جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

بیبی انیشتین




در عرض این چند ماه که از تولد مانی می گذرد شب و روزی نشده که به جانشان دعای خیر نکرده باشم . هم خدا بیامرز انیشتین که هیچ ربطی به داستان ما ندارد ولی به هر حال اسمش بالا سر کار هست و باید حق کپی رایتش را بپردازیم هم کمپانی معظم دیزنی و هم کلیه دست اندرکاران ساخت مجموعه " بیبی انیشتین " از آن آبدارچی و خدماتی و حراست دم در گرفته تا عروسک های رنگ و وارنگ و عروسک گردان های هنرمند و نورپرداز و صدابردار و فیلمبردار و تهیه کننده و کارگردان خلاقش .

آشنایی ما با جناب " بیبی انیشتین " از یکی از میهمانی هایمان در منزل کوروش تمدن ( وبلاگ نویس رحمه الله علیه) آغاز شد وقتی هلیا بانو گفتند که در بیمارستان محل تولد هانا ، " بیبی انیشتین " از تلوزیون یکی از غرفه های فروش مشغول پخش بوده و هانا محو تماشا شده است و البت که ما باورمان نشد حتی وقتی فلش مموری آویزان به جاسوئیچی مان را درآوردیم و بدون رعایت قانون کپی رایت تا جا داشت تویش " بیبی انیشتین " ریختیم  . وقتی در منزل جناب " بیبی انیشتین " را پلی کردیم ناباورانه دیدیم که آقا مانی هم محو تماشا شد و از تلوزیون چشم برنداشت در حالیکه چند ماهی بیشتر از عمر مبارکش نمی گذشت و تا آنروز هیچ توجهی به تلوزیون نداشت .

باید عرض کنم که از همان شب عزیز تا همین شب عزیز بی اغراق هر وقت و زمانی که هیچ راه حل و راهکاری برای آرام کردن و یکجا نشاندن آقا مانی جواب نداده است یعنی هر وقت از امتحان کردن شیر طبیعی و شیر خشک و  سرلاک و تعویض پوشک و قند داغ و چایی نبات و شربت گریپ میکسچر و عرق نعناع گرفته تا ماساژ و ننو و لالایی و تاب تاب عباسی نا امید و مستاصل شده ایم این " بیبی انیشتین " پدر آمرزیده بوده که منجی و یاور ما شده است و آقا مانی به محض تماشای آن آرام شده بعد نشسته و بعد لم داده و بعد هم کم کم پلک هایش را بسته و خوابش برده است .

اگرچه ما پولی برای خرید این مجموعه نپرداختیم که اگر هم می پرداختیم مطمئنا به جیب تهیه کنندگان اصلی بیبی انیشتین نمی رفت اما دعوتتان می کنم در این شب جمعه عزیز برای شادی روح تمامی اموات علی الخصوص جناب آلبرت انیشتین و جناب آقای والت دیزنی و کلیه درگذشتگان تهیه مجموعه بیبی انیشتین فاتحه ای قرائت بفرمایید ...


نظرات 22 + ارسال نظر
ﺑﺸﺮا جمعه 9 آبان 1393 ساعت 04:53 http:// biparvaa.blogsky.com

ﺧﺪا ﺭﻭ ﺷﻜﺮ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻪ اﻳﻨﺠﺎﻫﺎ ﻧﺮﺳﻴﺪﻳﻢ ﻛﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩاﻣﻦ اﻧﻴﺸﺗﻴﻦ ﺑﺸﻴﻢ.

اردی بهشتی جمعه 9 آبان 1393 ساعت 08:25 http://tanhaeeeii.blogfa.com

الهییییییییی
خدا خیرشون بده
واقعا چی ساختن که انقدر مجذوب میکنه بچه ها رو!!
پس خواستیم به بچه ها هدیه بدیم این رو هدیه بدیم بهتر از هر چیزیه !

صدیقه (ایران دخت) جمعه 9 آبان 1393 ساعت 11:57 http://dokhteiran.blogsky.com

با این توصیفاتی که می فرمایید فک کنم برای من هم جذاب باشه ها
پولامو باید جمع کنم یه فلش خیلی گیگ بخرم برای کپی

یه مریم جدید جمعه 9 آبان 1393 ساعت 17:13 http://newmaryam.blogsky.com

سلام

این قدر توصیفات شما وسوسه انگیز بود که فوری سرچ کردم و یه چند دقیقه نگاه کردم. باز هم به این نتیجه رسیدم که همه بچه ها خوش سلیقه هستند. کلا کارتون بی کیفیت نگاه نمی کنن!

دل آرام جمعه 9 آبان 1393 ساعت 19:20 http://delaramam.blogsky.com

از اسمش معلومه که واقعا با انیشتین یه نسبت هایی داره. آخه چطور ممکنه یه برنامه اینجور پدر و مادرها رو نجات بده؟! باور کن سازنده اش از نواده های انیشتین علیه الرحمه است

خورشید جمعه 9 آبان 1393 ساعت 19:27

سپهر با آهنگ سقا خونه آروم می شد..
:|

تصور کنین ما رو ساعت 1 نصفه شب که آقا خونه رو روی سرش گذاشته...
دیشب اومدم خونه تون نبودی راستشو بگو کجا رفته بودی..

بَــــله..

فرگل شنبه 10 آبان 1393 ساعت 01:07

فکر کنم همه بچه ها با بیبی انیشتن اروم میشن انقدر که جذاب و گیرا هست خواهر زاده منم از نوزادیش تا الان با این سی دس اروم میشه. خدا خیرشون بده پدر و مادرا رو راحت کردن

احسانه(مامان زهرا) شنبه 10 آبان 1393 ساعت 13:34 http://namadsara.blogsky.com

واقعا خدا والت دیزنی رو حفظش کنه با این مجموعه ی بی نظیری که ساخته.
زهرا از 3 ماهگی میبینه و هنوز هم براش جذابه.
و الان کلی کلمه انگلیسی بلده بدون آموزش و شعرا رو میخونه .
البته ما مبلغ 27000 تومان پول دادیم و قانون کپی رایت رو رعایت کردیم!!

ممنون احسانه جان
کپی رایت وقتی صحیحه که این پول برسه به شرکت بیبی انیشتین
وقتی یه موسسه ایرانی فقط سی دی ها رو کپی کرده و هیچ زحمتی براش نکشیده اخه چه پولی ؟

رضوان شنبه 10 آبان 1393 ساعت 19:58

ماکه هنوز ازش استفاده نکردیم
هروقت تو یه همچین موقعیتهایی بحرانی قرار گرفتیم و انیشتین ودیزنی به دادمون رسیدن اونوخ براشون فاتحه هم میدیم!!!!

رضوان شنبه 10 آبان 1393 ساعت 19:59 http://zs5664.blogsky.com/

یه کپی ازش بذار کنار برا دخترت

کپی نمیخواد که

رها شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:19 http://gahemehrbani.blogsky.com/

بیبی اینشتین عالیه بابک خان. دیانا هم از کوچولویی محوش میشد و عاشقش بود. هنوز هم دوستش داره. و به شما چند تا سی دی دیگه هم توصیه میکنم که برای مانی جانم بگیرید و البته به قول اون نی نی سی دی خاله ستاره" سی دی کپی نخرید. جان من نخرید جان من نخرید..." ماجراهای دورا رو اگه تابحال نگرفتید حتما بگیرید براش. عالیه. از نظر آموزشی و کیفیت عالیه. باز هم موردی بود میگم خدمتتون. خاله ستاره ها هم خیلی بچه ها دوست دارند. اینها علاوه بر سرگرم کنندگی جنبه آموزشی هم دارند و نامحسوس بچه کلی پیشرفت میکنه.

ممنون از پیشنهادت رهای عزیز
سی دی های خاله ستاره رو داریم ولی مانی اصلا خوشش نمیاد
ماجراهای دورا رو باید بگیریم

مرجان یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 08:19

من فقط توی ماهواره دیدم که این محصول رو تبلیغ می کنه و البته به زبان فارسی هم هست! مثلاً همون که میگه "پیرمرد مهربون مزرعه داره..."
شما به زبان انگلیسی دارین؟
من برای آیدین کلیپ های چوچو تی وی رو دانلود کردم خیلی دوس داره. تقریباً غیر ممکنه بدون این کلیپ ها سوپشو بخوره ولی با اینا سرش رو گرم می کنم و تا جایی که جا داشته باشه بهش سوپ میدم می خوره!!!

بهاره چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 14:46 http://myyass.blogsky.com

بچه تازیر دو سال اصلا نباید تله ویزیون تماشا کنه!براش بسیار ضرر داره. بعد از اون هم به صورت محدود و کنترل شده باید باشه. بعد از تماشای یه فیلم ما باید دو ساعت ورزش مغزی انجام بدیم تا به حالت قبلیمون برگردیم دیگه وای به حال بچه بی گناه. خود دانید...

راستش تا حالا نشنیده بودم
چون این بسته های اموزشی برای بچه های سه ماهه تا سه ساله طراحی شده فکر نمی کردم ضرر داشته باشه

خانومه خونه یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 10:28 http://ladyhome1.persianblog.ir

من این مجموعه رو تهیه کردم پول هم بابتش پرداختم ولی فک کنم از شانسم تقلبیش بود ودست کاری شده ایرانی جماعت....جایی رو سراغ دارید که اصل مجموعه رو دانلود کنم ؟

آیدا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 19:37

دارید بزرگترین ظلم رو به بجتون میکنید....

لیلی جمعه 12 دی 1393 ساعت 21:17 http://leiligermany.blogsky.com/

ممنون از معرفی این مجموعه. هر چند توی ایران نامش را شنیده بودم ولی فراموش نموده بودم. باشد که به کار ما نیز آید

ارادت

سحر چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 12:32

گول اینارو خورید همش دروغه

سمیه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 18:10

کلمه einstein رو در دیکشنری جستجو کنید. فکر نکنم نامگذاری این کار بهاطر اقای البرت انیشتین بوده باشه

فکر می کنم دلیلش همین باشه

نظری سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 11:56

پیرمرد مهربون مزرعه داره تو مزرعش ی گاو ...؟؟؟؟؟؟ داره؟
ترو خدا اینجای شعر چی می خونه ما تو خونه سرش دعوامون میشه یکی میگه به زیبا -یکی میگه بسیار- یکی میگه سفید سیاه-یکی میگه چشم سیاه لازم به تذکر است که همگی ما مهندسیم و نمی فهمیم چه برسه به بچه ها.

نمیدونم ولی فکر کنم میگه چش سیا

فریناز شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 14:39

سلام وخسته نباشید به همه. بالاخره این بی بی انیشتن خوبه یا نه؟ بخریم یا نه

مهتا سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 11:58

سلام تورو خدا منو راهنمایی کنین مدتهاست میخوام این مجموعه رو بخرم خصوصا برای همین اهنگه اولششش پیر پرد مهربون ....
خواهش میکنم بزرگی کنین بهم بگین اینو از کجا یا چه شماره ای سفارش بدم که همون اصلیه رو همونیو که تبلیغ میکنه بتونم بگیرم ممنونتونم و دعا گوووووو و البته منتظر ایمیلمم که گذاشتم

ساناز جمعه 6 آذر 1394 ساعت 03:13

من که اصلشم خریدم انگلیسی فارسی ولی فقط صدای پیرمرد مهربون بود خبری از کلیپ های اون نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد