جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

جام .... تمام


جام جهانی 2014 برزیل با قهرمانی تیم ملی آلمان به پایان رسید و بازی پیش بینی جوگیریات هم به آخرین صفحه خود نزدیک می شود . پس از یک مارتن نفسگیر نفرات برتر این مسابقه به ترتیب زیر معرفی می شوند :


نفر اول :

سمیرا خانم


نفر دوم :

وحید و محبوب


نفر سوم :

علیرضا میم 


نفر چهارم :
م.ح.م.د


نفر پنجم :

باغبان


نفر ششم:

الهه


نفر هفتم :

پونی


نفر هشتم :

مهربان


نفر نهم :

مریم نگار


و نفرات دهم :

خجسته - سید عباس موسوی - فرهاد مسعودی


همانطور که پیشتر اعلام شده بود جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .


همچنین هدیه ای به رسم یادبود به حامد جم تقدیم می گردد که بیشترین امتیازات را در کل رقابت کسب کرد ولی به دلیل پیش بینی نادرست چهار تیم از راهیابی به جمع 10 نفر برتر مسابقه  بازماند .


برای کلیه دوستانی که برنده شده اند به زودی ایمیلی ارسال می شود تا نحوه ارسال هدایای ایشان اعلام گردد .


نگاهی بیاندازیم به جدول رده بندی نهایی مسابقات :





در آخر از کلیه دوستان که طی چهل روز گذشته همراه و همدل بودند تا این بازی به نحو احسنت برگزار شود تشکر می کنم .

همچنین از اسپانسرهای عزیز که جوایز این مسابقه را تقبل نمودند سپاسگذارم .

و از دوستان خوبم دل آرام - حامد - نیلوفر و پیروز که در مراحل مختلف برگزاری یاری ام نمودند تشکر ویژه دارم .

امیدوارم خاطره خوبی از جام جهانی 2014 در خاطرتان ثبت شده باشد و لحظات خوبی در جوگیریات سپری کرده باشید .
بابت همه کاستی ها و نواقص احتمالی این مسابقه عذرخواهی می کنم

شاد باشید .....





با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

0.
.

.

.




نظرات 195 + ارسال نظر
سرو دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:13

وای آقای اسحاقی جدا دم شما گرم
فکم افتاد اومدم دیدم نتایج رو زدید

خیلی ممنون از شما که این مسابقه و جمع دوستانه رو باعث شدید

سرو دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:15

یک نکته جالب
اگه من پیش بینی های چهار تیم رو دقیقا برعکس میگفتم الان 55 تا به امتیازام اضافه شده بود

سرو دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:16

به 10 نفر اول هم خیلی خیلی تبریک میگم

میلاد دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:19

بابک عزیز و دوست داشتنی بخاطر همه ی زحمت های این یک ماهه ازت ممنونم

الحق والانصاف کار سختی بود

دست گلت درد نکنه، خیلی خیلی زحمت کشیدی

از همه بچه هایم که کمک کردن ممنونم

یه خاطره خوب دیگه تو جوگیریات ثبت شد

از همه بچه هایم که تو این یک ماه خونه خاطرانگیز جوگیریات گرم نگه داشتن تشکررررر


انشالله که به همه خوش گذشته باشه


بابک بازم ممنون، رفیق و داداش دوست داشتنی

خاموش دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:25

خسته نباشید... دست همه کسایی که توی این مدت زحمت کشیدند درد نکنه.
تجربه ی خیلی خوبی بود :)

خورشید دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:37

آقای اسحاقی جان جان جان جان جان تا آخر همین جور..
خیلی خیلی ممنونم.
خیلی خوب بود.
خوش گذشت.
جمع دوستانه و مهربونتون از یادم نمیره.
خیلی زحمت کشیدین. توان تقدیر ازتون رو ندارم. هرچی بگم کمه.
روز و شبای خوشی کنار شما و دوستان داشتم.
کسلی و بی کاری و هوای گرم تابستون، قابل تحمل بود کنار این بازی ها.
جام خیلی خوبی بود. شگفتی های فراوان...
بازی های نیمه شب و شب زنده داری و کل کل و گمانه زنی (: ..
فوتبال و هیجان و طرفداری کنار شما خیلی شیرین بود.
خیلی ممنونم از خودتون و بقیه ی دوستان که همه زحمت کشیدن واقعا.
باید از همگی عذر بخوام که خیلی پرحرفی کردم. کامنت دونی تون رو شلوغ کردم. اومدم وسط جمع دوستانه تون و شلوغ کاری کردم.
خیلی ببخشید .. اگه خطایی از من سر زده، بی ادبی کردم یا ازم ناراحت شدید..به بزرگواریتون ببخشید بر من.
ممنونم که قبول کردین منو و تو این یه ماه دختر کوچولوی حراف رو تحمل کردین.
خیلی لذت بردم از این دورهمی دوستانه
و دل تنگ میشم برای این شب ها و این جمع و دوستان..

خورشید دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:45

به عنوان سخن آخر بگم که،
آلمان همیشه قهرمانه..
رئال تا ابد پیروز
و خوزه بهترین مربی از ابتدا تا به کنون و بعدها
از یاد نبرید که پرافتخارترین و بهترین گلزن جام ها کلوزه ست
و سنگربانی چون نویر نخواهد آمد
و فراموش نکنید چلسی را
و از یاد نبرید آزار را..

فراموشتان نشود **** 4 ستاره آلمان (خصوصا اگر قرمز هستید)

و در پناه مهربان آفریننده ، شاد باشید و یکدل و یادتان باشد که آلمان سرور تمام مسی ها و نیمار هاست.

سحر دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:45

خورشید جان حقش بود دیشب ینی نصفه شبی میریختیم تو خیابون
بازم بهت تبریک
به 10 نفر اول هم تبریک میگم

باغبان دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:47 http://www.laleabbasi.blogfa.com

سلام آقای اسحاقی
خدا قوت
برای من واقعا جام جهانیه متفاوتی بود
اعتراف می کنم از جمع کل بازی ها
یه نیمه بازی برزیل کرواسی رو دیدم
با یه نیمه بازی هلند و آرژانتین
با نیمه دوم بازی آلمان آرژانتین
یه مرحله از مسابقه رو هم با کمک داداش علی پیش بینی کردم که همون باعث شد اصلا از ستون سوم بیام ستون اول

من هر روز می اومدم اینجا رو چک می کردم و کامنتدونی رو می خوندم اگرچه خیلی وقتها خاموش
به همه دوستانی که برنده شدند تبریک می گم
و از همه دوستانی که شرکت کردند هم تشکر می کنم
از اسپانسر ها و داور ها و دوستانی که کمک کردند دوستانی که کامنتدونی رو گرم کردند هم کمال امتنان رو دارم
از شما هم بسیار بسیار سپاسگذارم

سحر دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:48

کاش خورشید بین 10 نفر اول بود

خورشید دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:49

خدا ..
چی می بینم؟

سمیرا بانو جانم اووول...
باغبان عزیزم پنجم..
الهه بانوی نازنین ششم..
هشتم مهربان خانم عزیز و نهم مامانگار...
چه جالب..جناب م.ح.م.د آلمانی - استقلالی چهارم شدن.
چه خوبه جدول..
من تنها با شرکت در مرحله ی مقدماتی و 4 تیم برترم بیستم شدم. به خودم افتخار می کنم.

خورشید دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 04:52

سحر جان،
کاش...
هعی...
بعضی وقتا آدم دلش می خواد کلا یاهوی لعنتی و آبا و اجدادش رو مستفیض کنه.
ولی من به خودم ایمان دارم.
اگه بودم جزو 5 نفر اول می شدم.
(خورشید جوگیر بعد از قهرمانی آلمان)

الهام خانم دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 05:01

خسته نباشید جناب اسحاقی
مرسی برای این بازی و تمام زحماتی تو این مدت کشیدید.

خورشید دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 06:34

رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خوشحالی از گل گوتزه اعلام کرد: حال کردم چرا چون آرژانتینی‌ها فهمیدن گل دقیقه نود چه حالی داره!

نیلوفر دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 07:22

سلام و ممنون از این مسابقه خوب و پر هیجان،آقا بابک خیلی خوب بود و ممنون.
امیدوارم کم و کاستی های منو در طول مسابقه فراموش کنید،
سپاس فراوان....

طـ ـودی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 07:42

من این روزا اینجا (توی کامنتدونی) نبودم زیاد، توی مسابقه هم شرکت نکرده بودم، ولی باز هم همیشه میدیدم جدول رو، جنگ و جدا بچه ها رو، و میدونم که مثل همیشه چه روزهای خوبی برای همه ی ماها ثبت کردین
شما عالــــــی هستین بابک خان، عالـــــــــــــی
واقعـــــــــــــا خسته نباشید،‌از صمیم قلب و با تمام وجود خسته نباشید، و دلتون شاد لبتون خندون باشه
هم شما هم همه ی دوستای گلی که به هر نحوی این یک ماه کمک حال و همراهتون بودن

اردی بهشتی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 07:52 http://tanhaeeeii.blogfa.com

ای جانم
سمیرا خانم که به همه روحیه میدادن اول شدن
مبارکشن باشه

گلدونه دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 07:54

مبارک برنده ها باشه جوایز
خدا رو شکر این جام جهانی تموم شد و ما بعد از این از پستهای دلچسب جوگیریات لذت می بریم
کاش نتیجه رو میگفتی که چند چند شد بازی فینال؟

اردی بهشتی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:16 http://tanhaeeeii.blogfa.com

گلدونه جان پایین جدول امتیازات هست نتیجه
یک بر صفر آلمان زد

ارپی بهشتی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:18 http://tanhaeeeii.blogfa.com

یک خسته نباشید جانانه هم میگم
م به آقا بابک و بچه هایی که این مدت کمکش کردن
دست همگی درد نکنه

آفو دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:21 http://www.asimesar.blogfa.com



با کلی گریه دیگه .... اینجوری یه شبه یهو همه چیز زیر و رو میشه . نتیجه احساسی تصمیم گرفتن همینه دیگه ...

اردی بهشتی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:22 http://tanhaeeeii.blogfa.com

هعی
یه زوجم نداشتیم باهم بازی ها رو پیش بینی کنیم دوم بشیم :(

:دی ی ی

تبریک به وحید و محبوب
علیرضا
ممد
باغبان
و خلاصه ده نفر اول

آفو دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:22

فروسی پور امشب یکی از افرادی که نزدیک به هفتاد در صد درست پیش بینی کرده بوده رو دعوت مییکنه برنامه اش ببینه کی و چه جوری این همه درست پیش بینی کرده بد نیست شما هم یه مصاحبه داشته باشید با نفر اول اتون ...

آفو دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:23

هی روزگاااااااااااااار ...هی ی ی ی ی ی ی جون مادرت بساز با ما ... این ام شد عاخه ؟!!!

مریم نگار دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:32

سلام بابک جان...
ایامت بشادی و نشاط... و ممنون از اینکه بانی این برنامه های جالب و دورهمی هستی...هرچند نتونستم مثل بقیه دوستان حضور فعال داشته باشم..اما پیگیر بودم...
به همه بچه ها تبریک میگم ...بخصوص ده نفر اول و علی الخصوص سمیرابانوی عزیز که این مدت حاضر بودند و شوروحالی به بازی تزریق میکردند.....
بنظرم وفیق و شیما و سرو و سایر بچه هایی که مدتی مدید امتیازات خوبی داشتند و صدر جدول بودند جزو برنده های اصلی اند...
همیشه گردهم به شادی و شور و بازی...

ارش پیرزاده دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:32

اقا اگه ارزانتین بازی فینال می برد به من 46 امتیاز اضافه می شد میاومدم نفر اول حیف و صد حیف ....حالا نه تنها اول نشدم بلکه یه استخر و یه شام هم باختم .... ولی حداقل اخر شدم ... یعنی هیشکی مثل مت داغون نبوده جز این رفیقمون جارو ...

ارش پیرزاده دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:34

بابک دمت گرم ... واقعا تو این 40 روز زحمت کشیدی ... کار به این بزرگی انجام دادی ... دمت گرم .

ارش پیرزاده دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:37

انصافا انقدر غلط پیش بینی کردن .. کار هر کسی نیست .... این مهم فقط از دست من و جارو بر میاومد ....

سکوت دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:41

بابک جان واقعا" خدا قوت
مررررسی از اینکه توی طول جام جهانی یه دور همی جانانه تشکیل دادین
ما که برای جایزه شرکت نکردیم اما حالا نمیشه به 22 نفر اول جایزه بدین؟

ساجده دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:42

الان من اصلا حرصم نگرفته که آلمان قهرمان شده
من یه آدم کاملا خونسردم.....کاااااااااااااملا خونسرد

محبوب دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:43

بابک جان ممنون از زحمتی که تو و بقیه دوستان تو این مدت کشیدین و این یک ماه رو برامون هیجانی تر و جذاب تر کردین...
خیلی خوشحالم که دوم شدیم...

باران پاییزی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:56 http://baranpaiezi.blogsky.com

تبریک به همه ی برندگان. هدایا نوش جانتون
خدا قوت به بابک اسحاقی، هیت محترم داوران و اسپانسر های عزیز
خداییش آقای پیرزاده به هیچ قیمتی تا روز های آخر این انتهای جدول رو به کسی ندادند ها
آقای م.ح.م.د این دو تا 7 مجموع امتیازات شما نشان از ارادت شما به 7 رو بشدت نشون میده ها
در پایان هم این رو بگم که من این دور همی رو خیلی دوست داشتم خصوصن اون جمع صمیمانه ای که میزبان عزیز این خانه اجازه دادند تا گرم تر و دوست داشتنی تر باشه.

مریم نگار دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:57

.. بازی های زندگی ما هم مثل روند همین بازی.. عجیب و گاه حیرت آوره !... امتیازاتی که از تصمیمات وانتخابهامون در زندگی میگیریم ..هیچوقت ثابت و یکنواخت نیست..جایی اشتباه میکنیم و عقب میمونیم..گاهی مدتی درجا میزنیم و گاه با پرشی بلند جلو می افتیم...اگر ایامی از زندگیمون خوشایند و دلخواهه ..یا برعکس روزهای سختی رو میگذرونیم...باید بدونیم که هر لحظه با یک تصمیم دیگه همه چیز تغییر خواهد کرد.. و این بازی تا لحظه آخرش..غیرقابل پیش بینی ست...
.. باید پذیرفت همه افت و خیزهای راه رو / و باید عشق کرد با هیجان و لذتِ بازی زندگی ...

مریم نگار دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:04

بابک عزیز...
فکرنمیکنی سیدعباس موسوی هم باید جایزه ویژه بگیره ؟...ایشون با یک دو ماراتن..از امتیاز منفی اولیه..باتوجه به دیررسیدن به بازی..حالا به نفر دهمی رسیدن...این خیلی عالیه !!

جعفری نژاد دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:04

خسته نباشی حاج آقا، ممنون از زحماتی که با بچه های دیگه کشیدین این مدت

م . ح . م . د دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:07

میگن اگه میخوای یه آبادانی رو زجر بدی ببندش به طناب آهنگ بندری بذار واسش !

بعد شده حکایت ما ! یه اصفهانی شده چهارم به سه نفر اول جایزه نقدی میدن !!

میدونی این ینی چی ؟! ینی منو به حد کشتن رسوندی !

م . ح . م . د دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:10

ولی جدای از شوخی ممنون بابت همه زحمت هائی که کشیدی ، خیلی گلی

تبریک به سمیرا خانوم قهرمان ، دیشب خدمت دخترشون تبریکات رو عرض نمودیم قرار شد تشریف بیارن اراک کاپ خدمتشون اهدا شه

تبریک به وحید و محبوب این زوج دوس داشتنی که الان مطمئنن خوشحالن و دارن آهنگ " حج خانوم بیا با هم یه کارائی صورت بدیم " رو میخونن

و تبریک به علیرضا میم عزیز

و در آخر اینکه پرچم آلمانیا بالاست .....................

حسن زنگانه دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:12 http://naniya.blogfa.com

سلام آقا بابک عزیز و دوستان دیگر دست اندرکار مسابقه
ایام خوبی با تلاش و زحمات شما رقم خورد .
هرچند شگفتی های جام اونقدر زیاد بود که اجازه نداد پیش بینی های من محقق بشه ، اما این چیزی از ارزش های شما کم نمی کنه.
دمتون گرم.
آسمونتون آبی آبی و دلتون سبز سبز

محمود زهیری دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:23

آقا بابک واقعا دست مریزاد و خسته نباشید میگم خدمتت و همچنین به برندهای عزیز هم تبریک میگم.

شجاعی (نماینده بیمه پارسیان ) دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:37

اول یک خدا قوت به شما.زحمت کشیدید و این مدت جو دوستانه ای ایجاد کردید.یادگاری موند در ذهن.
-----------------------------
به دوستان برنده هم تبریک میگم. امیدوارم همیشه شاد باشن و سلامت.
--------------------------
دست دوستانی این مدت همراهی کردن و دوستانی که صبوری کردن هم ممنون

وفیق دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:41 http://hayel.blogfa.com

سلام
و تبریک به دوستان برنده
هرچند اینجا کسی نباخت ، لذت دور هم بودن و با اشتیاق پیگیر بازیها بودن ، کم چیزی نیست !

خانم سمیرا خانم ، تبریک ویژه
و خانم مریم نگار ، مرسی از لطفتون ..

آقای اسحاقی ، الانه میتونیم در مورد برنده ها گمانه زنی کنیم ؟؟؟!!!

فرهاد دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:48

سلام
دیگه همه ی حرفا رو دوستان زدن.
من بازم تشکر می کنم و خدا رو شکر می کنم بازی برزیل و هلند تیم A و B رو اشتباها وارد کردم تا 2 نفر بیشتر جایزه بگیرن.
من زیاد اهل خوندن کتابایی که مربوط به کارم نمیشه نیستم ولی بی صبرانه منتظر دریافتش هستم. چون منو یاد یه رفاقت ندیده و نشناخته میندازه که حنده رو رو لبای من و خیلی های دیگه نشون داد.
دمت گرم رفیق ندیده و نشناخته

وحید باقرلو دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:50 http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

هوراااااااااااااااا
دوم شدیم من و محبوب
خدایا چقدر جزو نفرات برتر بودن حال میده.
تو یه وبلاگ دیگه که نفری 30 تومن هم داده بودیم که آخر شدیم، حداقل اینجا دوم شدیم.
البته رقابت ما و سمیرا خانم سر 2 امتیاز ناقابل بود که اگر داور اون پنالتی رو برای ما گرفته بود اینطوری نمیشد!!!
(کدوم پنالتی؟!)
جو گرفت یه لحظه، فکر کردم مسی ام!!!

م . ح . م . د دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:52

خانوم شجاعی من به دلیل خوشتیپی زیاد میخوام خودمو بیمه کنم

چیکار کنم ؟!

وحید باقرلو دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:52 http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

ولی فارغ از برد و باخت واقعا این 40 روز از هیجان این مسابقه در کنار دیدن بازی های خوب جام جهانی لذت بردیم و ندیدیم که برگزاری این مسابقه چقدر برای بابک زحمت داشت.
واقعات دمت گرم و سرت خوش بابک جان.

فرشته دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:54

سلام آقای اسحاقی بزرگوار...
یک دنیا ممنون و تشکر بابت تمام این روزها ...خیلی لطف کردید.
ممنون ...
همچنین تشکر می کنم از اسپانسرهای عزیز و هیئت داوران و همراهان فوتبالی که این مدت اینجا بودند و لحظات زیبایی را در کنار هم داشتیم .
دست مریزاد آقا..

وحید باقرلو دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:55 http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

و نکته آخر اینکه من فکر می کنم امتیاز درست گفتن چهار تیم اول زیاد بود و واقعا حق ما نبود دوم بشیم.
اونایی که اینهمه بازی رو درست گفته بودن و قبل از رده بندی و فینال بالای جدول بودن قطعا کارشون درست تر از ماها بوده و برنده واقعی اونا بودن...

فرشته دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 10:00

ای جااااااااان سمیرا بانو جان عزیز ....
ستاد روحیه دهی و پشتیبانی ....خدا قوت ...
ای جااااان که من از دیدن اسم شما به عنوان نفر اول چقدر ذوق کردم ...

فرشته دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 10:03

سمیرا بانو جان ..دیدید آخر این امید و روحیه ی شما به درد خورد...
مامانگار عزیز...تبریک...
به باقی نفرات برتر مسابقه هم تبریک میگم .
و امیدوارم همیشه ی زندگی برنده باشید و موفق ...

دل آرام دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 10:03 http://delaramam.blogsky.com

مررررررررررسی بابک برای همه چیز. برای تمام وقتی که گذاشتی. شبهای خیی خوبی رو در کنار هم گذروندیم.
یه تشکر ویژه هم از مهربان عزیزم که همراه بود و مثل همیشه پشتیبان
شادیهاتون بی پایان باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد