جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

بهروز بقایی



بهروز بقایی به خاطر شخصیت ساده و مهربانش و نقش های خاطره انگیز و سریال های دوست داشتنی که بازی و کارگردانی کرده است شخصیتی دوست داشتنی است . هنرمندی که بعد از سکته سال 88 کمتر تر تلوزیون و سینما حضور دارد .

عمرت دراز بهروز بقایی نازنین


+ درنگذشته ها

نظرات 5 + ارسال نظر
عاطی جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 01:54 http://www-blogfa.blogsky.com

واااای این مرد عاااااالیه

دو سال پیش فکر کنم. توو یک شب شعر دیدمش و مهمون بود. چقققدر نااااااز بووود

هنوز تک تک حرفاش و حرکاتش یادمه

معرکه ست ت ت ت

محسن باقرلو جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 03:18

با پیرزاده گشتی جدیدنا غلط املایی داری !

بشرا جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 20:36 http://biparvaa.blogsky.com

من خیلی دوستشون دارم...
با برنامه ی « دوستانه» که از شبکه دو پخش میشد نوجوونی کردم...
حیف که کمرنگ شدند این سالها.
عمرشون دراز...

سعیده شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 12:37

آقای بقایی خیلی فراتر از اونی هست که دیده میشه. من از نزدیک میشناسمشون. یکی از خصلتهای بارز آقای بقایی اینه که با یه بچه مثل خودش برخورد میکنه طوری که بچه ها متوجه تفاوت سنیشون نمیشن. یه حس راحتی و کودکانه ای در وجودش هست که باعث میشه هرکسی از هم صحبتی با ایشون لذت ببره

چه یادآوری قشنگی بود...امیدوارم سلامت باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد