جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

سه شنبه 10 تیر



در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

0.
.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 99 + ارسال نظر
پیرامید سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 03:59 http://lifeformyself.blogsky.com

به جان خودم این دفعه بازیکنی دقیقه 121 گل بزنه خودم منفجرش می کنم!!

وفیق سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 03:59 http://hayel.blogfa.com

خسته نباشی آقای اسحاقی..

فرشته سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 04:10

خدا قوت آقا...

نینا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 08:01

این الجزایر کی گل زد؟
من به قعر جدول نزدیک تر میشم

سکوت سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 08:31

عاقا چرا رنگ سبز من با سبز کورش تمدن و سپیده فرق میکنه؟
تازه اونا ردیف 14 هستن من 15. اصلا" حروف الفبایی هم بخوای حساب کنی من از کورش تمدن بالاترم که

آفوو سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 08:48 http://www.asimesar.blogfa.com

به به ... میبینم که ما هم فعلا مشمول جایزه میشیم . شدم جزء ده نفر اول ... هرررررررر ...

مجید میم سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 09:11

ای کاش پایان مرحله مقدماتی در اوج خداحافظی می کردم!!!!!!!
الان نمیشه انصراف داد تا بیش از این آبروم نرفته آیا؟؟؟؟

اردی بهشتی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 09:25

چرا تا حالا من شیما رو ندیده بودم

اردی بهشتی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 09:30

من هر دو تا بازی دیشب رو 3-1 پیش بینی کردم!

م . ح . م . د سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 10:05

همچنان تعجب میکنم چرا نتایجم درست در نمیاد !

وفیق سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 10:18 http://hayel.blogfa.com

خانم شیما با این سرعتی که داره میره بالا ، تا قبل از فینال از مانیتور هم میزنه بیرون !!!!

اردی بهشتی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 10:35

منم همینطور م ح م د!!

حالا اگه مسابقه ای در کار نبود و فقط برای کل انداختن با داداشم پیش بینی میکردم درست در میومد !!!!

بهار همیشگی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 10:47

آقای اسحاقی روزه و نمازاتون قبول و خسته نباشید...
راستی دلم برای آقای چشم قشنگ خیلی خیلی تنگ شده...منم مثل تیراژه دارم کم کم دارم این شکلی میشم

شیما سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 10:51

بازی دیشب انگار خیلی جذاب بوده... چرا من خوابم برد ! :/
@اردی: ای بابا .. یعنی اینقد ریز میبینیم؟
@وفیق:هههه باحال گفتید .. نه خودم امیدی ندارم تا اخر جر 10تا باشم... یهو دیدید سقوط ازاد کردم!اصن بعید نیس!
کلا بنظر من کسی که 4 تیم اولو حداقل یکیشو درس گفته باشه میتونه از قعر به صدر برسه. و برعکس..
پیش بینی خودم که اکثرا همون دور اول حذف شدن

نینا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 12:12

یواش یواش پرسون پرسون به قعر جدول میرم
یک شاخه گل در دستم سر راحتان بنشستم
اااااااه ه ه ه
حالا یهنی من از جدول شوت میشم بیرون با این اوضاع؟
اصلا چه معنی داره

فرشته سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 12:28

سلام ...
نینا خانم اینجور که داره پیش میره بنده هم سقوطی خواهم داشت دیدنی ..
چهار تیم برتر را طوری پیش بینی کرده ام که ...

فرشته سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 12:35

سمیرا بانو جان سلام ...بیایید کمی روحیه بدهید لطفا...
صعودتان را هم به ستون دوم تبریک میگم ...
فکر کنم شما با پیش بینی که برای چهار تیم برتر دارید امید به صعودتان خوب باشد

پروین سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:02

من فقط اومده بودم که به سمیرا خانم تبریک بگم دیدم آخر ردیف دوم اند منصرف شدم!!!!!!!

رییس حسود ستاد روحیه دهی به شرکت کنندگان بندهء خدا

پروین سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:08

به به ... فرشته جان تو که خیلی خوبی. نفر چهارم. اون هم به تنهایی. این ارزشش از نفر دومی ای که شراکتی باشه خیلی بالاتره!

بعدش هم این سمیرا خانوم بیایین روجیه بدین ات؛ بنظرم متلک بود!!! خواستی موقعیتت رو به رخ سمیرای عزیزم بکشونی. و این خیلی خیلی کار زشتیه. بزرگتری گفتن کوچیکتری گفتن. والا بخدا. سمیرا خانوم هم یه روزی نفر چهارم بوده تو زندگی اش :)))))))))))))))

سمیرا جانم؛ خیلی معلومه لجم گرفته چرا خودم تو لیست نیستم؟ نه .... اصلا ...... من اگر بودم الآن شانه به شانهء وفیق بودم. به این سوی چراغ

فرشته سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:13

به به پروین بانوی عزیزممم...
سلام خانم ...
خوبی شما ؟
من و متلک ؟؟؟نه شما نگاه بکن به این مظلومیت من ...
ارادت مندیم بانو...سمیرا جان هم که تاج سر ماست ...بنده گفته ام اگر برنده بشوم جایزه ام را به چند نفر هدیه میکنم اینجا ...یکی اش سمیرا بانو جان است ...ان هم به خاطر روحیه دهی و اینا ...

فرشته سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:20

پروین بانو جان.. یک مسئله ی دیگر اینکه فکر کنم برای دوره ی بعد یعنی یک هشتم و یک چهارم بتوانید شرکت کنید...چون در جواب کامنت یکی از شرکت کننده ها آقای اسحاقی فرموده بودند...
برای اطمینان بیشتر سوال کنید و اگر امکانش بود شرکت کنید...
ولی شانه به شانه ی وفیق نه ها ..

سرو سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:34

سلام
آقای اسحاقی جدا خدا قوت
خسته نباشید
و همچنین هیات داوران

سرو سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:36

خودم حالم گرفتست
امتیازامم حال ندارن یکی یکی میان


وفیق خان دیگه عادت کردی ها شکرخدا
اوایل همراه میخواستی، الان دیگه یکه تازی آقا

سمیرا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:39

سلام بر عزیزان پر وپا قرص اینجا
فرشته جان شما لطف داری خانوم ، من در ستاد پشتیبانی مشغول فعالییت هستم ، دستم کمی بند بود دیر خدمت رسیدم
پروین خانوم جان سلام عرض شد ، گفتم کاش شرکت میکردید که ، حیف شد ، ولی برای دور یک چهارم حتما شرکت کنید

وفیق سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:44 http://hayel.blogfa.com

ایییی خانم سرو ...

دست پیش میندازی دیگه ...

سمیرا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:45

دوستان شنیدید از قدیم گفتن هیچ خوشی پایدار نیست و برعکس ، این مصداق بارز بازی آلمان برای من بود ،
درست در دقایق آخر که آلمان گل دوم را زد من اینطوری شدمو یک دقیقه بعد که گل خورد اینطوری
هی روزگارررر، داشتم به بالا و پایین روزگار ایمان میاوردم که نشد !!!

شکلات سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:46

سلامیک

خسته نباشید آقای اسحاقی

اون مرحله که من نهایتا سه تا گل واسه یه تیم پیش بینی کرده بودم، همه هی گل میزدن ... اینبار آلمانو 5-2 پیش بینی کردم، اومدن عین ماست بازی کردن.... تبانی تا چه حد؟؟

وفیق سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:50 http://hayel.blogfa.com

خانم سمیرا

یعنی شما ایمانتون رو به بالا پایین روزگار با دو امتیاز ، بکل ، از دس دادین ؟؟؟!!!

فرشته سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:57

خدا قوت قسمت پشتیبانی ...یعنی آخر بازی ها پذیرایی هم داریم ؟؟قبل سفر به شمال و مشهد یا بعد سفر ؟؟؟
ولی سمیرا جان دقت کردید چهار تیم برتر انتخابی شما هیچ کدام تا حالا حذف نشده اند...
اگر باقی بمانند چه امتیازات مثبتی ..

سمیرا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:02

تبریک جناب وفیق بابت صدارتتان در جدول .
نه تنها دو امتیاز نیست که برادر جان . از ابتدای شروع بازیها دوستان میامدند و از بالا و پایین روزگار میگفتند و امتیازاتشان و بنده همچنان لاک پشتی به راه خود ادامه میدادم و در خیلی از این بازیها نتیجه بنده کن فیکون میشد تا بازی آلمان که ...

سمیرا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:08

فرشته جان شما افتخار دهید ، بله که پذیرایی هم هست ، اصلا تمام مزه سفر (شمال و بعد مشهد) به خورد و خوراک توی راهشه

خورشید سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:13

خودتونو خسته نکنید دوستان..
جایزه ها آخرش مال منو پروین بانو جانم میشه

سرو سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:18


وفیق خان

حالا چرا دست پیش؟

وفیق سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:18 http://hayel.blogfa.com

خانم سمیرا

این جدول و بالا و پائین رفتن که چیز مهمی نیس ، چند تا حدسه که بعضیاش اتفاقی ، درس درمیاد ..
بیشتر همین دور همی و کل انداختن هاشه که جذابش می کنه

ولی چیزی که منو خیلی اذیت میکنه ، درک نکردن منطق اون بنده خدا هایی هست که به کامنت " خسته نباشید آقای اسحاقی .." هم منفی میدن ....

یعنی چه جونورهایی هستن ، فقط خدا میدونه ...

نینا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:20

مبالغ نقدی به کسانی داده میشود که با من در یک رتبه قرار بگیرند.
و من الله نمیدونم چی چی

سرو سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:24

یا دستشون خورده
یا خود درگیری و دیگردرگیری با هم دارن

وفیق سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:24 http://hayel.blogfa.com

ای خانم سرو که نمیدونم سرو به معنای درخت یا سرو به معنای آماده کردن غذا باید تلفظش کرد....


ما خان نبیدیم ..

اینقده گفتم بدو بیا ، نیومدی ...
چندتا تازه نفس با سوخت موشک ، که پنج تا پنج تا امتیاز میگیرن ، یکیشون هم یه شبه 9 تا ، از جدول که هیچی ، از مانیتور هم میزنن بالا تر ...

سمیرا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:28

درست میگید جناب وفیق ، منم اگر چیزی میگم برای مزاح و کل کل کردنه ، وگرنه که همونی که خودتون گفتید
همه هم که نمیتونیم مثه هم فکر کنیم ، خوب کسانی هم پیدا میشن که اینطورین دیگه .

وفیق سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:30 http://hayel.blogfa.com

بدو بیا بالا آبجی ...

تو اون نصفه نقدی که سهممه هم شریکت میکنم !!!

لازم به توضیحه ، خانم نینا ، نصف جایزه نقدی رو حق خودشون میدونن و با این شرط جدیدشون ، تو اون نصفه باقیمونده هم میخوان شریک شن !!!!!

یعنی فقط جای شما تو گروه مذاکره کننده با 1+5 خالیه ، بجان اعلیحضرت با این قدرت چانه زنیتون !!!

سرو سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:32

نه شما لطفا با همون فتحه تلفظ بفرمایید اسم منو بابا ا

یعنی ممکنه کسی اسمشو سِرو بذاره؟؟

میدونم خان نیستی، باشد
آقا برای وفیق سخت میاد خوب

بمن گفتی بدو بدو بیا؟
من داشتم راهمو میومدم، کلهم جام اومدو نسازه بدجور
تا اینجام که را اومده، بنظرم در باغ سبز بوده
فک کنم قراره حال این سَرو چمان رو بگیره

نینا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:32

اصلا نمیدونم کی به من گفت بازی کنم
واقعا وقتی تو یک چیزی سززشته نداری نکن دیگه
اصلا مگه من کارشناس فوتبالم
هر چند باید اینجا رمال و اسطرلاب داشت

سمیرا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:34

نینا جان ، چه جمله حکیمانه ای گفتی ، جمله من الله را نمیگمااا ، اونی که با تو در یک ردیف هستن و جایزه نقدی و اینااا فقط به شرطی که گازشو نگیری بری !

وفیق سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:46 http://hayel.blogfa.com

دوستان روز خیلی خوبی داشته باشید


اتوبوس ما ظرفیتش تکمیل شد ، بریم تا خود بندرر...

فرشته سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:46

نینا خانم جدول رو افقی به سمت راست بیایید من از شما پایین ترم حتی ..از لحاظ ردیف (درست گفتم ؟؟)
من هم در جایزه شریک؟؟

ممنونم از لطفتان سمیرا بانو...

صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 15:33 http://dokhteiran.blogsky.com

شکلات سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 15:38

یاد باد ان روزگاران ، یاد باد....

یک زمانی با هیجده - نوزده امتیاز صدر نشین بودم

رها آفرینش سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 19:02 http://rahadargandomzar.blogsky.com

دوستان من الان رفتم فایل اولیه رو دیدم و فهمیدم که فقط تیمهای اول و دومی که حدس زده ام بالا آمده اند و تیمهای 3 و 4 ام حذف شده اند، عجب رسمیه رسم زمونه!
دیشب وقت سحر همسرم با ناراحتی میگفت اگر آلمان توی اون لحظه ی آخر گل نخورده بود سه تا پیش بینی ات پی در پی درست درمیومدن!
و من از دل درد به خود میپیچیدم و دنبال قرص هیوسین میگشتم

رها آفرینش سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 21:45 http://rahadargandomzar.blogsky.com

ای بابا دقیقه ی 58 شد و هنوز هیچ گلی نزدن، باید 3، 1 به نفع آرژانتین بشه تا ما 3 پله دیگه بیایمبالا

نینا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 22:26

یکی به من بگه بر چه اساسی من بازی رو 1-1 پیش بینی کردم؟؟؟؟؟؟؟

رها آفرینش سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 22:33

نینا جان مگه نمیدونستی این بازیها مساوی ندارن؟
حتما باید یکی ببره، خیر سرمون پیش بینی کردیم، خدا رو چه دیدی بلکه هم توی پنالتی 3 بر یک بشن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد