جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

اعلام رده بندی امتیازات مرحله مقدماتی

سلام و خسته نباشید دوستان

بعد از یک ماراتن هیجان انگیز و برگزاری 48 مسابقه ،مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل به پایان رسید و بعد از یک استراحت کوتاه مرحله یک هشتم نهایی آغاز خواهد شد .


اول با هم نگاهی بیاندازیم به جدول امتیازات :





رقابت تنگاتنگ وفیق و سرو در صدر جدول در لحظات آخر به نفع وفیق تمام شد و آقای وفیق با 44 امتیاز به عنوان صدرنشین مرحله مقدماتی معرفی شدند . در انتهای جدول هم آرش پیرزاده اجازه قعر نشینی به هبچ حریفی را نداده و با قدرت انتهای جدول را از آن خود کرده است . باید درنظر داشته باشیم که دوستانی که در جدول با مربع قرمز مشخص شده اند همان بدقول هایی هستند که فایلشان را بعد از موعد ارسال نمودند و به همین خاطر 5 امتیاز از آنها کسر شده است . در حقیقت قعر نشین واقعی جدول جناب محسن باقرلو هستند که البته با توجه به سلیقه ایشان در انتخاب گوشی تلفن همراه انتظار بیشتری هم نمی شد از ایشان داشت .

همانطور که تصدیق می فرمایید شمارش امتیازات کار دشواری است . طی این چند روز 48 بازی و 85 شرکت کننده و یک مرتبه شمارش اضافی برای اینکه از اشتباهات احتمالی جلوگیری شود صورت گرفته است . با یک حساب سرانگشتی می شود 8160 بار شمارش امتیازات . به هر حال انسان جایز الخطاست و امکان بروز اشتباه وجود دارد . دوستانی که به هر دلیلی نسبت به امتیازات خود معترض هستند لطفا فقط در صورت اطمینان از این موضوع با دلیل و مدرک اطلاع دهند تا بررسی و اصلاح شود . مطمئنا تغییر در امتیازات مرحله مقدماتی بعد از این به هیچ عنوان رخ نخواهد داد .

حالا برویم سراغ مرحله بعد
لطفا این فایل را دانلود بفرمایید .


صفحه اول مربوط است به نحوه پر کردن فایل
عاجزانه درخواست می کنم با دقت مطالعه بفرمایید و بعد فایل را تکمیل کنید .
توجه داشته باشید که پر کردن نام و ایمیل اجباری بوده و شما باید با همان ایمیلی که فایل مرحله اول را با آن ارسال نموده اید فایل جدید را نیز ارسال بفرمایید .
آخرین مهلت ارسال فایل مرحله دوم ساعت 12 ظهر روز شنبه است . فایل هایی که بعد از این ساعت ارسال شوند با عرض پوزش به هیچ عنوان مورد قبول قرار نمی گیرند و عدم ارسال فایل به منزله انصراف از شرکت در ادامه مسابقه می باشد .

و در انتها یک تشکر ویژه دارم از اسپانسر های عزیز و اعضای کمیته داوران بخصوص حامد عزیز به خاطر همیاری اش در شمارش آراء تا این لحظه ...