جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

رادیو جوگیریات


به پیشنهاد فرشته عزیز یک رادیو جوگیریات به مناسبت اول مهر خواهیم داشت .

این رادیو به سبک رادیوی پارسال که به مناسبت بازگشایی مدارس بود ساخته میشه و نیاز به همکاری شما داره . چطور ؟

زحمت بکشید و یک فایل صوتی (حداکثر دو دقیقه ) از خاطرات مدرسه تعریف کنید . روال هم دقیقا مثل پارساله یعنی مثلا من معلم هستم و شماها شاگرد . خاطره تون رو با اجازه آقا ما بگیم ؟ شروع کنید بامزه تر هم میشه . و  در آخر اسم خودتون و یا وبلاگتون رو بگید . فکر می کنم رادیوی جالبی از کار در بیاد .



اجازه آقا ما بگیم ؟ یه با ما با بچه ها زنگ تقریح رفته بودیم تو حیاط برف بازی که یهو ....



چند تا نکته :

۱- فایل صداتون رو به این ایمیل بفرستید : kiamehr.bastani@gmail.com

2- اگه تعداد فایل ها کم باشه مطمئنا این رادیو لطف چندانی نخواهد داشت  . میدونم مشغله زیاد دارین و ضبط کردن صدا و ایمیل کردنش وقت زیادی می بره اما این خاطره به یاد می مونه و هرچی تعداد صداها بیشتر باشه بهتره . پس اگر مقدور بود شما هم شرکت کنید .

3- آخرین فرصت ارسال فایل صداها دوشنبه 25 شهریور ساعت 12 شبه یعنی بیشتر از 5 روز وقت دارید تا فکر کنید که چی بگید و بهونه ای هم نداشته باشید که نشد و وقت نبود و اینها ....

4- دوستانی که زحمت میکشن فایل رو می فرستن حتما کامنت بذارن تا مطمئن بشن که فایلشون رسیده . لطفا تو فایلتون فقط خاطره تعریف کنید .

5- فایل های صوتی ممکنه بعد از تبدیل فرمت کیفیتشون افت بکنه . لطفا تا حد ممکن بلند صحبت کنید تا فایل صداتون واضح و با کیفیت باشه .

6- این فایل هم برای یادآوری ضرر نداره .




نظرات 207 + ارسال نظر
کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:10

خدا رو شکر فرشته جان رادیو رو راه اندازی کرد !!!
شکر ما به همینشم راضی ایم !!!

فرشته چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:11

آقا دستتون درد نکنه ...ممنون .
امیدوارم خاطره ی خوبی بشه برای همه بچه ها ...

بابک اسحاقی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:22

فقط دوست دارم خودتون دو تا فایل نفرستید .
من میدونم و شما

فرشته چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:24

بنده که ایشاالله حتمن ...ولی کرم دندون عزیز رو بعید می دونم ..آخه مگه کرما صدا هم دارند ؟؟اصلن مدرسه میرن ؟؟

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:25

ما رو که به هیج گرفتید !!!
پیشنهاد مام که نبود اصلا و ابدا!
پیشنهاد داده ها فایل صوتی بفرستن

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:27

فرشته جان مهلومه ما کرمام صدا داریم خودمون تو بهشتیم صدامونم از بهشت میاد !!! تو بهشت مدرسه ام هست !!!
کاری نکن بیام رو همه دندونات چاچا برقصم با عشیره!!!

امیرحسام چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:32

رای های ما رو پس ندادن
پست جدید هم زدن
هوادارای من بریزیم تو خیابون؟
من 3 تا رای داشتم، نه یه دونه ه ه
حداقل بگید از بین تیراژه و م.ح.م.د و طاها که به من رای داده بودن کیا رو نشمردین که تکلیفمونو بدونیم آخه

در ضمن عاشق رادیو ام

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:33

آقا اجازه؟
من از بچگیم کتک خوره ام ملس بود عاشق تنبیه ام از همین حالا دنبال یه تنبیه واسه من باشید !!! فایل صوتی !!! بفرستم؟؟؟
عمرا!!!
یا از منم تشکر کنید واسه ایده رادیوم یا فایل صوتی دیدی ندیدی!!!
آقا اجازه: کتک و هستم شدید ! دستام و یه بام از حالا بالاست!!!

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:36

حسام جان کجاش و دیدی برادر جان
ایده های ما رو هم به نام بقیه ثبت می کنن!!!
اینطور آدمایی هستن !
من با عشیره ام یه 2-3 هزار نفری میشیم می ریؤیم به فتوات تو خیابون رایتو بس میگیریم !!!
جانم فدای رهبر!!!
برو بریم
فقط تظاهرات سکوت کنیم یا دلدو بیدادم داریم؟؟؟

م . ح . م . د چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:36

آقا اجازه ؟! من میخوام 7 دیقه حرف بزنم !
حرفیه ؟!

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:37

اصلاحیه:
1-میریزیم تو خیابون
2- داد و بیداد

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:39

م.ح.م.د جان
اینجا هر کی هر کیه
شما 10 ساعت خاطره بخون حرفی نیست
من فتوا میدم مجازه

امیرحسام چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:40

کرم جان بذار یه کم فرصت بدیم
اگه جوابیه ای واسه بیانیه مون صادر کردن و اعلام کردن که شمارش آرا و انتخابات باطله که هیچی
اگه اعلام نکردن با پشتیبانی شما و عشیرتون میریزیم تو وبلاگ نشونشون میدیم
داد و بیداد، آتیش زدن، دیگه همه کار مجازه
خودم میخوام بخاطر هوادارام کفن بپوشم
رای های من کوووووو؟؟؟
ایده های کرم جان کووووو؟؟؟

مریم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:40 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

محمد جان هفت دیقه چرا اصن تو هفتاد دیقه بحرف
اصن کل رادوی و وقتش برای تو
کی جرات داره حرف بزنه
و اعتراف کنه تو چقدر حرف میزنی

مریم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:42 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

کرم دندون جان من اگه برات یه هدیه بفرستم بعنوان برنده قضیه حل میشه؟؟؟

مریم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:42 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

امیرحسام داری دوست ناباب میشیا

فرشته چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:42

م ح م د آقا ..شما همراه با بانو فهیمه حق شرکت دارید ...وگرنه به تنهایی فایل شما مورد قبول نیست ...
رای کمیته ی انظباطی ..

امیرحسام چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:44

مریم آخه حقمونو خوردن
من 3 تا رای داشتم
مجید و آزاده 3تا رای داشتن
آخه خب باید بدونم رای های ما کوووو؟؟؟؟
باور نمیکنی با سند بگم که کیا به هر کدوم رای دادن!!

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:46

مریم بدو بیا بغلم
الان دارم از مستان همای می شنوم :
نشود فاش کسی آنجه میان من و توست
تا اشارات نظر نامه رسان من و توست


معلومه با من تله قاتی داری...
بد مستم الان !!! هدیه تو هستم ! بوس و برسون !!!
حله باقیش...
عزیزی مریم جانکم

امیرحسام چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:49

آقا م.ح.م.د کجایی که دیشب رایتو نشمردن
حالا میخوای تو رادیو هم شرکت کنی؟؟

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:58

حسام جان کلا مردم ما مردم نجیب و ساکت و سر به زیری هستند رایشونم بخورن یه چکم بخوابونن تو گوششون ممنونم هستن !تو رادیوم شرکت می کنن !
این م.ح.م.د اینطور آدمیه ... نجیب نجیب سر به زیر

مریم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:00 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

مریم آخه حقمونو خوردن
امیرحسام جان دیگه هیچوقت این جمله رو اینجا تکرار نکینی برادرِ من
جملۀ زیاد جالبی نمیتونه باشه

کرم دندون چی برات بفرستم
خمیردندون خوبه؟؟؟

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:03

نه بوس بفرست با نون اضافه مریم جان
خواهر جان حالا اونا دست برداشتن از حرفای +18 شما شروع میکنی؟!!!
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مریم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:13

گفتم تذکر داده باشم خواهر
اینجا بوس بفرستم؟؟؟
آخه خانواده رد میشن
زشته
ممکنه از خرده ریزه هاش بریزه زمین آبرمون بره

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:18

فدا سرت ...
تو برفست کاریت نباشه خودم غیرت دارم نمیذارم به ریزه هاش کسی کج نیکا کنه!!!!
تیزی دستمه هوا رو دارن !!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:19

در پاسخ به کرم دندون :
ایده مال فرشته بود . اونم نه الان . چند روز پیش .
کامنت خصوصی :

فرشته <.....@yahoo.com>
سه‌شنبه 12 شهریور 1392 @ 10:58 ق.ظ
[سلام آقای اسحاقی ..وقتتون به خیر ...
میشه اگر فرصت دارید رادیو جوگیریات این دفعه رو برای اول مهر و پاییز آماده کنید ...با حس خاطره ی شروع مدرسه ها و آغاز پاییز...‍]


پس منم که باید بگم ایده مردمو دزدیدی داری باهاش پز میدی ؟ در ضمن تنبیه ما از نوع کتک نیست . یه آپشن داریم توی کامنتها که میتونیم اسم شما رو فیلتر کنیم یعنی دیگه نتونی با اسم کرم دندون کامنت بذاری . این واسه تو از صد تا کتک بدتره . هررررر


در جواب امیر حسام .
من نمیدونم تو چطوری شدی سه تا رای ؟ شاید شمارش من ایراد داشته
به هر حال در کلیت قضیه فرق نداره . لیلا رایش از همه بیشتر بود . شما فرض کن به خاطر پیشنهاد شریرانه دیشبتون کمیته انضباطی ازت دو نمره کم کرده ... هررررر


در جواب ممد :
ممد جان تو هرچند دقیقه که می خوای حرف بزن
بیست تا سی تا یا پنجاه دقیقه هرچی
فقط بگو که دو دقیقه رو از کجاش ببرم ؟ از اولش یا اخرش؟

بابک اسحاقی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:19

قبلی من بودم

مریم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:26

عاقا صاحابش اومد من رفتم
آیکون فرار از نوع شرورانه

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:27

نه آقای اسحاقی
بنده خودم میرم وقتی شما فرق شوخی و مزاح و دوستی و با جدی و بی حرمتی متوجه نمی شید !
متاسفم دوستان

جودی آبوت با موهای مشکی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:50 http://judylonglegs.blogfa.com

آآقا دعوا نکنینودعوا واس بچه های بدِ

بابک اسحاقی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:57

کرم دندون عزیز !
مثل اینکه شما فرق شوخی و مزاح رو با جدی متوجه نمیشید .
بی حرمتی رو هم توضیح بدین ممنون میشم یعنی چی ؟

بابک اسحاقی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:00

من الان دوباره کامنتم رو خوندم .
نمیدونم چرا شما که از دیشب تا حالا تو این کامنتدونی دارید شوخی می کنید از این کامنت من نارحت شدید ؟
از قضا من اون هررررررررر را اخرش می نویسم که کسی که احیانا منو نمیشناسه فکر نکنه دارم جدی حرف میزنم .
بازم ممنون میشم بگی من چه بی حرمتی به شما کردم ؟

کودک فهیم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:03 http://the-nox.blogfa.com

منم می خواستم بگم بابک با کرم دندون شوخی کرده.
از اون "هرررر" آخر بایستی دیگه مطمئن میشدی شوخیه کرم دندون جان.
بابک مهربونه بابا.همه رو دوست داره.

بابک اسحاقی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:08

منصوره راست میگه
من جز م . ض همه رو دوست دارم

اینو جدی گفتم منصوره .می خوای قهر کنی قهر کن

کودک فهیم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:08 http://the-nox.blogfa.com

کرم دندون،
اسحاقی جان گمونم منظورش به من بود که گفت: "لطفا تو فایلتون فقط خاطره تعریف کنید ."
نه که من هر دفعه شعر می خونم گفت پیشاپیش بگه.
شیطونه میگه خاطره ام رو با شعر بخونم هاااا.
برم بگردم ببینم می تونم یک خاطره ی درست و درمون که قابلیت شنیدن و جذابیت برای دیگران داشته باشه پیدا کنم. یا نه.

کودک فهیم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:10 http://the-nox.blogfa.com

اسحاقی،
دلت میاد؟

نیمه جدی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:10 http://nimejedi.blogsky.com

اول که کلی ذوق و جیغ و هورا به خاطر رادیو .آقا اجازه ما خیلی رادیوجوگیریاتو دوست داریم.
بعدم این که راستش من از مدرسه خاطره ی خاصی ندارم .بس که موجود مزخرف و خرخونی بودم همه خاطراتم میشن تشویق و جایزه و این جور چیزا! باور کنین راست میگم! البته یه چندتا شرارت هم تو کارنامم هست که میرم سراغشون ایشالله!
راستی ممنون که چراغ بلاگستانو روشن نگه داشتین . جدول دیشب خیلی خوب بود . امروز هم که نوید رادیو و خلاصه خیلی خوبه. کارتون درسته. دست مریزاد.

کودک فهیم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:15 http://the-nox.blogfa.com

وااااااای بابک می دونی الان کی خوراکِ این بازیه و محشر میشه اگر بیاد نت بازی کنه؟
حمید باقرلو.

عاطی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:19

چی بپووووووووووووووشم م م ؟:))

آقا اجازه؟ من خیلی صدام خووبه!با این گووشیه درب و داغونم ک ضبط کنم معرکه می شه:))) لطفا خودتون صدای منو مث صدای مجری های رادیو!گووش بدید:دی

تیراژه چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:54 http://tirajehnote.blogfa.com

به به
رادیوی اول مهر
منصوره جان نظرت چیه که با م.ض جان دوتایی فایل ضبط کنید بفرستید؟ حالا امسال هم نشد اشکال نداره ایشالا سال بعد، دوتایی، فایل به دست، رادیو جوگیریات! بر وزن سال دیگه سیزده به در، بچه بغل خونه ی شوهر!!

اوممم من چی؟
من که خب باید تک و تنها ضبط کنم!
حالا چی قراره بگم؟
خدا به خیر کنه!
فکرکنم تفال بزنم به حافظ و براتون بخونم بهتر باشه تا این خاطره های در پیتی که از همکلاسی هام به یادم مونده که وسط کلاس عر عر کنان خودشون میمالیدن به خاک و خودشون رو خیس میکردن و ضجه میزدن که "من ماااااااا مااااااانموووووووو میخوااااااااام"!!
ایش! اه! ایف! پیف!

تیراژه چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:55 http://tirajehnote.blogfa.com

جای بهروز مخاطب خاموش و صدای مخملی اش خالیه

تیراژه چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:57 http://tirajehnote.blogfa.com

جای حمید باقرلو رو هم که دیگه نگو که بدجور کلا و جزا خالیه همه جوره...

بابک اسحاقی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 14:09

تی تی خوب شد گفتی
من روم نشد بگم لطفا شعر نخونید ولی منطظروم از لطفا فقط خاطره تعریف کنید همین بود .

در ضمن حتما لازم نیست خاطره اولین روز مدرسه باشه .می تونی از خاطره اول مهرهای سال دیگه یا کلا خاطره مربوط به مدرسه بگی . ممنون

کودک فهیم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 14:12 http://the-nox.blogfa.com

واااااای تی تی منم دقیقا همین به ذهنم اومده بود.
چقدر خوب میشد همین امسال این اتفاق می افتاد.ما هم تنهاییم...

کودک فهیم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 14:15 http://the-nox.blogfa.com

اصلا کرم دندون جواب کامنتم رو نداد ناراحتم.
کرم دندون کجاااایی بابا؟
پاشو بیا اینجا داریم باهات صحبت می کنیم.

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 14:17

ممنون کودک فهیم عزیز
من بد فهمیدم
محبت داری که به فکری !

کودک فهیم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 14:17 http://the-nox.blogfa.com

بچه ها.یک چیز خنده دار.
دیروز بود فکر کنم رفته بودم سایت سنجش فیلتـ.ـر شده بود.فکررررر کنید.

کودک فهیم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 14:19 http://the-nox.blogfa.com

عزیز دلی برای همه کرم دندون جان.
فایلت رو بفرستی ها.می خوایم صدات رو بشنویم.

کرم دندون چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 14:24

عزیزی
فهمت و قربون کودک فهیم عزیز

تیراژه چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 14:31 http://tirajehnote.blogfa.com

من منتظر نتیجه ی کنکورم هستم و دلم داره عین سیر و سرکه میجوشه و چشمهام دو دو میزنه و سنسورهای عقل و خرد و هوشم از کار افتاده
از اینکه بابک خان با اشاره به کامنتم گفته منظورشون دقیقا همین بوده که شعر نخونیم هیچی نفهمیدم!
من که گفتم میخوام تفال بزنم به حافظ..شما میگی منظورت همین بوده که شعر نخونیم؟ آخه پدرِ من، پارادوکس در چه حد دیگه آخه؟
یا من مغزم در حال حاضر استند بای تشریف داره ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد