جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

گردگیری لینکدونی

اوایل دوران وبلاگ نویسی یعنی سال 88 حال و هوای وبلاگ ها و اصولا آمد و شدها و ارتباطات وبلاگی به شکل دیگری بود .

مثل اکثر دوستان بوسیله مودم دایال آپ به اینترنت وصل می شدم و خبری از وایرلس و ای دی اس ال و اینها نبود . یعنی برای نوشتن یک پست باید روی آیکن اینترنت دسکتاپ کلیک می کردم و آن صدای گوشخراش جیغ جیغ مودم بلند می شد و اگر موفق به ارتباط می شدم صفحه مدیریتم را باز می کردم و به خاطر کاهش هزینه ها و همچنین اشغال نبودن خط تلفن دیسکانکت می شدم و پستم را می نوشتم و بعد مجددا وصل می شدم و دکمه انتشار را می زدم . بگذریم که بارها به خاطر ذخیره نکردن پست کل محتویاتش پاک می شد اما وقتی که وصل می شدم با عجله روی تمام لینک های کنار وبلاگم کلیک می کردم تا ببینم کسی پست جدید نوشته است یا خیر ؟ تقریبا برای همه کامنت می گذاشتم . یعنی پست های جدید را می خواندم و  نظر می دادم و از کسانی که پست ننوشته بودند سراغ می گرفتم که کجایید و این حرفها ؟

حالا که فکر می کنم می بینم آن موقع و با وجود همه آن محدودیت ها تعداد وبلاگهایی که می خواندم خیلی خیلی بیشتر از حالا بود . با فراگیر شدن اینترنت پر سرعت و ظهور پدیده ای به نام گوگل ریدر تحول مثبتی در وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی ایجاد شد . گوگل ریدر یکی از محصولات جانبی گوگل بود و مشهورترین نرم افزار فیدخوان که می شد آن را در قالب وبلاگ قرار داد و به راحتی فهمید که کدام یک از وبلاگ های محبوب شما مطلب جدید نوشته اند .

با تصمیم گوگل برای خاموش کردن گوگل ریدر به نظرم ضربه بزرگی به وبلاگ نویسی وارد شد . البته نرم افزار های فید خوان هنوز هم وجود دارند و با کمک یاهو پایپ چیزی مشابه با گودر را می شود شبیه سازی کرد . یعنی همین نوار کرکره ای که در ستون سمت راست وبلاگ با نام لینکدونی جوگیریات می بینید . اما هیچکدام از این روش ها نتوانستند جای گودر را بگیرند . نه سادگی و سرعت عمل گودر را دارند و هم اینکه کار کردن با آنها فوق العاده سخت است و شخصا همیشه برای حذف یا اضافه کردن لینک جدید به این فهرست عزا می گیرم . خیلی وقت بود که دلم می خواست دستی به سر و روی این لینکدونی بکشم . خیلی از دوستان جدید هستند که دلم می خواهد وبلاگشان را به لینک های جوگیریات اضافه کنم اما آدرس وبلاگشان را یک جا با هم نداشتم و متاسفانه خیلی از دوستان صاحب وبلاگ هم وقتی کامنت می گذارند نشانی وبلاگشان را نمی نویسند . و صد البته دوست دارم با وبلاگ های جدیدی خارج از دایره دوستان جوگیریات آشنا بشوم و لینکشان را به این لیست اضافه کنم تا لینکدونی جوگیریات از این بی رونقی و کسادی و دیر به دیر بالا و پایین شدن لینک ها خلاص بشود . 

مخلص کلام اینکه اگر مایل هستید لینک وبلاگ شما هم به فهرست وبلاگ های لینکدونی اضافه بشود لطفا آدرس وبلاگتان را توی کامنتها بنویسید و دوستان بی وبلاگ هم اگر وبلاگی را خارج از دایره دوستان می خوانند و دوست دارند ، توی کامنت ها معرفی بکنند تا شاید مقدمه ای باشد برای آشنایی بیشتر ما با وبلاگ های جدید .


برای اینکه رفع سوء تفاهم بشود عرض کنم که انتخاب های لینکدونی هر وبلاگی یک امر کاملا سلیقه ایست و اگر پیشنهاد وبلاگی شما در لینکدونی قرار نگرفت ضمن اینکه پیشاپیش عذرخواهی می کنم صرفا بگذارید به حساب تقاوت سلایق و لاغیر  . ممنون ...




نظرات 42 + ارسال نظر
سیاه سفید خاکستری یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 02:42

یاد دوره ای افتادم که برای تعامل با وبلاگها نظر میذاشتیم تا لینکمون کنن. وقتی هم که به روز می کردیم همه ی وبلاگها جار می زدیم که به روز کردیم. خونده شدن لذت زیادی داره و برای نوشتن باید یه حرف تازه داشته باشی. برا من خیلی جالبه که شما همیشه و هر روز حرف تازه داری . هر روز می نویسی. اونم از روی عشق و علاقه و باوجود داشتن کار و زن و بچه روزی چند ساعت برای اینجا وقت میذازی. با اینکه با خیلی حرفاتون موافق نبودم و تو کامنتها نظر مخالف دادم اعتزاف می کنم که همیشه حرف تازه داشتین. نوشته هاتون تک بعدی نیست و راجع به همه چیز می نویسید. یاد دوره ای که خودم مینیمال می گفتم و تو وبلاگ میذاشتم افتادم. دلم برای اون موقع تنگ شد و هوس کردم دوباره شروع کنم.
خوشحال می شدم بتونم کمک کمی بکنم و چند تا وبلاگ خوب معرفی کنم ولی متاسفانه وبلاگهایی که قدیم می نوشتن و با ما هم دوره بودن همشون تعطیل کردن و به قول خودتون اخرین سرباز تو سنگر هستین. فعلا فقط اینجا رو میخونم و خوشحال میشم با وبلاگهای بیشتری اشنا بشم. به امید رونق بیشتر بلاگستان و خونده شدن قلمهای قوی

ممنون دوست خوبم
اولا خوشحالم که حالا که کامنتت رو میخونم یک تصوری از چهره و سن و سال شما دارم .
اینکه روزی چند ساعت برای وبلاگ وقت میذارم هم همونطوری که گفتی به خاطر علاقه ایه که به وبلاگ و دوستان وبلاگیم دارم .
ممنون از لطفت و ایشالا که دوباره بنویسی

عاطی یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 02:48 http://www-blogfa.blogsky.com

وااای چقدر قسمت پست گذاشتن و وبلاگ خواندن ها باحال بود:))))

اون موقه ها ک لینک وبلاگ های ستونی بود!و هرکی آپ!کرده بود می اومد اون بالا!من چقدر از وبلاگ های شما سواستفاده کردم:))))حلال بفرمایید:دی

عاطی یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 02:59 http://www-blogfa.blogsky.com

من تا وقتی ک با این اکیپ (جوگیریات و دوستان)!آشنا نشده بودم.کلن دلم میخواست وبلاگم برای خودم باشد و بود.همیشه بدون لینک وبلاگ نظر میگذاشتم.و راضی بودم
و در کامنتدونی دوستانم حرف میزدیم.

ولی بعد از آشنایی با شما.نظرم عوض شد.دوست داشتم وبلاگم خواننده و کامنتده:دی.داشته باشه.بنابراین همه جا لینک وبلاگم را گذاشتم.از کامنت ها بینهایت خوشحال می شدم.ولی هنوزهم دلم متروکگی!را میپسندید

الان چرا دارم میگم؟:دی.خلاصه:دی ی ی ی ی

بعد از گذشت چندی:دی.بازهم دلم حالت اولیه ی وبلاگم را میخواست.با بلاگرهای قدری روبرو بودم.شاید هم بخشیش نداشتن اعتماد ب نفس بود:دی.خلاصه برگشتم ب حالت اول و بدون لینک وبلاگ نظر گذاشتن

و بعد از بازگشت غرور آفرین دوباره ام!لینک وبلاگ خود را گذاشتم.اما کامنت نداشتن و خوانده نشدن را پذیرفتم.شایدهم دوست دارم
ولی منکر این موضوع نمی شوم ک وقتی میبینم بعضی ها هنوز میآیند وبلاگم و نظرهم میگذارند کیییف میکنم.

این بود انشای من:دی ی ی ی ی ی

ممنون عاطی
یه مدت کم پیدا بودی
خوشحالم که دوباره حضور فعال داری

آفو یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 08:41 http://WWW.ASIMESAR.BLOGFA.COM

سلام .
پست قبل رو الان خوندم . و الان عکس ها رو دیدم . اینجا پیام میگذارم که هم این پست رو جواب داده باشم هم اونو ...

اول اینکه این آقای بی وطن و سحر از بروجن آدرس وبلاگ نداشتن عایا ؟!!! میشه لطف کنید ...

دوم اینکه عاقااااااااااااااا قبول نیست من تو مسابقه شرکت نکردم چون امکان گرفتن عکس سلفی رو نداشتم ... اگه قرار بود عکس های این مدلی بگذاریم که خوب منم شرکت میکردم ... من نخواستم قاعده ی بازی رو زیر پا بگذارم ... سرم کلاه رفت ظاهرا ....

بعد اینکه به نظرم بهتر بود یه عکس رو به عنوان بهترین عکس انتخاب میکردید ... کردید عایا ؟!!! یا به همه جایزه تعلق گرفت ؟!!!

آدرس هم که گذاشتم ... حالا دیگه نمیدونم سلیقه باشه یا چی ...

لینک مهم نیست عاقا بابک ... مهم اینه که ما تو وبلاگ شما یه جورایی خونه زاد شدیم .

اختیار داری
اگر هم خوبی هست
به خاطر دوستای خوبیه که اینجا هستند

پیرامید یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 09:25 http://lifeformyself.blogsky.com

آفو جان غصه نخور! منم دقیقا به همین شکل سرم کلاه رفته که امکان سلفی گرفتن برام نبود و می خواستم عکس تازه بگیرم حتما برای این دورهمی... وگرنه عکس داشتم که بفرستم... اما خب... باز هم از دیدن روی ماه دوستان لذت بردم... ان شاء الله هر جا که هستن همیشه شاد و خوش و سلامت باشن و چرخ روزگار بر وفق مرادشون بچرخه...
آخ آخ آخ جناب اسحاقی! گفتید گوگل ریدر و کردید هلاکم! چقدر خوب بود اون روزا... چقدر راحت می شد از به روز شدن وبلاگ ها اطلاع پیدا کرد...
آها راستی این همه کامنت نوشتم که بگم اگر مایل بودید من رو هم لینک کنید... روی مایل بودیدش واقعا تاکید دارم چون می دونم اختیار یه وبلاگ و لینک ها و همه چیزش با صاحب وبلاگه و اگه منو لینک نکنید هم هرگز ناراحت نمی شم... چون یاد گرفتم که به نظر دیگران احترام بگذارم... الان هم چون خودتون گفتید به خودم اجازه دادم که بگم... وگرنه شما، ما رو هم لینک نکنید قلمتون اونقدر گیرا هست که همچنان مثل یه مغناطیس ما رو بکشه به سمت این وبلاگ... فکر کنم همه خواننده های جوگیریات هم همین حس رو دارن...

لطف داری پیرامید عزیز

دل آرام یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 10:07 http://delaramam.blogsky.com

سلاملیکم
یاد زمانی افتادم که تاپ تن برگزار میشد.
من دلم خواست وبلاگ آینه ها رو معرفی کنم. به نظرم جذاب مینویسه.
http://soolaan.blogfa.com/

البته حق معرفی وبلاگ های دیگری رو نیز برای خودم محفوظ میدارم

لطف داری دلی
ممنون

فاطمه یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 11:13 http://hamanketoramisorud.blogfa.com

سلام ، آخی چه خاطراتی برام زنده شده ...

ساجده یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 11:17

این وبلاگ رو شما بهتر از من میشناسید :
www.banooyekaghazi.blogfa.com
وبلاگ بانوچه که خودم خیلی دوسش دارم هم وبلاگ رو وهم نویسنده شو.

وبلاگ خواهرم هم باز از دید من وبلاگ خوبیه و تنها عیبش اینه که خواهر من چون سرش شلوغه چند وقتیه دیر به دیر آپ میکنه و اونم اگر امتحاناتش تموم بشه مشکل حل میشه ان شا الله.
www.samanegh.blogfa.com

مرسی ساجده

سمیرا یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 11:33 http://nahavand.persianblog.ir

خب من هنوزم به شیوه سنتی عمل میکنم یعنی هر چند روز یکبار کل لینکامو سرمیزنم ببینم کی چی نوشته؟! البته بعضیها رو هم مثل جوگیریات هر روز! هنوزم وبلاگ خوندن برای من از هر سرگرمی مجازی دلچسب تره و باهاش بیشتر ارتباط برقرار میکنم...خب ما همیشه خواننده شماییم حتی اگه تو لیست نباشیم

لطف داری سمیرا
انصافا کار سختیه
مخصوصا به این خاطر که تعداد وبلاگ ها زیاده و تعداد دوستانی که دیر به دیر مینویسن هم زیاده

sitka یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 12:00 http://tiktak01.blogfa.com

اون صدای دیال آپ محشر بود

وبلاگ پیشنهادی، البته فک کنم خودتون میخونید ولی چون تو لیستتوت ندیدم مینویسمش
http://almatavakollll.blogfa.com/

ممنون

بشرا یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 12:04 http://biparvaa.blogsky.com

نه قلم خوبی دارم... نه جذاب و شیوا مینویسم ..
نوشته هام هم که یا غر و لنده یا شِکوه و گلایه ...گاهی هم قصه ی زندگی .. جدیدا هم که کمی مادرانه... حتی خیلی وقتها شده با خووندن نوشته های عالی و قوی‌ِ بعضی دوستان کلا از این که اسم خودم رو گذاشتم وبلاگ نویس شرمنده بشم ...اما خوشحال میشم اسم وبلاگم توی لینکدونی ِ جوگیریات باشه...البته اگه هم نباشه ذره ای تاثیر روی ارادتم به اینجا و صاحبخونه اش نداره...

راستی من همیشه از روی لینکدونی اینجا از وبلاگهای به روز شده مطلع میشم... دستتون درد نکنه...

ممنون بشرا
لینک کردن وبلاگی یکجور بده بستون وبلاگی هم هست . مثلا خیلی ها اگر لینکشون نکنی لینکت نمیکنن
اگه بگم من اینطور نیستم دروغ گفتم
اما اگر وبلاگی باشه که قلمش رو دوست داشته باشم حتما به لینکدونی اضافه میکنم به همین دلیل که خیلی از دوستانی که جوگیریات رو میخونن لینک های لینکدونی رو هم مطالعه میکنن

بشرا یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 12:10 http://biparvaa.blogsky.com

وبلاگ کاکتوس هم خیلی خوبه...متاسفانه آدرس دقیقش رو پیدا نکردم...
همینطور وبلاگ آقا محمود آدرسش اینه http://mah2no.blogfa.com/
شاید شما هم خوشتون بیاد...

ممنون

سکوت یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 15:04 http://www.sokooteashena.blogfa.com

سلام
منکه پایه ثابت اینجا بوده و هستم. حالا برای اینکه دلتون نسوزه یه وخت، آدرس هم میذارم
هر چند میدونم سلیقه ی شما با خط خطی های ما جور درنمیاد
(آیکن خود مظلوم نمایی )

اختیار دارید

سکوت یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 15:11 http://www.sokooteashena.blogfa.com

آهان یه موضوع دیگه اینکه ما خیلی منتظریم که توی صرفا جهت نویسندگی از شما نوشتن یاد بگیریم. اگه ممکنه یه آستین بالا بزنید و چراغش رو روشن کنید.

شرمنده نفرمایید
اگر موردی به فکرم رسید در خدمتم

صبا یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 15:57

با سکوت موافقم در مورد یادگیری

لطف داری

صبا یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 15:58

راستی من وبلاگ ندارم

خب بساز

خورشید یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 16:50

والا ما هرچی دوست پیدا کردیم از صدقه سری شما بوده.
تشکر.

لطف داری

رها آفرینش یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 17:41 http://rahadargandomzar.blogsky.com/

وبلاگهای فعال و خوبی که میشناسم رو شاید شما بشناسینشون...
ماری جوانا،خرمالوی سیاه و گیس طلا هستند که قلم خوبی دارند و من نوشته هاشون رو از دست نمیدم....آدرسشون رو از لینکهای وبلاگ من بردارین و یه چرخی توی وبهاشون بزنین...
قناری معدن رو هم که خودتون میشناسین

ممنون رهای عزیز

رها- مشق سکوت یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 18:30 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

هیچ کدوم از فیدخوان ها و همچنین یاهوپایت ، مثل گوگل ریدر نشدن
ولی وبلاگ شما و لینکاش، خودش خیلی وقت ها برای من، حکم یه فیدخوان رو داره که به وبلاگای به روز شده میرسم

لطف داری رها
امیدوارم با خونه تکونی لینکدونی وبلاگ ها بیشتر و بهتری هم به این فهرست اضافه بشه

کاملیا یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 18:41

من وبلاگ "مهربانوت" رو پیشنهاد میدم
http://mehrbaanoot.blogsky.com/

ممنون

داود (خورشید نامه) یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 19:04

داشتم لینکدانی را می دیدم جلوی شماره 72نوشته بودی : خورشید پشت پنجره پلکهای من
دیدم یک وبلاگ جدید است
لینک را که زدم دیدم اسم وبلاگه هست پرهون / ماه یک همچی چیزی ...( ایکون یک جستجو گر فضول وبلاگ خوان حرفه ای ایراد گیر !!)

داود جان خود پرهون توضیح دادند
قبلا اسم وبلاگشون همین بوده
حالا درسته شما بابای خورشیدی
ولی دیگه هر خورشیدی که خورشید شما نیست
انقدر به اسم خورشید حساس نباش برادر

پرهون یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 20:52 http://printemps.blog.ir

جوگیریات برای من از قدیمی ترین وبلاگ هاییه که باهاش آشنا شدم، اما معمولا خواننده ی خاموش بودم و دورادور از فضای مثبت و دوست داشتنیش لذت می بردم.
تمام این تصاویری که از آغاز وبلاگ نویسی گفتید رو کاملا بخاطر دارم، بخصوص مشکلات بی اندازه ای که خودم با بلاگفا و نحوه ثبت مطلب داخلش داشتم. حتی بارها بعد از وارد کردن یوزرنیم و پسورد وارد محیط کاربری شخص دیگه ای شدم و فکر کردم چقدر دلم نمیخواد این اتفاق واسه کس دیگه ای بیفته و یکی هم وارد مدیریت وبلاگ من بشه! بگذریم از خارج شدنای یهوییش بعد از تایپ کردن کلی مطلب یا نظرایی که فکر می کردیم ثبت شدن اما درواقع ثبت نشده بودن ...
یادمه از سال ۸۷ که وبلاگ نویسی رو شروع کردم اون اوایل یه سری وبلاگ خیلی روی بورس بود، مثل یادداشت های یک دختر ترشیده، من گیلاس خانومی هستم، خاطرات یک عاقد، مارگزیده و ... حالا که فکر می کنم آشنایی من با وبلاگ شما هم از معرفی وبلاگای برتر اون سالا شروع شد. یادمه بازی های وبلاگی رو، شور و شوق ها و شادی این فضا رو، اما اونوقتا فرصتم خیلی محدود بود و فقط از دور بهره می بردم! باز هم بگذریم از فیلتر شدن یهویی جوگیریات!

حالا، واقعا از دیدن اسمم توی لینک هاتون سورپرایز شدم! وای که چقد خوووب... وای که چقدر هیجان انگیز...

ممنون قربان

لطف شما زیاد خانم

پرهون یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 20:57 http://printemps.blog.ir

خطاب به آقای داود (خورشیدنامه) ی عزیز!
والا من وبلاگ بسیار نوپایی دارم که کمتر از دو هفته ست اسمش ثابت شده!
قبلا عنوان موقت میذاشتم و اینی که شما ملاحظه کردید در حقیقت عنوان موقتیه که ابتدا روی وبلاگ بود، الان دیگه پرهون ه؛ به معنی هاله ماه، ممنون از دقتتون

محمد مهدی بازاری یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 21:51 http://mmbazari.blogfa.com

سلام

چه خوب که جوگیریات قلب تپنده بلاگستان است ...

لطف داری قربان
بعید میدونم اینطور باشه ولی باز هم ممنون

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 22:12 http://dokhteiran.blogsky.com

سلام
بابک من حتم دارم که خودت یه تنه به بلاگستانمون یه جون دوباره میدی! هموینطور که دادی ... ممنونم ازت
فکر کنم بیشتر بچه ها وبلاگ نیکولای آبی رو بخونن ولی بازم لینک شدنش خوبه
http://nikolaa.blogfa.com/

ممنون بابت لینک
صدیقه جان
رونق گرفتن بلاگستان مطمئنا نیاز به یک کار گروهی و جمعی داره
حس می کنم که اون دوران اوج وبلاگ نویسی به خاطر وجود شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند و تمایل اکثریت به کوتاه نویسی دیگه تکرار نمیشه . وبلاگ یک زمانی تنها رسانه برای عام و خاص مردم بود و باورش واقعا سخته که همه هنرمندها و نویسنده ها و وبلاگ نویس هایی که زمانی توی وبلاگ حضور داشتند صفحه های فیس بوک و اینستاگرامشون رو ببندند و به وبلاگ برگردند . هم بعیده و هم لزومی نداره . وبلاگ مخاطب خاص خودش رو خواهد داشت . رونق سابق رو نداره ولی هیچ وقت هم تموم نمیشه

خورشید یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 22:33

آره...
نیکولا محشره.

مرسی

پریسا شین دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 00:42 http://www.parisa.blogsky.com/

عمو اسحاقی عزیز
به قول بابام درود علیکم خوبید ؟ خدا را سپاس که خوبین

آقا مانی چطوره ؟ اونم خوبه ... اونم خدا را سپاس که خوبه

... ... ...

بابا من از طریق وبلاگ محسن خان باقرلو
با وبلاگ شما آشنا شد

و همیشه خواننده خاموش وبلاگ شما
و آقای باقرلو و آقای پیرزاده است

... ... ...

دوتا سوال
شما چرا هیچ وقت در وبلاگ نویسی کم نمیارید
و ماشاالله چجوری اینهمه مینویسید

... ... ...

آقای اسحاقی چون میدونم آقای چنگیزی شما را قبول دارن
این را میگم و این یک پیشنهاده

بلاگ اسکای خیلی بسیار خوبه ... خیلی خوبه

اما از نظر بابا دوتا ایراد داره

اول که معلوم نیست چه کسی تو را لایک کرده
که این یعنی عدم ارتباط و آگاهی کاربران از همدیگر

و دوم نداشتن قالبساز و تنوع کم قالب ساده در خود سرویس
تاکید میکنم تنوع کم قالب ساده

ای کاش بلاگ اسکای مثل بلاگر
کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) در قالب هاش میسر میکرد

... ... ...

ببخشید آقای اسحاقی درد دل کردیم

سلام به آقای باقرلو و آقای پیرزاده برسانید

خداحافظ شما

سلام عمو جان
ممنون بابت محبتت
مطمئنا بلاگ اسکای هم ایراداتی داره
اما در مقایسه با پرشین بلاگ و بلاگفا کمتر دچار عیب و ایراد میشه
خوشبختانه جناب چنگیزی انسان انتقاد پذیر و مسئولی هستند
این پیشنهادات رو به ایشون بفرمایید شاید اقدام کنند

مسعود دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 01:29

آقای اسحاقی اینکه شما دیر تر از بقیه کاربران به اینترنت ای دی اس ال و وایرلس دست یابی داشتین دلیل بر نبودشان در سال 88 نمی باشد ، چه اینکه خود من از سال 86 ای دی اس ال استفاده میکردم . بنابراین در تعریف از خاطرات نبود امکانات خودتان را به پای بقیه مردم هم نذارید همانطور که تو خیلی از متنهای دیگرتان ان نبوده ها را برای اکثریت مثال زده اید ....

مسعود عزیز
اگر پست رو به دقت ملاحظه بفرمایید من نوشتم که مثل اکثر دوستان
از دایال آپ استفاده می کردم . اکثر یعنی بیشتر . یعنی بیشتر مردم از دایال آپ استفاده می کردند نه همه . یعنی یک عده ای هم مثل شما بوده اند که از ای دی اس ال استفاده می کرده اند . در ضمن توی پست نوشتم که با فراگیر شدن اینترنت پر سرعت .
ننوشتم با اختراع اینترنت پر سرعت .
فراگیر شدن به معنی اینست که یک چیزی قبلا وجود داشته و افرادی مثل شما از آن استفاده می کرده اند اما همه به آن دسترسی نداشته اند .
http://itiran.com/d/56013
طبق این سند در سال 88 حدود 91.9 درصد خانوارهای ایرانی از طریق دایال آپ به اینترنت متصل می شدند . یعنی بنده هم جزء همون اکثریت 92 درصدی بودم .

سال 88 بعضی از دوستان بنده هم ای دی اس ال داشتند
بنده چون ساکن شهرستان هستم متاسفانه از این امکان محروم بودم . امیدوارم اینکه بنده نداشته هایم را به اکثریت تعمیم داده ام خدای نکرده توهین به شما و دوستانی که داشته اند نبوده باشد .

و در آخر خوش به سعادت شما که از سال 86 ای دی اس ال داشتید
چون به قول سینا حجازی شما داشتید ما نداشتیم

عاطی دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 03:58 http://www-blogfa.blogsky.com

من آرزو به دل موندم یک بار بیام اینجا و تعداد آنلاین ها یک نفر باشد:))))) الان سه نفر!

یعنی وبلاگ شبانه روزی ک میگویند همین هست ها! از اورژانس هم شلوغ تره(چ مثال بی مزه ای!)

والا با این وبلاگاشون:دی

باران دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 09:12

سلام.
چند تا وبلاگ با سلیقه های مختلف معرفی می کنم.

inagoodway.blogfa.com
persian-cat1386.blogfa.com
tanzania.blogfa.com
zitana.blogfa.com
gouril.blogfa.com
khatoonnn.blogfa.com
dstooth.blog.ir
leyleywithlili.persianblog.ir
dstooth.blogspot.com

ممنون حتما می خونم

باران دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 10:42

یادم رفت اتفاق مبارک بلاگستانو معرفی کنم.

http://naardoone.mihanblog.com/
http://parvaaanegi.mihanblog.com/
http://shabgozasht.blogfa.com/
http://saghakhooneh3.mihanblog.com/
http://manijak.mihanblog.com/

موفق باشید.

ممنون باران

کوهستان دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 12:36 http://koohestaan.blogsky.com

سلام

من هم از روزهای عجیب سال 88 و با پستهای محشر شما در آن روزها با شما و بعد دوستانتان آشنا شدم و بیشتر به صورت خواننده خاموش وبلاگها را می خواندم و بسیار هم استفاده کردم از قلم شما و دوستان. الان هم یک سال و چند ماهیست که در گوشه ای از بلاگستان گاهگاهی می نویسم.
همیشه شاد و پیروز باشید و قلمتان همیشه نویسا به نوشتن مطالب سودمند و نغز.

ممنون
خوشحالم از اینکه شما هم دست به قلم شدید

ندا دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 16:15 http://aknooon.persianblog.ir

خب راستش من خیلی وقته که وبلاگ میخونم دقیقا از همون زمان دایال آپ. اما زیاد اهل ارتباط برقرار کردن و کامنت گذاشتن نبودم. مگر خیلی تحت تاثیر یه متنی قرار میگرفتم که نظرمو با کامنت میگفتم. اما الان و دقیقا تو دوره ای که همه دارن وبلاگ نویسی رو میزارن کنار تصمیم دارم دوباره بنویسم. چون نوشتن همیشه حالمو خوب کرده. مدتی هم هست که علاوه بر خود وبلاگ کامنت دونیشم باز میکنم.حالا گاهی حرفی برای گفتن هست و مینویسم و گاهی هم ننوشته میبندم صفحه رو.
خلاصه خواستم بگم کار خوبیه معرفی وبلاگای جدید.چون من همیشه از لینکدونیه شما پیگیر وبلاگ بقیه هستم.امیدوارم این پست شما باعث پیدا کردن دوستای جدید بشه

لطف داری ندای عزیز
لینک های کامنتدونی جوگیریات بیشتر دوستان وبلاگی من هستند و با خوندنش شاید به اون هدفی که مد نظر شماست یعنی خوندن وبلاگ های جدید نرسید . امیدوارم لینک های جدید رو بتونم بهش اضافه کنم

amine دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 16:58 http://www.donyayeman1.blogsky.com

بابک جان سلام

علیک

خواننده خاموش بی وبلاگ :)) دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 19:42

سلام. من، هم اینجا را می خوانم هم در هفتگ دنبالتان می کنم. قلم شما و مهربان جان را دوست دارم. پسر کوچولوی شما را هم دوست دارم.
راستش لینک شما را از این وبلاگ پیدا کردم. این وبلاگ هم وبلاگ خوبی است. شاید دلتان بخواد لینکش کنید.
http://pari-parsa.blogfa.com/

ممنون از لطفت عزیز جان

مهرداد دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 22:24 http://foogh.blogfa.com/

این وبلاگ که اصن فوق العاده ست
لامصببببب

نرگس دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 23:11 http://melany_n1.persianblog,ir

آن وقتها که می نوشتم اساسا دلم می خواست توی خودم باشم،از ان طرف ذوق خوانده شدن نوشته هایم را داشتم،و این دوتا هیچ جوری با هم جور درنمی امد، بعد که می آمدم اینجا و دایره تنگ دوستانه ی شما را می دیدم آی لجم می گرفت،آی بدم می امد ازتان!! با این حال حوصله ی کامت بازی و صاحب دوستان پایه شدن را نداشتم، حالا که مثل خیلی های دیگر ذوق نوشتن از سرمان افتاده خب...

نابودمون کردی که خواهر
باور کن این دایره دوستی انقدر هم تنگ نبود که فکر می کردی
یک سلام و علیک لازم داشت فقط
مثل همین کامنتی که اینجا نوشتید

بانوچه سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:24 http://banooyekaghazi.blogfa.com/

سلام
اول از ساجده ی عزیز متشکرم برای معرفی ِ وبلاگم :)
بعدشم اینکه ...
من از سال 86-87 وبلاگ نویس شدم ولی متاسفانه از شانسم بوده یا اینکه جدی پیگیری نکردم وبلاگی که محتوای مفیدی داشته باشه به پستم نخورد ولی اونقدر از رو نرفتم و ادامه دادم تا یهو با حجم وسیعی از وبلاگای خووووووب آشنا شدم :دی
که وبلاگ شما هم جزوشون بود ، خب این دایره ی دوستانتون واقعا چیزیه که در کنار مفید بودن ِ مطالبتون به چشم همه میاد انگار
من بخاطر دلایلی مثل با خبر نشدن از زمان بروز شدنتون (چون تو بلاگفا نبودین و من هستم متاسفانه) دیر به دیر میومدم اینجا و هر وقتم میومدم سعی میکردم چند پست رو با هم بخونم و حتی سعی میکردم کامنتا رو هم بخونم
بعضی وقتام خو واقعا گرفتار بودم و حسابی از اینجا عقب میفتادم بخاطر همین کامنت گذاشتم نه اینکه نذاشته باشم ولی خب سابقه َم در مقایسه با دیگر دوستان واقعا کم بوده ، بدون تعارف اینم بگم که همیشه دوست داشتم کسی مثل ِ شما و بعضی از این دوستان ِ موجود در دایره ی دوستانتون منتقد ِ نوشته های من باشین یعنی بذارید اینطوری بگم که دوست داشتم از شما نوشتن رو یاد بگیرم و هنوز هم دوست دارم البته و همیشه هم فکر میکردم خیلی به خواننده های جدید پر و بال نمیدید یعنی رو نمیدید یعنی تحویلشون نمیگیرید تو ذوقشون میزنید حتی (آیکن گریه) البته این طرز تفکر اولم بودها ولی یادمه روزی ک کاملا ناامید از شما بخاطر پربازدید بودن وبلاگتون و بقیه دوستان خواستم تو وبلاگشون اعلام کنن که برای مادرم دعا کنن و برعکس تصورم شما اینکار رو کردین ... اون روزای تلخ اصلا تو حال خودم نبودم ولی این لطف شما خیلی دلمو گرم کرد ... شاید موضوع مهمی نباشه از نظر خودتون یا بقیه ، ولی برای من خیلیییی مهمه چون حس ِ دلگرم کننده ی اون روزا هنوزم یادمه !
یه چیز ِ خوووووب ِ دیگه هم از اینجا یاد گرفتم یعنی از شما و چند نفر ِ دیگه که چون دوست دارم در قالب ِ یه پست در موردش حرف بزنم اینجا عنوان نمیکنم :دی
چقدر پرحرفی شد ... :دی
وبلاگای خوب از نظر خودم وبلاگ ساجده نه بخاطر اینکه وبلاگمو معرفی کرد بلکه بخاطر اینکه مطلب ِ بی محتوا نمیذاره اصلا :)
http://ayatenoor.blogfa.com/
وبلاگ مهشاد هاشمی
http://pink-apple.blogfa.com/
وبلاگ غلامرضا گرجی که البته خودتون میشناسیدش و فقط برای یادآوری جهت لینک شدنش بود :)
http://gholamrezagorji.blogfa.com/
خیلی وبلاگ توی ذهنم بود نمیدونم چرا در رفتن از ذهنم اگه یادم اومد برمیگردم هرچند کامنتم واقعا طولانی شد :دی

ممنون بانوچه عزیز
قبول دارم که متاسفانه به وبلاگ های دوستانی که کامنت میگذارن کم سر میزنم و اصولا خیلی کم وبلاگ میخونم . دلیلش شاید این باشه که بیشتر وقتم رو صرف نوشتن و جواب دادن کامنتها می کنم و اگر قرار باشه به همه دوستانی که کامنت گذاشتند هم سر بزنم واقعا باید تمام وقتم پپشت کامپیوتر بگذره که خب امکانش نیست .
د مورد یاد گرفتن هم نه اینکه بخوام شکست نفسی بکنم اما فکر نمی کنم در حد و اندازه ای باشم که بتونم به کسی نوشتن یاد بدم . شاید به خاطر این چند سال تجربه بتونم نحوه ساخت وبلاگ و گذاشتن عکس و فیلم و ساختن هدر رو اونم توی بلاگ اسکای اموزش بدم ولی اینکه چکار کنید تا یک نوشته خوب بنویسیم نیاز به یک آدم با تجربه و یک استاد نویسنده داره . فکر می کنم خوب نوشتن بخش زیادیش یک استعداد درونی هست و طی سالیان سال پرورش پیدا میکنه و حتی یک استاد هم نمیتونه به کسی که این مایه رو نداره چیز زیادی یاد بده . یک بخشش هم به تجربه بر می گرده . اینکه تو با نوشتن بتونی ذائقه و سلیقه مخاطبانت رو پیدا بکنی و کیفیت نوشتن رو بالا ببری . بهترین تجربه هم نوشتن وبلاگه . یک رسانه کاملا رایگان و دسترس . با این وجود هر وقت هر کمکی از دستم بر بیاد و هر چیزی که بلد باشم در خدمتت هستم .
بابت معرفی وبلاگ ها هم ممنونم
بابت

مسعود چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 00:25

ممنون بابت جواب دهی ، چه اینکه فکر میکردم شاید اصلا تایید نشود کامنتم ....
واما متقاعد شدم واین متقاعد شدن تا قبل از پاراگراف آخرتان بود!!از ان به بعد که سعی کرده بودید بار طنز به پاسختان بدهید مرا آزرد ...که لابد این برداشت رو کرده اید که نعوذبالله خواسته ام فخر بفروشم انهم برای این نت فکستنی که دیال آ پش با وایراس و ... تفوت چندانی ندارد !!! من فقط دچار سوتفاهم شده بودم از نو شته تان که با توضیح شما قانعه شده بودم ، قانع شده بود م .......

قربانت مسعود جان
قصدم فقط مزاح بود
امیدوارم ناراحت نشده باشی

نرگس چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 17:48 http://melany_n1.persianblog,ir

دشمنتون نابود!
نه بابا سلام و علیکی نبودید اخه،خعلی تنگ تر از این حرفها بود!!

هرچند یه نمود کمرنگی داشتم ها،خلاصه حق هر چی که

خودتون و دوستانتون از من نخوندید کماکان به گردنتون هست

(آیکون در به در دنبال آدم مدیون گشتن)

ترنم چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 18:43 http://www.nofault.persianblog.ir

پیشهاد خوبی بود ،این جوری میتونیم با وبلاگ های دیگه هم آشنا بشیم...
ریز نوشت از زندگی من وهمسرم
http://www.nofault.persianblog.ir
هیچ اصراری برای لینک شدن ندارم،انتخاب رو میذارم به عهده خودتون،...اگه مایل بودین...

حتما
ممنون

ترنم چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 19:04 http://www.nofault.persianblog.ir

زاستی این هم وبلاگهاییه که خواستم بهتون پیشنهادبدم
http://nikolaa.blogfa.com/
http://thewitch150.blogfa.com/

نیکولا که نیاز به معرفی و آشنایی نداره
ولی این یکی رو حتما میخونم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد