جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

آغاز مرحله یک چهارم نهایی


امشب و با بازی فرانسه و آلمان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی 2014 آغاز می شود . فایل تجمیعی مرحله سوم پیش بینی ها را می توانید از اینجا دانلود بفرمایید . کلیه دوستانی که فایل اولیه پیش بینی را ارسال کرده اند در مسابقه شرکت دارند و در جدول نهایی امتیازات هر 85 نفر را مشاهده خواهید نمود . اما در این مرحله از بازی تنها 63 نفر که فایل پیش بینی مرحله سوم را ارسال نموده اند حاضر خواهند بود . 

در ضمن طی بررسی مجدد امتیازات 1 امتیاز به مجموع امتیازات پیرامید اضافه شد .
شاد باشید ...



شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

0.
.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 58 + ارسال نظر
دل آرام جمعه 13 تیر 1393 ساعت 15:41 http://delaramam.blogsky.com

ضمن عرض خسته نباشید به تو و همه بچه ها
سلاااام

خورشید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 16:45

دست شما درد نکنه..
من که نتونستم بیام..
ایشالا که همگی موفق باشن.

مجید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 17:20 http://Asme1982.blogfa.com

بابک جان من دیر رسیدم الان یهو یادم اومد مرحله یک چهارم رو نگرفتم :))))
شرمنده جا موندم از کورس قهرمانی.... به نفع وفیق می رم کنار :))))
نه بابا فایل رو می فرستم شاید فرجی شد باز اومدم تو کورس

رضوان جمعه 13 تیر 1393 ساعت 17:57 http://zs5664.blogsky.com/

سلام و خسته نباشید به شما و همه کسانی که تو این پروژه کمک شما هستند

نینا جمعه 13 تیر 1393 ساعت 18:21

من یک تیمم مونده برای 4 تای برتر اونم سوم برزیل
---------------------------

اردی بهشتی جمعه 13 تیر 1393 ساعت 18:34 http://tanhaeeeii.blogfa.com

به امید به پنالتی کشیدن بازی امشب!

عجب شب ورزشی ای هست امشب!!! هم فوتبال هم والیبال!

رضوان جمعه 13 تیر 1393 ساعت 18:44

http://s5.picofile.com/file/8128746992/%D8%AA%D8%AC%D9%85%DB%8C%D8%B9%DB%8C_%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84.xlsx.html


لینک دانلود فایل تجمیعی این مرحله
همه شرکت کننده ها رو گذاشتم تو یه فایل اکسل
مث مراحل قبلی!!!

سمیرا جمعه 13 تیر 1393 ساعت 20:46

سلام و خسته نباشی بابک عزیز و حامیان گرامی .
بابک جان اسامی فایل تجمیعی برای من بطور نامفهوم نشان داده میشه البته روی هر کدوم که کلیک میکنم فایل شرکت کننده را نشان میده ولی نمیتونم بطور مشخص روی یه اسم خاص کلیک کنم.
بچه ها شما هم همین مورد را دارید؟
رضوان جان ممنون از فایلی که گذاشتی ، دستت درد نکنه

رها آفرینش جمعه 13 تیر 1393 ساعت 20:50 http:// rahadargandomzar.blogsky.com

دو دو رو دودوووووو آلمان

تیراژه جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:12 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام قربان!
جمعه شب شما به خیر!

ضمنا، من دیگه داره صبر و تحملم تموم میشه بابت این جام جهانی ذلیل مرده
خلاصه اینکه در جریان باشید!

تیراژه جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:17 http://tirajehnote.blogfa.com/

جدا از شوخی
سپاس فراوان از شما و دوستان به خاطر زحمات فراوانتان در این بازی.. صبوری و همتتان ستودنیست.

اما خب، کماکان بنده این شکلی ام :

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:24

مرسی المان به خاطر 3 امتیازی که بهم دادی. اگه سوم بشی و 15 امتیاز دیگه بهم بدی خیلی مردی

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:26 http://lifeformyself.blogsky.com

بالاخره اون دو امتیاز منفی که سر پنالتی بلژیک و آمریکا از دست داده بودم برگشت!! همین جا اعلام می کنم که دوره خفقان من هم به پایان رسید!!

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:27 http://lifeformyself.blogsky.com

آقا این چه وضعشه تو دور بعد برزیل و آلمان باید بازی کنن؟؟؟ من پیش بینی کرده بودم برزیل اول میشه آلمان دوم!!! خب برزیل بره با آرژانتین بازی کنه، آلمان هم با هلند، بعدش بیان تو فینال به پست هم بخورن دیگه!!

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:30

پیرامید المان با برنده آرژانتین-بلژیک بازی می کنه

نینا جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:30

فکر کنم که 1 امتیاز گرفتم.
-----------------------
من چرا تو پیش بینیهام برای رده بندی المانو یادم رفته بود؟

نینا جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:32 http://taleghani.persianblog.ir/

میریم به سوی برد والیبال

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:33 http://lifeformyself.blogsky.com

فقط پنج نفر پیش بینی کرده بودن که بازی 1-0 به نفع آلمان میشه...

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:34

نینا والیبال امشب مهم نیست. محاجمای برزیلو بگیر من 3 امتیاز بگیرم

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:34 http://lifeformyself.blogsky.com

آره می دونم فرهاد... من تازه تو این مرحله فهمیدم این تیما این جوری به پست هم می خورن... قبلا تو مرحله اول که فایل ها رو فرستادیم پیش بینی کردم برزیل اول میشه، آلمان دوم، آرژانتین سوم، اروگوئه چهارم... که سوارز رفت ملت رو گاز گرفت کار ما رو خراب کرد، الان هم فهمیدم برزیل و آلمان قبل فینال به پست هم می خورن و یکیشون می ره فینال!!

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:35

پیرامید منم جز اون 5 نفرم؟

شیما جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:35

خب اگه اشتباه نکنم فقط 5 نفر دقیق پیش بینی کردن بازی رو.
یه نود درصدی از جمله خودم گفته بودیم 2-1 به نفع المان!
به امید پیروزی والیبال...

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:37

پیرامید من میگم تا فینال به هم نمی خورن. تو میگی میدونی که قبل فینال به هم می خورن؟!!! ما رو گرفتی؟!

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:37 http://lifeformyself.blogsky.com

واویلا! فرهاد پیش بینی کردی کلمبیا می بره؟ البته منم قبول دارم که این برزیل، برزیلی نیست که می شناختیم! می گم می شناختیم مربوط میشه به ده سال پیش که خوره فوتبال بودیم البته!!! من امروز مربی فرانسه رو از خود بازیکناش بیش تر می شناختم!!

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:37

شیما اسم اون 5 نفر چیه؟ منم هستم؟

شیما جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:38

پیرامید من واسه تایید اون 5 نفر گفتم

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:39 http://lifeformyself.blogsky.com

من کسی رو نگرفتم! من یار آزادم!
یکی نیست به من بگه بچه! تو که تو عمرت فوتبال بازی نکردی و همه اش تو زمین والیبال و بسکت و هندبال و ایروبیک بودی، الان دقیقا وسط پیش بینی فوتبال چه می کنی؟

شیما جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:39

فرهاد مسعودی شمایید؟ اگه اره که هستید
هانا . هلیا. پیرامید. بابک نیکمنش

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:40

پیرامید جیمز رودریگز ببین امشب با برزیل چیکار می کنه. من برزیلو قهرمان زدم. ولی تحقیر برزیل خیلی خوشحالم می کنه

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:42

شیما خودم نمیدونم چی پیش بینی کردم ولی خودمم. مرسی

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:42 http://lifeformyself.blogsky.com

ئه! پس خدا رو شکر! شاید فرجی شد و برزیل و آلمان به پست هم خوردن! نه؟
اسم اون پنج نفر:
بابک نیکمنش
خودم
فرهاد مسعودی
هانا و عمو سعید (این که شد دو نفر که! پس سرجمع میشه شیش نفر!)
هلیا

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:45

بابک خان جدولو به روز کن که 3 امتیاز گرفتم. تا 2 ساعت دیگه یه وقت دیدی برزیل کلمبیا رو برد رفنم قعر جدول

sitka جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:46 http://tiktak01.blogfa.com

آلمان با اینکه ازت بدم میاد ولی بازم 1 امتیاز بهتر از هیچی هس!!!

خیلی دوس داشتم دوم بشی ولی چون یا تو یا برزیل یکیتون باید بره فینال ترجیح میدم برزیل بره که اونجا قهرمان بشه! و من 20 امتیاز بگیرم!!!

*** قابل توجه آقا فرهاد ... آلمان با برنده برزیل و کلمبیا بازی میکنه.

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:50

سیتکا بله فکر کنم من اشتباه کردم. قبل جام جدولو که دیدم این شکلی نبود. فکر کنم تغییرش دادن

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:54 http://lifeformyself.blogsky.com

ئه؟ پس من دوباره برم غصه مو بخورم؟ آلمان و برزیل (البته اگه برزیل امشب ببره) قبل فینال به پست هم می خورن من دلم می خواد بازی برزیل و کلمبیا رو با گزارش گزارشگر کلمبیا ببینم اصلا! یه گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل می گه صد تا گل از دهنش بیرون می ریزه لامصب!

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:56

پیرامید باشه. به همزاد خیابانی تو کلمبیا میگم بیاد برات گزارش کنه

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:57 http://lifeformyself.blogsky.com

آقا من پیشنهاد می کنم دارکوب برای همه بچه ها یه چیز کوچیک (مثلا جاکلیدی) مخصوص این دورهمی رو بزنه بده بهمون! این جوری کیفش بیش تره ها!

پیرامید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 22:58 http://lifeformyself.blogsky.com

فکر کن به رودریگز بگه شغال تیزپای کلمبیا!

فرهاد جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:05

پیرامید همزادش همون اول میگه بازی بلوهوریزنته که میزبان این بازیه در وسط برزیل قرار داره که تا میانه های کشور یک کیلومتر فاصله داره و یک کیلومتر قطعا 1000 متره و هر متر قطعا 100 سانتی متره و بارون به شدت در حال وزیدنه

سمیرا جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:22

ای والله به کسانی که درست پیش بینی کرده بودند.
خیلیها 2-1 گفته بودند و چند نفری پنالتی ،من جمله خود من
بچه های والیبال هم که فعلا یه ست بردن ، به امید پیروزیشون

فرشته جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:35

اول سلام و خدا قوت خدمت شما آقای اسحاقی ...

بعدشم یکی نیست به من بگه آخه چرا پنالتی پیش بینی کردی ..
سمیرا جان بنده هم مثل شما ..
امتیاز از دست دادیم شیرین...

سمیرا جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:36

وای بچه ها الان من هم متوجه شدم که در انتخاب چیدن 4 تیم اول تا چهارمم دقت نکردم مثلا نوشتم اول آلمان دوم برزیل که اگر این دو تا باهم بازی کنن با دست خودم امتیازهامو از دست دادم
یکی نیست به من بگه آخه چرا نرفتی جدول برنامه ها را قبل از پیش بینی ات ببینی تا دچار این تناقض نشی؟
یه چی دیگه هم بگم که قشنگ معلوم بشه آماتور آماتورم، تیم سوم و چهارمم هم نوشتم هلند و آرژانتین

سمیرا جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:38

فرشته جون شیرین به شیرینی زولبیا

فرشته جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:42

بین خودمان باشد سمیرا بانو...خیلی تابلو نشود ما چقدر فوتبالی هستیم ...
زولبیا هم نوووش جان حتی ....

ولی نتیجه ی بعدی امشب را هم مثل هم پیش بینی کرده ایم ...لااقل این یکی باید درست بشود...

سمیرا جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:53

به پسرم میگم مگه میشد از قبل تشخیص بدیم کی با کی می افته؟ میگه بله مامان جان ، اگر از اول میدونستی از هر گروه کی میاد بالا در جدول مشخص میکنه که چه تیمی با چه تیمی بازی میکنه!
میگم ای بابا یعنی من باید انقدر فسفر میسوزوندم تا بفهمم کی با کیه؟
من در همون جبهه پشتیبانی بمونم بهتره و سنگینترم

یه پیشنهاد و البته درخواست از تیراژه جان بانو:
حالا که جناب اسحاقی وقت اکران پست غیر فوتبالی ندارن شما آستین بالا بزن و مارو بهره مند کن یه حظی ببریم.

رها آفرینش شنبه 14 تیر 1393 ساعت 00:11 http://rahadargandomzar.blogsky.com

ایییییییییی که گفتی یعنی چه؟
منم الان دارم میشنوم که میشده تا آخر بازیها رو پیش بینی کرد و تیمهای اول تا سوم رو بر اساس اون چید!
جل الخالق علم چقدر پیشرفت کرده!

ممنونم از لطفت دوست خوبم
اما چه کنم که این بلاگفای در به در من را به مدیریت وبلاگم راه نمیدهد! ای در به در شود این آقای شیرازی! خرابی مرورگرم که نور علی نور! خلاصه اعصابی از من به فنا رفته در این چند روز که خدا میداند! از جام جهانی هم که هیچی نگویم بهتر است!

اسحاقی جان! ما گذارمان به یکدیگر میافتد دیگر؟ میافتد، افتادنی!!

من که الان حدود سه ساله بابلاگفا قهر کردم و رفتم سمت بلاگ اسکای... شاید لازم باشه تنبه ش کنی و محرومش کنی از نوشته های بی نظیرت.

سخته ایران دخت جان
فرض کنیم که پستها رو کپی کردم در وبلاگ جدید،
اما کامنتها را چه کنم؟..
برای من سخته که بتونم به فکر کافه تیراژه ی دیگری باشم
مگر اینکه قابلیت جدیدی ایجاد شود مبنی بر انتقال کلیه ی مطالب وبلاگ از جمله کامنتهای خصوصی و عمومی..
امیدوارم هر چه زودتر مشکل بلاگفا حل بشه و همچنین مرورگرم
ممنون که به کافه تیراژه لطف داری دوست من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد