جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

خداحافظ اولولون . خداحافظ کرگدن

برادر عزیز و رفیق نازنینم محسن باقرلو در این پست رسما وبلاگش را تعطیل کرد .

دنبال جمله مناسبی برای عنوان این پست بودم :


"محسن باقرلو با دنیای وبلاگ نویسی خداحافظی کرد "

"محسن باقرلو دیگر نمی نویسد "

"بدرود محسن باقرلو با  دنیای مجازی "


خب در واقع هیچکدام از این اتفاق ها نیفتاده است

محسن باقرلو در وبلاگ هفتگ می نویسد

در صفحه فیس بوکش فعال است 

و با قدرت و انرژی وصف ناپذیر یکی از پیج های پر مخاطب عکاسی را در اینستاگرام مدیریت می کند .

به عنوان کسی که بی نهایت خاطره شیرین و دوست داشتنی از وبلاگ کرگدن دارم و ساختن این خاطرات و یافتن این رفقای نازنین را اول مدیون محسن باقرلو و بعد مدیون وبلاگش هستم مسلما از تعطیلی آن احساس خوبی ندارم . یکی از دوستان مثال خوبی زده بود . انگار ببینی خانه ای قدیمی و پر از خاطره را دارند می کوبند تا به جایش برج بسازند .


اول از همه برای سلامتی رفیق نازنینم دعا می کنم و امیدوارم هرجا هست خوش باشد

و بعد امیدوارم تعطیلی کرگدن به معنای محروم شدن ما از خواندن نوشته های خاص و منحصر به فرد محسن باقرلو نباشد و بعدهایی شاید دور و شاید نزدیک ، پیوسته و مدام مخاطب قلمش در کرگدن یا هر محیط دیگری که دلش خوش است و دوست دارد باشیم .


و در آخر خطاب به وبلاگ دوست داشتنی کرگدن سابق :


ممنون بابت تمام خنده ها و بغض ها و خاطرات شیرینی که برایم ساختی

هیچ وقت فراموشت نمی کنم و همیشه به تو و صاحبت مدیونم

خداحافظ دوست قدیمی

و به امید دیدار ...