جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شنبه 24 خرداد

هلنداسپانیا
51



در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود




شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 51 + ارسال نظر
پروین شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 02:40

اول ....
مهم اول شدن در اینجاست. حالا گیرم تو پیش بینی ها دسته گل قشنگ (به کمک باغبان جانم :*) به آب داده باشیم

تیراژه شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 02:51 http://tirajehnote.blogfa.com/

من هم دوم در کامنتها
در جدول پیشبینی ها هم که...

فرهاد شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 02:54

کل جام یه طرف. اشکهای امشب ایکر یه طرف. زنده باد مادرید.
استرالیا چقدر ضعیفه. به همین زودی 2 تا خورد. اگه همین نتیجه بمونه منم اولین 3 امتیازمو دشت می کنم. تا حالا که بدجوری خراب کردم

سرو شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 04:45

5!!!!!!!!!!!!
اینا حواسشون هست جام جهانیه!!!!
یعنی شاخهای حاصل از این نتیجه،از شاخهای گلی که برزیل بخودش زد گنده تر بود!!!!

اردی بهشتی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 06:14 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وااااااااااااااای خدای من !
امتیاز ِ بازی که هیچ
امتیاز ِ 4 تیم برتر رو بگو!

الهه شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 07:04

پس چرا همه پیش بینیامون کشک از آب درمیاد ؟!!

سرو شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 08:07

ازونجاییکه خیلی فوتبالیم، باید میرفتم ببینم رقیب اسپانیا چهارسال پیش کی بوده!
اوه اوه انتقام یعنی این!!!
داغونش کرد که
له له

م . ح . م . د شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 08:13

دوم شدم ولی با برد شیلی فک کنم میام پائین !

باران پاییزی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 08:25 http://baranpaiezi.blogsky.com

واقعن چرا اسپانیا 5 تا از هلند گل خورد؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟؟ چرا واقعن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسپانیا تو جز 4 تیم برتر هستی .... !!!!!!!!!!

نینا شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 08:36 http://taleghani.persion.com

هلند 5

هورام بانو شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 08:36

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
صبح ورزشی همه بخیر

برد دیشب تیم والیبال به فوتبال دوستا تبریک میگم

م . ح . م . د شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 08:37

باران پائیزی خدائی اسپانیا هیچی نیست !

مطمئنم شیلی هم میزنه میترکونش

نینا شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 08:38 http://taleghani.persion.com

این شکلات تیراژه نیست تغییر اسم داده باشه

باران پاییزی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 08:58 http://baranpaiezi.blogsky.com

هلند و اسپانیا هر دوتا تیمهای خوبی هستند اما واقعن هنوز جای تعجبه برای من چرا 5 تا از هلند این اسپانیا گل خورد؟؟؟؟؟ یا خدا اسپانیا اینقدر گل خورد بعد ایران چند تا میخاد گل بخوره از آرژانتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارش پیرزاده شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 09:05

مهم اینکه من اولم ... حالا از این ور و از اون ور نداره که ...

فرشته شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 09:06

سلام
یعنی اصلا امتیاز این بازی به کنار ...اونقدر که من ذوق زده شدم از برد تیم هلنـــــــــــد حد نداره ....
یعنی اسپانیا حقش بود ...
(آیکن یک طرفدار تیم هلند..)

HaMeD شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 09:13

آخرین اخبار تا پایان بازی شیلی - استرالیا
......................................
شکلات و حسام در صدر جدول رده بندی با 7 امتیاز مشترکا
......................................
حسن زنگانه و مجید میم با 6 امتیاز در تعقیب نفرات اول
------------------------------
پر امتیاز ترین ها با کسب 4 امتیاز از بازی های دیشب
حسام
شکلات
پروین خانم
سیتکا
مجید چارو
مهرداد
هانا و عمو سعید
---------------------------------
تنها افرادی که پس از 4 بازی ابتدایی جام جهانی موفق به کسب امتیاز نشدند

مرجان
مریم نگار
---------------------------------
و جناب آرش پیرزاده
همچنان با کسب یک امتیاز از تشخیص صحیح برنده (شیلی- استرالیا) در قعر جدول رده بندی حضور دارند

پیروز شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 09:14

اولین پیش بینی صحیح و اولین امتیاز کسب شده توسط آرش پیرزاده رو به جامعه پیش گویان کشور تبریک میگم :)

مرجان و مریم نگار هم که هنوز هیچی رو درست پیش بینی نکردن!!

پیرامید شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 09:40 http://lifeformyself.blogsky.com

شاعر در زمینه باخت تیم کامرون و اسپانیا می فرماید:
چرا باختی چرا من بی قرارم؟
چرا من یه امتیاز بیش تر ندارم؟

sitka شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 09:41 http://tiktak01.blogfa.com

هر چند اسپانیا حالم رو خراب رد، ولی باز دم شیلی گرم که اولین 3 امتیاز رو بهم داد...

یعنی منم الان 7 امتیاز شدم؟؟؟؟؟

sitka شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 09:49 http://tiktak01.blogfa.com

ای بابا !!! به من اطلاعات غلط داده بودن!!!!
منم یکی از اون 5 امتیازیام!!!

نینا شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:10 http://taleghani.persion.com

شیلی 3-1برده؟
یعنی من دارم درست نگاه میکنم؟
من پیش بینیم درست بود؟؟

بهار همیشگی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:21

انگار داشتن وسطی بازی میکردن
آخه 5 تا گل!!! حتی گفتنش هم عجیبه چه برسه به دیدنش

وحید باقرلو شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:26 http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

آقا ما اعتراض داریم!
سربازان گمنام خبر دادن متاسفانه از طرف برگزارکننده این مسابقه مبالغی میلیون دلاری بابت تبانی به اسپانیا داده شده که 5 الی 50 گل از هلند خورده و اعتبار اینجانب (پشگوی حرفه ای فوتبال) را لکه دار کنند!!!
لذا بنده شکایت خود را رسما و کتبا دیروز به رئیس فدراسیون فوتبال نونهالان، جناب آقای دکتر مانی باستانی ارائه نمودم.
با تشکر
وحید باقرلو

حباب لامپ شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:38

shame on me

مجید میم شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:39

دم خودم گرم !!! تنها کسی ام که تا حالا هر4تیم برنده رو درست پیش بینی کردم.

من تعداد گلهایی که بچه ها حدس زدند رو نمی دونم اما گمونم سر بازی ایران تعداد بیشتری درست پاسخ داده باشند.چون برنده ی بازی که مشخصه ایران نیست و تعداد گلهای ایران هم که مشخصه صفره.یا حالا یک تیم چپر چلاق هم باهاش بازی کنه نهایتا ایران یک دونه گل بزنه ولی برنده نمیشه.تیم مقابل ایران هم حداقل دو تا گل می زنه.حالا ببینید کی گفتم. دیگه تصور کنید شخصی مثل من که علمی از فوتبال نداره هم اینها رو می دونه!!!
الکی بنده خداها سرود و کلیپ جام جهانی هم ساختند.چه کلیپهایی هم ساختند.برای اینهمه باخت کلیپهامون زیادی شاده فکر می کنم!!!

حباب لامپ شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:54

بنده همین الان پیشبینیامو چک کردم دیدم به به ایران دو_یک از آرژانتین برده یک_صفر از نیجریه برده با بوسنی هم یک_یک مساوی کرده
شیم آن می

صدیقه (ایران دخت) شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 11:10 http://dokhteiran.blogsky.com

والا اقا با این اوضاعی که پیش مره کل پیش بینیای ما هیچی شد!!!
منم با وحید باقرلو موافقم... وگرنه اسپانیای ما که ازاون تیماش نبود که...
اصن نابودم اقو...

مجید شیخ شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 11:13

یعنیا یه پیش بینی کردیم اونم اسپانیا گند زد توش،آخه یکی به اینا بگه ۵تا خوردنتون چی بود؟نکنه هوس کرده بودید شیشششش تایی بشید!!!؟
خلاصه از همین تریبون از این حرکت اعلام برائت می کنیم.
همچنان یک امتیازی.... شاید آخر مسابقات سقوط کنم دسته دو...خخخخخخ

نینا شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 11:18 http://taleghani.persion.com

آقاااااااااااااااا خانووووم
یک جواب منو بده
شیلی 3-1 برده
اهاااااییییییییییییییییییییی
ملت همیشه در صجنه وبلاگ

آفوو شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 11:22 http://www.asimesar.blogfa.com

ابالفضلی باور کردنی نبود ؟!! این چه نتیجه ایی بود آخه ؟!!!! بابا ما سر اسپانیا شرط بستیمااا ... هیشکی مسئولیت قبول نمیکنه ... آخه 5 تا گل ؟!!!! اون ام تو بازی های جام جهانی ؟!!!! اون ام تیمی که قرار جزء چهار تیم اول باشه ...؟!!!!
این چه وضعی خووووو

محسن باقرلو شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 11:28

و این است معجزهء فوتبال !
وحید باقرلو بعد هیفده سال کامنت گذاشته !!!

مجتبی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 11:40

سلام به همه عزیزان
اسپانیا قهرمانه تیمی که ژاوی داره حرف نداره
م . ح . م . د عزیز با توجه به حساسیت استقلالی ها به عدد 6 یه شش سالی هست که تیکی تاکای اسپانیای ( بارسایی) رو دیدی که کل دنیا رو به بازی گرفته و هرچی جام بود گرفته با پنج تای دیشب ذوق زده شدی یه ماه دیگه معلوم میشه چه خبره

فرشته شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 11:59

سلام نینا خانم..
بله شیلی برده و شما سه امتیاز بازی رو کسب کردی ...تبریک

بعد اینهایی که کامنت رو دیسلایک زدند یعنی امید دارند که ایران گل بزنه یا ببره در برابر چنین غول های حرفه ای؟!
یعنی عاشق این واقع بینیشونم.خدا به سر شاهده!!!
من اگر یکی از این دوستان رو داشتم با یاد گرفتن یک حرکت در مرحله آموزش های مقدماتی رفته بودم المپیک!!!

نینا به فرشته شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 12:22 http://taleghani.persion.com

مرسی فرشته جون
بالاخره یکی جواب مارو داد

همه گی خسته نباشید.
والا این باخت اسپانیا خیلی بد رودا
حال همه ترفداراشو گرفت
فکر نکنم تو خود اسپانیا اینقدر ناراحت شده باشن که شما دوستان ناراجت شدین

تورو خدا غلط های املای منو ببخشید
این کیبورد من برای خودش هر دفعه یک چیز تایپ میکنه

امیرحسین شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 12:30

مجید میم عزیز !
خیز بلند شما برای کسب رتبهء اول در ابتدا خدمت رهبر کبیر انقلاب و بعد خدمت شما و امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنیم.
از طرف دوستان (امیرحسین و علی چلنجر و پرویز مکزیکی!)

سمیرا شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 12:31

با عرض سلام خدمت پیگیران مسابقات جام جهانی .
بنده چون توی ستاد روحیه دهی کار میکنم به دوستان عزیزی که هنوز نتایج انها درست از آب در نیامده (مثل خودم )این امید را میدهم که نگران نباشید عزیزان ، نوبت ما هم خواهد رسید ، وقت بسیار است.

HaMeD شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 12:47

عاقااااا
من اون کامنتی رو که قبل از شروع جام جهانی با نام من گذاشته شده و طرف ادعا کرده اول میشه و این حرفا . . .
کلا تکذیب میکنم
من کلنی انسان خاضع خاشع و فروتنی ام

کورش تمدن شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:00

سلام
بابک جان واسه چی پا روی حرفت میزاری
آقا اینایی که دیر پیش بینی رو فرستادن نباید شرکت میدادی
همین الان هم حذفشون کنی کار خوبی کردی
اینا حق همه رو ضایع میکنن
آخه درسته کسی که دیر پیش بینی رو فرستاده الان به راحتی بیاد برنده بشه
تا اینا رو حذف نکنی من از اینجا تکون نمیخورم

کورش تمدن شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:01

سلام
بابک جان واسه چی پا روی حرفت میزاری
آقا اینایی که دیر پیش بینی رو فرستادن نباید شرکت میدادی
همین الان هم حذفشون کنی کار خوبی کردی
اینا حق همه رو ضایع میکنن
آخه درسته کسی که دیر پیش بینی رو فرستاده الان به راحتی بیاد برنده بشه
تا اینا رو حذف نکنی من از اینجا تکون نمیخورم

سمیرا شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:02

تیراژه جون کجایی که از بازی شیلی و استرالیا 3 امتیاز کسب کردی ، نگفتم باید امیدوار بود (البته منظورم به تمام دوستان پیگیر و غیر پیگیره )

زهــــرا شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:06

آخه هلند رو چه به فوتبال..
آخه ۵ تا؟؟!!!!!
وای بر من

وفیق شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:06 http://hayel.blogfa.com

سلام

بجان اعلحضرت ما تو پیش بینی هامون ، داور ها رو ، کاملا درستکار فرض کرده بودیم ....
نمیدونستیم کلهم داستان دارن..

آقای اسحاقی یه قانونی تصویب کن که به پیش بینی هامون یه الحاقیه ای ، پیوستی ، چیزی اضافه کنیم و اصلاحشون کنیم ....

یاد مارادونا و جام امریکا و هاوه لانژ بخیر!!!!

ف رزانه شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:23

خداییش خودم پیش بینی میکردم خیلی بهتر از این میشد
برادره دارم من والا با این پیش بینی هاش؟

ف رزانه شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:31

شیلی - استرالیا رو هم مساوی پیش بینی کرده
همچنان تو امتیاز 1 باقی میمونم

تو بیمه نامه هم اشتباه بشه الحاقیه میزنن
اقا بچه ها نیاز به الحاقیه دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد