جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شماره بیست و هفت : برای مهندس مسعود چنگیزی

کم کم داریم به انتهای بهمن ماه می رسیم

روز اول فکر می کردم شخصیت برای بهمن ماه کم می آورم

اما حالا می بینم چقدر دوست خوب دارم و چقدر پست می توانم برایشان بنویسم

باور کنید اسفند و فروردین و اردیبهشت هم کم است برای نوشتن از دوستانم


اما امشب تصمیم گرفتم از کسی بنویسم که اگر نبود جوگیریات هم وجود نداشت

و احتمالا من هم اینجا نبودم تا سرتان را درد بیاورم

و در کمال تاسف اینهمه دوست خوب پیدا نمی کردم


آقای مهندس مسعود چنگیزی ، مدیر توانمند و خلاق بلاگ اسکای است

بلاگ اسکای را نه به خاطر اینکه سرویس محبوب وبلاگ نویسی من است

به خاطر تلاش مداومش برای بهتر شدن دوست دارم

بلاگ اسکای در مقایسه با سایر سرویس های وبلاگ نویسی

کمترین مشکلات ساختاری را دارد و بهترین امکانات را در اختیار نویسندگانش قرار می دهد

و همیشه تلاش و خلاقیت و پاسخگو بودن مسئولین بلاگ اسکای را ستایش می کنم .

باورش هم سخت است که در این زمانه بیزنس و پول پرستی

سرویس هایی مثل بلاگ اسکای رایگان و بدون هیچ چشمداشتی به من و امثال من

کسانی که عاشق نوشتن و وبلاگ هستند این فرصت را می دهد که فارغ از هر دغدغه و مشکلی

به فعالیت بپردازیم و این بدون شک شایسته تقدیر و خسته نباشید است




امشب که بخش مدیریت وبلاگم را باز کردن با یک آیکن جدید روبرو شدم

آیکن نماشا به آیکن های بخش مدیریت اضافه شده است

و این اتفاق ظرف همین چند ساعت اخیر اتفاق افتاده است

و از این به بعد کاربران بلاگ اسکای این امکان را دارند تا علاوه بر آپلود کردن تصاویرشان در سایتی امن و معتبر به نام پیکوفایل ویدیو های خودشان را هم بصورت سفارشی در فضایی شخصی منتشر کنند .

این تلاش بلاگ اسکای برای به روز بودن و هر روز بهتر شدن شایسته خسته نباشید و تشکر صمیمانه است واقعا .



بیست و هفتمین پست بهمن امسال برای مهندس مسعود چنگیزی

به این مدیر خوش اخلاق و عزیز بلاگ اسکای خسته نباشید عرض می کنم

و امیدوارم تلاش خستگی ناپذیرشان برای رفع ایرادات و مشکلات معدود بلاگ اسکای مداوم باشد .



نظرات 12 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 00:25

دستشون درد نکنه
واقعا و شدیدا ممنونیم ازشون برای همه ی نظم و به روز بودنشون

فقط این نظردهی ها و کدهای امنیتی جدیدا خیلی داره مشکلاتش زیاد میشه، هر روز بدتر از دیروز حتی!! قبلتر ها اصلا اینجوری نبود؛ این مشکلم حل کنن دیگه هیچ چیز دیگه ای نمیمونه!

دل آرام سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 00:26 http://delaramam.blogsky.com

من واقعا تعجب کردم که آیکون نماشا انقدر سریع وارد فضای مدیریتی شد. اخه صبح نبود و حالا... آفرین به این سرعت.
بلاگ اسکای بی شک جزء یکی از بهترین و به قول تو دارای کمترین مشکلات ساختاریه. از این جهت و از بابت اینکه انقدر در ارتقاء این سرویس تلاش میکنن واقعا دست مریزاد داره. تنها ایرادی (البته سلیقه ایه، نمیشه اسمش رو ایراد گذاشت!) که به بلاگ اسکای وارده عوض کردن آیکونهای منحصر به فردش بود.
ایشالا آقای چنگیزی عزیز همینقدر پر انرزی و پر انگیزه به راهش ادامه بده و ما هم از اینهمه خلاقیتشون بهره ببریم.

همون سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 00:36 http://bidbid.blogfa.com

سلام
به قول گفتنی در این زمانه عسرت اینکه به خاطر چیزی از کسی تشکر کنی و وظیفه ازلی کسی ندانی نیز جای امیدواری دارد.
اصولا فرهنگ تشکر و احترام به طرف مقابل در ما بسیار جای کار دارد

ح3ین سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 11:00 http://nooreakhar.blogfa.com/

سلام و عرض ادب
چقدر خوبه که پستای شما با اینکه نویسندش شمایی ولی برای نویسندگان دیگه نوشته میشه!
این یه جورایی دور زدن غروره ب نظر من!
من بلاگ اسکایی نیستم اما بلاگ اسکایی ها را دوست دارم (از جملات قصار حقیر .))
بقول عزیزی : جوگیریات عالی متعالی

آفو سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 12:25

خدایی ما هم از بلاگفا راضی هستیم . خیلی صمیمی ه و بی آلایش

آوا سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 13:38

دست آقای چنگیزی واقعادردنکنه
خوب یــــادمه که زمان ِ فیلی
شدن جوگیریات چه مرامی
گذاشتن...خداحفظشون
کنه و به این مملکت تا
میشه ازین مدیــرای
خوب خوب عرضه
کنه..والااااابخدا

یاحق...

n سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 20:32

لایک به بلاگ اسکای
لایک به جناب مسعودخان چنگیزی
و
لایک ب شما

عاطی سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 22:32 http://www-blogfa.blogsky.com

من اول خیلی از بلاگ اسکای بدم میومد

ولی وقتی جواب ایمیلمو دادن. کمتر بدم اومد:دی

و به تدریج خوشم اومد:دی

ولی الان از بس کد امنیتی رو الکی می گه اشتباست
بازم دارم متنفر می شم ازش:|

:دی

آرزو(همه اطرافیان من) سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 23:15 http://ghezavathayam.blogsky.com

من سه تا سرویس وبلاگ نویسی رو امتحان کردم تا حالا فعلا بلاگ اسکای بهترینه! شک نکنید

گلنار پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 02:49

واقعآ هم امیدوارکننده ست وقتی آدم می بینه آدمها مسئولانه کارشون رو انجام میدهند و قدردانی هم در این میان هست.
موفق باشید همچنان جناب چنگیزی .

پروین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 07:39

:گل

غرور و تعصب سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 11:23 http://silver-moon.persianblog.ir/

ای کاش من هم یک بلاگ اسکایی بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد