جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

استاد محمد علی بهمنی


زنده باشی استاد محمد علی بهمنی




در دیگران می جویی ام اما بدان ای دوست

اینسان نمی یابی ز من حتی نشان ای دوست


من در تو گم گشتم مرا در خود صدا می زن

تا پاسخم را بشنوی پژواک سان ای دوست


در آتش تو زاده شد ققنوس شعر من

سردی مکن با این چنین آتش به جان ای دوست


گفتی بخوان خواندم اگر چه گوش نسپردی

حالا که لالم خواستی پس خود بخوان ای دوست


من قانعم آن بخت جاویدان نمی خواهم

گر می توانی یک نفس با من بمان ای دوست


یا نه تو هم با هر بهانه شانه خالی کن

از من … من این بر شانه ها بار گران ای دوست


نامهربانی را هم از تو دوست خواهم داشت

بیهوده می کوشی بمانی مهربان ای دوست


آن سان که می خواهد دلت با من بگو آری

من دوست دارم حرف دل را بر زبان ای دوست




+ دانلود این ترانه با صدای مرحوم ناصر عبدالهی و امیر کریمی

++ درنگذشته ها

نظرات 3 + ارسال نظر
دل آرام جمعه 2 آبان 1393 ساعت 19:15 http://delaramam.blogsky.com

خدا رو شکر که زنده هستن، خدا رو شکر که داریمشون...

مرسی دل آرام عزیز
فکر کنم این پست به عنوان تنها پست جوگیریات که فقط یه کامنت داره در گینس ثبت بشه

دل آرام شنبه 3 آبان 1393 ساعت 09:42 http://delaramam.blogsky.com

آخ جون اسممون میره توی گینس
چون قاعدتا میخوان ببینن اونی که کامنت گذاشته کیه و خلاصه میان عکس و فیلم میگیرن و وااااااااای حالا لباس چی بپوشم

ساجده سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 10:52 http://ayatenoor.blogfa.com

منم تعجب کردم که این پست دوتا نظر داره.اومدم نظر بذارم دیدم بحث گینس واینا شده گفتم بگم من حال وحوصله مشهور شدن ندارماااا.والا حالا ملت هی میخوان امضا بگیرن.

ولی حالا از شوخی گذشته من یکی دو تاشعر بیشتر از آقای بهمنی نخوندم اما اینقدر خوب بودن که همونا رو حفظ کردم.الان دیدم اسم یه شاعر آوردین که من شعرشو حفظم احساس فرهیخته بودن بهم دست داد. :دی
"این چندمین شبی ست که بی خواب مانده ام/آنگونه ام که خواب قبولم نمی کند".

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد