جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شماره هیجده : برای باغبان

اگر قرار باشد باغبان لاله های عباسی را فقط با یک واژه توصیف کنم باید بنویسم : زلال

باغبان اگرچه اینروزها کمتر در بلاگستان آفتابی می شود اما

هر وقت فارغ از گرفتاری های روزمره به نت دسترسی دارد

می شود رد پای محبت هایش را پای تک تک پست ها دید

و گاهی با یک کامنت خصوصی چنان حس خوبی به وجودم می ریزد که نمی توانم بابت این احساس قدردان لطف او نباشم .

باغبان یکی از نازنین ترین رفقای وبلاگی من است

دوستی که سعادت زیارتش را نداشتم اما مطمئنم یکروزی کنار هم خواهیم نشست و حسابی درد و دل خواهیم کرد .


طی این چند سال وبلاگ نویسی خیلی از دوستانم به من لطف داشته اند و با ارسال هدیه به مناسبت های مختلف بی اندازه خوشحالم کرده اند اما شاید باورتان نشود که من بهترین هدیه را از باغبان گرفتم .

هدیه ای به مناسبت اسباب کشی به خانه ای که حیاط دارد .

یکروز اوایل امسال بسته ای به منزلمان رسید

چند تا کتاب بود برای مانی

و یک بسته کوچک حاوی دانه های ریز لاله عباسی


هیجدهمین پست بهمن ماه برای باغبان لاله های عباسی

که هر وقت گل های باغچه را تماشا می کنم

به یادش می افتم ...



نظرات 11 + ارسال نظر
عاطی شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 23:55 http://www-blogfa.blogsky.com

شما خودتون خوبی ک دوستای خووبی هم دارین:گل

پروین یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 03:55

باغبان لاله های عباسی یکی از نارنین های دوست داشتنی این جمع قشنگ ما است. (خدا را شکر همهء دختران جوان این گروه که من سعادت آشنایی نزدیک تر را با آنها داشته ام دخترانی فهیم؛ خانم و بسیار محترم هستند)
باغبان با دل مهربان و قلم بسیار زیبایش همه را شیفتهء خود میکند؛ همانطور که من را عاشق خودش کرد
الهی که در زندگی به هر چه میخواهد برسد.

افروز یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 08:13

یکی از خوبی های پست های بهمن ماهت همینه که با ادم های جدیدی آشنا شدم مثل باغبان عزیز الان چند تا از پست های وبلاگشون رو خوندم چقدر خوبه که ادم هایی اطرافت باشن که از بودنشون انقدر حس خوب میگیری چقدر هدیه اش برام جالب بوده نشون میده دل مهربونی دارن واقعا دوست یعنی همین ...هرجا هستن سلامت باشن

زینب یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 08:44

نمیدونم چرا دلم لرزید و بغض کردم

آفرین به باغبان عزیز...آفرین به دل پاک و زلال ش...

دل آرام یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 10:01 http://delaramam.blogsky.com

"نازنین"
این بهترین توصیف برای باغبان نازنینمونه
ای جان که خوش سلیقه است و یک کادوی متفات فرستاده.
خدا حفظش کنه این عزیز دلمون رو

فرشته یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 14:18

یکی از دوست داشتنی های بلاگستانه...

نیمه جدی یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 20:02

من باغبانو بی نهایت دوستش دارم . عزیز دله زیاد. دلمم براش تنگ شده خیلی...

گلنار یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 22:57

چند پست آخر باغبان رو خوندم به نظرم خیلی خودش اومد همانی که هست , درنتیجه توصیف خوبی ارائه دادید از ایشون:زلال.

دوستی قشنگتان ماندگار
لذتش را ببرید.

خورشید دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 21:30

من چرا اینو جا انداخته بودم؟

وای باغبان عشقه..نفسه..جونه این دختر.
هر دفعه اسمش میاد..لبخند میاد و کلی مهربونی هم..
باغبان گلی خودم..اگه اومدی و اینو خوندی.. بدون که خورشید یه دنیا دوست داره عزیزم.
تو عشق خودمی.

ماچ ماچ به روی ماه و دل مهربونت.

تیراژه سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 02:45

باغبان لاله عباسی ها

یادم نمیاد اولین بار این لقب رو چه کسی براش انتخاب کرد، فکر کنم بابک اسحاقی ، شاید به خاطر آدرس وبلاگش،

خیلی دوستش دارم.

باغبان دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 12:29 http://Www.laleabbasi.blogfa.com

سلام آقای اسحاقی
ممنونم از لطف بی اندارتون به باغبان. چشمهاتون زلاله و زلال میبینه.
دوتا اعتراف بکنم؟
اولی اینکه از موقعی که قرار شد هر روز بهمن ماه برای یه نفر بنویسین خیلی ته دلم خواست منم باشم توی این جمع. وقتی دیدم اینجا پست هیجدهم برای باغبانه حس شیرینی ریخت توی دلم. بینهایت ازتون ممنونم.
اعتراف دوم اینکه ایده پست کردن دونه های لاله عباسی برگرفته از جرقه های ذهنیه بهاره. تازه اون دونه هایی که براتون فرستادم از همون دونه هایی بود که بهار برام فرستاده بود. خواستم اطلاعرسانی کنم که گلهاتون اصالتن شیرازین.
از همه عزیزای دلم که همیشه به من لطف داشتن و کامنتهای پرمهرشون ذوق زده و سرشارم کرد ممنونم به قول باغ فیضیا چشاتون قشنگه.
ماچ ماچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد