جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

رادیو چهار باغ

از میهمانان اجاره نشینی یک هفته ای  دعوت کردم که با صدای خودشان چند خط از پستهایشان را بخوانند . نتیجه ی کار شد یک فایل صوتی به نام " رادیو چهارباغ " که امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید :







رادیو چهارباغ
***********
حجم فایل  :  3.8  مگابایت
مدت زمان : 28 دقیقه




 ترتیب اجرا :
*********
محسن باقرلو
بابک اسحاقی
حمید باقرلو
محمد حسین جعفری نژاد
مجید شمسی پور
مسعود کرمی


امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید ./

نظرات 60 + ارسال نظر
تیراژه سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 01:19 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلااااااااام
هورااا
مرسی. برویم که بنیوشیم!

آذرنوش سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 01:24 http://azar-noosh.blogsky.com

شب امتحانت باشه ...کلی از درس هم مونده باشه بعد به بهانه گرفتن نمونه سوال کانکت بشی و یهو از جوگیریات سر در بیاری !!!!
اون وقت جوگیریات هم همچین پستی گذاشته باشه، چه شود!
درس را موکول میکنیم به فردا صبح

مهرداد سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 01:44

ارادت بابک
عزاداریها قبول داداش
بسی مشعوف شدیم
از شنیدنش
اقای پدر مانی
وب مانی رو اپ کن
لطفا

سوره سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 02:05 http://harkat-porshoor.blogsky.com

ممنون

HaMeD سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 02:33

قول میدم یه روز بالاتر از تیراژه کامنت بزارم

تیراژه سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 02:41 http://tirajehnote.blogfa.com/

جناب HaMed !
همانطور که خودتان اذعان دارید؛ مگر اینکه توی خواب! ببینید

پروین سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 06:45

عالی بود. دستتون درد نکنه

جعفری نژاد سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 08:08

چققققدر خوب بود حرفای محسن...

جعفری نژاد سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 08:10

تو حیفی پسر، به خدا حیفی...

دمت گرم کیا، دمت گرم

آوا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 09:18

چه حیف...مسافرم و
برای شنیدنش تا
بازگشتم باید
صبر کنم...
یاحق...

بشرا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 09:31 http://biparvaa.blgsky.com

ممنون.....
با گوش جان شنیدم و با چشمانی بارانی لذت بردم....
سپاس از همگی شما عزیزان که ما را مهمان صداهایتان کردید...
جناب اسحاقی خسته نباشید...عالی بود...
موزیک متن هم فوق العاده بود...

مریم راد سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 09:33

همینطوری نشنیده می شه حدس زد چقدر خوبه
خوندش انقدر لذت بخش بود
شنیدنش که دیگر هیچ :)
تشکر

کرم دندون سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 09:49

واووووووووووووووو
آهنگ از سرزمینهای شمالی ، روحم پرکشید ...
....
صدا خوب است ...در صدای هر منی خود آن "من"هست تمام و کمال با لحن و روح و احساسات...
لحن و تن صدای هر آدمی پیامبر امین درون اوست...
صدا ...

صدا مثل آب گرم محلات است در آن سرمای استخوان سوز از دل کوه بیرون میزند و جانت را داغ میکند داغ داغ داغ ...
صدا خوب است...

محسن باقرلو سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 09:51

چقدرررررررررررررررر خوب بود کیا

چقدرررررررررررررررر حس خوبی بهم داد شنیدنش توی این روزهایی که ... چقد موزیک های بکگراند صدای هر کی به خودش و نوشته ش می اومد ... چقد قشنگ بود این دور همی ... چقد تو نازنینی ... چقد من ممنوم از همه تون ...

می ریزم روو گوشیم نگهش میدارم یادگاری ...

کرم دندون سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 09:56

چه موسیقیایی و سلکت کردید !!!
دیوانه بودم الان مجنون شدم رفت ...
ینی حالم بعد مدتها خوب و بهشتی شد !!! زنده شدم ...

سمیرا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 11:10

سلام . بازم یه غافلگیری دیگه ، عالیه .
ممنون از زحمتی که کشیدی .
البته از قدیم گفتن نخورده شکر نکنید! ولی من با اینکه جملات قدیمیا را روی چشام میذارم و به خیلیاش را قبول دارم این یکی را قبول ندارم. حالاتمام این صغری کبری را گفتم چون هنوز فایل صوتی دانلود نشده و گوش نکردم ، گفتم پیش پیش تشکر کنم تا بعد!
دانلود شد خدا را شکر ، برم گوش کنم.

خبرنگار سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 11:47

خیلی برام جالبه که اقایونی هستن که اینقدر با احساس و زیبا میخونن و می نویسن
شاید هر کدام از این عزیزان رو توی خیابون میدیدم لحظه ای هم نمی تونستم تصور کنم از چنین روحیاتی برخوردار باشند
حتی یه درصد

سمیرا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 12:22

زیبا بود ، صداها و متنها و احساساتی که پشت کلام و لحن صداهایشان بود .

مریم سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 13:18 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

حمیدباقرلو خداست
خدا خودش شاهده که حمید خداس
خدای قلم و نوشتن
خدای مملیِ خیالهایش
خوش به حالش

مریم سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 13:20 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

کیه که مث من اینجوری هق هق کنه
شونه هاش بلرزه
آخرش دست بذاره رو صورتش
تموم این اشکهای من مقدسند
ممنونم بابک
ممنونم باقرلوی بزرگ
ممنونم حمید
مرسی محمدحسین
سپاس جناب شمسی پور
تشکر آقای کرمی

حمید سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 13:48 http://abrechandzelee.blogsky.com

از اونجایی که در محل کار به سر میبریم و مثل آقا که مجلس رو در راس امور میدونست ما هم خدمت به خلق الله رو در راس امور میدونیم وجدانمون اجازه نمیده نییییییییییم ساعت واسه امورات شخصی وقت بذاریم! (آیکون "بعله آقا!" + آیکون "فرهنگ کار در حد جاپونی جماعت بعد از جنگ جهانی دوم!") ... کلندر گذاشتم به محض رسیدن خونه سرفرصت گوش کنم...
ولی در همین حد که خورد خورد جلو زدم و گوش کردم خیلی دوستش داشتم... نمیدونم چرا یاد بازی شب یلدا افتادم... دستت درد نکنه بابک جان... خدا شمارو واسه همه مون نگهداره...

رها سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:05

وااااااای خدا...چقد حالم خوب شد...چقد حالم خوبه!
ممنونم بابک اسحاقی

دل آرام سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:49 http://delaramam.blogsky.com

کار همتون درسته...
یه وقت میبینی یکی آشپزی بلده، اما نمیپزه. نمیخواد... دوست نداره کسی رو مهمون کنه.... یه وقت میبینی یکی آشپزی بلد نیست، اما خودشو میکشه که سفره اش همیشه پهن باشه و چندین نفر رو همیشه مهمون داشته باشه. حالا ببین وقتی کسی آشپزی بلد باشه و دل دل کنه برای مهمونهاش و سفره اش همیشه پهن چه شود... اگه بخواد چه شود...
شما ها جز گروه سومین. هم قلم دارین و هم یه دل دریا... تنور دلتون گرم که مهمون کردین ما رو به این حس و حال خوب. سفره مهرتون همیشه پهن...

HaMeD سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 15:14

خعلی باحاااال بود

سایه سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 15:41

چی بگم واقعا؟ محشر بود. اصلا پست رادیویی که می بینم تو این وبلاگ باااال در میارم. میشه جزئی از خوشی های چند روز آینده ام که هر دفعه یه تیکه ایش رو گوش کنم و لذت ببرم...
ممنونم واقعا ممنونم...

فرشته سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:05 http://houdsa.blogfa.com

مرسی محسن خان...موندگارترین صدای عمرم اومد تو گوشم...ممنون بابت این حس خوب...

فرشته سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:07 http://houdsa.blogfa.com

بابک...

فرشته سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:13 http://houdsa.blogfa.com

سلام حمید...
کاش مملی هیچوقت نفهمه که بدترین روزای دنیا روزاییه که آدم بزرگ میباشد...

و از طرف من بهش بگو مرهم این روزهای من خوندن گوشه های دفتر او میباشد...

فرشته سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:16 http://houdsa.blogfa.com

محمد یادم به صورتت افتاد و صداتو با این پست تصور کردم روز خودت...باقیشو نمیگم...میترسم دیگه کلا اسممو از تو گوشیت پاک کنی..

فرشته سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:21 http://houdsa.blogfa.com

ممنونم مجید خان...به خاطر شریک کردن ما به شنیدن و خواندن نوشته های دوست داشتنی تون...

فرشته سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:23 http://houdsa.blogfa.com

یه دنیا ممنون آقا مسعود...عاشقانه هاتون تو این روزای ....

بگذریم...ممنون...خیلی ممنون...

فرشته سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:24 http://houdsa.blogfa.com

ممنون بابک...به خاطر تمام این لحظه های خوب...و بابت آهنگا هم ممنون...انگ هر کسی بود...

ایران دخت سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:32

سلام
تازه دانلود کردم... فعلا باصدای محسن باقرلو
ممنونم از این همه اتفاق خوب ... ممنونم که هر بار جوگیریات را باز میکنم اینقدر به وجد میام از همه چی... ممنون بابک اسحاقی عزیزمان

وانیا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:51

چقدر دوستش داشتم
مرسی کیامهر

ایران دخت سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 17:02

بعد از خوندن داستان مملی وقتی چادر نمازمو سر کردم رفتم تو دنیای مملی... از پشت چادر نگاه میکردم ولی خیلی وقته موقع گریه چادر روی سرم نمیکشم... مرسی حمید که اینقدر خوب نوشتی
عاشق حجت منقضی م من ینی... مخصوصا با صدای خودت جعفری نژاد...
محسن باقرلو شنیدن خیلی بهتر از خوندنه... تاثیر صدا رو هیچ چیز نداره... اینو باز یادآوری کردی...ممنونم

یکی از جنس همه سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 17:15 http://yekiazjensehame.blogfa.com

اول نشستم همه متن ها را از بین پست ها پیدا کردم . پشت سر هم به ترتیب صداها کپی اشان کردم توی ورد و چند باره شنیدم ... نمی دانید چه کیفی داشت ...

HaMeD سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 17:59

مملی رو دوس داشتم خعلییی باحال بووووود

ف رزانه سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 18:49

خیلی لذت بردم خیلی زیاااااااااااااااااااااد
این دفعه غافلگیرم شدیم چون دفعه های قبلی قبل از رادیو یه پست میذاشتین که رادیو در راه است و اینا...
رادیو خیلی خوب است خیلی... پست صوتی خیلی خوب است...
نفس هر شش عزیزتون گرم،تنتون سلامت، لبتون خندون، دلتون شاد و زندگیتون سرشار از عشق و آرامش باشه...
برای حس خوبی که این فایل بهم داد هزار بار از شما بزرگواران ممنون
جناب بابک اسحاقی عزیز خیلی خیلی ممنون...سرتون سلامت باشه

عاطی سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 19:47

بسیار هم عالی!

:گل

شادی سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 20:05

صدای اولین عشق ت...
وای خدا... عالی بود.
مرسییییی :)

yasna سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 20:30 http://delkok.blogfa.com

مرسی برای ایده های همیشه خوبت

احسان پرسا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 22:05

چقدر دوستش داشتم..
ایده خیلی خوبی بود

احسان پرسا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 22:26

آخ آخ آخ..
صدا و عاشقانه های آقا طیب..
منو یک دهه برگردوند..
برد جایی که دیگه دلم نمی خواد ازش برگردم..
خدا خیرتون بده به خاطر این پست زیبا..

در خواب هام رخ بده بی زحمت ..
آخ آخ آخ..

آوا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 23:13

خوشحالم که امشب رو باشنیدن
این فایل به پایان میرسونم.....
خستگی سفرم باشنیدنش
رفت.....این یکی از اون کار
موندگاراس...از تموم شما
بزرگان کمال تشــــــکر رو
دارم ممنون که توی این
روزای پر دغدغه آرامش
رو مهمون دلامون می
کنین....ممنونم........
یاحق...

lightwind سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 23:14

مدت زیادی نیست که اینجا رو میخونم،
اما خوشحالم که وقتی اومدم
همه رو یکجا با هم خوندم و شنیدم.
ممنون از ایده های قشنگتون.

مشق سکوت- رها سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 23:50 http://mashghesokoot.blogfa.com

ممنون از همه، خیلی خیلی عالی بود این فایل صوتی، صدا و حرفهای همه عجیب به دل مینشست
خصوصا آقای محسن باقرلو
فوق العاده بود

نیمه جدی چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 00:45

شیرین ترین ویران کننده ی عالم بود این فایل.

پروین چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 01:04

دوباره گوش کردم و دوباره لذت بردم
دستت درد نکنه بابک جان
الهی که باشی همیشه و جمع مان را گرم نگه داری

تیراژه چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 02:55 http://tirajehnote.blogfa.com/

اسحاقی جان؛
بعد از چند بار گوش دادن فایل در فواصل مختلف،
حس میکنم یه عده از دست اندرکاران رادیو یا دوبله
اومدن با یه اسم دیگر سرکارمون گذاشتن و ما به عنوان بلاگر میشناسیمشون!
یعنی یه چنین حسی بهم دست داده. مخصوصا با لحن های حمید و جناب باقرلو.. شما هم که اصلا خودت رادیویی!
فکر نکنم خیلی عجیب و غریب باشه اگر مثلا ده پانزده سال دیگه یک مدیای دیگه مثلا در مایه های "شبکه ی تلویزیونی خصوصی" هم باب بشه و صدا و تصویر و متن و فیلم و اجراهای شما رو به صورت کنداکتوری از برنامه ها ببینیم.به صورت زنده حتی..
خب..برگردم به زمان حال و این فایل...انتخاب آهنگ های پیشزمینه عالی انجام شده....آهنگ تیتراژ فیلم قیصر و باقی صداها حس خاصی داشت ...یک تشکر ویژه از جناب اسحاقی
و سپاس از همگی، نفستان گرم.

HaMeD چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 02:59

خانم تیراژه منتظر بودم امشب یه پست گذاشته شه و کامنت اول رو بچسبونم
شما هم بیدارید که!!!
من انصراف میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد