جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

مسابقه نشان برتر

خدا وکیلی اعتماد به نفس را کیف کردید ؟

انصافا اگر شما به جای من بودید و می رفتید یک مسابقه تلوزیونی و با اختلاف سیصد امتیاز از رقیب می باختید و تازه میکروفون را هم به شما نمی دادند تا یک کلمه صحبت کنید رویتان می شد در فیس بوک و اینستاگرام و وبلاگ اطلاع رسانی کنید و به تمام دوست و آشنا و فامیل توی موبایلتان اسمس بدهید که امشب برنامه شما می رود روی آنتن ؟؟

خداییش می گفتید ؟


از شوخی که بگذریم تجربه جالبی بود . اولا که انصافا سوالهای ما با سوالهای آنها خیلی فرق داشت و بی اندازه سخت تر بود . ثانیا بخش پرسش و پاسخ بعد از بخش میدانی فیلمبرداری شد و ما کلی امتیاز عقب بودیم و روحیه نداشتیم و اصولا جواب دادن یا ندادن ما فرقی در نتیجه نداشت . ثالثا جالب است بدانید همین تیم رقیب یعنی مرزبانی ناجا قهرمان مسابقات شد و در فینال تیم فینالیست را با چهارصد امتیاز اختلاف شکست دادند . یعنی اگر ما با هر تیمی غیر از این دوستان افتاده بودیم مطمئنا می رفتیم به مرحله بعد . به هر حال همه این ها توجیه است و رقیب ما خیلی بهتر و قوی تر از ما بود . به من که خیلی خیلی خوش گذشت . امیدوارم شما هم ببخشید که مسابقه انقدر دیر پخش شد و ما نتوانستیم بهتر از این رقابت کنیم .

و السلام ...



نظرات 32 + ارسال نظر
تیراژه جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 03:25 http://tirajehnote.blogfa.com/

والا برای ما که غرض دیدن دوستان در صفحه ی تلویزیون بود حالا به هر بهانه ای!

ولی جدا از شوخی و صرف نظر از خصوصیات دیگرت، همین اخلاق خاص و رها و بی شیله پیله بودنت عزیز و دوست داشتنی تان کرده جناب اسحاقی.
تبریک میگم
ممنون که ما را برای دیدن این برنامه مطلع کردید
به امید موفقیت و شادمانی برای شما و دوستان عزیز سایبرتک مان.

ممنون تی تی جان

sokot جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 03:32

Vvoy dastet dard nakone finalo lo dadi vala az avale eyd dochare ekhtelal khab shodam shabaye aval ke montazere barname shoma bodam. Bad ke az roye on jadvale akhar barname fahmidam emshab pakhsh mishe .dige be nakhabidan adat karde bodam.


خداییش دیدن مسابقه اش واسه خود ما که شرکت کردیم هم جذاب نیست چه برسه به شما ...

مهرداد جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 03:54

خسته نباشید.
به خاطر تبلیغ شبکه 2 و حضورتون چقدر حق بخش گرفتید؟
حدس می زنم با این شور و اشتیاق اگه می بردید بیراهنتونو در می اوردید و زیربیراهنتونو با مضمون جوگیریات نشون می دادید و امشبو به عنوان حماسه 8 فروردین در تاریخ ثبت می کردید.
چند تا بیشنهاد از باشگاه های اروبایی دارید؟ شما که در یار کمکی بودن تجربه اندوختید بیشنهاد می کنم بیشنهاد بارسلونا به عنوان یار کمکی و جایگزینی ویکتور والدز مصدوم رو قبول کنید. مدیر برنامه خواستید در خدمتم.

شما قرار جلسه رو بذار منم میام

اردی بهشتی جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 08:25 http://tanhaeeeii.blogfa.com3

من چون امروز کوزت هستم و باید از کله سحر تا بوق سگ کار کنم دیگه بیشتر از یک و نیم نتونستم بیدار بمونم متاسفانه!
ندیدم :(((((
تکرار نداره برنامه؟

تکرارش ساعت 11.5 بود

اردی بهشتی جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 08:27 http://tanhaeeeii.blogfa.com3

لایک به کامنت تیراژه

پروین جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 09:02

کاش می‌شد ما هم یک جایی آنلاین مسابقه را تماشا میکردیم :(
خسته نباشید. شما همگی قهرمانید. خیلی عکسهاتون قشنگ بود.

ممنون پروین خانوم

محسن باقرلو جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 09:31

You Are My Hero جیگر !

ویرگول جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 10:12 http://comma.persianblog.ir

اعتماد به سقف که میگن شمایی...!:))
تکرار نداشت؟

چرا ساعت 11.5

محسن باقرلو جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 10:17

فک کنم تکرارش امروز ( جمعه ) صبح ساعت یازده یازده و نیمه

بلی

میلاد جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 10:24

بابک چقدر دیر پخش شد
هرچی چشم به تلویزیون بود، شروع نشد بعد یدفعه دیدم صبح شده و من خوابم برده

کلا تو روحشون با این ساعت پخششون

برای من فیلم سینمایی جنگولک گذاشته بودن، اخه اون چه فیلم مزخرفی بود که گذاشته بودن، هرچی هم می دیدی تموم نمی شد

حالا امروز تکرارشو می بینم، دیشب که موفق نشدم

خداییش اون فیلم خیلی مسخره بود . فرض کنیم که یه بچه تا ساعت یک و نیم شب بیدار باشه و همچین فیلمی رو ببینه . خداییش اون قیافه ها چی بود ؟ آدم بزرگم زهره ترک می شد

م . ح . م . د جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 10:33

کیامهر! عیب نداره عزیز جان ، دیروز کلن روز غافلگیری تیم های بزرگ بود ، از استقلال کبیر تا بگیر تا سنت کیامهر قدیس ...


قرار نیست که همیشه صدر جدول باشیم

احمد جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 10:45 http://serrema.persianblog.ir

به قول تیراژه غرض دیدن شما بود . ;کلی کیف کردیم دیدیمتون

ولی خداییش خیلی ورزیده تر بودن و اصلا عادلانه نبود شرایط
مرزبان ها دوره های تکاوری سختی می بینن

واقعا آماده و ورزیده بودن

دل آرام جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 10:52 http://delaramam.blogsky.com

آقا این حرفها کدومه، شما بری و ببازی عزیزی. بعدشم اون بار هم گفتم، خب تیم مقابل شما توی کارش از زور بازوش استفاده میکنه که میتونه از در و دیوار بالا بره، ولی تیم سایبرتک از مغز و فکرش...
پروین خانم عزیزم شما از این سایت میتونید آنلاین برنامه های ایران رو نگاه کنید. ما خودمون اینجوری نگاه میکنیم.
www.telewebion.com/fa/live

مثل اینکه زور بازو مفید تر بود

دل آرام جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 10:53 http://delaramam.blogsky.com

بری = ببری

دوست جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 10:58 http://Asme1982.blogfa.com

آقا شما در هر صورت برنده ای...
میگم کاش زیر کتت یه تی شرت با آرم وبلاگت می پوشیدی هر سوالی که درست جواب میادی کتت رو در می آوردی و آرم وبلاگت رو می بوسیدی عین این فوتبالیست ها...
به هر حال موفق باشی


داور هم لابد کارت قرمز می داد

جزیره جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 11:49

نه اعتماد به نفس خوبی داری
البته خب تیم مرزبانی طبیعیه که توی قسمت میدانی از شما بهتر باشه دیگه.اصن اگه بهتر نمیبود ناامید میشدیم از مرزبانامون عیبی نداره.

حیف که سربازهای بینوا رو میفرستن لب مرز

جزیره جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 12:08

میگم من الان دارمبرای اولین بار میبینم. خیلی هم مسابقه سختیه به نظرماااااااااااااااااااااااااااااااااا

خیلی سخت تر از چیزی که به نظر میاد
ابراهیم بنده خدا پاش تا همین دیروز تو گچ بود

رضوان جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 12:21 http://zs5664.blogsky.com/

سلام
تکرارش امروز ساعت 11:30 صب
من تاقسمت پرسش و پاسخ مرحله دوم رو بیدار بودم اما نفهمیدم شما براچی رفتی؟؟؟ هی میگفتم بیدارباش حتمن تا آخرش یه جایی بابک خان حرف میزنه اما ازدست خواب!!!
پس هیچ صحبتی نکردین!!!ولی خوب میخندیدینا

الان مسابقه درحال پخشه

کمبود میکروفون داشتن
به هر تیم یه دونه بیشتر نمیدادن

کودک فهیم جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 12:35 http://the-nox.blogfa.com

عجب هیکلهایی داشتند رقیبتون.لرزه بر تن افکن طور.اولش فکر کردم مثلا لباس مخصوص بیسبال پوشیدند هیکلشون اونطوریه.بعد دیدم چرا هیکل سایبرتکی ها اونطوری نیست؟! شصتم خبردار شد که کلا مدلشون همونه.
ولی عجب سخت بود بخش میدانی...من فقط مونده بودم اینها نفس کم نمیارند؟پشت سر هم اینهمه حرکت سنگین...من یک دویدن ساده و پله بالا رفتن قلبم میاد توی دهنم...
سوالات شما هم که همش دین زندگی بود...
ما جلوی مامانمون کلی پز دادیم که امشب می خواد دوستمون رو نشون بده از شبکه دو.میگم اسحاقی جان،برادر، بازم برو تلویزیون.

خداییش تو سوالا بدشانسی آوردیم

HaMeD جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 12:48

سلام
آقا ما یه دو روز وبلاگ رو چک نکردیما
یه نیم ساعت پیش تلوزیون رو روشن کردیم ییهو دیدیم مسابقه نشان برتره اونم تکرار
آقای رفیعی هم داد میزنه بابک بابک هم تیمیت ...
حس ششم گفت که گروه سایبرتک و مرزبانیه
اما چه کنیم اخرش بود و ما بابک خان رو ندیدیم فقط آقا رفیعی یه جاهایی اسم بابک رو می اورد و طلب راهنمایی برا همگروهی های بابک خان رو داشت

نه بابا صدا نکرد

تیراژه جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 13:13 http://tirajehnote.blogfa.com/

یعنی پس لباس محافظتی تنشون نبود؟!
من فکر کردم تیم اونها لباس مخصوص پوشیدن که ضربه گیر باشه ولی تیم شما حس کرده که این لباس جلوی چابکی و سرعت عملشون رو میگیره و نپوشیده!
یعنی اینقدر تفاوت اندام؟
والا بردن که بماند، تازه باید بیایید یک شیرینی ای شامی چیزی هم به ما بدهید به شکرانه ی اینکه تمام اعضای تیم سایبر تک در صحت و سلامت به سر میبرند!

هر دو تیم لباس محافظ تنشون بود ولی خب اونا ورزیده تر بودن
اتفاقا یکی از بچه های تیم ما یک مشت خورد توی صورتش و پنج دقیقه بیهوش بود ولی کلا این صحنه رو نشون ندادن

کودک فهیم جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 14:58 http://the-nox.blogfa.com

اون اولش که تصویر بچه ها می اومد و اسمشون رو می نوشتند آدم یاد فیگورهای سریال لاست می افتاد.ابهتی داشت هزار الله اکبر.

کودک فهیم جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 15:05 http://the-nox.blogfa.com

اسحاقی جان من فکر کنم حسین رفیعی خیلی ازتون خوشش اومده بود.زیاد نگاه می کرد و لبخند می زد.می خواست توجهتون رو جلب کنه.

کودک فهیم جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 15:11 http://the-nox.blogfa.com

اتفاقا من از گریم بازیگرهای اون فیلمی که قبل از مسابقه تون پخش شد خیلی خوشم اومد. گریم برنامه کودک باید همونطور در دل و جان فرو رونده باشه.

مهرداد جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 15:40

کی قسمت دوم رستگاری در برج میلاد رو اکران می کنید؟
تیزرشو تو تلویزیون بخش نمی کنن؟

ف رزانه جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 16:12

وقتی سوالا رو میپرسید، قبل از اینکه شما جواب بدین من پیش خودم جواب میدادم دقیقا همون جوابایی رو گفتم که شما گفتین چه درستا چه غلطا... واسه خودم جالب بود...
بعد اونجا که قبل از هر مرحله اسم و عکس بازیکنارو میزد اسم شمارو نوشته بود بابک اسحاق! برای دفعه های بعد بگین مسولین رسیدگی کنن دیگه تکرار نشه...
در هر صورت شما همیشه برنده این ... به امید موفقیتتون تو تموم زندگی...

مهرداد جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 21:29 http://foogh.blogfa.com/

صحنه را دیدم
به تو خسته نباشید میگویم
بابک جان
گل برار عزیز

احمدفرجی جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 23:39

بابک جان سلام...اما یادت باشه ما رو از ساعت یک تا دو میخکوب تلویزیون کردی ....بردوباخت مهم نبست ....موفق باشی عزیز

yasna شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 12:17 http://delkok.blogfa.com

بابک ... بابک چرا این سایبری ادم یاد استاد اسدی می انداختن خصوصا این قسسمت اخر ... لامذهب اون تیم نمی دونم چی چی ا دیوار راست بلا می رفتند...
ولی من آخرش ندیدم ها از نصفه دیدم... مامانم هی رفت و اومد گفت مامان بابک نیومد؟

صدیقه (ایران دخت) شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 21:40 http://dokhteiran.blogsky.com

متاسفانه برنامه رو ندیدم ولی بی شک چیزی از ارزش های والای شما کم نشده...
منم یه بار کل دنیارو خبر کردم باختمو ببینن. به من که خوش گذشت

bamdad یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 01:55 http://bamdad02.blogfa.com

har bakht moghadame ye piruzie
ishala tu zendegit nabazi ..

فاطمه شمیم یار یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 22:16

سلامم
من به دخترام گفتم ..مامان زود بزنین شبکه 2 یکی از دوستای من تو مسابقه هست...
خلاصه با افتخار دوست عزیز مون رو به دخترکام معرفی کردم بقیه اش رو ولش...
حالا بگذریم که تا 6 ساعت دختر کوچیکه می پرسید مامان این آقای اسحاقی چه جوری برای مسابقه انتخاب شده؟...اسم تیم شون چیه؟...تیم شون چه کاره است...کجا زندگی می کنن؟..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد