جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

همیشه قبل از شروع بازی های وبلاگی یک ترس بزرگی داشتم . اینکه از بازی استقبال نشود . اینکه بازی فقط ده - بیست شرکت کننده داشته باشد را یکجور ضایع شدن و کنفتی برای خودم می دانستم . نه اینکه ده - بیست شرکت کننده تعداد کمی باشد . نه . ولی وقتی یادم می آمد که بعضی از بازی های وبلاگی جوگیریات نزدیک به 100 نفر شرکت کننده داشت یکجورهایی بازی کردن با 20 نفر را کسر شان می دانستم . خاطرتان باشد یکی از بازی های صوتی شب یلدا هم بود که مثلا خودم را چیز کردم و بهم برخورده بود و پست را رمز دار کرده بودم برای انتقام از دوستانی که قول داده بودند شرکت کنند و شرکت نکردند .

اما از آنجا که زمان معلم خوبیست حالا دچار تحول شده ام .

نه اینکه از تعداد زیاد شرکت کننده ها خوشم نیاید اتفاقا برعکس

اما خوب که فکر می کنم می بینم مهم دور هم بودن است و خوشی کردن و شاید توقع زیادی باشد که در این روزگار پر از دغدغه و گرفتاری انتظار داشته باشم همه با قوانین من بازی کنند و به قول یکی از دوستان توی کامنتها با هر تعداد شرکت کننده ای باید بازی انجام شود .

مخلص کلام اینکه

اگر شرایط بازی وبلاگی برایتان دشوار است انصافا راضی به زحمت نیستم و یک وقت از سر رودرواسی و بی میلی خودتان را به دردسر نیندازید . دوستانی که امتحان دارند یا تمایلی به شرکت در بازی ندارند یا وقت و حوصله بازی کردن ندارند مثل همیشه قدمشان روی چشم ماست و دوستانی که محبت می کنند و عکس می فرستند هم مثل همیشه لطفشان را شامل حال بنده کرده اند .

توضیحات بازی را اینجا می توانید ملاحظه کنید .


تا این لحظه این عزیزان عکس هایشان را ارسال کرده اند .

1- داود پورامینی

2- خورشید ( عکس از طرف داود ارسال شده و اگر مایل باشد عکس دیگه ای بفرستد )

3- فریبا

4- پونی

5- باغبان ( جواب ایمیل شما را دادم باغبان عزیز )

6- پونی


ممنون از لطف شما ...



نظرات 11 + ارسال نظر
پروین شنبه 20 دی 1393 ساعت 04:50

خودم را چیز کردم :))))))))))))

پروین شنبه 20 دی 1393 ساعت 05:00

آقا من الآن رفتم کامنتهای پست "سلفی با نمادهای شهری" رو خوندم. میخواستم یادم بیفته شرایط بازی چیه که شما دوباره قهر نکنی و بگی درست بازی نکردید!! اما آی کیف کردم ... آی حظ کردم از مکالمات پدر-دختری خورشید عزیزم و آقای داوود. خدا حفظشون کنه برای هم انشاءالله

رها آفرینش شنبه 20 دی 1393 ساعت 06:50 http://rahadargandomzar.blogsky.com/

سلام،منم دیشب براتون فرستادم،نرسیده بدستتون؟

بله رسید

رسوای عالم شنبه 20 دی 1393 ساعت 08:58

امتحانات خر است

خورشید شنبه 20 دی 1393 ساعت 10:14

یا خدا...
پدر من چی رفتی فرستادی؟
نه آقا.. من خودم از شهر خودم می گیرم امروز براتون می فرستم.
با تشکر بسیار از شما و زحماتایی که می کشین.

ممنون

خورشید شنبه 20 دی 1393 ساعت 10:15

شرمنده می کنید پروین خانم جان..

الف شنبه 20 دی 1393 ساعت 12:36 http://printemps.blog.ir/

من هنوز دارم فکر می کنم با چی سلفی بگیرم! به نظرم اینکه ذهنمو مشغول کرده نشونه ی هیجان بازیه! ولی می فرستم تا موعد مقرر!

ممنون

الف شنبه 20 دی 1393 ساعت 12:37 http://printemps.blog.ir/

از کامنت قبل «ان شالله» جا موند!

سحر شنبه 20 دی 1393 ساعت 13:14

همین که چند روزه ذهنمون درگیر این بازی شده خیلی هم خوبه زحمت واقعی رو شما میکشید جناب به هر حال ما هم یه حرکتی میزنیم کم و زیادشو شما ببخشید

در خدمتیم

ترنم شنبه 20 دی 1393 ساعت 18:09 http://www.nofault.persianblog.ir

منظورتون کامنت من بود؟:..اتفاقا به نظر من تواین روزای سوت وکوری بلاگستان این بازی لازم بود..من اولین باره که میخوام تو این بازیا شرکت کنم ولی هنوز نه سوژه مناسب گیر آوردم نه فرصت کافی برای این کار...اما تلاشمو میکنم...

یادم نیست والا
ممنون ترنم

ساجده شنبه 20 دی 1393 ساعت 20:05

آقای اسحاقی، برادر این پیغام های خصوصی بنده به دستتون میرسه؟ من منتظر جوابم ها!!!

چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد