جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

تولد به توان دو

اگر از من بپرسید باید بگویم یکی از سخت ترین کارهای دنیا نوشتن پست برای روز تولد خود آدم است .

روز تولد هر آدمی ملغمه ای است از احساسات متناقض 

اینکه تو مرکز توجه اطرافیانت باشی و مدام تبریک بشنوی و هدیه بگیری و عزیز ( تر ) باشی بدون شک حس خوبیست و اینکه شمع های کیک تولدت را بشماری و یادت بیفتد کم کم داری پیر می شوی کمی حزن انگیز است .


در هر صورت فردا روز تولد من است و من وارد سی و ششمین سال عمرم خواهم شد .

و جشن تولد سی و پنج سالگی من مصادف شد با یک خبر خیلی خیلی خوب 


اینکه خانواده سه نفری ما بزودی چهار نفره خواهد شد .


برای گفتن این خبر خوب تا امشب صبر کردم که تبریک های تولدتان را مثل توپ های پلاستیکی قدیمی دو لایه کنید و با محبت به سمت بنده شوت کنید که اینروزها شدیدا به دلگرمی و انرژی شما محتاجم .


و در آخر می خواهم اولین عکس از نی نی متولد نشده مان را نشانتان بدهم :


دوستان : نی نی

نی نی : دوستان