جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

نتایج در پایان مرحله یک هشتم نهایی

سلام و خسته نباشید دوستان

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل به پایان رسید و روز جمعه مرحله بعدی این رقابت ها آغاز خواهد شد .

نگاهی بیاندازیم به جدول امتیازات :




برای پیش بینی مرحله یک چهارم لطفا این فایل را دانلود بفرمایید .

صفحه اول مربوط است به نحوه پر کردن فایل
عاجزانه درخواست می کنم با دقت مطالعه بفرمایید و بعد فایل را تکمیل کنید .
توجه داشته باشید که پر کردن نام و ایمیل اجباری بوده و شما باید با همان ایمیلی که فایل مرحله اول را با آن ارسال نموده اید فایل جدید را نیز ارسال بفرمایید .
آخرین مهلت ارسال فایل مرحله دوم ساعت 24 روز پنجشنبه است . فایل هایی که بعد از این ساعت ارسال شوند با عرض پوزش به هیچ عنوان مورد قبول قرار نمی گیرند و عدم ارسال فایل به منزله انصراف از شرکت در ادامه مسابقه می باشد .

دوستانی که از شرکت در مرحله یک هشتم جا مانده بودند می توانند با تکمیل و ارسال این فایل در رقابت حضور دوباره داشته باشند .

سپاس ...

نظرات 129 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 03:57

فرستادم
خسته نباشید

رضوان چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:06 http://zs5664.blogsky.com/

ع ع ع ع
فرهاد تو چقد تند وتیزی؟؟؟
نکنه از اینترنت پپپپپپپپپپپپپپپپپپر سرعت شاتل استفاده میکنی؟؟؟

فرهاد چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:10

رضوان الان یعنی می خواستی تبلیغ این شرکتو بکنی؟
اینترنت پر سرعت نمنه؟!

رضوان چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:14 http://zs5664.blogsky.com/

پیش بنی این مرحله خیییییییییییلی سخته
اصن یه وعضی
فقط امیدوارم آرژانتین حذف شه!!!
چشم دیدن تیمهایی که اونجور ایرانو میبرن ندارم خب!!!

فزهاد منظورت از نمنه چیه؟؟یعنی چنده؟؟؟
داداش به زبون مادری صوبت کن بفهمیم چی میگی


به امید پیروزی آلمان و برزیل و هلند و بلژیک و مرحله بعد اول شدن برزیل و دوم شدن آلمان

رضوان چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:17

فرهاد چجوری پیش بینی کردی؟؟؟
داری به ستون دوم نزدیک میشیا!!!!

رضوان چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:20

بازی دیگه بسه
وقت عبادت و خوابه

مادرشوهر جان ساعت دونصفه شب بیدار شد رادیو رو روشن کرد صداشم بلند کرد و چون خودش خوابش نمیومد فک میکرد من به اتفاق همه همسایه ها باید تو گوش کردن رادیو همراهیش کنیم

بعضیا چرا اینجورین آخه!!!!
خدایا

فرهاد چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:24

رضوان یعنی چیه؟ اگه یونان دقیقه 90 گل مساوی رو نمیزد. الجزایر دقیقه 120 گل نمی زد. اروگوئه یه گل میزد الان بالای جدول بودم. همشون حذف شدن. فقط کار ما رو خراب کردن. البته تیم های اول تا سومی که زدم هنوز تو جام موندن. ولی فکر می کنم با این اوضاع بعید نیست بلژیک و کلمبیا برن فینال. بلژیک فوق العاده بازی کرد

فرهاد چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:30

رضوان چند بار اومدم وبلاگت همش از مادرشوهرت می گفتی. اسم وبلاگتو بهتره بذاری داستانهای مادرشوهر. من اگه دختر بودم و وبلاگتو میخوندم از هر چی مادرشوهر بدم میومد

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:34

با سلام و خسته نباشید و عرض ارادت و تشکر مخصوص.

متاسفانه من نمی تونم شرکت کنم.

ولی همچنان با حضور شب تا صبحی در کامنت دونی، مشعل رقابت ها رو فروزان تر می کنم.

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:37

آقا من گفتم که شرکت نمی کنم ولی یه چیزی تو اینفایلتون اشتباهه.
ببخشیدا..
چلسی کو پس؟

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:39

بله آقا فرهاد..
کلمبیا و بلژیک فینال می خورن به هم..
و بلژیک با گل ادنننننن هازااارد (آزار/آزارد/مازارد) قهرمان رقابت ها میشه.

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:41

خخخخخخ
اینو ببینین حتما..
حرف نداره..
پپه و نیمار و رونالدو خصوصا..
http://video.varzesh3.com/your-clips/fun-your-clips/%DA%AF%D8%A7%D9%81-7-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%BA%D8%B0%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86/

فرهاد چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:44

خورشید به جای حرفای فوتبالی کم کم خودتو اماده کن باید از پشت ابرا دربیای

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:49

ای سپهر فلان فلان شده.
هیچ وقت به یه بچه اعتماد نکن.
همیشه به خودت و داشته های فوتبالیت ایمان داشته باش!
من اول جام به همه گفتم آلمان و هلند فیناله همه مسخره م کردن.
بیا..

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:52

فعلا فوتبال مهم تره.

آقا دیدین این هاوارد (دروازه بان آمریکا و اورتون -حالا دیگه اینم می دونم-) بهترین بازیکن شد؟
هــــــــعی..
اشکالی نداره آزارد/هازارد .. بهترینا همیشه ناشناخته می مونن..هیچ کس ارزششونو نمی فهمه.

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 05:04

در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال
محمد موسوی با متوسط یک دفاع موفقیت آمیز در هر ست در صدر جدول بهترین مدافعان قرار گرفت

در فهرست امتیازآورترین بازیکنان شهرام محمودی از ایران با 149 امتیاز در رتبه چهارم این فهرست قرار دارد

بهترین زنندگان اسپک مجتبی میرزاجانپور و شهرام محمودی از ایران به ترتیب با 42.62 و 42.21 درصد موفقیت در رتبه‌های ششم و هفتم این فهرست قرار دارند.

در میان بهترین زنندگان سرویس مجتبی میرزا جانپور نهم است.

در رده بهترین توپ گیران سعید معروف با میانگین 1.74 در رتبه پنجم قرار دارد.

فرهاد قائمی نیز در رده ششم دریافت کنندگان قرار گرفت.

میرسعیدمعروف نیز در رده ی سوم بهترین پاسور با معدل 5.39 قرار دارد. (بی خود کردین ..کاپیتان ما اوله.)

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 05:09

آقا جمعه خیلی دوره..
من تازه موتورم روشن شده.
می خواستم اینجا شلوغ کاری کنم.
تا جمعه تلف میشم.

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 05:12

اِهِع..
باغبان مارو.. پنجم شده که...
من به توانایی هات ایمان دارم دخترم..


منو پروین بانو جانم حیف شدیم فقط.
نمیشه سهمی از جایزه به ما هم بدین؟

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 05:20

جناب آقای م.ح.م.د هم که در رتبه ی 7 قرار دارن و 7 هم که مقدس..
7 فرهاد مجیدی
7 رامیرز
7 حمزه زرینی
7 مسعود شجاعی

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 05:23

یه سوالی برای من پیش اومده که اون 4 نفر دیگه دارن چی کار می کنن؟

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 05:44

میدونین..
به این نتیجه رسیدم که دیگه زیادی حرف میزنم..
میرم که انشاا.. هم جا برای دوستان جدید باز بشه..هم ما کمی عبادت کنیم..
زنده باد رئال..
زنده باد چلسی..
درود بر مورینیو..

آفوو چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 08:48 http://www.asimesar.blogfa.com

ای وای من ... چه تغییراتی یهو اینجا اتفاق افتاد ... مهربان و فروغ و شکلات که یه وقتهایی یه تازهای میدان بودند که رفتند ستون دوم . تیراژه هم که موند همون ستون . سکوت و بلاگر جان هم که رفتند ستون سوم ...
وفیق هم که همچنان اون بالا بالاها برای خودش سیر میکنه ...
ممنونم از آمریکا که سه امتیاز به من داد ... اونوقت هی بگن مرگ بر ... بچه به این خوبی ...

نینا چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 08:56

من خودم نمره بیستم
------------------------------------------------
ببین چه جوری با امتایزای ادم بازی میکنن

م . ح . م . د چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:03

نمیشه منو بذاری همون رتبه 7 بمونم ؟! اونم تنهائی ؟!

به عشق شاه فرهاد ................

سکوت چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:17

اگه من شانس داشتمممممممممم که سکوت نمیکردم

سکوت چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:19

ولی روم زیاده هنوز. فایل رو فرستادم

اردی بهشتی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:23

م ح م د و بذار همون تنهایی رتبه 7 بمونه
منم مشکلی ندارم!!!

اردی بهشتی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:24

من بازی رو 3-1 پیش بینی میکنم میشه 2-1
2-1 پیش بینی میکنم میشه 1-0
1-0 پیش بینی میکنم میشه 2-1

به قسمت ایمان آوردم!
قسمت نیست من اول بشم

mahnaz چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:25 http://www.mahnaz-aneshjoo.blogfa.com

سلام
ببخشید یک سوال بی ربط داشتم . امسال برنامه ی سفره های آسمونی برگزار نمیشه اینجا؟

رها آفرینش چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:32 http://rahadargandomzar.blogsky.com

هی هی (به کسر ه) به لطف بازی امریکا دو نمره ی منفی گرفتم
بعد هی بگین عجب موجودیه رها افرینش! دیدین چه موجودی هستم؟ یه موجود بدشانس

ساجده چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:51 http://www.ayatenoor.blogfa.com

آخ جون ما دوباره میتونیم وارد جدول بشیم.
صدر جدول رو آب وجارو کنید من دارم میام :)

اردی بهشتی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:52

عه ساجده من فکر کردم خودت انصراف دادی
نمیدونستم جا موندی

خوش اومدییییی

ساجده چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:58

نه والا من وانصراف؟؟؟اونم تو فوتبال!!!
اینترنت نداشتم حذف شدم.حالا دوباره میام به یاری خدا :)

ساجده چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 10:01 http://www.ayatenoor.blogfa.com

خورشید خانم بابت اطلاعات والیبالی هم ممنون.خیلی خوب بود.
میگم خیلی به چلسی علاقه داری نه؟؟؟
آخه این همه تیم چرا چلسی؟؟؟!!!

اردی بهشتی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 10:03

شیرههههههه

ساجده چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 10:06 http://www.ayatenoor.blogfa.com

من الان امتیازا رو نگاه کردم دیدم اشتباه گفتم باید بگم قعر جدول رو آب وجارو کنید من دارم میام. چون من از مرحله قبل 28امتیاز بیشتر ندارم

ساجده چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 10:17 http://www.ayatenoor.blogfa.com

ما هم فرستادیم :)

باران پاییزی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:04 http://baranpaiezi.blogsky.com

آقای اسحاقی خدا قوت
فایل رو فرستادم. ممنون از زحماتتون

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:15

سلاملکم..
ساجده جان..یعنی چی این همه تیم چرا چلسی؟؟؟
شما چلسی رو با باقی تیم ها یکی می کنی؟
چلسی آقامان مورینیو را دارد و پیراهنش هم آبیست ضمنا.
من به خاطر چلسی دیشب داشتم کامنت دونی رو به خاطر ادن آزارد/هازارد به آتیش می کشیدم.
دیگه خوزه زنگ زد گفت بی خیال خورشید ارزش نداره.

بچه ها من چون دو روز نبودم مجبورم زیاد حرف بزنم ببخشید.
خانم افرینش حرف من صرفا شوخی بود و واقعا ناراحت نشدم. باور کنید هر وقت میرم سمت کتابفروشی یاد شما میفتم وخنده م میگیره از حرفتون
سمیرا خانم فکر خوبی بودید اصن چه معنی داره این همه جایزه برسه به نفرات اول. یه کتاب هم میدیم به ستون سومی ها.
به قول شما روحیه شون هم خوب میشه.

ساجده به خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:24 http://www.ayatenoor.blogfa.com

چه میدونم والا...بالاخره هر کسی نظری داره اما واقعا من نمیدونم اتوبوس هم طرفداری داره؟؟؟
یا مثلا مورینیو هم شد سرمربی؟؟؟
ببینم ایشون با کجا بود قهرمان اروپا شد؟؟؟پورتو بود عایا؟؟؟
بعدش دیگه تو اروپا قهرمان شد؟

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:27

آقا دیشب نشسته بودیم با خوزه ی بزرگ.. بعد بازی بلژیک حرف می زدیم..
کمی از کرامات ادن گفتیم و کمی تحمه شکستیم که گفتم: آقا چلسی چرا در جام جهانی نیست؟ شکی در این نیست که شخص شخیصتان به همراه بروبچ تیمی جهانی هستید..
آقا ملیح لبخندی زد و فرمود: دخترکم، بدان و آگاه باش که تمام جهان در این جام می جنگند برای رتبه ی اول. چلسی منتظر است تا بزن بزن هایشان را بکنند و قدر ترینشان را انتخاب کنند، تا چلسی بزرگ به خاک بنشاندشان.

بهله.

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:29

آاااااای...نفس کش..
ساجده..خونت حلال شد... توهین؟ به چلسی؟ به آقا؟
واااای...


ولی دلبندم.. توهین نداشته باشیم. طرفداری داشته باشیم.

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:32

جدی چلسی باید کشور باشه... اسمشم بذارن مورینیو لند..

سمیرا چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:34

سلام ،روز همگی به خیر.
بابک جان خدا قوت و ممنون بابت این مسابقه و زحماتی که میکشی البته این تشکر شامل هیئت داوران محترم و اسپانسرهای گرامی هم میشود .

ساجده به خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:35 http://www.ayatenoor.blogfa.com

فکر کردی من میترسم؟؟؟
بابا من کجا توهین کردم؟؟؟
خدایی چلسی اتوبوس نیست؟؟؟نه خدایی بگو دیگه.

خورشید به ساجده چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:36

نه..نیست..

ساجده به خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:38 http://www.ayatenoor.blogfa.com

من دیگه حرفی ندارم.

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:41

آقا من چه می دونم.. من مگه از فوتبال چی می فهمم؟
آخر اطلاعات فوتبالیم، شناختن بازیکنای تیمای مورد علاقه مه.

خورشید چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:44

جیگرم واسه خودم سوخت بعد خوندن اون کامنت اولیت این شکلی شدم:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد