جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

رادیو کاکتوس و سایت نماشا

یک



به همت دوستان عزیزم در انجمن نودهشتیا سومین شماره از رادیو کاکتوس نیز منتشر شد و بنده نیز افتخار داشتم تا در این شماره از رادیو حضور داشته باشم . صفحه رسمی این رادیو را می توانید از اینجا مشاهده کنید و سومین شماره از رادیو کاکتوس هم از اینجا و اینجا  دانلود نمایید .



دو


مدیران خلاق بلاگ اسکای در اقدامی ارزشمند سایتی به نام نماشا طراحی کرده اند که از این به بعد می توانید ویدیو های خود را در آن آپلود کرده و به اشتراک بگذارید . دوستانی که با پیکو فایل کار کرده اند اذعان دارند که این سایت یکی از بهترین و مطمئن ترین سایت های آپلود عکس و فایل می باشد . مزیت نماشا در این است که درست مثل پیکوفایل شما با ورود به حساب کاربری خود در بلاگ اسکای به کلیه امکانات سایت دسترسی دارید و از این به بعد می توانید ویدیو های مورد نظرتان را نیز با خیالی آسوده و به راحتی در وبلاگ قرار دهید .

ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران محترم بلاگ اسکای می توانید به سایت نماشا از این نشانی دسترسی داشته باشید . 



نظرات 9 + ارسال نظر
پاتوق persianvo سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 15:02 http://persianvo.blogfa.com

سلام دوست خوبم
من هم مثل شما یه وبلاگنویسم و به این کار علاقه دارم.
ازت دعوت میکنم به وبلاگم یه سری بزنی. وبلاگ من خبریه. ممنون میشم با نظراتت خوشحالم کنی. منتظرت هستم
بابت وبلاگت هم بهت تبریک میگم
موفق باشی

ممنون موفق باشی

بانوی اردیبهشت سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 15:44 http://banooye-ordi-behesht.persianblog.ir/

ممنون بسیار عالی بود

ارادت

خورشید سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 17:02

من از طرف سبحان و بقیه ی بچه ها،
خیلی خیلی خیلی تشکر می کنم ازتون.
شنیدن صداتون تو کاکتوس لذت بزرگیه.

مرسی خورشید جان

حباب لامپ سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 21:50

سلام آقای اسحاقی...

واقعا با خبر حضورتون توی رادیو کاکتوس غافلگیر شدم...
خودم هنوز وقت نکردم گوش کنم بهش ولی

مرسییییییییییییییی واقعا...

عرض ارادت
ممنون از معرفی شما

مسعود سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 23:54

سلام آقا بابک من یه بار کامنت خصوصی دادم یک هفته پیش خواستم ببینم رسیده فقط ؟
لینک داده بودم صدا و اینا
الانا دانلود میکنم این شماره رو میگوشم : )

بله مسعود جان رسید
ایشالا اگر رادیو جوگیریات ساختیم ازش استفاده میکنم

دل آرام چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 00:00 http://delaramam.blogsky.com

به به ، به دوست خوش صدای خودمون. امیدوارم هرکی برای ماندگاری صدا تلاش میکنه همیشه موفق باشه، رادیو کاکتوسی های عزیز هم به همچنین

بلاگ اسکای واقعا حرفه ای و محشره. با نماشا تکمیل تر از همیشه شده. حیف که فقط آیکونهاش یجوریه! با این حال بلاگ اسکای دوستت داریم

ممنون دلی جان

حباب لامپ چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 16:48

خواهش میکنم...
متن و اجرا دلنشین بود واقعا...
امیدوارم همیشه موفق باشید.

ارادت

حسام چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 17:13

سلام ؛
خیلی ممنون.استفاده کردیم.
بابت معرفی رادیو کاکتوس هم تشکّر میکنم.منم دوست دارم باهاشون همکاری داشته باشم.

حتما حسام
شرت برای همه آزاده

رکسانا سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 18:49

کاش ادامه بده کاکتوس...کاش رشد کنه...کاش همیشگی بشه...کاش گلاشو بو کنیم یه روز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد