جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

عیدانه

 

شماره ویژه رادیو جوگیریات با عنوان عیدانه منتشر شد . 

امیدوارم کاستی های آن را به بزرگی خودتان ببخشید .  

 

 

 

 

 

حجم فایل : 12.7 مگابایت 

زمان : 54 دقیقه 

 

 

 

 

فهرست همکاران و ترانه های  استفاده شده در رادیو جوگیریات عیدانه در ادامه مطلب  ... 

 

 

همکاران این شماره از رادیو جوگیریات ( به ترتیب اجرا ) :

*********************************************

۱- رها (مشق سکوت)

۲- آرش پیرزاده

۳- آقا مجید دوست

۴- کوروش تمدن

۵- سمیرا خانوم

۶- دل آرام

۷- آوا

۸- فرزانه ( بلور رویا )

۹- فهیمه

۱۰- م.ح.م.د

۱۱- ف رزانه

۱۲- هاله بانو

۱۳- مهربان

۱۴- گل گیسو

۱۵- میثا

۱۶- نینا

۱۷- فاطمه راد

۱۸- نگین

۱۹- آرش ناجی

۲۰- تیراژه

۲۱- زهرا

۲۲- فاطمه ( قاصدک )

۲۳- جعفری نژاد

۲۴- نصیبه

۲۵- منصوره ( کودک فهیم )

.


ترانه های استفاده شده در این شماره ( به ترتیب اجرا ) :

************************************

۱- آمده نوروز در ایران زمین - لیلا فروهر ، مرتضی و ...

۲- بت شکن - صادق نوجوکی

۳- بوی عیدی - فرهاد مهراد

۴- بگو عیدت مبارک - فریدون فرحی

۵- بهار بازم بیا - مارتیک

۶- دوستت دارم - مازیار فلاحی

۷- مست چشات - ابی

۸- حس مبهم - گوگوش

۹- لاله لر - آذری

۱۰- دوست دارم - محسن یگانه

۱۱- سلام سلام - هایده

۱۲- وطنم آرزوست - شهرام ناظری

۱۳-بیا که نوروزه - سیما بینا

۱۴- یه شب مهتاب - فرهاد مهراد

۱۵- پرنده مهاجر - کوروش یغمایی

۱۶- بوی بهار - نادر گلچین

۱۷- آرامش - عارف

۱۸- عید شما مبارک - مسعود امامی

۱۹- بهاره - احسان خواجه امیری

۲۰- عید - هلن ٬ شهرام و شهره و شهیاد

۲۱- دل دیوونه - شهرام شکوهی

۲۲- بهارا - سالار عقیلی

.

عید شما مبارک

   

 

نظرات 68 + ارسال نظر
م . ح . م . د سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:16

اووووووووووووووووووول

ف رزانه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:17

دووووووووووووووووووم

دل آرام سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:17 http://delaramam.blogsky.com

عید شما هم مبارک

دختری از یک شهر دور سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:19

در حال دانلودیم :))
مرسی ممنون...
دست گلتون درد نکنه...
ممنون از همه بچچه ها :)

شادی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:20 http://wordsofshadi.blogsky.com

آخ جوووون...

نگین سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:21

هورااااااااااااااااا

من برم گوش بدم

برمیگردم

البته بعد از پروسه ی دانلود

م . ح . م . د سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:25

آقا زده 40 دیقه دیگه دانلود میشه !

سرعت در حد پرسپولیسه

نگین سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:29

و ما تا 40 مین دیگه باید با چشمان ِ حسرت بار محو ِ مانیتور باشیم!!

ف رزانه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:47

من دارم گوش میدم

دل آرام سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:47 http://delaramam.blogsky.com

چقدر حرفه ای کار کردی بابک
عالیه، جدی بدون تعارف این یکی واقعا عالیه
شور و اشتیاق بچه ها فوق العاده است.
چقدر خوشحالم که این سال نو رو متفاوت و جالب شروع میکنیم.
واقعا خسته نباشی. ممنونم برای زحماتت و تمام انرژی و شوری که به ما عیدی میدی.

آذرنوش سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:56 http://azar-noosh.blogsky.com

سال نوی شما هم مبارک باشه
مرسی از شما و بچه ها

تیراژه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:58 http://tirajehnote.blogfa.com

به قدری عالی شده که ...

باید صبر کنم و دوباره بیام برای کامنت گذاشتن
در حال سپاس و سپاس و سپاس از شما جناب اسحاقی نازنین
و تک تک عزیزانی که شرکت کردند.

ف رزانه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:16

وسط این همه ترانه شاد و پرشور که دوستان گفتن این ترانه ی گوگوش که من گفتم چی بوووووووووووده؟

بجون خودم نمیدونستم باید بهاری و شاد باشه

م . ح . م . د سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:18

خانوم ف رزانه آهنگ ما هم وسط این اهنگای بهاری عقشولانه در اومده !

بابک اسحاقی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:19

ف رزانه ! از آهنگ نینا طالاقونی که بهتر بود

ف رزانه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:22

آقا م . ح . م . د اتفاقا آهنگ شما و فهمیه خانوم رو خواستم بگم خییییییییییییییلی خوب شده.
فضارو عشقولانه کرده عالیه

شادی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:23 http://wordsofshadi.blogsky.com

آقا بابک دستتون درد نکنه. خیلی خیلی خیلی مرسی. واقعاً عالی بود. خیلی زحمت کشیدین.
از همکاران هم کمال تشکر را داریم.
عید همگی مبارک.

نگین سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:24

من هنوز به صدای خودم نرسیدم ولی واقعا عالیه تا اینجا!

ف رزانه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:28

حالا نینا خانوم بیچاره خودش گفته ربطی به حال و هوای عید نداره

خواننده خاموش سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:32

سلام

خیلی خیلی قشنگ بود


پیشاپیش عیدتون مبارک

م . ح . م . د سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:40

محشر شده بود

راستشو بخوای یکم حال و هوای عید گرفتم !

ینی میخوام بگم نه شلوغی خیابون

نه سبزی کاشتن خونواده

نه ماهی خریدن

نه هیچی ، منو نبرده بود تو حال و هوای عید

اما این شماره ی رادیو حال و هوامو عوض کرد

مرسی کیامهر ، ممنونم به خاطر زحمت هائی که میکشی

عیدت مبارک برار ، امیدوارم سال محشری داشته باشی


ف رزانه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 01:50

آقا بابک خیلی خیلی ممنون.

یه عیدی بسیار ارزشمند و به یاد موندنی بود. مرسی از زحمتی که کشیدین.

واقعا نمیدونم چطور تشکر کنم خیلی عالی بود بسیار بهاری و شاد و دلنشین بود.

از تک تک دوستان هم تشکر میکنم که این خاطره ی خوب رو ساختن.

امیدوارم سال خیلی خوبی در انتظار همه مون باشه. پیشاپیش عید همگی مبارک باشه

الی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 02:25 http://e-motamedi.persianblog.ir/

سال خوبی پیش رو داشته باشید...
چقدر رادیو جوگیریات خوبی بودی دانلودش کردم و شنیدم... خسته نباشی

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 02:31

سلامم
یه دنیا ممنون برا این همه زحمت بابک عزیز
و صد البت همه ی بچه های باصفای همکارتون..
یه جورایی پشیمونم..میدونی که چرا؟..

من بااااااااااز جا موندم یعنی من که راضی نیییستم

ف رزانه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 03:28

جسارتا:

1. صدای یه حس گرم در یک کلام
2. صدای پدر خوب و همسر نمونه
3. صدای امیدوار اجتماعی
4. صدای سفر به خیر،صدای هرجا هستی خوش باشی
5. صدای میم مثل مادر،صدای گرمی خونواده
6. صدای نگاه مثبت و متفاوت و خندون
7. صدای پاشو برقص فقط
8. صدای ای کاش ای کاش بشه
9. صدای عشق و عشق و عشق
10. صدای دیر رسیدم اما منم عاشقتم فهیمه
11. صدای اینم صدا بود آخه؟ اینم ترانه بود آخه؟
12. صدای کی صداش از من نازتره؟
13. صدای من تورو دوست دارم ولی تکلیفمو روشن کن(تکلیفت روشنه همه تورو دوست دارن)
14. صدای به هایده گفتم بهتون بگه،من حرفی ندارم
15. صدای شور و انرژی
16. صدای من هر آهنگی دلم بخواد میزارم
17. صدای آروم با آرزوهای قشنگ
18. صدای الهی فقط وبلاگستان برقرار باشه
19. صدای والا هرچی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید!
20. صدای گرم و دلنشین از یه کافه ی بهاری
21. صدای یه جوگیر بامعرفت
22. صدای بهار،صدای سپاسگزاری
23. صدای بیخیال گذشته، آینده رو دریاب
24. صدای صد که نه، ده من شادی و تبریک
25. صدای حس های دخترونه
صدای آشنای همیشه مهربان و همسر مهربان

طـ ـودی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 04:09 http://b-namoneshon.blogsky.com/

عالی بـــود، جدا عالـــی
واقعا خسته نباشید
دست همه ی بچه ها هم درد نکنه، واسه ی این صداهای مهربون و دوست داشتنی و این آهنگ های خوب

سال نو همتون هم مبــارک (پیشاپیش البته!)

گلنار سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 04:18

الان من به قدری ایحساساتی شدم که دلم خواست تک تکنون رو در آغوش بگیرم و بگم :مرسی از این زلال و انرژی دلپذیری که دادید با نوای قشنگتون و موسیقی انتخابیتون که عالمی داشتم با اغلبشون.

که آنچه از دل برآید ,لاجرم بر دل نشیند.

و تشکر ویژه از بابک عزیز بابت زحماتش و هنر پیوند این دلها در کنار هم.واقعآ مرسی .لذت بردم.
و پارتی بازی ویژه هم داریم اونهم یک ماچ برای مهربان ناز.

سال نو همگی مبارک و پر برکت.
باشد که به بهانۀ سبز بهار و نو شدن سال طرحی نو در اندازیم.

برقرار باشید و شادمان.

آنیما سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 05:48 http://animayeman.persianblog.ir/

خیلی هم خوب
یه چیزی مونده رو دلم که می خوام بگم
من سر در نمیارم این اول و دوم شدن توی کامنتای پستای شما قضیه ش چیه؟یه جور رسمه بازیه آیا؟

مشق سکوت- رها سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 08:59 http://mashghesokoot.blogfa.com/

آقا بابک واااقعا خسته نباشید، مثل ِ همیشه یه خاطره ی موندگار برای هممون درست کردین

قاصدک سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 10:08 http://adambarfi-167.blogfa.com/

عالی بوددددددد عالی
متشکرم از همه ی دوستان عزیزی که توو این شماره رادیو جوگیریات کلی خاطره ی خوب و شادی از راه رسیدن نوروز 92 رو به من هدیه دادن

مهربان سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 10:30 http://mehrabanam.blogsky.com/

محمد و فهمیه ی عزیز

براتون عاشقانه ترین سال رو آرزو می کنم.
خیلی حال کردم خدایی.
کلا خیلی دوست دارم همه عاشق بشن. حیف از روزها و سالهای عمر آدم که بدون فکر و خیال یه نفر دیگه طی بشه...
به خصوص سال ها و ما ههای اول عاشقی که یه چیز دیگه اس...

معنی واقعی عید امسال مال شما دوتاس....
عیدتون شاد و خوش بگذره بهتون...

پرچانه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 10:47 http://forold.blogsky.com/

عالی بود بابک خان
عید شما هم مبارک

ماجراهای مریمی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 11:11 http://merrymiriam.persianblog.ir

دارم دانلود ش می‌کنم.

ممنون که توی این شلوغی شب عید، وقت میذارید برای دوستان وبلاگی. ایشالا سال جدید، سال خوبی براتون باشه. با سلامتی و شادی، برکت و آرامش و کلی اتفاق‌های خوب...

کاش به دوستان می‌گفتید از هفت‌سین خونه‌شون عکس بندازن. قرار ه همه رو بذاریم اینجا:
http://merrymiriam.persianblog.ir/post/1370/

مریم سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 11:28 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

تق تق تق فش فشه، فاصلمون کم بشه
هیزم و نفت و آتیش، دوست دارم خداییش
سیب زمینی به سیخه، عکس گلت به میخه
غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن
هوا بهاری میشه، سرما فراری میشه
زردی ازت دور بشه، هر چی میخوای جور بشه
پیشاپیش ۴شنبه سوری و سال نو مـبــارکــــ

نیمه جدی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 11:28

سلام و دستتون درد نکنه.
هر چند سرکارم و هنوز فرصت نکردم گوش کنم ولی میدونم که فوق العادست و دل تو دلم نیست برای شنیدنش.
من برای بابک عزیز ، مهربان عزیز و همه ی دوستانی که اینجارو میخونن از اعماق قلبم آرزوی یه سال شاد ورنگی دارم. اونقدر شاد که همش صدای کف و سوت و هورا از نوشته های تک تکتشون بزنه بیرون.
خیلی دوستتون دارم و سال نو همتون یه روز زود تر مبارک. راستی من احتیاج دارم که برام دعا کنین. لطفن فراموشم نکنین.

احمد سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 12:48 http://serrema.persianblog.ir

خیلی عالی شده

سمیرا سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 14:35

سلام به بابک عزیز و ممنون به خاطر این همه لطف.
سلام به جمع گرم دوستان خواننده.
بابک جان من هنوز وقت نکردم فایل را گوش بدم ولی مطمئنم کار بسیار زیبایی شده.
براتون در این لحظات آخرسال بهترینها را از خدا میخوام.
اوقاتتان به کام.
موقع تحویل سال ما را هم دعا کنید.

جزیره سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 14:40

متشکریم اقامثل همیشه عالی،مثل همیشه دوستان عالی(البته هنوز به انتهاش نرسیدما)
الهی سال محشری داشته باشین همگی

جزیره سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 15:07

بابک جان امیدوارم سال جدید برای خودت و مهربان سال فوق العاده ای باشه. باز هم ممنون

ولی اعتراف میکنم با این رادیو جوگیریات اشکم در اومد.نمیدونم چرا ولی یه حس عجیبی داد بهم.

شادی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 15:55 http://joujemoalem.blogfa.com

ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند سرزمین دلتان آباد
و تعطیلات عید هم به کام
سال نو مبارک[گل]

شادی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 15:57

آقا ما باز هم نبودیم
انگار همراهی ما با شما در این رادید طلسم شده

کور خونده.قطعا در شماره بعدی میشکنمش.بعععله

باغبان سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 16:24 http://www.laleabbasi.blogfa.com

من مطمئنم دیشب تا ساعت دوازده بیست منتظر موندم دیدم خبری نشد رفتم الان می بینم اولین کامنت رو زده دوازده و هفده دقیقه!!!عجباااااا!!
به هرحال الان دارم دانلودش می کنم
رادیو قبلی که اولین رادیو جوگیریاتی بود که شنیده بودم خیلی قشنگ و فوقالعاده بود موقع گوش دادنش هم هرکسی که می شنید از جمله خواهرم اینا خیلی دوستش داشتند
آقای اسحاقی
سال نو رو پیشاپیش خدمت شما و خانواده محترمتون تبریک عرض می کنم
سالی سرشار از زندگی سرشار از کلی انرژی مثبت براتون آرزومندم!
الان دانلودش تموم شد من رفتم گوش کنم
در پناه حق

مامانگار سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 16:52

بازم یه کارناوال شادی دیگه از بابک عزیز...
خیلی مفرح بود بخصوص باصدای بچه های عزیز بلاگستان
منم فرارسیدن سال جدید رو به تو و همه دوستان عزیزم تبریک میگم
امید که سال جدید سال لبخند و شادی و شکوه باشه برا همه...
براتون به نیت هفت سین..
سلامتی
سرور
سربلندی
سعادت
سخاوت
سبزی
و سلطنت بر دلها
آرزومندم

عیدتون مبارک

محسن باقرلو سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 17:11

خیلی طول کشید دانلود بشه ولی خوب بود ... چسبید ...
یاد قدیما انداخت منو ... مرسی بازم از تو و باقی دوستان

باغبان سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 17:30 http://www.laleabbasi.blogfa.com

من الان همشو گوش کردم
واااااااااااااو محشر بود حسی که توی این رادیو جوگیریات بود
چقدر دوستش داشتم
و چقدر دلم می خواست منم می تونستم اینجوری عید رو به همه تبریک بگم
از همه دوستانی که صداشون توی عیدانه بود ممنونم
...
ممنونم آقای اسحاقی به خاطر همه این حسهای قشنگ

YASNA سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 17:40 http://DELKOK.BLOGFA.COM

سلام پسرعمو
خسته نباشی عزیز... دست شما و همگی دوستان درد نکنه حال خوب کردید به خدا
پیشا پیش سال همگی مبارک

جعفری نژاد سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 17:44

خسته نباشی گل پسر

همیشه و همه جا دلت شاد باشه و لبت خندون، در کنار مهربان و همه ی عزیزانت

م . ح . م . د سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 18:51

ممنونم مهربان ، راستش کامنتتو که دیدم یاد رادیو جوگیریات پارسال افتادم و اون آهنگ درخواستیت که میگفت ، میخوام اینو همه دنیا بدونن ، اونائی که عاشق نیستن دیوونن ..
از طرف خودم و فهیمه ، هم از شما و هم از کیامهر به خاطر لطفی که به ما دارین تشکر میکنم . سال خوبی داشته باشید ایشالله

نازنینn سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 18:53

پیشاپیش بهترین سال رو براتون آرزو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد