جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

رادیو هفت

اوایل شهریور یکروز که رفته بودم سرخاک بابا تا سنگ مزارش رو عوض کنیم تلفنم زنگ خورد و خانمی پشت خط گفت : شما برای بخش بیننده منتخب برای برنامه رادیو هفت ثبت نام کردید؟ من هم با تعجب گفتم : نه

بعد گفتم که با کمک دوستانم  یک فایل صوتی به مناسبت تولد رادیو هفت ساختیم و در برنامه نمایش داده شده ولی در سایت رادیو هفت ثبت نام نکردم . خانم پشت خط گفت : یعنی دوست ندارید بیاید رادیو هفت و در بخش بیننده منتخب شرکت کنید ؟

گفتم : چرا دوست ندارم ؟ با کمال میل میام .

و ایشان توضیح دادند که یک متن یک دقیقه ای انتخاب کنم و در برنامه بخوانم .

امشب متنی که خدمتتان عرض کردم در برنامه رادیو 7 نمایش داده شد .

متنی به نام یک دقیقه سکوت که میتونید این ویدیوی کوتاه رو از آدرس زیر دانلود بفرمایید :



http://s5.picofile.com/file/8143258118/radio7.wmv.html


جا داره از منصور ضابطیان عزیز بابت برنامه دوست داشتنی رادیو هفت تشکر کنم

همچنین منصوره مشیری عزیز که منو با رادیو هفت آشنا کرد

و در آخر از دوست ناشناس و نازنینی که لطف کرد و به جای من در سایت رادیو هفت ثبت نام کرد بی نهایت سپاسگزارم .