جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

سفر یه شعره . سفر یه قصه است

همیشه شب های قبل از سفر حس و حال غریبی دارند .

یکجور خوش خوشانی درشان مستتر است از خوش خوشان خود سفر بیشتر

بخصوص اگر همسفرت کسی باشد که تا به حال همسفرش نبوده ای

و مقصدت جایی باشد که تا به حال مقصد سفرت نبوده است .


می توانی تا صبح رویا ببافی

از دقیقه به دقیقه روزهایی که خواهند گذشت

و از متر به متر جاده ای که خواهی رفت

و از فریم به فریم تصاویری که خواهی دید


شوقی کودکانه  خواب را از چشمت می تاراند

و ثانیه های مانده تا صبح کشدار می شوند

لذت شبهای قبل از سفر به اینست که سفر هرچقدر هم کوتاه

تمام فکرت مشغول رفتن و رسیدن است 

و به برگشتن فکر نمی کنی



همیشه شبهای قبل از سفر حال عجیبی دارند

ما سفرهایمان را با عکس ثبت می کنیم

و خاطراتشان را کم و بیش به ذهن می سپاریم

اما همیشه حال خوب شبهای قبل از سفرمان فراموش می شوند

تا سفری دوباره و "شب قبل از سفر"ی دوباره ...



+ حوصله داشتید پست چهارشنبه شب مرا در هفتگ بخوانید .

++ به امید خدا کامنتها را وقتی برگشتم پاسخ می دهم .



نظرات 16 + ارسال نظر
باغبان چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 08:30 http://Www.laleabbasi.blogfa.con

سفرتون به خیر و سلامتی

ممنون باغبان

رضوان سادات چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 09:29 http://zs5664.blogsky.com/

شب برگشت از سفر برعکس همه این چیزایی که گفتیه!!

من که شب قبل سفر اصن خوابم نمیبره از بس که ذوق دارم!!!

آره قبول دارم

رها چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 10:23

سفر به سلامت آقای اسحاقی نازنین

ممنون رها

سکوت چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 10:47

سفرتان به سلامت

ممنون سکوت جان

مریم گلی چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 10:57

آره به خدا قبل سفر و حتی مسیر سفر خیلی دوست داشتنی تر از مقصد سفره ...خصوصا اگه یه همسفر خوب و دوست داشتنی داشته باشی

دقیقا

افروز چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 11:26

انشالا که همسفرهاتون کاری کنن که بهتون خوش بگذره و براتون پر از خاطره های خوب باشه

بله خیلی خوش گذشت

ساجده چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:25

سفر بی خطر ان شاالله :)

ممنونم

خورشید چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:21

به خیر..

خوش بگذره.

ممنون

عاطی چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 22:54 http://www-blogfa.blogsky.com

همچین حسی رو نداشتم.چون همیشه با خونواده سفر رفتم.ولی خیلی حس خوبی میتواند باشد.
سفر بخیر .خوش بگذرد

:گل

خب منم با خانواده رفتم سفر
ولی با این همسفر ها تا حالا سفر نرفته بودم
ممنون عاطی

رها پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:00 http://gahemehrbani.blogsky.com/

سفر به سلامت
برای من مسیر و هیجان سفر از مقصد پررنگ تر و خوشایندتره.

ممنون رها

آوا پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 12:53

سفربیخطربابک
خان جان.....
انشــاله به
ســـلامت
بازگردید
یاحق...

ممنون آوای عزیز

دل آرام پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:13 http://delaramam.blogsky.com

سفرت به خیر و خاطرات سفرت همه خوش

ممنون دلی جان

خورشید جمعه 30 آبان 1393 ساعت 15:41

یه چیز بی ربطی..

دیگه اون بالا نمی نویسید..

جوگیریات ، هیچ غریبه ای اینجا را نمی خواند.


؟

نه دیگه نمی نویسم

سمیرا شنبه 1 آذر 1393 ساعت 07:11

همیشه به جنگل و دریا

ممنون خواهر

سحر شنبه 1 آذر 1393 ساعت 14:43

سلام
کماکان منتظر بازگشت پیروزمندانه ی شما هستیم
ایشالا سفرتون بی خطر باشه

ممنون خواهر

دختری از یک شهر دور... شنبه 1 آذر 1393 ساعت 20:53

فکر کنم من از اون افراد استثنایی ام که شب قبل از سفر یادم نمیره! شب های قبل از سفر برام خاطره انگیز بودن!
شبهای قبل سفر اتفاقات زیادی افتاده گریه کردم، شاد بودم، کلافه بودم، منتظر بودم! نگران بودم! شاید سفرهایی که رفتم یادم بره اما شب قبلش نه! :)

چه جالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد