جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

تبریک صوتی نوروز

ایده تبریک نوروزی ، اسفند 89 به ذهنم رسید . با دوستانی که شماره تلفنشان را داشتم تماس گرفتم و تبریکشان را ضبط کردم . سال 90 هم این اتفاق تکرار شد .

برای یادآوری نشانی این دو پست را می گذارم تا اگر دوست داشتید بشنوید .


تبریک نوروزی سال 89

.

تبریک نوروزی سال 90


امسال همانطور که می دانید سال اقتصاد مقاومتی بود . ما هم به منظور کاهش هزینه ها از تماس با تک تک دوستان صرفنظر کردیم و به جای آن به بچه ها اسمس فرستادیم که اگر مایل هستند تا در پست تبریک نوروزی سال 91 مشارکت داشته باشند خبر بدهند که الحمدالله دوستان بهتر از بنده اقتصاد مقاومتی را بلد بودند و جواب اسمس را هم ندادند .


این را شوخی کردم البته ...


امسال یک پست صوتی رادیو مانند از تبریک صوتی دوستانم آماده خواهم کرد که شامل تبریک عید و یک ترانه به سلیقه آن دوست عزیز است .

گفتم شاید از دوستانی که شماره تماسشان را ندارم هم کسی مایل باشد در این برنامه شرکت داشته باشد . بنابراین از همین حالا به مدت بیست و چهار ساعت فرصت دارید تا تبریک نوروزی و ترانه انتخابی خودتان را به این نشانی ارسال کنید :


kiamehr.bastani@gmail.com


لطفا فایل صوتی کوتاه باشد .

حتما خودتان را معرفی کنید

و ترجیحا لینک ترانه مورد نظرتان را هم بگذارید .


ممنون ....



دوستانی که در پست قبل درخواست عکس سفره هفت سین آبجی نرگس را کرده بودند تشریف ببرند ادامه مطلب ...





سفره هفت سین خواهر مهربان





سفره هفت سین آبجی نرگس که در مسابقه سوم شد ...


نظرات 36 + ارسال نظر
سهیل شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 00:13 http://www.dezz.blogfa.com

مرسی

دوست شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 00:22 http://asme1982.blogfa.com

سلام بابک جان.
اول از بابت تماس دوم عذرخواهی می کنم این چند روز خیلی درگیر بودم .
دوم اینکه مهربان بانو و آبجی نرگس می تونند یه مزون سفره عقد بزنند کارشون هم حسابی سکه میشه.ما هم تبلیغ می کنیم باور کن. میشه یه کار شیرین و شاد .

نگین شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 00:26

سفره ی مهربان که خوشگلتر بود که!
این داور کی بوده من برم بزنم پَس ِ سرش با این قضاوت کردنش!!


++ من الان هدفم اینه که بین عروس و خواهر شوهر تفرقه بندازم دم ِ عید! گفتم یهمدتی از جوگیریات دور بودم برگشتنمو اینجوری جبران کنم!

ف رزانه شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 00:38

دستتون درد نکنه حتما اینم خیلی جالب میشه...

نه که من صدام خیییییییییییییییلی زیبا و گوش نوازه اصلا تمایل ندارم کسی صدامو بشنوه!!!یه وقت چشم میخورم!!!!!!

دوستان زحمت بکشن ما استفاده کنیم خوشحال بشیم

سفره ی آبجی مهربان و آبجی نرگس هم خوشگل بود اما من سفره ی مهربان رو بیشتر دوس داشتم

نگین شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 00:40

منم خیلی دوست دارم شرکت کنم این دفعه و قول میدم اگه اینترنتم مثل امروز قاط نزد حتما فایل رو بفرستم..

ف رزانه شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 00:57

صدای مهربان مثه صدای دختره آشپزه س توی فیلم "ویلای من" یه صدای ناز و بچگانه و دوست داشتنی با این خنده های قشنگش

انشاا... همیشه دلش شاد باشه و از ته دل بخنده

نگین شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 01:29

من همین الان فایل رو فرستادم آقای اسحاقی..

محسن باقرلو شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 02:01

کیا جون هر وخ خواستی من آماده ام !
( چه جملهء سکسی ناجوری شد ) !!!

طـ ـودی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 02:02 http://b-namoneshon.blogsky.com/

یا این هدر جدیده، یا من تازه دیدمش
به هرحال، خیلی دوست داشتنیه، خیلیــــــــــ

احساس میکنم حسابی از اون هدر قبلی خسته شده بودم و نمیدونستم!!

تیراژه شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 07:24 http://tirajehnote.blogfa.com

هدر نو مبارک..آن هدر قبلی با تک درخت سمت راست\چپ؟ اش برایم غمگین بود..شاید به خاطر همزمان شدنش با پست بازی وبلاگی ای که کمی بوی دلخوری از آن به مشامم میرسید..بگذریم..
تک تک سفره ها ذوق بانوان شرقی خوش هنر را به رخ میکشید..بسیار زیبا بودند..مرسی
و اما تبریک صوتی..اگر وسطهای فایل ها یک نویز پارازیتی ِ "تماما خنده!" کم داشتید با این صدای زیر و بچگانه ام درخدمتم..عنایت دارید که قبلا موقع مصاحبه ی سالگرد وبلاگ دانه ها چه شاهکاری تحویلتان داده ام که!
و "صبح اولین روز ِ آخرین هفته ی سال 91 "تان به خیر..
یا بهتر بگم آخرین "اولین روز ِ هفته" ی سال 91!

جعفری نژاد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 08:12

سلام

کیا به جان هر چی مرده دیروز از وقتی تلفن رو قطع کردی تا 5-5.30 جون کندم که فایل رو آپلود کنم ولی نشد که نشد، ینی گل بگیرن در این ISP ها رو که یکی از یکی مزخرف ترن

امشب می ذارم برات. قول می دم بذارم برات. اصن جلوی همین بچه های بلاگستان متعهد می شم که بذارم برات جیگر جاااان

جعفری نژاد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 08:16

میگما به نظر خودت کدوم سفره بهتر بوده کیا؟!!
جواب بده دیگه... نه جرات داری جواب بده ببینم

(آیکن "یه آدم عوضیه حاشیه سازه فتنه" )

جعفری نژاد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:14

گذاشتم برات، دیدی الکی می ترسیدی؟!

جعفری نژاد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:17

راستی من هر چی می گردم گوشی موبایلم رو پیدا نمی کنم تو نمی تونی حدس بزنی که کجاست؟!




چه حالی می ده کامنتدونی خلوت، عین کوچه ی خلوت می مونه ینی دست آدم بازه واسه هر کاری، می دونی که...

تلخند خانوم شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:30

درود

شما که زحمت کشیدید خب عکس سفره آبجی مریمتان را هم می گذاشتید

سمیرا شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:42 http://nahavand.persianblog.ir

مبارک باشه اما به نظر منم سفره مهربان قشنگ تر بود

ف رزانه شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:44

منم فایل فرستادم(کی گفته اون کامنت دیشبی مال من بوده؟ هرکی بگه مال خودش بوده)

آوا شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:57

سفره ها یکی از یکی دیگه زیباتر
دست همگیتون درد نکنه ودیگه
اینکه دوس دارم شرکت کنم
بازی صوتی رو....کسی چه
می دونه شاید بشه آخرین
یادگاری ازمون.......البته
منظورم توی سال91بود
وگرنه فعلناهستیم
درجوارهم.پایدارباشید
یاحق...

خانمی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 12:59 http://monastories.blogfa.com

مرسی عکس سفره ها رو گذاشتین .

سفره آبجی نرگس به خاطر رنگ آبی آرامش بخشه :)

هدره خیلی خوشگل و با روح و زنده است حس خوبی داره

سمیرا شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 14:04

سلام بابک جان.
بازم ضبط فایل صوتی
ممنون بابک جان بخاطر این همه زحمتی که میکشی و لحظات قشنگی راکه به یادگار میذاری.

heti شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 14:11 http://khalehhetiking.persianblog.ir/

هر دوتا سفره خیلی قشنگن .خیلی هنرمندن هر دو خانم .

سرزمین آفتاب شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 16:09

من که همچنان معتقدم سفره همسر جانتان زیباتر بوده

اما
من داور نیستم
پس...بگذریم
آقا تا آخر امشب می شه فایل فرستاد؟ من الان بجر پی سی هیچی ندارم...نه میکروفون نه کابل نه... ببین چه کرده این اقتصاد مق.ا.ومتی !

بابک اسحاقی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 16:19

بله اخرین فرصت امشبه دوستم

م مثل میترا شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 17:08 http://mitra-k.blogfa.com

سلام

خرابات نشین شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 17:22

دست شما بابت عکسها خیلی خیلی درد نکنه، من از ایده ی فنجون و نعلبکی که مهربان بانو توی سفره هفت سینشون بکار برده بودن میخوام استفاده کنم با اجازه خیلی خیلی قشنگ بود

جزیره شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 17:37

واقعن بی سوادی هم بددردیه آآآآآآآآآآآآآآآآآآ.گفتی بیست و چهار ساعت، من به حساب خودم تا فردا شب وقت داشتم
ولی خودمونیم خیلی هم کم وقت دادی این دفعه

دل آرام شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 17:53 http://delaramam.blogsky.com

ای وای... چقدر زود گذشت... یعنی امسال انقدر خوش گذشت به من؟! واقعا انتظار نداشتم انقدر سریع به مرور صداهای پارسال بنشینم و دو روز بعد صداهای تازه... تبریکهای تازه... ارزوهای تازه... رو بشنوم...

پارسال... این روزها عجب حال و هوایی داشتم...
به سهم خودم ممنونم که خاطراتمون رو انقدر زیبا بایگانی میکنی و انقدر راحت میتونیم مرورش کنیم. برای تمام حسهای خوبی که این بازی برامون به ارمغان میاره ممنونم.

دل آرام شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 17:54 http://delaramam.blogsky.com

سفره های زیبایی بود. در هرکدوم دنیایی سلیقه موج میزد.
سفره هاتون پر برکت باشه الهی

فالگیر شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 19:05

سلام
این آدرس جی میله فامیلیش برام خیلی آشناست. باستانی؟! ما یکسری باستانی میشناسیم که اطراف برغان اونجاها ساکنن. این باستانی با اون باستانی ها نسبت و قوم و خویشی چیزی نداره؟!

آوا شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 23:10

باسلام مجدد.من فرستادم
اگه نرسیده بود لطف می
کنین بگین که دوباره
بفرستم؟؟؟؟؟ممنون
یاحق...

شازده کوچولو شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 23:40

بابک تو همین یه دوووووونه ای اون هم برای نمونه اییییییییی

مریم راد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 23:58 http://mmrad.blogfa.com

ارسال شد :)
در دقیقه نود و نه و پنجاه و نه ثانیه

مشق سکوت- رها یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 00:08 http://mashghesokoot.blogfa.com/

تو وقت اضافه فایل صوتی ارسال شد

کاسپر(بابک) یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 01:32 http://kasperworld.ir

فرصت نکردم بابی فایل رو اماده کنم ... پارتی بازی نداریم یعنی

مث اینکه باز هم من دیر رسیدم ... آقا تمدیدی ... فرصت دوباره ایی ... نبود ؟!!

سفر مهربان از بقیه قشنگ تر بود

ماجراهای مریمی پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 10:49 http://merrymiriam.persianblog.ir/

خواهر مهربان ظرفا رو آماده خریده یا خودش درست کرده؟ خیلی قشنگ‌ن

نمیدونم والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد