جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شماره بیست و سه : به یاد صمد دایی

سه تا پستی که در پنجشنبه های بهمن ماه نوشتم برای عزیزانی بود که به رحمت خدا رفته اند .

از همان اول بهمن دلم می خواست یکی از این پنجشنبه ها برای صمد دایی عزیزم بنویسم .

امروز به یک مراسم بله برون دعوت بودیم . دختر عموی مهربان هم به جرگه متاهلین پیوست . شب هم که به خانه بر گشتیم باجناقم گفت که آقا سید عسلی سفرش را به تاخیر انداخته و برای کاری قرار است برود سولقان دیدن سید . من هم همراهش رفتم و تازه برگشتیم . روی همین حساب نمی توانم پست صمد دایی را آنطور که دلم می خواست برایتان بنویسم . شاید اولین قصه ای که نوشتم در نوجوانی برای صمد دایی بود . تصمیم گرفتم همان داستان را عینا برایتان بنویسم که با توجه به کمبود وقت امکان تایپش فعلا مقدور نیست .

در عوض موفق شدم با سید عسلی یک عکس یادگاری بگیرم که انشاء الله در فرصتی مناسب نشانتان می دهم .

عجالتا  لطفا به حق این شب جمعه عزیز برای همه درگذشتگان مخصوصا صمد دایی عزیزم یک فاتحه بفرستید .

داستان صمد دایی را هم یکروز سر فرصت برایتان می نویسم .


ممنون و سپاس ...




نظرات 9 + ارسال نظر
پروین جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 04:52

اطاعت شد.خداوند صمد دایی عزیزت را در بهشت برین با بزرگان و اولیاء اش محشور گرداند. روح همهء درگذشتگان شاد.

طاها جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 06:06 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

روح همه ی رفتگان شاد.

تیراژه جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 12:15

حدا همه ی رفتگان و صمد دایی را قرین رحمتش قرار دهد

برام به جورایی خاص بود این پستت /انگار توو مهمونی دورهمی با صدای خودت اینا رو شنیدم، فقط اینجا یکم کتابی و محترمانه نوشتی اما صمیمیتش و صداقتش همونه / برای دختر عموی مهربان آرزوی خوشبختی دارم و تبریک میگم/ و برای آقای سید آرزوی سلامتی ، خدا رو شکر که دیدیشون

+ کامنتهامو بنویسم رو کاغذ ببندم به پای کفتر که بیاره برات و با اسم و رسم خودم تایپشون کنی اینجا سنگین ترم تا با گوشی کامنت بذارم ، والا با این کد کامنتدونی هاتون

padideh جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 12:57

سلام ...
چه جالب! ما هم یه دایی صمد داشتیم یه زمانی...با واسطه شد داییمون البته..
چقدر هم گیر میداد به من که غذاتو کامل بخور تا بریم سراغ بقیه کار...( خونمون رو رنگ می کرد)
خدا بیامرزه صمد دایی شما رو و همه عزیزای دیگه رو...یادشون زنده

سمیرا جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 17:01

سلام
خدا رحمتشان کنه و روحشان در آرامش .

دل آرام جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 19:45 http://delaramam.blogsky.com

راستش خیلی خشحال شدم که تونستی با سید عسلی عکس بندازی. انگار یه دکمه آندو زده شده باشه و یه فرصت از دست رفته برگشته باشه...
ایشالا دختر عموی مهربان و همه دخترهایی که قراره به جرگه متاهلین بپیوندند خوشبخت بشن.
روح صمد دایی شاد باشه.

پرگل جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 20:31

خداوند صمد دایی رو بیامرزد
روحشان شاد

بشرا جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 20:33

روح جمیع رفتگانتون شاد ...

آوا شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 16:55

خدا رحمت کنه صمد دایی
عزیزرو و خوشبخت بشه
دخترعموی مهربان...
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد