جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شخصیت های بهمن ماه





نمی دانم چرا ولی از همان شروع وبلاگ نویسی فکر می کردم اگر روزی بتوانم در تمام روزهای یک ماه پست بنویسم و تمام خانه های تقویم یک ماه را پر کنم با وبلاگ نویسی خداحافظی خواهم کرد . البته نه اینکه حالا همچین قصدی داشته باشم ولی همیشه یکی از کارهایی که با خودم شرط کرده بودم حتما انجامشان بدهم همین نوشتن پست در تمام روزهای یک ماه بود .
توی این پنج سال و خرده ای هم خیلی تلاش کردم که تمام خانه های تقویم یک ماه قرمز رنگ بشوند گاهی هم بیشتر از سی پست در یک ماه نوشته ام اما هیچ وقت نمی شد که تمام روزهای ماه را نوشته باشم . یا سفر یا فراموشی یا اتفاق غیرمنتظره ای پیش می آمد و یکروزی خالی می ماند .
اول دی ماه به خودم قول دادم که هر طور شده اینکار را انجام بدهم و خوشبختانه امروز موفق شدم به این هدف برسم و دی ماه 93 را به عنوان ماهی متفاوت برای جوگیریات به خاطر خواهم سپرد .

مدتی است که برای بهمن ماه نقشه های خوبی کشیده ام و تصمیم گرفتم همه پست های بهمن ماه 93 در مورد آدم ها و شخصیت های زندگیم باشد . البته بعید می دانم بتوانم هر روز بنویسم( شاید سفری در پیش باشد ) اما اگر حوصله داشتید بهمن امسال هر شب می توانید یکی از نامه های من را به مقصد یکی از دوستانم بخوانید و هیچ بعید نیست که یکی از این نامه ها را برای خود شما نوشته باشم .
کاش می دانستید برای نوشتن پست های بهمن ماه امسال چقدر هیجان زده ام ...


نظرات 47 + ارسال نظر
بی نام سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 01:05

باریکلا. خسته نباشی که به یکی ازآرزوهات جامه عمل پوشوندی
موفق باشی

سپاس

youloco سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 01:09 http://youloco.ir

slm
web zibaei darid
kho6eman amad
movafagh ba6id

al1k
mmn9n

sitka سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 01:12 http://tiktak01.blogfa.com

بهمن ماه منه، یکم تولدمه! کلا حس عجیبی نسبت به بهمن ماه دارم!!!

امیدوارم بهمن ماه امسال برای شما و جوگیریات پر از خوبی باشه.

ممنون
منم امیدوارم

اوا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 01:42

ماهم برای خواندنش
هیجان زده ایمممم
جناب بابک خان
جان.منتظریم
یاحق...

حق یارت

رها- مشق سکوت سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 01:45 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

من که دقت نکرده بودم به اینکه هر روز تو دی ماه پست نوشتین، ولی با این توضیحات منم همیشه یادم میمونه دی 93 جوگیریات رو

بی صبرانه مشتاق و منتظر پستای بهمن ماه هستم، به نظرم خیلی خیلی جذاب و خوندنی میاد

ممنون رهای عزیز

اوا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 01:50

چه جالب سیتکاجان
منم بهمنی یم.اغاز
دهه زجر.فقط کلا
خوبیش اینه که
هیشکی تاریخ
تولدمویادش
نمیره.........
توووولدت
مباااااارک
هم ماهی
یاحق...

سایه سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 02:44

چقدر جالب که هر روز دی ماه رو نوشتید. الان دقت کردم و کلی هم ذوق کردم!!!
برای ماه بهمن هم: شما واقعا سرشار از ایده های نابید... موفق باشید جناب اسحاقی.

ممنون دوستم

پروین سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 06:08

تو از آن کسانی هستی که در دوستی تا آخر راه میروند. تعجب ندارد یک ماه تمام بخواهی برای دوستانت بنویسی دوست خوب و نازنین.
ما هم مشتاق و هیجان زده ایم برای خواندن نامه های قشنگت 13752

ارادت پروین خانم عزیز

رها آفرینش سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 07:10 http://rahadargandomzar.blogsky.com/

کاش می دانستید برای نوشتن پست های بهمن ماه امسال چقدر هیجان زده ام ...



کاش میدانستید چقدر برای خواندن پستهای بهمن ماه امسال هیجان زده ام....

ساجده سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 07:58

چه جالب،دقیقا دیشب من داشتم به همین موضوع فکر میکردم.یه نگاه کردم به تقویم کنار وبلاگتون گفتم آقای اسحاقی این ماه هرروز پست گذاشته که همه روزای ایت تقویم نارنجیه :)

ممنون ساجده

سمیرا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 08:13

بهمن خبریه؟

بله
انقلاب شکوهمند اسلامی

پیرامید سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 09:09 http://lifeformyself.blogsky.com

به امید خدا این بار بتونید این کار رو انجام بدید... ما که مشتاقیم برای خوندن پست های هر شب شما...

ارادت

فاطمه بختیاری سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 09:17

کاش می دانستید چقدر ما مشتاق هستیم
انچنان که هر روز صبح ساعت 7:30 اولین صفحه بعد از نیوزروم خبری خودم جوگیریات و هفتگ است که باز می شود.

ممنون خانوم خبرنگار

صبا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 09:21

اینقدر خوشم میاد از اینهمه انرژی شما. از اینکه برای وبلاگتون اینقدر اهمیت قائلید و براش برنامه ریزی میکنید و هدف دار پیش میرید . حتما برای همه علاقه مندی ها و تعهداتتون همینقدر با علاقه برنامه ریزی میکنید. تلنگر خوبی بود این هدف دار بودن و اینهمه انرژی مثبت
ممنون

ممنون از لطف شما

دل آرام سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:10 http://delaramam.blogsky.com

وای بابک به نظر من این یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات برای یک وبلاگ نویس میتونه باشه. اینکه هر روز حرفی برای گفتن داشته باشه. اینکه انقدر مطالبش فراوون باشه که هر روز وبلاگش به روز بشه. این از یه ذهن خلاق و نگاه تیز بین بعید نیست.
تو دوست خوبی هستی که به فکر همه ای.مطمئنم بهمن ماه قراره ماه شگفت انگیزتری از دی ماه بشه. این رو از شور و هیجان این پستت میشه حدس زد.

ممنون از لطفت دلی عزیز

دل آرام سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:12 http://delaramam.blogsky.com

راستی یادمه یه بار یه پستی نوشتی برای چند سال بعد و توش به همه آدمهایی که توی زندگیت بودن حرفهایی زدی که البته توی چرکنویست سیو شده و قراره توی یه تاریخ مشخص آپ بشه. این قضیه شخصیت های بهمن به اون پستت که ربطی نداره؟

نه دلی
ربطی نداره
اصلا شاید با نوشتن پست های بهمن بی خیال اون پست بشم

پرهون سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:25 http://printemps.blog.ir

چه خوب! خوش به حال دوستانتون. کاش می شد ایده دزدی کرد :)))
به نظر من این همه وسایل ارتباطی اومده اما هیچ کدوم جای نامه رو نگرفته. نامه یه شور خاصی داره. نوشتن برای کسی که وقت نوشتن کنارت نیست اما انگار که هست...

موافقم پرهون عزیز
هیچ چیز جای اون ذوق و شوق لحظه باز کردن یک نامه کاغذی رو نمی گیره
هیچ چیز

بانوچه سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:34 http://banooyekaghazi.blogfa.com/

شما همیشه ایده های جالبی دارید :)
بسیار مشتاقم بهمن شروع بشه

ممنون بانوچه عزیز

محسن باقرلو سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:37

تو خدایگان ایده های جدیدی
خدایگان وخت و عشق و انرژی و ذوق خرج کردن
بی تعارف بودنت موهبتیه برای بلاگستان و دنیای مجازی

لطف داری ارباب
ما شاگرد شماییم

محسن باقرلو سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:38

همین هفتگ
ایده و پیشنهاد بی نظیری بود
تنها حبل المتین اتصال کم جان من به بلاگستان !

همچین هم کم جان نیست قربان
شما که گردن کلفت می نویسید و ما ذوق می کنیم از اینطور نوشتن شما

اردی بهشتی سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:51 http://tanhaeeeii.blogfa.com

عالیییی

افروز سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 11:28

کار قشنگ و جالبیه اینجوری که تو نوشتی منم سر ذوق اومدم

ارادت آپوجی

هورام بانو سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 11:32

سلام
تبریک میگم
خیلی حس خوبیه
که آدم کاری رو که دوست داره انجام بده ، انجام بده
اصلا فوق العاده است
شگفت انگیزه
حتی اگر کار ساده ای باشه
اما همینکه دوسش داره و انجام میشه
بهترین اتفاق
...

ممنون هورام بانوی عزیز

زهرا.ش سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 12:23 http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

توی این اوضاع بی سروسامان شبکه های اجتماعی،توی این دنیای مجازی که داره از کهکشان راه شیری هم بزرگتر می شه،بودن فردی مثل شما،که کارمنده،زن و بچه داره،هزار و یکی مشغله توی زندگیش داره و همچنان به وبلاگ نویسی پایبنده،واینقدر برای وبلاگش ارزش قائله،اینقدر خواننده های وبلاگش رو محترم می دونه و برای سرگرم کردنشون اینقدر ذوق و خلاقیت به خرج می ده....جالب توجه که نه،استثانئیه!
یه دست مریزاد جانانه به شما صدراعظم بلاگستان، عالیجناب کیامهر!

تو رو خدا اینطوری نگید
آدمها هرچقدر هم که خود دار باشند دو نفر مثل شما اینطوری تعریف ازشون بکنه ممکنه امر براشون مشتبه بشه و باورشون بشه

شما لطف دارید
در ضمن من مدتیه که کارمند نیستم
یعنی سر کار نمیرم
نوشتن توی جوگیریات هم اول از همه برای خودمه
منتی هم به کسی نیست باور کنید

آفو سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 12:52

شک نکن یکی از اونا من نیستم ...

رها سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:27

ما هم خیلی هیجان زده ایم!
بی صبرانه منتظریم

آهو سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:56

چقققققد ایده های دوس داشتنی داری بابک عزیز . من هم هیجان دارم بهمن ماهتو بخونم . یه هیجان دیگه هم دارم البته . ناردونه محمد حسین . فک کن . همتون گل دارین تو خونه . مانی تو . گل پسر تو راه . دخمل محمد حسین . جمع دوستا میشین باغ گل . چه خوبه . کاش یه بار همتون با هم بیاین اصفهان . من دلم میخواد ببینمتون .

آهوی عزیز ما که ماه پیش اصفهان بودیم
اگر می دونستم حتما خدمت می رسیدم
ایشالا دفعه بعد با ممد حسین و یک مهد کودک سیار خدمت می رسیم
تا اون موقع اگر تهران اومدید در خدمتیم

سکوت سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:57 http://www.sokooteashena.blogfa.com

هوووم خیلی ایده جالب و قشنگیه
من هم بی صبرانه منتظر خواندن این نامه ها به مقصد هرکجا هستم.

سپاس

داش آکل سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:59

چقدر وبلاگ شما خوب است.... چقدر خوبه ک وبلاگ شما هست.

شرمنده نفرمایید

سمیرا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 14:27

آخ که چقدر هیجان داره با کلی مشغله و کار ، با خوندن این پست بوجد بیایی و بگی این ماه ، ماه قشنگیه برای تو برای من برای ما برای همه.

ممنون سمیرا خانوم
ایشالا که اینطوری بشه

نورا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 14:51

وای اره شما این ماه هرروز مارو با پستای بی نظیرتون ذوق زده کردین و یک روزم جا ننداختین و این عالیه خوشحالم که به این ارزوتون رسیدین بابک خان:-) منتظر دوست نوشتاتون هستیم بی صبرانه امیدوارم که تمام ارزو های کوچیک و بزرگتون بر اورده بشه ایام به کام:-)

لطف داری نورا
اینطور که میگی پست های بی نظیر ممکنه بعضیا خوششون نیاد

آرزو (همه اطرافیان من) سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 15:14

عالیه!! بی صبرانه منتظر پستهای هیجان انگیزتون هستیم

ارادت

نیمه جدی سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 15:24

برای خوندن پستای بهمن ماهتون هیجان زده هستم از همین الان. هر چند من هر روز وقتی روی جوگیریات کلیک می کنم هیجان زده م .
دلم می خواست توی بازی سلفی با نمادهای شهری هم شرکت کنم اما طبق معمول این قانونمند بودن کار دستم داد . یعنی فکر می کردم که حتمن باید برم یه جایی و خودم از خودم و نماد مورد نظر عکس بگیرم که متاسفانه هر کاری کردم فرصت درست و درمونی دست نداد. بعد که عکسارو دیدم خیلی از دست خودم ناراحت شدم. چون کلی عکس از درو دیوار شیراز دارم که میتونستم باهاشون شرکت کنم اما چون سلفی نبودن گفتم نقض مقررات نکنم!
بگذریم اینارو گفتم که بگم خواننده و پیگیر پایه و پرو پاقرص جوگیریاتم . هر روز به اینجا سر می زنم و لذت می برم از نوشته ها ولی چون اکثرن با گوشی یا تبلت میخونم کامنت نوشتن سخته.
خیلی ارادتمندم و مثل همیشه برای خودتون و خانواده ی نازنینتون آرزوی بهترینارو دارم .

ممنون فاطمه جان
بابت بازی دیگه شرمندمون نکن
قبول دارم که مقررات بازی درست اجرا نشد ولی مهم دور همی بود
ایشالا که برای بازی های بعدی سخت نگیرید و همراه باشید

آذرنوش سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 15:26 http://azar-noosh.blogsky.com

ما هم کلی هیجان داریم
منتظریم...

ارادت

ارش پیرزاده سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 16:22

چرا می خند ؟

خورشید سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 16:41

من این چند روز رو در ابرها به سر می برم..
چقدر قشنگ.
خیلی شده خواستم یه مدت مرتب هر روز بنویسم..
اما همیشه فکر کردم از مثلا 10 تا پست 8 تاش خزعبل میشه.
اما خیلی خوبه که شما هر روز حرف برای گفتن داری.
من متوجه شده بودم که هرروز پست میذارین اما فکر نمی کردم قول و قراری گذاشته باشین.

و مشتاقانه منتظر خوندن پستاتون هستم.

ممنون خورشید جان
مطمئنا وقتی قراره هر روز بنویسی نمیشه انتظار داشت همه پست ها خوب باشه ولی امیدوارم که ارزش یکبار خوندن رو داشته باشن

شوکآ سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 17:17 http://eyvanekhakestari.blogfa.com/

چه ایده ی خوبی جناب ^_^

ارادت

n سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 17:52

منتظریم جناب، متأسفانه ی بهونه دیگه جور شد که من زیر قول و قرار خودم بزنم با این پستتون! میدونید ک نت خاکش دامن گیره
منم مثلا آزمون دارم خب


ایشالا که مزاحم درس خوندن شما نباشه

خام وش سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 18:42

چقـــــدر خـــــــووووب
بی صبرانه در انتظار پست های بهمن ماه هستیم جناب اسحاقی...

ارادت

سحر سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 20:58

به به!!
به به!!
خیلی هم خوب

سهیلا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 21:04 http://rooz-2020.blogsky.com/

بابک جان تو خود خود عشقی
ثابت کردی همچنان ایستاده باکیبوردی

فدای خودت و ایستادگیت عزیز دل....
بی نهایت از تو و همه ی عشقی که به دوستات میدی ممنونم....
درپناه حق روز و روزگارت سرشاراز عشق و آرامش عشقی...

قربان شما سهیلا خانوم عزیز

سحر سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 23:04

احتمالا اولین پست به محسن باقرلو تعلق داره

نه
اتفاقا می خوام برای کسانی بنویسم که تا به حال براشون ننوشتم یا احتمالا بعد از این نخواهم نوشت

نسیم چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 00:02

من بیشتر

عاطی چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 05:07 http://www-blogfa.blogsky.com

وااا چ کار خووووبی ی ی ی

خیلی خوشمان آمد:دی

موفق باشید:گل ل ل

گیل دختر چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 08:58 http://hamanketoramisorud.blogfa.com

سلام .... مشتاقانه منتظر خوندن پستهای بهمن امسال هستیم ...

آهو چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 11:57

سلام . یادمه اومدین اصفهان . اما آخه قبلش نگفتین که . بعد از سفرتون در موردش نوشتین . درسته ؟ این دفعه زودتر بگین ان شا... جور بشه کل مهدکودک دور هم باشیم
و ممنون از دعوتتون

گلابتون بانو چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 01:06 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

اقدام خیلی ارزشمندیه تو این روزای سوت و کور وبلاگستان!
موفق باشید و پایدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد