جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

سامسونگ یا نوکیا ؟

من و محسن باقرلو چند وقتی هست که گوشی هوشمند خریده ایم .

 گوشی من samsung galaxy note 3 و گوشی محسن nokia lumia 1520

هر دو گوشی در دسته بندی فبلت ها هستند یعنی کمی از گوشی معمولی بزرگتر و از تبلت کوچکتر

از نظر قیمت تقریبا در یک رنج قیمتی هستند . یکی با سیستم عامل اندروید و دیگری ویندوز فون دارد . بزرگترین مزیت گوشی من قلم آن است که این امکان را می دهد تا شما تجربه داشتن یک دفترچه الکترونیکی و نوشتن سریع و ساده با قلم را داشته باشید و مزیت بزرگ گوشی محسن دوربین 20 مگا پیکسلی آن است .


از روزی که محسن گوشی خرید کل کل ما هم شروع شد و طی این یکی دو ماه آنچنان با هم بحث و جدل کامنتی داشته ایم  و جدل ما حیثیتی شده است که کسی نداند فکر می کند ما داریم از کارخانه های سامسونگ و نوکیا حقوق و پورسانت می گیریم . باقرلو جدیدا دور برداشته و سیستم عامل اندروید را زیر سوال برده و کلا به همه اندرویدی ها اهانت نموده است . البته بنده خدا تقصیری هم ندارد . یک عده خس و خاشاک بادمجان دورقابچین دور و برش جمع شده اند و از گوشی او تعریف بیخودی می کنند که اصلا من دوست ندارم اسمی از آنها اینجا بیاورم .

بگذریم ...


دیشب که خانه محسن اینها بودیم قرار شد یک مسابقه بدهیم و هر دو با گوشی هایمان از موضوعاتی مشترک عکس بگیریم و عکس ها را رونمایی کرده و قضاوت را به شما بسپاریم . البته در نظر داشته باشید که گوشی باقرلو 20 مگا پیکسلی بوده و لنز دوربین آن در حد دوربین عکاسی است و گوشی من 13 مگا پیکسلی است . احتمالا می گویید شرکت در این رقابت بی فایده است و برنده از پیش مشخص اما اینطور نیست .

به هر حال امشب عکس های گوشی من و محسن ساعت 22.22 رونمایی می شوند و شما در مورد کیفیت آنها قضاوت خواهید کرد و تصدیق خواهید نمود که پول دادن برای یک گوشی 20 مگا پیکسلی چقدر کار بی فایده ای است وقتی شما می توانید یک گوشی خوب و با کلاس با دوربین 13 مگا پیکسل داشته باشید و مجبور نباشید خفت استفاده از محصولی از محصولات شرکت نوکیا - مایکروسافت را به جان بخرید .


جدا از شوخی یک نظرسنجی در سمت راست وبلاگ گذاشته ام تا همینطوری  سلیقه مخاطبان این وبلاگ را بسنجیم و ببینیم کدام یک از این دو فبلت طرفدار بیشتری دارد ؟



شماکدامیک را می پسندید ؟



              



نظرات 128 + ارسال نظر
رضوان چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:32 http://zs5664.blogsky.com/

من کلا از سامسونگ خوشم نمیاد و همیشه نوکیا رو دوس داشتم البته بخاطر یه سری چیزای پیش پاافتاده و ابتدایی که هرگوشی باید داشته باشه اما درمورد دوربین و سیستم اندروید و ویندوزش نمیدونم کدوم بهتره

شما هم در جبهه رقیبی پس ؟
ای داد من

رضوان چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:38 http://zs5664.blogsky.com/

اینکه باقلم میتونی بنویسی یعنی چی؟؟ باخط خودت یا نه با همون صفحه کلید گوشی؟؟؟

دقیقا مثل خودکار میتونید روی صفحه بنویسید و نوشته شما تبدیل میشه به متن که قابلیت ارسال با پیامک داره .

http://www.zoomit.ir/articles/tablet/7264-eight-of-the-coolest-s-pen-features

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:44

عاشقتم بشر ... تو پایه ترین بلاگری هستی که به عمرم دیدم !

نوکرتم

محبوب چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:49

ای ول... منتظر دیدن عکس ها هستیم...

باران چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:51

گوشی اوشون ضد گلوله است

طبق اخباری که درمورد دفاع یه پلیس تو سایتها خوندم می گما

اینا همش جوسازی رسانه های بیگانه است خواهر
ما که تو کشورمون نیاز به ضد گلوله نداریم
شاید واسه کشورهای درگیر جنگ کاربرد داشته باشه

بابک اسحاقی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:58

دم همه اندرویدی ها گرم
نذارید پرچم اندروید ایین بیاد

منظورم پایین بود

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:04

هوچی گری نکن بچچه ! شانتاژ نکن !!
یه کاری نکن کل بچچه های شرکتو بسیج کنم
بیان رای بدن اندروید و سامسونگ پلاستیکی بترکنا !!!

خوبه
معلوم شد چرا خیالت راحت بود از برنده شدن
منم تو شرکت سایربتک بودم
هزار تای آیپی داشتم واسه رای دادن
خیالم راحت بود

گلدونه چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:05

نه سامسونگ نه نوکیا فقط آیفون

آیفون ؟
مرگ بر امریکا

خون جوانان ما می چکد از چنگ همین آیفون

گلدونه چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:07

هیچوقت سامسونگ دوست نداشتم (ندارم) نوکیا را هم یه زمانی دوست داشتم که الان ندارم از وقتی درگیر فروش تکنولوژی شنود به جمهوری اسلامی شد و بعد هم از قافله گوشی های هوشمند عقب که چه عرض کنم کلهم اجمعین جا موند دیگه نه تنها ازش خوشم نمیاد که ازش بیزار شده ام

اآره آره منم ازش متنفرم
از جفتشون
هم نوکیا هم آیفون

مهدی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:12

هیچکدام به درد نمیخوره. فقط HTC one گوشی عزیز خودم که الحق بیخود نیست بهش میگن گوشی آدمهای خاص و با کلاس

خداییش گوشی خوبیه
موافقم باهات

بولوت چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:16 http://maryamak.blogfa.com/

سامسونگم خوبه. ولی گوشیاش زیادی سری کاری شده. همه شبیه همه شدن. فقط اسما و اندازه شون فرق میکنه.
لومیا فعلن از نظر سر و شکل تکه!
دوربین 20 با 13 قابل مقایسه س؟ با حساب عکسایی که آقای باقرلو تو اینستاگرام میذارن من باورم نمیشه همچین مقایسه ای ممکن باشه!
سیستم عاملم ویندوز باحال تره.
از نظر قیافه و وزنم لومیا پر ابهت تره.
در کل شخصن ترجیح میدم لومیا داشته باشم.

بولوت من دارم دقت میکنم که تو یا تو این وبلاگ کامنت نمیذاری
یا وقتی میذاری قصدت ضایع کردن منه
ای خدا

مریم نگار چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:18

اوه..اوه.....کار بالا گرفته...و به بسیج نیرو و اینا کشیده !!!
..ببین مارو در چه موقعیتی قرار میدی آقا بابک !!!
خب این واضحه...از اونجا که محسن خان علاقه وافر به عکاسی دارن...اون مشخصه براشون ارزشمندتره...و شما که علاقه بیش از حد به نوشتن دارید اون یکی مشخصه دیگه ضرورتر !!
لذا هردو را مورد تایید و تفقد قرار داده..آرزومندیم که برایتان قدم خیر باشد و دوستی همراه و همدل در سختیها و آسانیها...!!...
دوستیتان پوینده و پاینده ..

خیلی مخلصیم ماما نگار

این کل کل ها شوخیه صرفا برای مزاحه و محسن باقرلو برای من خیلی عزیزه و اصلا این پست و نظرسنجی صرفا برای خنده و شوخی بود
اینو همه میدونن که گوشی من بهتر از گوشی باقرلوئه و اصلا نیاز به نظرسنجی نداشت . فقط خواستم امیدوار باشه بچچم . دو میلیون داده واسه یه گوشی زاقارت نمی خواستم افسردگی بگیره . وگرنه مشخصه که نوکیا در حد و اندازه ای نیست که با سامسونگ مقایسه بشه حتی
چه برسه به رقابت .

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:32

ببین کیا ! ما از اون خونواده هاش نیستیم !!
بنده تقاضا میکنم کمیتهء تفحص و نظارت بر IP ها تشکیل شود !
به جهت اثبات اینکه ما فیرپلی هستیم ! جوانمرد قصابیم ! لوتی و مشتی ایم ! مرد میدون ایم ! عشقی و مشتی و جیگریم !!!

ببین الان سامسونگ تو رای گیری جلوتره
مثل کروبی نشه برم یه چرت بخوابم بیام ببینم نوکیا جلو زده
من به سلامت آراء اطمینان دارم

مهربان چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:33 http://mehrabanam.blogsky.com

با کمال احترام به عکس های به شدت کف بر محسن در اینستاگرام، باید عرض کنم من سامسونگ را ترجیح می دهم.
اون هم به خاطر اندروید.... یه کم کار کردن و هماهنگ شدن با ویندوز فون سخته و من به شخصه حوصلشو ندارم...

مهربان چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:36 http://mehrabanam.blogsky.com

چه تو ... چه محسن

کلا 2 ملیون واسه ی گوشی دادن کار به شدت خز و بی کلاسی می باشد وقتی ته جیبتون یه هزار تومنی ندارید و کارت های بانکی تون کپک زده....
واللا...

والا یه کاری کردم دیگه نمیتونیم از کسی پول قرض کنیم
میگن چشمت کور می خواستی اینهمه پول واسه گوشی ندی
عجبی خبطی کردما

ف رزانه چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:36

به به به به دم شما گرم... فک کنم بازم قراره حسابی به ما خوش بگذره...
مشتاقانه منتظر امشب و رونمایی عکس ها هستیم و طرفداری خودمون رو از نوکیا اعلام میداریم...

الهی که اصلا بهت خوش نگذره

آفوو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:37 http://www.asimesar.blogfa.com

نه چون گوشی تو هستش ولی خوب قطعا سامسونگ ...
اما یه چیزی ... من خودم اکثر گوشی هایی که داشتم نوکیا بوده ... وقتی گوشی اندرویدی خردیو و همین سامسونگ گلکسی 3 فقط به خاطر امکاناتش و اینا ... چون نوکیا اندروید نداشت ولی یه دوستی که خوب اونم نوکیا باز بوده به من گفت من به نوکیا خیانت نمیکنم اونقدر منتظر میمونم تا سیستم اندروید بیاره و امکانات سایر گوشی ها رو ... خوب آقای باقر لو هم لابد عرق (ارق) !!! نوکیایی داره ...
بگذریم ... من بعد از سامسونگ هوآوی گرفتم و خیلی راضی ام ... پس لطفا به نظر سنجی تون گوشی منو هم اضاف کنید ... خخخخخخخخ

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:39

با کمال احترام به مهربان بانوی گرام
پ نه پ ! میخواستی طرفدار لومیا باشی ؟!
مرد کجایی زن ام همونجایی دیگه ! والا با این نوناشون !!

ف رزانه چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:39

راست میگه مهربان

ارش پیرزاده چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:39

بابک جان این اسکل های ویندوز فونی وقتی یه فایل کپی میکنند تو مبایلشون نمیدونن کجاست چون فایل منیجر نداره گوشیشون ...


ای جانم
آرش تکنولوژی
بیا اینجا جولان بده پیرزاده
این پست جولانگاه توئه

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:40

مهربان نذار بگم دیروز با مریم چجوری داشتین با حسرت گوشی های شوهراتونو نیگا میکردین و جفتتون در این فقره چیا گفتینا !!!


بگو یه کم بخندیم محسن

بابک اسحاقی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:41

گوشی قبلی منم نوکیا بود و چون دیدم از قافله گوشی های هوشمند عقب افتاده رفتم سراغ اندروید

خداییش دوربینش خیلی خوب بود ولی خب عقب مونده است دیگه . از یه گوشی عقب مونده با چارتا دونه کاشی هفت خط چه انتظاری دارین ؟

آرش پیرزاده چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:43

صفحه شخصی ندارند یعنی کلا نمیتون عکس چیزی یا کسی که دوست دارند روی صحه اصلی گوشیشون بزارند .. کلا گوشی شون تشکیل شده از یه سری مربع پشت سرهم ...

تازه بخوان برن فیس بوک باید کلی پول بدن

الهی بمیرم محسن با چه حسرتی نگاه می کرد به هات اسپات شیلد من
می گفت : کیا یعنی میشه یه روزی ویندوز فون هم از اینا داشته باشه ؟
اشک تو چشماش جمع شده بود آرش
خیلی دلم براش سوخت دیشب

مهربان چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:44 http://mehrabanam.blogsky.com

دیشب هم همینا رو گفتم....
الان هم می گم گوشی دو میلیونی واسه کسیه که درامد ماهانه اش 5 میلیونه نه شما دو تا که یکی تون در شرف اخراجه اون یکی هم در شرف استعفا....

ارش پیرزاده چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:45

تا همین چند وقت پیش حالت سایلنت نداشتند ....یعنی اگه می خواستند گوشی زنگ نخوره ولی باازی با صدا انجام بدتن نمیتونستند

آره نوکیا یه بالش همراه گوشیاش می فروخت وقتی می خواستن سایلنتش کنن میذاشتن زیر بالش

محبوب چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:45

من به شدت با حرف مهربان در مورد 2میلیون پول دادن واسه هر نوع گوشی با هر برندی موافقم...

الان با کدوم موافقی محبوب ؟
با مهربان یا با دو میلیون ؟
موافقی یا مخالف؟
من گیج شدم آجی

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:45

به افتخار مادر عروس ، آرش پیری عزیز
بزن اون دس قشنگه روووووو !!!!!!!!!!!!!

محسن ؟
راست میگن وقتی گوشیت اینوریه نمیشه بازش کرد؟
حتما باید اونوری باش کنی ؟
اینوری باز کنی شنیدم نیم ساعت عر میزنه

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:48

الان فقط جای آرش ناجی خالیه اینجا !
که با همون اطلاعات فندقی و جلبکی ش از تکنولوژی
بیاد وسط چادرشو ببنده کمرش و واسه اندروید هوار هوار کنه !!!

و دوبیت در مدح و منقبت اندروید و صد بیت در هزل و هجو ویندوز فون بگه

جای اون پسر چاقالوئه خالیه
همونی که چایی شیرین می کرد خودشو

اسم نمی برم البته
همون که تی شرت قرمز داشت

مریم نگار چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:49

ی بابا ..فکر مارو هم بکنید که هنوز داریم از همون گوشیای قدیممون فایده می بریم...و نیاز به تشریح کلماتی چون اندروید..ویندوز فون و..فایل منیجر وغیره داریم...
...البت کار که بالا بگیره دیگه از این حرفای فرهنگی خبری نیست...

مامانگار شما نیازی نیست در مورد ویندوز فون و اینا چیزی بدونی
بهتره از ذهنتون واسه چیزهای بدردبخور استفاده نکنید
در مورد اندروید هر سوالی داشته باشید بنده و نماینده تام الاختیارم پیرزاده در خدمتیم

ارش چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:50

خدمتون عارضم که .. کل محصولات ویندوز فونی نوکیا که عبارتند از لومیا 520 و 525 و 625 و 620 720و 820 و920 و 930 و 1020 و 1520 و 1525 و خیلی های دیکه جمعا 10 میلیون دستگاه نفروخته
فقط برند گلگسی سامسونک 110 میلیون فروخته باقی اندرویدها به کنار....اخرید گلگسی که شماره 5 در 25 روز 10 میلیون فروخته ...

باقرلو
هسته اش رو تف کن

محبوب چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:53

آخه منی که تو اصفهان بزرگ شدم، معلومه با چی موافقم دیگه.... با اینکه نباید 2میلیون تومن پول داد واسه گوشی... البته اگه پولدار باشی و درآمد ماهیانه ات 4 میلیون به بالا باشه، هیچ اشکالی که نداره، هیچ... ثواب هم داره

ارش پیرزاده چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:53

محسن عزیزم با 600 تومن میتونستی بهترین دوربین بخری اخه چرا 2 میلیون دادی ... اون نون باگت خریدی ...



ای جونم پیرزاده
اون شیرغرنده درونت داره نعره میکشه
کجاست مهناز تا تماشات کنه و اشک شوق بریزه ؟

خواننده خاموش چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:55

مجبور شدم روشن بشم چون قضیه حساسه
فقط و فقط سامسونگ
اووه اووه مگه از نوکیا زاقارت ترم وجود داره دیگه دوره ش به سر رسیده حالا میخواد با دوربین 20مگا پیکسلیش یه ذره خودشو بکشه بالا!! اصلا دوربینش خوب دیگه چی داره؟ کسی که دوربین براش مهمه میره دوربین عکاسی میخره نه اینکه پولشو حیف کنه!!!
سیستم اندروید یه چیز دیگه اس ویندوززززززززززززززز اوه اوه اینم زاقارته
خیلی سخته گوشی 2 میلیونی رو دستت بمونه نتونی کاریش بکنی بعد تازه نتونی به روی خودتم بیاری وارد رقابتم بشی!!!

عاشقتم خاموش

الهی درد و بلات بخوره تو سر کچل بعضی ها

فرزین چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:56

ای کاش htc رو هم تو گزینه ها اضافه می کردی. نه شرقی نه غربی htc اسلامی

ایشالا وقتی اچ تی سی خریدم

ارش چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:59

بابک تو هم مقصری دیگه ... داداش
مگه ادم یه گوشی هوشمند رو از طریق دوربینش میسنجه .....گوشی باید ارتباطات با دنیای اطرافت بر قرار کنه باید هم برات کامپیوترباشه هم تلفن باید خیلی ساده به منو هاش دسترسی داشته باشی ... باید اون جوری که میخوای بتونی تغیرش بدی باید فرمان پذیر باشه باید کار کردن باهاش راحت باشه ...... در یه کلمه گوشی باید اندروید باشه ....

خواستم همون نقطه قوتش رو هم به سخره بگیرم
چیکار کنم
مریم گفت محسن افسرده شده یه کار براش بکن
همین برمیومد از دستم

مریم نگار چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:00

..طرفدارای نوکیا مثل اینکه حسابی در اقلیت اند..!!!
آقای پیرزاده ..بهترین دوربین با 600 تومن؟؟؟!!!

کلا ده میلیون خریدار در سرتاسر دنیا نداشته
معلومه که در اقلیتن مامانگار جان

ارش پیرزاده چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:02

محسن حالا ناراحت نباش من یه رفیق دارم گاگول گاگوله .... فکر کنم بتونم گوشی تو بهش بفروشم البته نصف قیمت .. چون به هر صورت اونم انسانه درسته که گاگوله ...

فکر کنم باز داری اشتباه میکنی آرش
رفیق گاگولت خودشه که دو میلیون داده واسه نوکیا
می خوای گوشی خودشو به خودش بفرئوشی دوباره ؟
البته سعیت رو بکن
از این ویندوز فونی ها بعید نیست این شیرین کاریا

امیرحسین چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:04

بابک خان. منظورت این گوشیه:
Samsung Galaxy Note 3 Neo
یا
Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos

اینا که دوربیناشون هشته؟

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_3-5665.php

سیزدهه بابا

مشق سکوت- رها چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:08 http://mashghesokoot.blogfa.com

من خودم قبلا از طرفدارای نوکیا بودم و بیشتر گوشیهام نوکیا بوده اما الان دیگه نوکیا کلا حرفی برای گفتن نداره و از رده خارجه، سونی اریکسونم قبلا داشتم اما تو گوشی های هوشند واقعا مشکل داره و به درد نخوره و در مورد سامسونگ هم که کلا با این برند مشکل دارم، و گوشیهاش رو حتی با همه ی امکاناتی که داره رو اصلا دوست ندارم
و البته با نظر مهربان کاملا موافقم، گوشی دو تومنی مال کسیه که درآمد ماهیانه اش حداقل از قیمت گوشیش خیلی بیشتر باشه! اما یه بند دیگه ام بهش اضافه میکنم
که اینقدر پول گوشی دادن، فقط و فقط برای آیفون ارزش داره نه هیچ گوشی دیگه ای

در مورد رای گیری هم، چون الان htc دارم و تو نظرسنجیتون نیست به نشانه ی اعتراض کنار میرم

دست شما درد نکنه
آدم دوست و دشمنش رو اینجور وقتا میشناسه
به هر حال همینکه در جبهه دشمن نیستید قابل احترامه

ارش چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:10

ولی بابک عجیبیه این پسر مهره مار داره ....با اینکه یه همچین گوشی خریده باز من دوستش دارم ... خودمم موندم ....

به خدا منم می خواستم باهاش قطع رابطه کنم
ولی خب اشکال نداره
ایشالا که به راه راست هدایت میشه

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:16

کیا و آرش عزیز ، امشب یا فردا بعد مشخص شد نتایج نظرسنجی عکسها حالتونو می پرسم شامبولیا !!

آقا در کیفیت دوربین گوشی شما که شکی نیست
ولی در کیفیت گوشی شما هست خوبم هست

بولوت چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:17 http://maryamak.blogfa.com/

جدن اینجوریه؟ دقت نکرده بودم.
خب اینجوریم میشه فکر کرد که من اشتباهات رو گوشزد میکنم.
بعد یعنی انقدر اشتباهتون کمه که من صد سال یه بار کامنت میذارم!

خدا رو شکر
ولی اون که شوخی بود
من جدا خوشحال میشم کامنتت رو می بینم بی تعارف

دختری از یک شهر دور... چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:17

من وقتی میخواستم گوشی بخرم به شدت افتاده بودم تو خط ویندوز فون و از همین لومیای نوکیا میخواستم بگیرم اما به هر مغازه ای که رفتم هیچکدوم تایید نکردنش! گفتن ویندوز فون به درد نمیخوره! خیچکس حتی از دوربینشم تعریف نکرد! بالاخره بعد از کلی تحقیق گفتن بین گوشی ها سامسونگ بهتره! اچ تی سی و اپل رو هم زیاد تعریف ندارن و اینجوری که معلومه اپل خاطر اسمش فروش میره! و اینکه گوشی های اندرویدی بدون شک پرکاربردترین گوشی ها هستن! اینو من نمیگم کلا همه افرادی که گوشی ها رو تست کردن و اهل فن میگن!

هاله جان بعضیا دوست دارن خلاف جهت آب شنا کنن و اصرار میکنن که مسیر درست همینیه که ما میریم
چه میشه کرد خواهر ؟

فرزین چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:19

میگم بهتر نبود اول عکسا رو میذاشتی بعد نظرسنجی؟ اینطوری که نمیشه قضاوت کرد. من چون از کیفیت دو تا گوشی اطلاعی ندارم نمیتونم تو نظرسنجی شرکت کنم ولی با دیدن کیفیت عکسها میشه نظر داد

اخه ملاک خوب بودن گوشی که فقط عکس نیست

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:20

آرش پیری
بگم در مورد یکی دو سال دیگهء ویندوزفون
پیش بینی و نظرت چیه چاقال گنده بک ؟!!

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:21

ولی کیامهر
هنوز و همیشه نظر و شعار من همونه که گفتم :
تفاوت ویندوزفون و اندروید - نوکیا و سامسونگ
مث اسب اصیل عربیه با قاطرای امامزاده داوود !!!

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:28

راستی الان دیدم
چرا عکس گوشی خودتو بزرگتر انداختی ؟!
این درسته ؟! این اخلاقیه ؟! این انصافانه س ؟!!

محسن باقرلو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:30

امروز هزار تا بازدید کننده داشتی فقط سی تاشون رای دادن !
والا توو افغانستان ام آمار مشارکت بیشتر از اینه !!
همینه که مملکت پیشرفت نمیکنه دیگه !

ارش چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:31

اقا قبول نیست این محسن از فن نویسندگیش داره استفاده میکنه ....ما رو مسخره میکنه

ضحی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:32

منم گوشیم نوکیاس...ایکس 6
اعتراف می کنم که نوکیا رو دوس دارم چون دیگه قلقش دستم اومده و اگه اون گوشیهایی که ازش نام میبرید سامسونگ یا اچ تی سی بهتر تر تر هستن خب منم به اون جبهه خود را انتقال میدهم
هرچند اعتراف می کنم مجدد که در نظرسنجی به نفع نوکیا لوبیا رای دادم

جدای از شوخی
دیگه سیمبین از مرحله عقب افتاده
ایشالا خواستی گوشی بخری میتونی از آرش تکنولوژی مشاوره بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد