جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

هیجانات حماسی

صدا و سیما تلاش دارد تا با ارائه برنامه های چالشی ٬هیجان زیادی برای انتخابات ایجاد کند

دستشان هم درد نکند که واقعا دارند زحمت می کشند اما یک مشکل کوچکی وجود دارد :


مردم دیگر تلوزیون تماشا نمی کنند .



این اقبال عمومی و استقبال از رسانه ملی را اصلا نمی شود با چند سال قبل مقایسه کرد .

منظورم خیلی خیلی قبل هم نیست مثلا آن وقتهایی که ملت ایران از پیر و جوان و زن و مرد و با سواد و بیسواد می نشستند پای سریال های چشم بادامی ها مثل اوشین و هانیکو و جنگجویان کوهستان و یانگوم و جومونگ

یا زمانی که دادگاه کرباسچی پخش می شد و ملت پای تلوزیون ها پفک و تخمه و چس فیل

می خوردند و با دقت نگاه می کردند که مالشان را کی برده و خورده ؟

یا دقیقه به دقیقه جلسات انتخاب هیات وزیران دولت اصلاحات و ....


منظورم همین چهار سال پیش است . مناظره های دو به دو کاندیداها

آنروزها انقدر شور و هیجان سیاسی وجود داشت که کسی اگر هم می خواست نمی توانست بی خیال باشد و پیگیر قضایا نشود .

حتی اگر قصد شرکت در انتخابات را هم نداشت پیگیر اوضاع بود .

وقتی آن شور و هیجان را با حال و هوای امروز مقایسه می کنم به نتایج جالبی می رسم .

نتایجی جالب که گفتنشان خطرناک است ...



بنده به عنوان یک دلسوز نظام و کشور به کاندیداهای ریاست جمهوری پیشنهاد می کنم که فیلمها و شعارهای تبلیغاتیشان را به جای اینکه از رسانه ملی پخش کنند از شبکه های ماهواره تبلیغ کنند .

مثلا وسط آکادمی یا موقع پخش تبلیغ های وسط سریال حریم سلطان یا حتی توی پی ام سی

حتی قبل از برنامه مزخرف رقص ممد خردادیان 

باور بفرمایید تاثیرش بیشتر است چون مخاطبش بیشتر است .




+ چند روزی شدیدا درگیر هستم .

بیزحمت وقتی معلوم شد کی رئیس جمهور شده به من هم اطلاع بدین ...




نظرات 53 + ارسال نظر
کیانا سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 11:21

اول

مدیونی فک کنی یه ساعت دیگه امتحان دارم ،دارم اینجا جولون میدماااا

اینجا یا اونجا ؟

جودی آبوت! سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 11:24

منم که وسط جریانای انتخاباتی پخش و پلام ؛ خیلی رغبتی به دیدن برنامه ها ندارم.
شاید تو مناظره ها فرجی شه!

شاید که نه باید بشه
با این اوضاع بعید میدونم حماسه ای رقم بخوره

مریم راد سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 11:34 http://mmrad.blogfa.com

اصن دوس ندارم نه ببنم شون نه بشنوم
چون دس آخر هیچی که دندونگیر باشه و قابل عرض ندارن

اعصابتو خورد نکن
اتفاق مهمی نیست که
قراره رئیس جمهور انتخاب بشه

سپیده سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 11:34

حس مشترکی ست... لطفا اگه باخبرشدین به مام اطلاع بدین رئیس جمپورمون!! کیه

چشم

مریم راد سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 11:36

جدی جدی تلویزیون داخلی داره کاملا حذف می شه
حالا گاهی با خارجی جایگزین اش می کنن
و گاهی حتی حاضرن بدون جایگزین هم حذفش کنن
انقد که انقد که انقد که خوبه ... بعله

مهربان سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 11:39 http://mehrabanam.blogsky.com/

من می گم بشن دوتا گروه 4 نفره و بفرمایید شام درست کنن.... هرکی امتیازش بیشتر شد بشه رئیس جمهور... چطوره ؟

مهربان سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 11:41 http://mehrabanam.blogsky.com/

( شعر یادت نره ) هم خوبه... همگی برن شرکت کنن... حالا چون خیلی متدین هستن واسشون شعرای انقلابی پخش کنن و اینا بقیه اش رو بگن... من هم اعلام آمادگی می کنم که به عنوان یار کمکیه قالیباف برم.

سایه سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 11:54

دقیقا!
من اصلا یادم نمیاد دفعه آخر کی تلویزیون وطنی تماشا کردم
احتمالا همون 4 سال قبل بود!!

نود نمیبینی ؟

مریم نگار سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 12:15

..نگو که نمیدونی اسم کی قراره از صندوق درآد...
..خیر باشه...درگیریات رو میگم...

نه نمیدونم

میلاد سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 12:40

تا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشه از این درگیری ها

حالا یه چی گفتیم

صالی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:31

4 سال پیش با اینکه سنم کمتر بود به انتخابات اهمیت می دادم مناظره هارو دنبال می کردم ولی امسال نمی دونم چی به چی هست رسانه ملی هم که تعطیل

دختری از یک شهر دور سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:36

عجب روزایی داشتیم!هر چند که اون موقع ها هم تلوزیون ایران و بخاطر سریالای چشم بادومیا نگا نمیکردیم و همین مناظره ها باعث میشدن بشینیم پای تلوزیون! اما خوب پیشنهاد خوبیه صداتون رو به گوش مسئولین برسونید!!
4 سال پیش با حدود 40 میلیون رای شمارش آرا حدود 3 4 ساعت طول کشید! :))
امسال با توجخ به اینکه تعدادی رای دهنده ها کمتر میشه حدودا 5 دقیقه بیشتر نمیکشه شمارش آرا!
پس اگه حدود 5 دقیقه بعد از اینکه زمان تمدید شده ی انتخابات به دلیل حضور پرشور مردم تموم شد تلوزیون رو باز کنین متوجه میشید رئیس جمهور کیه!

بابا خب به ما هم بگین کیه ؟

فرزانه سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:43 http://www.boloure-roya.blogfa.com

شما 6 دنگ حواست رو جمع کن برای درگیری ها . این طرف هیچ خبری نیست خیالت راحت. همه چی امن و امان است. کمک خواستی خبرم کن
مدیونی اگه فک کنی تو این کامنت اهداف سیاس/ی دارم

والا اون درگیری غیر سیاسیه

موآبی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 14:13 http://www.ketabkhab.persianblog.ir

واقعا دیگه کسی هست که بخواد رای بده؟! آدم یه بار گول می خوره دو بار گول می خوره... بار سوم اگه گول بخوره ... دیگه حقمون همینه

از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه
بعدشم میگن بهایم چار تا پا دارن و ...

سمیرا سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 14:18 http://nahavand.persianblog.ir

منم با مهربان موافقم....مشاعره هم خوبه بذارن حداد اول میشه احتمالا!! اما واقعا این انتخ بات امسال ته حماسه سی اسیه دیگه ...همه همسو با آقا و همه معتدل...نه بحثی نه دعوایی نه فتنه و فتنه گری...همه چی هلو....تازه رسانه ملیم که داره کولاک میکنه فقط مونده ما بریم انگشت آبی کنیم.....به این میگن مملکت گلاب...راستی من میگم قالیباف میشه

بین این چهار نفر فقط قالیباف سابقه اجرایی داره
فکر می کنم بهتره بشه

سمیرا سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 14:19 http://nahavand.persianblog.ir

ولایت ما جم رو قطع کردن که همه توفیق اجباری مناظره ها رو ببرن مام از 9 شب میخوابیم !!!

خوابای خوب ببینی

دایموند سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 14:41 http://daremtedaderoozha.blogsky.com/

persiantoon رو فراموش کردین! خونه بچه دارها همیشه رو این کاناله!

من خودم عاشق پرشین تون هستم
البته بابا اسفنجی و بره ناقلا و مستر بین رو بیشتر از بقیه دوست دارم

مریم سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 15:05 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

وقتی معلومه کی رئیس جمهور میشه دیگه اینهمه حرص و جوش برا چیه
ملت دیگه ناامید شدن بابک
میدونن که رییسشون از قبل تعیین شده
برا همینه فضا و حال و هوای انتخابات اینقدر سرده
وقتی تو شهر راه میری انگار نه انگار که انتخاباته
انگار نه انگار قراره آینده ملت تعیین بشه
وقتی همه چی از قبل برنامه ریزی شده

همه مثل ما فکر نمیکنن
به قول بولوت اکثریت مردم نظرشون با ما فرق داره

مریم انصاری سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 15:31

اگه واقعاً «جنجال» و «کشمکش» و «کوبیدن همدیگه» (هر سه کاندیدایی که رأیشون بالاتر بود و اتفاقاً در رأسشون خود آقای احمدی.ن بود) برای شما یا مردمی که می فرمائید دیگه تلویزیون رو نگاه نمی کنن، لذت بخش و جذاب بوده (چهار سال پیش) و این برخوردها باعث شده بود که حتی اگه کسی رأی نمیده، لااقل پیگیر باشه... من یه «پیشنهاد»ی می دم:

مصاحبه با دکتر روحانی (که هم فکر و هم راه و هم مسلک آقای هاشمی رفسنجانی هستن و به صورت ضمنی، از «ظلم»ی که در حق ایشون و آقای موسوی و غیره شده، دفاع می کنن و صدا و سیما رو بردن زیر سوال دیشب/// کاری به درست یا غلط بودنش ندارم اصلاً) رو اگه فرصت کردید ببینید.

چون دارن روال چهار سال پیش رو تا حدودی پیاده می کنن و همون جنجالی که مردم به عشق اون می شینن تلویزیون رو می بینن رو پیاده می کنن.

لااقل دیشب که اینطوری بود. مصاحبه های بعدیشون رو نمی دونم همینطور باشه یا نه؟!

مریم عزیز !
ممنونم با وجود اینکه بارها قول دادی که دیگه کامنت نذاری بازم لطف داری و کامنت میذاری .

یک نکته ای رو بگم چون دوست ندارم تجربه بدی که قبلا بوده تکرار بشه .
خودت میدونی من حتی اگر با نظر شما مخالف باشم کامنتی رو پاک نمیکنم .
بارها گفتی که وقتی کامنت میذاری در ارتباط با پست باید باشه و طرف صحبتت نویسنده است . این قانون شاید برای وبلاگ شما وجود داشته باشه اما برای وبلاگ جوگیریات اینطور نیست . وقتی شما کامنتی می گذارید و نظرتون رو بیان می کنید دیگران هم حق دارند تا اظهار نظر کنند . چه در مورد خود پست و چه در مورد کامنتها و نظرات دیگران .

از اونجا که نظرات شما هم معمولا چالشی هستند یک مقدار توقع زیادیه که کسی نسبت بهشون جبهه گیری نکنه . پس خواهش می کنم از این به بعد امادگی شنیدن نظرات مخالف در مورد کامنتتون رو داشته باشید و یا اگر اینطور نمی پسندید نظرتون رو بصورت عمومی نگذارید . میتونید خصوصی بنویسید و من با کمال میل مطالعه خواهم کرد .

با سپاس

مریم انصاری سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 15:34

در رأس کسایی که «کوبیدن طرف مقابل» رو وسیله قرار داده بودن، منظورم بود البته.

منظورم از رأس... «بالاترین رأی» نبود.


سهیلا سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 16:10

مهربان بانو

لطفا نذار برن توی بفرمایید شام
مطمئنم م.ی.ر.ی.ن.ن توی شام
همونجوریکه توی این 8 سال...

آوا سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 16:17

فقط امیدوارم این انتخابات جدیده باعث خسارتهای
جونی و مالی ازنوع چندسال قبل نشه....و اینکه
کی میشه وکی نمیشه..چی بگم والا..چیزیکه
عیان است این است که : هر که خودشان را
بخواهند میگمارند.حتی یک درصد هم احتمال
نمی دم که بخوام شناسنامم رو با این
مهراشون سیاه کنم..ایشاله گرفتاریتون از
نوع خیر باشه وبه زودی زود بیاین......زود ِ
زود ِ زود.....................................
یاحق...

منم امیدوارم کسی چیزیش نشه
شلوغی پیش نیاد
خون از دماغ کسی نریزه
مشکلات مردم هم حل بشه

سرزمین آفتاب سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 16:17 http://sarzamin-aftab.blogsky.com

ئه ؟
مگه رضا خان مُرد ؟؟؟

باران پاییزی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 16:21 http://baranpaiezi.blogsky.com

عصر های 5 شنبه پی ام سی 20 تا از بهترین آهنگهای هفته رو پخش میکنه و جمعه هم تکرار داره. کاندیدا می تونند تیزرهای تبلیغاتی شون رو پخش کنند یا برنامه 90 که طرفداران یادی داره یا...چنگ بزنند به ریسمان الاهی. والا به خدا

جودی آبوت! سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 16:42

آقا ولی من رای میدم!
شاید کار رسانه ی ملی به حالت بچه های عقب مونده ی ذهنی داره عمل میکنه ،ولی سایتا و خبرگذاری های ملی خداییش دارن جون میکنن و تیترای جنجالی و مصاحبه و فلان و بهمان پیاده میکنن ،تا الانم کارشون خوب بوده
رسانه ی ملی چون ساسنور توش زیاده خب این جنجال رو هم ازش نمیشه توقع داشت و ار هم جنجالی داشته باشه ساختگیه .
ولی ما که شبکه های ملی داریم و از این بشقاب هوایی ها ی تهاجم فرهنگی نداریم با رسانه ی ملی انسمون بیشتره!
راستی چرا رای ندیم؟
نمیشه درباره کاندیداها این جا حرف زد؟!
اگر معتقد به نظام باشم وظیفمون رای دادنِ
اگر نباشم نه نظر نه اظهار نظر

بابک اسحاقی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 16:45

جودی جان
هرچه می خواهد دل تنگت بگو

جوجه اردک زشت سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 16:46

اه انتخاباته....مگه مصدق قراره عوض شه....

قبله عالم هرچه بفرمایند مصدق چیکاره است ؟

"من" سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 16:53 http://yekmanedigar.blogfa.com/

ما تلویزیون ملی رو می بینیم. نمی دونین چقدر مهیجه! اصلا گیج کنندس نمی دونم کدوم برنامه رو ببینم. باور ندارین خودتون برین ببینین!
ستاد ایجاد هیجانات کاذب واسه اونایی که بشقاب ندارن!

مردم همه بشقاب دارن
فقط چیزی ندارن توش بریزن بخورن
ستاد خنثی سازی ایجاد هیجانات کاذب

مریم انصاری سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 17:04

بله آقای اسحاقی عزیز.

متوجه هستم.

خب من کامنت هایی که این چند وقت میذاشتم و الآن گذاشتم، راجع به موضوع «انتخابات» بوده (مثل کامنتی که در مورد مشایی بودن یا نبودن؟! گذاشتم یا همین کامنتم... کامنت قبلی هم فقط جواب به سوال مهربان جان بود).


ولی چَشم. حرفتون رو کاملاً قبول دارم و حق هم با شماس آقای اسحاقی.

از اونجایی که فرمودین اینجا اون قانون حاکم نیست، اگه بخوام حضور داشته باشم، وظیفه م هست به قانون اینجا احترام بذارم.

چَشم. حتماً.

مرسی از تذکرتون.

ممنون

بهار همیشگی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 17:20

کاملا با مهربان موافقم
لطفا ج لیلی و قا لیباف تو دو گروهه جدا باشن که این دو نفر بیان مرحله دوم و بفرمایید شام دو نفره شرکت کنن
بعد ببنیم کی امتیازش بیشتر میشه بقیه که نخودی هستن

دستپختشون مثل همه

باغبان سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 17:39

می تونن شانسشون رو توی رادیو جوگیریات هم امتحان کنن
می دونم !!!
خودم دارم میرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:10

به قول "بهار همیشگی " بقیه نخودی هستن!
ولی من فکر میکنم دموکراسی که تو ایران وجود داره علی رغم تمام مشکلات و شبهات و ابهاماتش شرف داره به دموکراسی آمریکا که تو انتخاباتشون فقط دو حزب جمهوری خواه و دموکرات میتونن شرکت کنن.
این که مخاطب برای برنامه ها وجود نداره مشکل هم گیرندس هم فرسنتده .
منم که دارم انتخاب میکنم چه برنامه هایی تو مخم گنجانده شه .لاقل مخم ملی باشه بهتر از غربیه
خــــــب میرسیم سر وقت کاندیداها!
البته نمیدونم چقدر مبنای فکری جمع این جا رو حرفای ولایت فقیه میچرخه .
واقعا هر سال انتخابات برای ایران از هر سال اهمیتش بیشتر میشه .همون طور که رسانه ی غرب اعلام کرده تا چند سال دیگه ایران مرکز توجه تو خاومیانه میشه ( بماند که حرف ها هست بر اسم این خــــاورمیانه!! )
و تحولاتی که تو این منطقس به خاطر وجود ایرانِ
خب حرف ما هم اینه که مشارکت بالای مردم یعنی وجودشون تو عرصه انتخابات .حالا به هر کسی که بخوان رای میدن .

جودی جان من کامنتت رو خوندم و متوجه نشدم داری این چیزا رو جدی میگی یا شوخی میکنی
مخصوصا اون قسمتش که گفتی دموکراسی در ایران وجود داره
به خاطر همین نمیدونم چطور باید جواب کامنتت رو بدم

جودی آبوت! سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:17

من کاندیدی رو انتخاب میکنم که از وضعیت موجود استفاده نکنه ،خب میدونیم تورم بیداد میکنه
یکی از شعارای اصل کاری کاندیدها میشه مهار تورم !
خوبه ...
ولی وقتی این شعار اغراق آمیز میشه که طرف میخواد ظرف 6 ماه معـــــضل بزرگ بیکاری و تورم و سیاست خارجی رو حل کنه خنده داره.
طبق حرف رهبری مردم به کسی رای بدن که عزت و سربلندی ایران رو به همراه داشته باشه
( یاد سریال پایتخت میفتم _اون قسمت که داشتن برای رئیس جمهور نامه مینوشتن_ ارسطو میگفت برا من زن پیدا کنه)
این که من دنبال کاندیدی باشم که منفعت شخصی منو تامین کنه و به کشورم بی اهمیت باشم خودخواهیه .


نظر قبلی هم ماله من بود!!! یادم رفت اسم بزنم

جودی عزیز
اگر به قانون اساسی نگاه بکنی میبنی که اختیارات رئیس جمهور اونقدری نیست که بتونه تغییرات زیادی در اوضاع ایجاد کنه
اگه به این هشت نفر و سوابقشون هم نگاه کنی میبنی که اصولا فرقی نمیکنه کدومشون رئیس جمهور بشن

مریم سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:20

من نمی دونم خانم انصاری شما چرا ناراحتید و هی می خواهید مردم رای بدهند. عزیزم هیچکس بحث و جدال ها برایش جذاب نبوده، این همه زندانی و جوان های کتک خورده چهارسال پیش به خاطر هیجان بوده به نظر شما!!! رسانه ملی رسانه ازادی نیست اگر کسی هم نگاه نمی کنید برای این است برای این که از رسانه این انتظار داریم که مخالف و موافق همه موارد را به صورت حرفه ای نشان دهد تحلیل کند و ما خودمان بین خوب و بد انتخاب کنید. جانبداری رسانه ملی از یک کاندیدای خاص چهارسال پیش هم بود. ادم هایی از جنس شما زیاد می شناسم اصلا منطق سرشان نمی شود. شروع این انتخابات ( قسمت تایید و رد صلاحیت) ازاد نبود که بخواهیم روی بقیه اش فکر کنیم حتی!!! روزهای اخر رد صلاحیت برنامه ای از همین رسانه ملی پخش شد که خبرنگار می گفت " عوامل بیگانه طرفدار بعضی از کاندیداها هستند " و در پس زمینه عکس اقای رف سنجانی را نشان می داد و بعد می گفت قول داده اند که به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند در پس زمینه مش ایی را نشان می داد. واقعا به نظر شما این رسانه ازاد است. حالا شما به یکی بگویید اگر طرفدار هیجانید بروید برنامه دیشب روحا نی را نگاه کنید به ان یکی بگویید " برنامه های فلانی و بهمانی را مقایسه کنید ببنید که فلانی مخرب است و بهمانی برنامه دار!!!" خانم جمع کنید بساطتان را !!!!

ببخشید مجبور شدم یکی از کلمات کامنت رو اصلاح کنم و مجددا بنویسمش
لطفا به کسی بی احترامی نکنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:24

آقا قا ! من باز نظر
مریم خانوم جان حرفات درباره رسانه ی ملی کاملا درسته
همه جای دنیا همینه خب ،انتظار بیشتری نمیشه داشت
یعنی هر جا خودشو هم بکشه خب منفعت نظامی داره اداره میکنه مملکت رو براش مهمه
همین رسانه ها و شبکه های غربی و انواع و اقسام شبکه های خبری هم همین کارو میکنن
خب ما هم ندیدیم اونا از بعــــضی کاندیداهای مورد تایید بیان دفاع کنن
یه چیزی بگم ! تو سایت خود آقای رفسنجانی زده بود ازشون حمایت شده که! منم دنبالش بودم ببنیم واقعیست آیا یا نه !
یه چیز دیگه : طبق آمار جهانی "رادیوی آیران " از بقیه رادیو های جهان راستگو تر بوده
به جان خودم ! امید وارم سرایت پیدا کنه به تیویلیزیون!

طبق امار جهانی ؟
منبعش کدوم سایته ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:27

کسی که نمیخواد رای بده اینجا!
میخواستم از کاندیدا بگم که ولش .

بولوت سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:34 http://maryamak.blogfa.com/

این برنامه ها برا گروهی ساخته میشن که تلویزیون ایران رو میبینن و تعدادشونم بسیار زیاده.
گروه هدف این برنامه ها. همون گروهی هستن که انقدر درگیر دیدن چار تا دوست و آشنای خودمون هستیم که هیچ وقت ندیدیمشون. و حماسه های سیاسی رو هم اتفاقن اونا خلق میکنن. نه کسایی که وبلاگ مینویسن و توی فیس بوک لایک بازی میکنن. بعد ما چون عادت کردیم نبینیمشون. تصمیماتی که اونا با رایشون برای زندگیمون میگرن رو برامون غیر قابل باوره.

بولوت جان هیچکس تحت تاثیر تبلیغات تلوزیونی قرار نمیگیره
انقدر شعار شنیدیم که دیگه فایده نکنه
اما کارهای عملی چرا
خوب فایده داره
وام های بلاعوض و وعده سیب زمینی و کیک و ساندیس و یارانه 250 هزارتومنی خوب تاثیر داره

حرفت رو قبول دارم
تعداد اونها خیلی بیشتره

مریم انصاری سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:46

آقای اسحاقی فرمودن که اجازه دارم جواب بدم به کسایی که به کامنت های من اعتراض دارن.

خب باید بگم:

«مریم» خانوم که با عبارت زیبایِ «کان مبارکتان می سوزد» صحبتتون رو شروع کردین!

دختر خوب! خدمتتون عرض کنم که... اولین شرط گفتگوی «دوستانه»، رعایت «ادب» هست.

و به قول حافظ:

هر که را نیست "ادب"، «لایق صحبت نبوَد»

اگه غیر از این باشه، یعنی هدفمون از گفتگو چیز دیگه ای هست!

نظرتون محترمه، ولی من متأسفانه رغبتی برای صحبت با شما (به خاطر این طرز برخوردتون) ندارم.

عذر می خوام.

مریم انصاری سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:49

من سرعت اینترنتم افتضاحه.

ظاهراً تا من جوابم ثبت بشه، «ویرایش» شد کامنت مریم خانوم!!!!!!!!

جودی آبوت! سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:59

بعله ! من حقوق میخونم
به جای یه نگاه به قانون اساسی ، پدرشو در آوردم!
درسته ! برای همین رهبری تو یکی از جلسه ها گفتن کاندیدها شعار ها و وعده هایی ندن که در اختیارشون نیست!
ولی باز کو گوش شنوا!؟
خبری که ظبق آمار رسمی جهانی خوندم اگر اشتباه نکنم مال ماه ها پیش بوده و با اجازتو باید بگردم دنبال منبع .
سوابق این 8 نفر با هم زمین تا آسمون فرق داره بابا!
یکی درجا زده یکی صعودی رفته بالا یکی فکر میکنه صعودی رفته بالا! فرق دارن همچین شبیه همم نیستن
ولی طبف یکی از شرایط ریاست جمهوری _ رجل سیاسی _اقتضا میکنه فعالی هاشون شبیه هم باشه
حالا مهم نتیجه از این فعالیتِ که باید ببینیم چی بوده !

ممنون میشم منبعش رو معرفی کنی

جودی آبوت! سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 19:01

آخه مشکل این جاس که هنوز نیمده ما چوب بر میداریم میکوبونیم تو سر نظام و مملکت و کاندید و غیر کاندید!
مشکل که این جوری حل نمیشه
به خودمون زحمت بدیم یه تحقیق ساده کنیم
( ماشا الله غلط تایپی زیاد داشتم!شرمنده)

م . ح . م . د سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 19:47

کیامهر 24 خرداد بیا اراک با هم بریم کرهرود !

مریم سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 20:10 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰﺍنی ﻛﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ انتخابات ﺷﺪﻥ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻗﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺪونن !
ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﺎﻣﺰﺩی خیلی ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺷﻴﺮﻳﻨﻴﻪ …

مجید سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 20:59 http://charoo.blogfa.com

درود .
بابک گرامی .
مادرم همیشه می گوید : «‌آدم بدبخت یا روز می میرد یا شب » !! حالا به بنده الهام شده است که احتمالا یکی از این شش تا - روحانی و عارف ...پر - یا شاید یکی از این پنج تا - غرضی پر - یا شاید یکی از این سه تا - رضایی و حداد ...پر - یا شاید یکی از این دو تا - قالیباف پر - یا شاید همین یکی - ولایتی پر - کی بود که پر نداره ؟... آهان اقای جلیلی ... خلاصه احتمالا یکی از همین ها یا گزینه ی تفاوتی ندارد رییس جمهور خواهد شد . شما راحت برو به سفر . نگران نباش .
بدرود .

"من" سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 21:49 http://yekmanedigar.blogfa.com/

وای قلبم ... نسل بعضی آدما هنوز منقرض نشده؟ عجب ...
جناب اسحاقی جان ما تو بشقابمون یه تیکه نونی یه چیکه آبی چیزی می ریزیم که خمس بهش تعلق نگیره! بالاخره دینی گفتن شریعتی فرمودند...
ستاد امر به زور و نهی از بشقاب!

پروین سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 22:02

من خودم جزو مخالفان سرسخت تحریم بودم. اما الآن اصلا در خودم رغبتی و دلیلی برای رای دادن نمیبینم. متاسفانه :(
خیلی بده این روحیهء ناامیدی. اما خوب .... رو دست خوردن و احمق به حساب آمدن هم حدی دارد

سایه سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 23:00

ااااااااا راست میگین ها!!
من نود و فردوسی پورِ عزیزدل رو جزء رسانه ملی حساب نمی کنم آخه...

جزیره سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 23:09

اره خب یه جورایی هیجان نداره امسال
اگه قالیباف رای اورد میام بهت میگم

دایموند سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 23:35 http://daremtedaderoozha.blogsky.com/

یک مزیت بزرگ این پست اینه که وقتی آدم کامنتها رو می خونه به کامنتهایی برخورد میکنه که تازه به عمق فاجعه پی میبره! تازه میفهمی شستشوی مغزی تا گوشت و خون بعضی ها رسوخ کرده و علیرغم اینکه بنظر روشن و آگاه میان ولی به کل از مرحله پرتن!!

نظر هر کسی محترمه
حتی اگر از نظر من و شما اشتباه باشه
این اصل اول دموکراسیه

نیره سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 23:38 http://salimi.blogfa.com

ای بابا
مگه مهمه که کی انتخاب میشه؟
به نظرم حتی اهمیت خبر دادن هم نداره
سگ زرد برادر شغال است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد