جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شماره نه : برای ناردونه

گوشی را برداشتم و شماره را گرفتم و شروع کردیم به حرف زدن .

پرسید : خوبی ؟ مهربان خوبه ؟ مانی خوبه ؟

و من مثلا خواستم شیرین زبانی کنم و گفتم : هر چهار تایمان خوبیم .

بنده خدا نگرفت چه می گویم . می خواستم غافلگیرش کنم .

دوباره گفتم : هر چهارتایمان خوبیم . آن موقع هنوز هیچ کس خبر نداشت یک کوچولوی دیگر تو راهی دارم .

پرسید : چهار تا ؟

گفتم : بله . با اجازتون دوباره دارم بابا میشم

به جای اینکه تعجب کند خندید و گفت : منم همینطور

و اینطوری بود که خیاط در کوزه افتاد

قرار بود من محمد جعفری نژاد را غافلگیر کنم ولی او مرا شوکه کرد .

و این یکی از شیرین ترین اخبار امسالم بود .



رفاقت من و محمد را همه خبر دارند

نازنین بودنش را نمی شود با یک پست نوشت

خودتان می شناسیدش و نیازی به گفتن من ندارد


این پست را برای ناردونه می نویسم

انار بانو

دخترک محمد و روناک

که شک ندارم مثل پدر و مادر نازنینش فرشته صفت خواهد بود

دانه اناری که شاید در یک روز

و در یک بیمارستان

همزمان با پسرک من به دنیا بیایند

دکترها که اینطور گفته اند ...


نهمین پست بهمن ماه باشد برای ناردونه جعفری نژاد

که بعدها که مثل بابایش دست به قلم برد

اینجا را بخواند و بداند هنوز نیامده چقدر عزیز است

ناردونه ای که مرا صدا می کند : عمو !؟

و من هم  می گویم : جان عمو ؟!




+ فردا عازم سفر هستم . اگر عمری باقی باشد . پست بعدی را شنبه شب می نویسم .



نظرات 21 + ارسال نظر
طـ ـودی پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 03:47

ای جااااااانــــــــــم
فک کنم این پست دوست داشتنی تریـــــن و قرمز ترین پست این ماه باشه
چقدر خوشحالم که هی صبر کردم اول پست اینجا رو بخونم بعد بخوابم
واقعا هرباااار که یاد این دونه ی انار میفتم ذوق میکنم واسش
امیدوارم سلامت و شاد باشه با مامان و بابای دوست داشتنی اش

و چقــــدر جالب و هیجان انگیز میشه اگه با پسرک شما باهم دنیا بیان

عاطی پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 05:28 http://www-blogfa.blogsky.com

مبارکشون باشه:گل

روناک جان رو حرفی نزدم باهاش و در حد عکس میشناسم.

ولی آقای جعفری نژاد را عجیب دوست دارم.اصلا حس میکنم فامیلمان است:دی.

وبلاگش را بی نهااایت دوست دارم و دوست دارم بازهم بیشتر بنویسد.

انارخانومم ک فرشته ست :-*

بشرا پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 06:59 http://biparvaa.blogsky.com

ای جااانمممم به این کوچولوهای توو راهی... خدا حفظشون کنه.
انشالله که به سلامتی به دنیا بیان هر دو و چه جالب که ممکنه توو یک روز به دنیا بیان...
+ سفربه سلامت

خورشید پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 08:07

گل نار منه...
عشق منه این دخترک..
الهی قربونش بشم..
چه ماهی بشه دختر آقای جعفری نژاد.
چه دسته گلی بشه آقا پسر شما.

ماچ برای دونه ی انار خودم.
و آرزوی خوشبختی و شادی برای همه ی کوچولو های بلاگستان.

آفو پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 08:54

من عاشق خانواده ی جعفری نژادم ... خانم و آقا و دوخمری شون

خورشید پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 10:46

این «انار بانو» چه خوشگل بود..

الهی..

جدا جدا پسرای شما رو عین سپهر خودم و دونه انارمو عین خواهر نداشته م دوست دارم.
ان شاالله رحمن که همگی عاقبت به خیر بشن.

هورام بانو پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 11:25

سلاام
تو پست قبلی خیلی وراچی کردم
اینجا فقط اومدم یه تبریییییییییییییییک ویژه اول به ناردونه بگم بخاطر آدمهای نازنینی که کنارشن ...
بعد به مامان و بابا و عمو و دیگر بستگانش

پیرامید پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 11:31 http://lifeformyself.blogsky.com

من تازه فهمیدم... مبارک باشه آقای جعفری نژاد...

جعفری نژاد پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 12:20

یه کامنت یه جایی از مهربان خوندم هیچوقت یادم نمیره. خطاب به محسن نوشته بود: "تو عموی همه ی بی عموهایی"
شک ندارم تو و محسن و خیلی از بچه های اینجا واسه دختر من کلی عمو و خاله ی دوست داشتنی می شین. یه خانواده ی بزرگ و مهربون و دوست داشتنی. و شک ندارم بسیار دوستتان خواهد داشت، همونطوری که من دارم
عزیزی اخوی

الهام پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 13:46 http://elham7709.blogsky.com

بله ،دونه ی انار شیرینی خواهد بود.
تبریک به جناب پدر و مادر تک دونه.

وانیا پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 17:45

سلام کیامهر سابق و بابایی بابک

خیلی وقت بود که دلم برای خوندن بچه ها تنگ شده بود البته محسن رو توی ف.ی.س ب.ووک میشه خوند اما تو هنوز داری اینجا مینویسی و دلم برا نوشته های تو و برای همه ی اونایی که ازشون نوشتی تنگ شده بود عصر پنج شنبه ایی که کم نداره از جمعه های لعنتی اونم توی شهر غریب و دل گرفته بغضم گرفت از سید عباس خوندم تا ناردونه و فرزانه که کلی فکر کردم تا یادم اومد کی بود و کی و کجا مرسی که هنوز مینویسی و هستی

آرزو(همه اطرافیان من) پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 19:48 http://ghezavathayam.blogsky.com

چه تماس تلفنی شیرینی بوده!!
دو طرف برا همدیگه خبر خوش داشتن


تبریک به هر دو بابای دوست داشتنی بلاگستان

افروز پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 21:13

منم روزی که شنیدم خیلی خوشحال شدم هم برای ناردونه بخاطر همچین پدر و مادر نازنینی هم برای محمد حسین و روناک بخاطر حس خوب پدر و مادر شدن ایشالا کوچولوهاتون سالم و سلامت به دنیا بیان

آدمک پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 23:29 http://www.kaktusss.blogfa.com

نمی دونم چرا ناخودآگاه یاد این مصراع از شهریار افتادم:

تو شدی مادر و من با همه پیری، پسرم!

البته شما که داری بابیا میشی نه مادر، ولی خب ناخودآگاهه دیگه، گاهی دلش میخواد شعر نامربوط یادش بیاد!

دل آرام جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 00:26 http://delaramam.blogsky.com

ای جااااااااااااااااااان دلم
خیلی دلم میخواد زودتر این فرشته کوچولو رو ببینم
مطمئنم مثل مامان و باباش یه انسان محشر و دوستداشتنی میشه

سکوت جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 02:10

به به چه خبر خوبی
ایشالا به سلامتی
آقا محمد تبریکات ویژه من رو پذیرا باشید

مموی عطر برنج جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 06:26 http://atri.blogsky.com/

تبریک...چه همه دختر دار شدن...

پروین جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 21:58

عزیززز دل من
چرا من این پست را ندیده بودم
من هم مثل اون دوست بالایی امون عاشق خانوادهء جعفری نژاد هستم. هر سه تاشون
قربون ناردونهء عزیز

کورش تمدن شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 10:00

سلام
محمد حسین واقعا پسر نازنینی _
ایشا.. دخترشون به سلامتی به دنیا بیاد و زیر سایه پدر و مادر خوبش بزرگ بشه

آهو یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 14:45

دوستات هم مثل خودت فوق العاده اند ! محمد حسین رو هم از وبلاگ شما پیداش کردم و با خوندنش ارادت بسیاری بهش پیدا کردم ، این یه دونه انار کام خیلیا رو شیرین کرد امسال ، شاد و سالم باشین و جمع و دوستیاتون پایدار

گلنار چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 03:19

به به چه خبر مطبوعی.
تبریک می گم به پدر و مادر و عموی گرامی این کوچولوی در راه.
این فرشته های کوچولو که مسبب نو شدن و تجربۀ مکرر شدن زندگی اند هدیۀ بزرگیند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد