جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

هم از نویسنده محترم ( بخش شبکه گردی ) سایت عصر ایران ممنونم

و هم از سید عباس موسوی

که جوگیریات را می خوانند .


این لینک را ببینید .



نظرات 2 + ارسال نظر
طـ ـودی شنبه 12 دی 1394 ساعت 20:36

ما هم اینجا رو میخونیم
چیزی نمیگیم اگه بخاطر اینه که انگار چیزایی که اینجا میذارید فقط برای چیزی شبیه به ادای دین هست به وبلاگ، نه صرفا وبلاگ نویسی، و چیزهایی که اینجا میخونیم یا بهتر بگم چیزایی که دیروز توی پروفایل فیسبوکتون خوندیم و امروز اینور میبینیمشون شبیه چیزهایی که قبلترها اینجا میخوندیم نیست!
نمیدونم، ولی به نظرم مطلب وبلاگ، فرمش، نوشتارش، گفتارش، لحنش، شبیه به نوشته های فیسبوک نیس، و این روزها نوشته های شما همه فیسبوکی ان، نه وبلاگی
به خاطر همینه که اینجا ساکتیم و همه ی حرفامون رو توی همون فیسبوک میزنیم و لایکهامون رو همونجا میزنیم
والا که ما همیشه اینجا بودیم و خواهیم بود

حرفت درسته طودی عزیز
خوبیش اینه که توی فیس بوک تکلیفم با خودم مشخصه . خودم رو سانسور نمیکنم . فحش نمیشنوم و اگر کسی هم فحش بده اسم و رسمش معلومه و نهایتا میزنم بلاکش میکنم .اعصابت خورد نمیشه . دلت قرصه واسه نوشتن .مثل اینجا نیست که یه مریض روانی با اسم ناشناس فحش بکشه به ناموس و پدر و مادرت و حتی نتونی جوابش رو بدی .
نوشتن یه ذوق و شوقی می خواد که توی وبلاگ مدتهاست گم شده . احساس میکنی داری توی یه سالن خالی نمایش اجرا می کنی . مدتها با اینکه دوران وبلاگ تموم شده مبارزه کردم ولی بالاخره تسلیم شدم . اگر اینجا کپی اون متن ها را میذارم صرفا برای ادای دین به جوگیریاته که بهترین دوستان عمرم رو باهاش پیدا کردم و احترام به اون دوستانی که دسترسی به فیس بوک ندارند . در ضمن وبلاگ هفتگ هم هست که مطالب به قول شما وبلاگی تر رو توش منتشر می کنم .

دل آرام یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 09:37 http://delaramam.blogsky.com

خیلی خوشحال شدم وقتی اسم و متنت رو اونجا دیدم. به امید موفقیت های بیشتر

مرسی دلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد