جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

loco



موسیقی یک زبان بین المللی است . برای فهمیدن و لذت بردن از یک ترانه لزوما نیازی نیست تا معنای واژه های ترانه را بفهمید . کافیست گوش بسپارید به زخمه های گیتار و نت ها شما را سوار بر بالشان به پرواز درآورند .


همه چیز با یک کلیپ محشر و گیرا  آغاز می شود و تو کنجکاو می شوی که همه چیز را درباره آن بفهمی . ترانه را دانلود می کنی و بعد متن آن را و بعد هم می روی سراغ معنای ترانه

و هرچه بیشتر می فهمی بیشتر لذت می بری .

ترانه لوکو ( مجنون ) کاری مشترک است از انریکه ایگلسیاس و رومئو سانتوس به زبان اسپانیایی و با یک موزیک ویدیوی محشر با بازی کوتاه و تاثیر گذار دنی ترخو ستاره مکزیکی هالیوود و رقص هوس انگیز  رزالین سانچز در لباس قرمز . تمام کلیپ در یک لانگ شات و بدون توقف فیلمبرداری شده است . یاشا ملک زاد کارگردان این کلیپ و بسیاری از ویدیو کلیپ های مشهور اخیر ، هنرمندی ایرانی - انگلیسی است که در این اثر کوتاه با تمام شدن ویدیو ، مخاطب را در تمام افکار و تخیلاتش و با هزاران سوال بی پاسخ تنها می گذارد ...


دانلود موزیک ویدیو

36.7 مگابایت


 دانلود ترانه

3.31 مگابایت




متن ترانه و ترجمه آن در ادامه مطلب ...



 

Te pido de rodillas

زانویی برای کمر راست کردن می خوام

 

Luna no te vayas

ای ماه من نرو ! مرا ترک نکن!

 

Alumbrale la noche a ese corazón

شب بر قلبم سایه انداخته

 
Desilusionado 
از بند عشق تو آزاد شدم
 
A veces maltratado
مانند کسی که دشنام شنیده
 
No te perdonaré
هیچ وقت تو را نمی بخشم!
 
Si me dejas solo
Con los sentimientos
که مرا به این حال رها کردی و رفتی
 
Que pasan como el viento
Lo revuelven todo 
همه چیز مثل باد می گذره و میره
همه چی رو خراب کن
 
Y me vuelven loco
و این منه دیوونه ام!
 
Loco
مجنون
 
Por besar tus labios
دیوانه ی بوسیدن لبات
 
Sin que quede nada por dentro de mí
ولی دیگه چیزی درون وجودم باقی نمونده
 
Diciéndotelo todo
حالا که دارم همه چیزو بهت می گم
 
Yo
من…
No te perdonaré
من هیچ وقت فراموشت نمی کنم
 
Si me dejas por dentro con ese dolor
که تو منو با همه ی دردهای تنم تنها گذاشتی
 
No te perdonaré
Si me vuelves loco
هیچ وقت نمی بخشمت
حتی اگه به مرز دیوونگی برسم
 
Si me vuelves loco
حتی اگه دیوونه شم
 
Ay ay ay ay…
……..
Te pido de rodillas
Uno y mil perdones
Que al llegar la aurora 
زانویی برای کمر راست کردن می خوام
و تا دمیدن سپیده هزار بار طلب بخشش می کنم

 
No me digas adiós
خداحافظی نکن
No dejes ir el llanto
De tantas canciones
De una luna rota
نذار که اشک ها
در همه ی ترانه ها
توی ماه شکسته ی شب(دل شکسته) سرازیر شه
 
Como una guitarra
مثل گیتار 
 
Por tantas promesas
به حاطر همه عهد و پیمانمون
Que se van volando
(نذار که اشک ها)سرازیر شن
Que me vuelven loco
چون دیوونم می کنن
 Ay ay ay ay
 Loco
مجنون…
 Por besar tus labios
(مجنونم) برای بوسیدن لبات
Sin que quede nada por dentro de mí 
 Diciéndotelo todo
اما حالا که دارم اینارو بهت می گم چیزی در درونم باقی نمونده
Yo
من…
No te perdonaré
هیچ وقت یادم نمی ره
(No te perdonaré)
هیچ وقت فراموش نمی کنم
 Si me dejas por dentro con ese dolor
که تو منو با همه ی دردهای  تنم رها کردی
 No te perdonaré
هیچ وقت فراموش نمی کنم
 
Si me vuelves loco
حتی اگه دیوونه شم
 
Y es que estoy loco
و من یه مجنونم
Por besar tus labios
برای بوسیدن لبات
 Sin que quede nada por dentro de mí
ولی چیزی دیگه درونم باقی نمونده
Diciéndotelo todo
حالا که دارم اینارو بهت می گم
 
Yo
من…
No te perdonaré
من هرگز فراموش نمی کنم
 No te perdonaré
هرگز یادم نمیره
Si me dejas por dentro con ese dolor
که تو منو با همه ی دردهای تنم رها کردی
 
No te perdonaré
هرگز یادم نمی ره
 
Si me vuelves locO
حتی اگه دیوونه شم
 
Te pido de rodillas
زانویی برای کمر راست کردن می خوام
 Luna no te vayas
ای ماه من نرو ! مرا ترک نکن!



نظرات 29 + ارسال نظر
روناک سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 00:46

به قول دوستانتون من اول برای اولین بار
شنیدم و لذت بردم.باز هم ممنون هزاران بار ممنون برای نوشته هاتون

دل آرام سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 00:59 http://delaramam.blogsky.com

چه با صبر و حوصله نوشتی.
ممنونم برای معرفی و گذاشتن ویدئو

حداقلش چند تا اسم یاد گرفتم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 02:08

من عاشق این آهنگم.این روزا یه طرز عجیبی 24 ساعته دارم گوش میدم!
فوق العادست

تیراژه سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 03:44 http://tirajehnote.blogfa.com

من هم اولین بار که این موزیک ویدیو رو دیدم جدا از آهنگ زیبایش و معنای شعرش(که به لطف پست شما فهمیدمش)
مانده بودم که آدمهای این کافه دقیقا چه رابطه ای دارند..مخصوصا آن مردی که با ناراحتی آخرین جرعه را مینوشد و لیوان را تقریبا پرت کرده و با برافروختگی میز را ترک میکند و آن مکث آخر خانم سرخ پوش که همراه با شنیدن صدای گلوله ای است (که نمیدانم بیس جاز است که به اشتباه شبیه شلیک میشنوم یا واقعا صدای گلوله است) و بعد با نگاه و طمانینه ی خاصی صحنه رو ترک میکنه و خود خواننده که خیلی عادی در شمائل یک مشتری ساده ی این کافه ظاهر شده.
به قول خودت ویدیوی تخیل برانگیز و معماگونه ای است.

پست جالبی بود که قبلا مشابهش را برای دمیس روسس یونانی نوشته بودی.
مرسی

فکر کنم صدای گلوله نیست
صدای بسته شدن در باشه

پروین سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 05:37

بابک جان
فایل صدایم را فرستادم. ببخشید بابت تاخیر در اطلاع رسانی :)

م مثل میترا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 08:54 http://mitra-kh.blogfa.com

درود
چندباره شنیدن این ترانه خالی از لطف نبود
سپاس

گنجشک پرگوی باغ سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 09:02 http://gholakeyadha.blogfa.com/

چه جالب! دیشب تو ماشین با دوستی سر یکی از آهنگای انریکو صحبت می کردیم! که همیشه پکیج خوبی ارائه می ده! چه خودش و تیپ و صداش، چه موزیک و شعرایی که انتخاب می کنه! به نظر منم کارش درسته! و رقابتی که با پدرش داره شاید اون رو دچار این وسواس و دقت کرده!

آوا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 09:13

انقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر
دلـــــم هوای بلاگستان رو کرده
که دوس داشتم این دلتنگی رو
اینجا داد بزنم......چه کنیم که
فعلا دستمان از دار بلاگستان
کوتاه شده.نه به رادیو نه این
پست های خوب خوب...به
هیچی نرسیدم.....
سرهمگیتان ســــــلامت
رفقای خان جان وجان...
یاحق...

خوش برگشتی رفیق جان

باران پاییزی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 09:22 http://baranpaiezi.blogsky.com

عاقا ما آهنگهای انریکه رو خیلی دوست داریم. اصلن کلیپ های خاک بر سریشو هم دوست داریم نه به خاطر ... به خاطر تمام احساسی که میزارن برای خوندن آهنگهاش.
آهنگ کیزازش رو بسیار دوست میداریم.

منم احساسش رو دوست دارم ولی بخش های خاک بر سریشو بیشتر

مریم نگار سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 10:39 http://zanbil-m.persianblog.ir/

..زانویی برای کمر راست کردن....
قشنگ بود...ولی تلخ !!
مرسی بابک خان..

ترنج سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:45 http://toranj90.blogsky.com/

ممنون از تذکر
خودمم فکر میکردم باید ی جور دیگه نوشته بشه بازم ممنون

فرزانه سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:46

کارت خیلی قشنگ بود بابک عزیز
فقط ویدیو متاسفانه دانلود نشد، میگه حجمش واسه دانلود رایگان زیاده! اگه یه لینک دیگه میشناسی بگو
اون دختر قرمزه هم چهل سالشه بی زحمت. افسردگی گرفتم!

فرزانه جان
دانلودش رایگانه
تا الان هم 120 نفر دانلود کردن
فکر نمی کنم مشکلی داشته باشه چون تو پیکو فایل خودم آپلودش کردم و یادمم نمیاد پولیش کرده باشم
حالا شما اگه اصرار داری شماره حساب بدم ؟

تـه تغاری سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 12:19 http://ssmall.blogsky.com/

خیلی خوب بود یحتمل به این خانو قرمز پوش حسودیمان شد . اما چه خوب که معنی اهنگ رو نوشتید و مارو اگاه کردید ممنونم

قربان شما

مریم نگار سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 12:34 http://zanbil-m.persianblog.ir/

بابک جان...چراامروز اینجا وبلاگهای بروز شده نمایش داده نمیشه...دیروز بود...امروز نه...

خیلی اذیت می کرد فعلا برش داشتم

آقای دنتیست سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:09 http://dstooth.blogspot.com

صبح زود دانلود کردم و امروز چندبار تو کلینیک با هندزفری گوش دادم. واقعا عالی بود. بیخود نیست که میگن اسپنیش زبان گفتگوی عشاقه! :))

ممنون

میلاد سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 16:25

بابک سلام
این سرور پیکو فایل فاجعه شده

اصلا دیگه به درد آپلود کردن فایل های با حجم بالا نمیخوره

سرورش خیلی ضعیف و کنده

متاسفانه قابلیت resume هم هنگام دانلود با نرم افزار اینترنت دانلود منجیر نداره که اگه احیانا دانلود قطع شد، مجددا از همون جایی که قطع شده، ادامه دانلود رو بده

من الان داغ کردم بابک، میدونی چرا؟
اخه از ساعت 12 این فایل ویدیویی اشو گذاشتم برای دانلود، تا همین نیم ساعت پیش داشت عملیات دانلود رو با سرعت 2 تا 3 کیلو بایت انجام میداد، ماشالله با این سرعتش تازه 70 درصد بعد از ساعت دانلود کرده بود ( با اون سرور اشغال پیکوفایل) که یکدفعه دیدم خطای سرور داد، این یعنی میلاد بعد از 3 ساعت انتظار برو بمیر، چون اگه می خواستم مجددا دانلودش کنم برابر بود از اول شروع کردن

حالا این همه داستان گفتم که چی؟
اینکه من برم از کی کلیپ بگیرمممممممممممم

من با فایرفاکس مشکلی ندارم

میلاد سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 16:38

یافتم یافتم

هرکی نتونست از پیکو فایل موزیک ویدیو رو دانلود کنه، از این ادرس دانلود کنه:

http://dl.moshtabmusic6.ir/music/Year92/Shahrivar/Enrique%20Iglesias%20Ft.%20Romeo%20Santos%20-%20Loco%20%5BMoshtabMusic%5D%20HD.mp4

عارفه سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 17:42 http://inrozha.blogsky.com/

خصوصی

چوب کبریت سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 19:44 http://www.matchbox.persianblog.ir

سلام...
ممنون

SAye سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 21:54

ممنون

بهار سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 21:59 http://azin6060.blogfa.com

چه زیبااااااا بود...موسیقی فوق العاده بود...شکیل و پرشکوه...واقعا عالی بود
سپاس فراوان بابک جان

نورا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 23:22

واااااااااااااای مرســـــــــــــــــــــــــی بابک خان
فوق العاده بود من یکی که عاشق انریکم همه ی کاراش محشره تشکر بابت حسن سلیقتون و به اشتراک گذاشتن این اهنگ اینجااا

آذرنوش چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 00:17 http://azar-noosh.blogsky.com

صدای انریکه همیشه حس خیلی خوبی بم داده...مرسی بایت آهنگ

آناهیتا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 02:30 http://tenein.blogfa.com

من خیلی خوشم نمیاد از انریکه.
معمولا کلیپاش این حسو به آدم می ده که یه بچه پولدار سوسول داره نقش بازی می کنه و اینا.
اما این کلیپ و آهنگش قشنگ بود.
مخصوصن اینکه رزالین سانچز هم توش بود.

+ترجمه تون یه کوچولو اشکال داره.
البته خیلی مهم نیست, در حد چندتا لغته که معنیشون اشتباه نوشته شده.
اما معنی کلی متن رو رسونده.

+مرسی

p شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 12:07

note perdonareآخر سر ینی چی؟ ینی نمیبخشم؟یا فراموش نمیکنم؟

سعیده سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 01:37

سلام،واقعاً این آهنگو دوست دارم،البته انریکه و رومئو همیشه معرکه هستن، عاشقانه و زیبا،ویدئوى خیلى جالبى داره،صداى هر دوشون من و دیوونه میکنه،ممنون

ارزو پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 11:39

باتشکر دانلود کردم

ساغر سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 16:47

gracias
عاشق این اهنگ شدم

مارال یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 12:42

وای این آهنگ محشره از صبح تا شب گوشش میدم اما بازم واسم جذاب مرسی که معنی آهنگرو نوشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد