمتون سر چشم

amine چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 12:27 http://sarzamineman1.blogsky.com/

اخه بابک جان مگه میشه جایی برف بیادو سرد نباشه

جوووونم هندونه

آوا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 14:13

1- دست دنیز عزیز درد نکنه.میبره
وسط دل زمستون مینشونه مارو
2-دوست دارم شرکت کنم اگه
صدام باز بشه،فعلاکه سایلنت
هستم بخاطر سرماخوردگی
3-خداکنه سردنباشه
یاحق...

تلخند خانم چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 14:39 http://TALKHANDHA.BLOGFA.COM

درود
آخه اینقدر دل ما جنوب نشینهای دور از سرزمین مادری پر برف و باران رو آب نکنید خب
به خدا گناه داریم

مانیا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 19:19

من تا حالا یه بار هم از نزدیک برف ندیدم
هیچوقت رو هیچ برفی قدم نذاشتم
وای چقد بده آدم به این سن برسه حسرت دیدن و راه رفتن روی برف داشته باشه نه؟

آذرنوش چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 19:41 http://azar-noosh.blogsky.com

من تا حالا برف ندیدم

دختری از یک شهر دور شنبه 25 آذر 1391 ساعت 18:24

عکس ها قابل شما رو نداشت...
خوشحالم که خوشتون اومده اما یه چیزی...
من هیچوقت بهتون دروغ نگفتم... به حرف من شک نکنید... فقط همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد