جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

احتمالا سخت ترین کار دنیا تسلیت گفتن به عزیزیست که عزیزش را از دست داده است .

این پست  نه برای تسلی خاطر تیراژه عزیز است

فقط و فقط برای عذرخواهیست

چون می دانم چند خط ناقابل دردی از هیچ داغدیده ای دوا نمی کند .

طی این سه سال من چهار نفر از عزیزانم را از دست دادم

پدر بزرگ ، مادربزرگ ، پدر و پدر همسرم

تیراژه عزیز در تمام این مراسم ها حضور داشت و حضورش به من آرامش می داد

و در تمام این یکسال و خرده ای که از فوت بابا می گذرد تقریبا هر هفته به مامان ناهید زنگ می زند و جویای احوالش می شود.

خودتان را بگذارید به جای من وقتی حالا نصفه شبی موقع بالا و پایین کردن عکس های اینستاگرام به عکسی از تیراژه می رسید که خبر فوت مادربزرگش را نوشته و من بعد از اینهمه روز بی خبر از همه جا تازه متوجه شده ام .

نه تسلیتی گفته ام . نه تماسی گرفته ام و نه در مراسم شرکت کرده ام .


تیراژه عزیز

از صمیم قلب عرض می کنم

و ببخش که انقدر دیر متوجه شدم ...



نظرات 10 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 14:33

روحشون شاد و یادشون گرامی.

تیراژه پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 16:16

بابک جان؟ شرمنده ام کردی رفیق
تقصیر از بنده است که این اواخر همه جا هستم و هیچ جا نیستم
توو این چند روز دوستانی که به یمن و مدد شما و باقرلوی عزیز با آنها رفاقت دارم دوستی و محبت را در حقم تمام کردند مثل شما
ممنون از محبتت ،
چه چیز بهتر از شاهد شادی و سلامتی دوستان بودن میتونه تسلی و آرامش باشه در روزهایی که غم روی دلت سنگینی میکند؟
متشکرم از شما و همه ی دوستان نازنینم ،
امیدوارم همیشه با عزیزانتان شاد باشید در کنار هم.

باز هم تسلیت
باز هم معذرت

دل آرام پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 16:18 http://delaramam.blogsky.com

کاش میشد هیچ دوست عزیزی داغدار نشه. اما متاسفانه نمیشه...
عمر همه دوستان عزیزم طولانی و سایه بزرگترها روی سرمون.
خدا همه رفتگان رو بیامرزه و مورد رحمت قرار بده...

سحر پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 17:11

روحش شاد باشه و تسلیت به تیراژه عزیز

نورا پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 17:39

تسلیت میگم تیراژه بانوی عزیز خدا رحمتشون کنه خدا بهتون صبر و آرامش بده انشاالله تو شادی های هم دیگه شرکت کنین بابک خان خدا عزیزان شما رو هم رحمت کنه انشاالله.

گلنار جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 00:26

تیراژه جان,
مامان بزرگ ها خیلی نازنیند و عطر خاصی داره بودنشون بابت همین هم فقدانشون حس عحیبی ایجاد می کنه.درکت می کنم و امیدوارم خودت و دیگر عزیزانت سلامت باشید.
روحشان شاد و آرام و یادشان برقرار.

رسوای عالم جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 22:01

روحش شاد و یادش گرامی

صومعه شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 10:39

سلام
تیراژه جان تسلیت میگم خداوند به قلب نازنینت صبر بده

بولوت شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 13:00

روحشون قرین رحمت پروردگار.

تیراژه یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 01:08

یک دنیا ممنونم از دوستانم ، امیدوارم همیشه شاد باشید به بودن و سلامتی عزیزانتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد