جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

بازی

فکر کنم اولین باری که عبارت بازی وبلاگی را شنیدم سال 88 بود . به نظرم خیلی مسخره می آمد . یعنی چی ؟ مگه توی وبلاگ هم میشه بازی کرد ؟ البته درک شرایط آن موقع با امکانات حالا کمی سخت است . مثلا خود من اینترنت دایال آپ داشتم و مدام باید غصه پول تلفن و اشغال ماندن خطمان را می خوردم . اصلا آنلاین بودن دائم بر خلاف حالا یکجور آرزو و حسرت به حساب می آمد .

روال بازی های وبلاگی آن موقع اینطور بود که یکنفر به عنوان مبدع بازی یک موضوعی را انتخاب می کرد و در مورد آن می نوشت و سپس چند نفر را انتخاب می کرد تا آنها هم در مورد همان موضوع مطلب بنویسند .این روند همینطور ادامه پیدا می کرد و هرکس دوستان وبلاگیش با گذشت روزگار اما بازی های وبلاگی چهره ای جذاب تر به خود گرفتند . مثل بازی هایی که محسن باقرلو راه می انداخت و عکس و صدا را هم به چرخه بازی اضافه کرد . یک زمانی تمام هم و غم و عشقم بازی های وبلاگی بود و چه خاطرات عزیزی که از این بازی ها نداریم  .


احساس می کنم شروع یک بازی وبلاگی به شکل و شمایلی که شما به آن عادت دارید کاریست که دیگر از ما گذشته و عجالتا  نه حوصله اش را دارم و نه وقتش را ولی مهربان ایده جالبی داشت درمورد بازی وبلاگی از نوع اول که بدم ندیدم در اولین روز شروع کار و تلاش در سال جدید امتحانش بکنیم .


پس اگر حوصله داشتید امشب یک سری اینجا بزنید .

امیدوارم تعطیلات عید به شما خوش گذشته باشد و سالی خوش در انتظارتان باشد ...



نظرات 15 + ارسال نظر
تیراژه شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 03:28 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام
چه عالی
من هم بازی!

+ این روزای انگار رو به آخرِ وبلاگ نویسی فکر کنم یه بازی از نوع روزهای اول ایده ی خیلی خوبیه البته اما و اگر..

ف رزانه شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 07:22

چشم منتظر میشیم تا امشب ببینیم چه خبره
انشاا... سال خوبی پیش روی شمام باشه

ارش پیرزاده شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 07:23 http://arashpirzadeh.persianblog.ir/

بسم اله خدا به خیر کنه

آفوو شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 08:58 http://www.asimesar.blogfa.com

لطفا منم بازی ...

نینا شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 09:39

یا خدااااااااااااااااا
از اون مغز شیطون بلای مهربان میترسم

م . ح . م . د شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 09:48

بیا ای دوست دور هم بازی کنیم
گرگم به هوا یا که تیر اندازی کنیم
کیامهر ، تو که میدانی من گرفتارم
باید حساب ها رو حساب سازی کنیم
جای این فکر ها و ایده های مهربان
بیا برای دختران عشوه و نازی کنیم
تو دوست داری وبلاگت پر مخاطب باشد
من دوست دارم با آرش ناجی حالی کنیم
چه زود رسیدم به آخر این شعر ناب
دوستان بیایید امشب دور هم شادی کنیم ...

اردی بهشتی شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 10:23 http://tanhaeeeii.blogfa.com3

آخر الزمون شده
قبلا دخترا عشوه و ناز میکردن
حالا محمد پیشنهاد میده به آقایون برای عشوه و نازی ی ی !!!
:دی

آوا شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 10:31

سلام.سال نواِ همتون مبارک باشه و
سالی پربارواستون آرزومی کنم....
یه عــالمه کامنت نذاشته دارم و
یه عالمه حرف نگفته........بابت
رادیودست گلــتون دردنکنه.....
هروقت گوش می کنم اشکی
میشم.شب میام......دلم لک
زده واســـــه دورهمی های
شبانهءبلاگستان............
سرتون سلامت....خسته
نباشید..................
یاحق...

اردی بهشتی شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 10:34 http://tanhaeeeii.blogfa.com3

آقا شما مثل قبل هر شب بنویس هر خبری باشه ما ساعت ده اینجاییم!

افروز شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 10:53

سلام امیدوارم امسال براتون پر از روزهای شاد هایلایت شده باشه میدونم که مهربان ایده های نابی داره منتظر امشب هستم

HaMeD شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 15:49

اون یکی دو تا جدولی هم شما گذاشتید خوب بود من خیلی خوشم اومد
جدول اولیه عمومیت داشت دومیه کمی اختصاصی و محدود به دوستان نزدیکتون میشد
امشب بیبینیم ایده جدید چیه :دی

آوا شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 22:03

ما کماکان منتظریم
اوهوووووووووووم
یاحق...

تیراژه شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 22:16 http://tirajehnote.blogfa.com/

الان در دهات ما شبه!
در ایالات متفرقه ی شما چطور؟!!

جودی آبوت با موهای مشکی شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 22:24

ما اومدیماااا!!کوشین پ

سکوت یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 11:09

وااااا پس کامنت من کووووو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد