جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شماره سی : برای شما


بهمن ماه سال 93 هم به پایان رسید و خوشحالم که این ماه هم تونستم هر روز بنویسم .

حدس میزنم بعضی از دوستانم انتظار داشتند که پستی هم برای اونها نوشته بشه

امیدوارم از اینکه این اتفاق نیفتاده دلخور نباشند و بتونم بعدا جبران کنم


سی ُمین پست بهمن را تقدیم می کنم به همه دوستان خوبم که جوگیریات رو می خونند

دوستانی که انقدر تعدادشان زیاد هست که نمی شود توی یک پست از همه آنها نام برد

چه برسد به اینکه برای تک تکشان پست بنویسم .

در آخر درخواست می کنم اگر که خواننده این بیست و نه پست بهمن ماه بوده اید 

شماره پستی را که بیشتر از همه به دلتان نشسته و از آن خوشتان آمده توی کامنتها بنویسید .

ممنونم که مطالب بهمن ماه را تحمل کردید و همراهم بودید ...



نظرات 50 + ارسال نظر
دل آرام جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 00:29 http://delaramam.blogsky.com

مررررررررررررسی که برای ما مینویسی بابک

+باورت میشه توی ذهنم بود که چه خوب میشه پست آخر رو رو به همه مخاطب ها بنویسی؟! پستت رو که دیدم گل از گلم شکفت

ممنون دلی عزیز

طـ ـودی جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 00:30

ممنون از شما که همیشه هستید

چشم، یه نگاهی بندازم بهترینشون رو میگم

نورا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 00:30

اولللل
آخ جوون داشتم حساب میکردم ببینم امروز چندم که پست 30ام چی شد دوباره که صفحه رو باز کردم دیدم تاریخ پست همون 19 دقیقه است که باز کردم:-):-)
مرسییی بابک خان به خاطر تمام تک تک این روزها و برای تک تک پست ها که خوندنشون خیلی خیلی لذت بخش بود ولی واقعا چقدر زود گذشت !!! گذر سریع ماه ها منو عجیب به وحشت میندازه:-( دلم برای این هر روز خوندنتون تنگ میشه هرچند که شما تقریبا هر روز مینویسین اما خوب اینکه مطمعنم امشب یه پست جدید داریم خودش کلی ذوق زدگی واسم داره بازم مرسی برای تمام این حس و حال خوب

ممنون نورا خانم عزیز
ایشالا که در توانم باشه که مداوم بنویسم
البته هر شب که نه ولی مداوم

دل آرام جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 00:34 http://delaramam.blogsky.com

همه پست ها خوب بود. اصلا کار خیلی جذابی بود این مدلی نوشتن. هر شب با ذوق بیشتری اومدم برای خوندن.
پست "صمد دایی" حاوی خبر خوبی بود و اون هم دیدار مجدد سید عسلی... این که احساس کردم تونستی قبل از سفر رفتنش و دور از جون قبل از سفر همیشگی رفتنش باهاش عکس بندازی و هم صحبت بشی خیلی برام دلنشین بود.

میدونم این رو نپرسیدی اما دلم میخواد این رو هم بگم که پستی که برای خانم انصاری نوشتی به شدت غافلگیرم کرد...


غافلگیر خوب یا بد ؟

fafa جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 00:37

پست 21 اقای ایازی و قصاب مهربون رو دوس داشتم

ممنون

سیاه سفید خاکستری جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 00:54

راستش من اکثرا سر کار بودم و وقت نکردم همه ی پستها رو بخونم ولی شماره نوزده : برای آوا بدجوری به من چسبید. واقعا لذت بردم از این همه مرام و معرفت ایشون و همون موقع هم گفتم بدجوری چسبید. بازم برا شادی و سلامتی ایشون و همسرشون دعا می کنم و
یه خسته نباشید حسابی به شما بابت این همه خلاقیت و انرژی و حوصله ای که برای این وبلاگ میذارید

سلام و ممنون
ببخشید اگر پست های این ماه حوصله ت رو سر برد

خورشید جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 01:03

سلاملکم سلاملکم

پستای بهمن معرکه بودن آقای اسحاقی..
همه شون..تک تک..از مهر و دوستی و صمیمیت سرشار بودن.
من واقعا احساس می کنم که با شما و جوگیریات و بقیه ی دوستا صمیمی تر شدیم..
این خیلی قشنگه که به یاد هم باشیم.
این خیلی قشنگه که از همدیگه و از مهربونی و دوستی بگیم.
محشرات بودن همه ی پستا..
اما خب نمایانه که من اون جمله های پر از مهربونی و لطفی که برای من نوشتین و کامنتای رفقا رو خیلی دوست دارم..

اما به جز اون..
پست پروین خانومو خیلی دوست داشتم.
یه بغضی داشت اصلا..
کامنتاشون که گفتن یه روز میان ایران و برای شما آش جو کنار میذارن..
الان که بهش فکر می کنم بغضم گرفته.
من به خودم قول دادم اگه یه روز مامان پروینمون برگشتن ایران.. حتما برن پیششون و براشون گلدون حسن یوسف ببرم.

لطف داری خورشید عزیز

خورشید جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 01:05

همچین بغض گرفته گلومو..
من جوگیریاتو خیلی دوست دارم.
همه ی رفقای اینجا عزیزن.. خیلی..
خدا حفظ کنه شما و دوستان رو..
و پایدار باشه ان شاالله این رفاقتا.

ایشالا که برقرار باشی و این دوستی ها هم پایدار باشند

عاطی جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 01:20 http://www-blogfa.blogsky.com

به سلامتی :دی

حس خوبیه همه عددا نارنجی شن^_^
تقریبن خوندم پستارو!کاملن نه:دی(ی همچین خواننده ی صادقی هستم:دی)

هرکدوم زیبایی خودشو داشت(آیکون کسی ک واسه ش سخته بره انتخاب کنه و عدد بگه:دی)

خلاصه ک خیلی خووبی شما:گل ل ل ل ل

لطف داری عاطی عزیز

مهسا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 02:00

سلام. با عرض خسته نباشید. ناردونه و مریم انصاری رو دوست داشتم. با تشکر فراوان

ارادت

سکوت جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 03:15

خدا قوت و خسته نباشی
راستش من یکی که اصلا دوست نداشتم بهمن ماه تمام بشه. به نامه هات عادت کرده بودم و مشتاق که نامه ی بعدی برای کیه
خیلی سخته انتخاب . چون همه شون دلنشین بودن. ولی توو ذهن من قرعه به نامه اول افتاد

لطف داری سکوت عزیز

گلنار جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 03:52

الان همه بزور در این پست حا شده ایم و فشار زیاد است ویک عدد آرشمیرزا لازمیم که بسراید در وصف فیشار لشکر چپانده شده , لشکر گول خورده.همش وعده همش وعید.لاکن شاعرمان هم تب فراق دارد و این سیاهی لشکر را ابروی پرپشت یار می بیند .بیا و درستش کن. مرض دارم اکنون ؟بلی. به یاد کل کل های قدیم افتاده ام وهوسش را کرده ام؟بلی.صداقتم شما را کشته ؟خوبست.

ما پست علیرضا جان و خانم انصاری را متفاوت و رضایت بخش اعلام می داریم .پست بمانی و سید عسلی را عزیز دل می نامیم و باقی را محترم و خوب ونیکو .

قربان شما.


ممنون گلنار جان

بیوطن جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 08:33

سلام ....همه پست ها را با بغض خوندم ...بیشتر از همه آقای صادقیانی .پروین خانم ...افروز و علیرضا ...:

پست محشر هم فقط ۳۰ چون منم جز اوناییم که بهم تقدیم شده ...آیکون اعتماد به نفس


مرسی دوست خوبم
سلامت باشی و لبت همیشه به خنده ایشالا

زهرا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 08:50 http://pichakkk.blogsky.com

سلام.
راستش به نظرم هر کدوم حس و حال خودشون رو داشتن. انتخاب سخته.
منم قراره این ماه بنویسم! دوست داشتم این نامه ها رو. بخصوص واسه من خواننده هیجان انگیز بود :)
فقط دوست دارم بدونم خواهرزاده ی علیرضا بهتر شده؟

ممنون زهرا
اتفاقا دیدم که تو وبلاگت شروع کردی به نوشتن برای دوستانت
فکر کنم بهترین فایده اش این باشه که آدم های دوست داشتنی زندگیت رو یکبار دیگه مرور می کنی

مهتا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 09:51

سلام
پست شماره 9 خیلی من رو به وجد آورد و پست شماره10...

ممنون

خورشید جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 10:25

ای وای... دونه ی انارم چرا یادم نبود؟
اون که عزیز دل منه..
اون پستم خیلی دوست داشتم.

پونی جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 10:51

آقای ایازی بسیار زیبا بود

موفق باشید

ممنون عزیز

داود (خورشید نامه) جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 12:01

بابا همه روزه پست نویس ! بابا مردم مدار!
به عقیده من این بهترین پستت بود دلیلش هم این بود که من جز پست مربوط به خورشید بقیه رو نخوندم

داود (خورشید نامه) جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 12:07

اینکه تو ممکن است چیزهایی بنویسی که من دوست ندارم یا به دلیل طولانی بودن حال ندارم بخوانمشان یا همیجوری سلیقه ای حال میکنم نخوانم ! اصلا و ابدا اثبات نمی کند که انها بد هستند و تو نویسنده خوبی نیستی ( ایکون احترام متقابل در سطح گفتگوی تمدنها )
راستی تو انتقاد پذیر هستی یانه ؟ اگر نباشی چی؟ من که کلید ارسال را زدم

خب کامنتها تاییدیه و اگر انتقاد واقعی بکنی احتمالا تاییدش نمیکنم

کیانا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 12:07

سلام
نکته جالبی که در پستهای بهمن بچشم من اومد قرابت دوستهاتون با پدرتون بود. اکثر این ادمها در حیات و فوت پدر همراه ما بوده اند. کش من هم بتونم همچین رابطهای با بچه هام دشته باشم.وجود فرزندی مثل شما بهترین ثمره عمر هست.

لطف داری کیانای عزیز

شیرین جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 12:44

8 و 11 و 17 رو دوست داشتم. خیلی خوبه قبل از عید خونه تکونی بشه و گرد و غبارها برن. تا جایی که من دستگیرم شده مثل اینکه در دو مورد این اتفاق افتاده. خدا رو شکر.
پست 15 که مربوط به آقا کیوان بود هم خیلی دل نشین بود.

لطف داری

الهام جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 13:02 http://elham7709.blogsky.com

اسفندتون سرشار از بوی بهار.
بهمن رفت اما یاد دوستان از ذهن نمیره.
همه ی پستهای این ماه خوب بود. من با خوندنشون با خیلی ها آشنا شدم. به وبلاگ هاشون سر زدم و خیلی چیزها یاد گرفتم.
با آرزوی سلامتی و شادی برای همه مخصوصا شما و خانوادتون.

ارادت الهام جان

وانیا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 13:10

سلام بابک عزیز
پست بیست و یک رو خیلی دوست داشتم البته دروغ نگم همه ی پستها رو فرصت نکردم بخونم ولی پست آقای ایازی رو بخاطر عکس پدرت خوندم عکسی که انگار یکجایی توی البوم قدیمیه بابا یکنفر شبیه ش رو دیدم
خدا رحمت کنه بابا حشمت رو

ممنون فاطمه

داش آکل جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 13:45

سلام. پستاتون فوق العاده بودن. مخصوصا اون آقای قصاب دوران خدمت و اون آقای آرایشگر دوران دبیرستان.

ممنون دوستم
ممد آقا قصاب رو یادمه ولی منظورت رو از آرایشگر دوران دبیرستان متوجه نشدم

آزاده جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 14:37

سلام
همه پست هاتون خیلی خوب بودند. من شماره 7 و 17 رو بیشتر دوست داشتم.مرسی

ارادت

رها آفرینش جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 15:32 http://rahadargandomzar.blogsky.com

شماره 6،ممد آقا قصاب
شماره 15،آقا کیوان
این دو تا خیلی حس خوبی داشتن،وقتی بخونی که در همین نزدیکی از لحاظ زمانی البته مردمان خوب و مهربانی هستند که میشه به محبتهاشون اعتما کرد،خیلی خوشحال کننده است...این دو تا پست شما رو از همه بیشتر دوست داشتم،و در ضمن شماره 13 رو هم خیلی دوست داشتم بخوونم که ...

ممنون رها
آدم های خوب خیلی زیادند واقعا

ماری جُوانا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 19:31 http://mary-juana.blogfa.com

من پست 21 آقای ایازی رو خیلی دوست داشتم :)

اول خواستم بگم پست ناردونه بعد هر کدوم کامنتا رو که میخوندم اسم افراد دیگه ای به ذهنم می رسید
دوست داشتم همه شونو!! خسته نباشیدواقعا عالی بود


مخصوصا پست شماره 30 رو، نه به این دلیل که خودم هم جز اون بقیه دوستان بودمبه این دلیل که موضوعش رو از قبل حدس زده بودم

ممنون آرزو

n جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 21:45

سلام، مرسی بابت اینکه سی روز تمام وقت گذاشتین،
بین پست ها، پست مریم انصاری و خورشید خانم

ارادت

بشرا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 21:46

من هم پست سید عسلی رو خیلی دوست داشتم و خیلی دوست دارم سرگذشت زندگیشون رو بدونم...
پست آقای ایازی...
پست ناردونه. رو هم دوست داشتم...
پست خانم انصاری رو هم ایضا چون فهمیدم که دلتون دریاییه و بزرگوارید...
در کل ایده ی قشنگی بود این کار ...خسته نباشید .

* اعتراف میکنم که وقتی گفتید میخواهید نامه بنویسید انتظار داشتم مخاطب هر پست خود اون شخص باشه مستقیم .

ممنون بشرای عزیز

پروین جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 21:58

دستت درد نکند
الهی که جمع خوبمان همیشه برقرار باشد
همهء پست ها خوب بودند اما پست شمارهء 25، بخاطر مرثیهء زیبایی که استاد فرجی برای پدرت سروده بود از همه بیشتر به دل من نشست
باز هم ممنون از این همه وقتی که برای اینجا میگذاری و امکان این دورهمی های قشنگ را مهیا میکنی

ممنون پروین خانم
ایشالا که همیشه برقرار باشه این جمع و این رفاقت ها

سمیرا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 21:58

سلام بابک جان
اینکه ما از کدوم پست بیشتر خوشمان آمده یک امر سلیقه ایه ولی من میخوام یه چیز و بگم و اون اینه که تمام پستهات حاکی از مهر بوده و محبت و این بزرگترین موردی است که من مشاهده کردم.

ممنون سمیرا خانم عزیز

پروین جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 22:08

خورشید جان عزیز دلم خدا من را نبخشد که بغض به گلوی تو دختر مهربان و دوست داشتنی آوردم.
دعا کن برای زندگی به ایران بیایم عزیز دلم. یعنی دعا کن اوضاع کشورمان جوری بشود که کسانی که به اکراه و یا بنا به دلایل مختلف از ایران رفته اند بتوانند و با طیب خاطر بخواهند که به ایران بازگردند. آن وقت بهت قول میدهم که خانه ام پاتوقت بشود در تهران و دور از خانوادهء محترم و عزیز خودت
اما وقتی که دفعهء بعد به تهران بیایم حتماً حتماً بهت میگویم ک قرار میگذاریم هم را ببینیم دخترک عزیز دل

علیرضا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 22:19

اوایل بهمن دوست عزیزی گفت فکر میکنه یکی از پست های بهمن ماه برای من باشه ولی من در جوابش گفتم دلیلی نداره بابک اسحاقی بخواد برای من پست بنویسه ولی درست چند روز مونده به کنکورم و زمانی که نیاز به کلی حس خوب برای مقابله با استرس هام داشتم یه روز صبح زود از خواب که بیدار شدم دیدم همون دوست چند تا مسیج داده که دیدی حق با من بود !!؟
راستش تو اون یکی دو روز هر وقت میخواستم تمرکز داشته باشم و آرامش پیدا کنم قبلش یکبار کل اون پست و کامنت هاش رو میخوندم و خب داشتن این همه دوست فوق العاده خیلی حس بی نظیری داشت و داره .
حیف که در جواب این همه لطف فقط میتونم بگم ممنون
ممنون
ممنون
هم از شما جناب اسحاقی
و همه ی دوستان نازنینم

قربانت علیرضای عزیز
وظیفه بود و خوشحالم که از این پست حس خوب گرفتی
این دوست عزیز شما هم احتمالا با ارواح ارتباط داره
چون واقعا از قبل همچین تصمیمی نداشتم و همه پست ها جز چند تا رو همون شب می نوشتم

علیرضا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 22:31

پست نیما کلی خاطره داشت
کلی حس خوب
کلی لبخند

علیرضا جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 22:43

من یه تشکر ویژه بدهکارم
به خانم گلنار عزیز
ایشون یجورایی همیشه یار دوازدهم دانه های ریز حرف بودند!
پس مرسی بخاطر لطفی که همیشه به دانه ها داشتید
و همینطور به خود من :)

آذرنوش جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 22:50 http://azar-noosh.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
من پست شماره ی 1 و پستی که راجع به آوا نوشته بودید رو خیلی دوست داشتم.
اما کلا خوب بودن.

ممنون

سحر جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 22:55

من پست آقای بوف رو دوس داشتم

بهار همیشگی شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 00:53

ممنون به خاطر اینهمه حس خوب
برعکس بیشتر دوستان من تک تک پست ها رو خوندم
و بیشترین نامه ای که رو دوست داشتم به حاجی بمانی و ناردونه بود چون خیلی حس عجیبی بود که برای کسی که از این دنیا رفته و برای کسی که قراره به این دنیا بیاد نامه ای نوشته بشه...
بهمن 93 عالی بود.خسته نباشید...

ممنون از شما بهار عزیز

سهیلا شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 12:42 http://rooz-2020.blogsky.com/

بابک دیدی وقتی از یه هنرمند میپرسن از کدوم کارهایی که انجام دادی بیشتر خوشت میاد؟ اونم جواب میده همه ی کارام مثل بچه هام می مونن و انتخاب برام سخته
حالا حکایت ما شده....
تمام پستهای بهمن ماه زیبا و دلنشین وهمه از روی دل مهربونت نوشته شده بود.
بطوری که اگه چشمامون بارونی کرد یالبخندی به لبمون آورد هم از ته دلمون بود.
حرفی که از دل برآید لاجرم بردل نشیند....
ممنونم که باز همه مون رو دوباره دور هم جمع کردی و مثل یه قصه گوی مهربون داستان زندگی آدمهای نیک روزگار رو برامون تعریف کردی.
دست مریزاد شهریار بلاگستان...

فرگل شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 13:49

من پست نیما -به یاد حاجی بمانی-آقای بوف بیشتر خوشم اومد

بمب هیدروژنی شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 14:16 http://hydrogenbomb.blogsky.com/

پستهای حاجی بمانی، ممدآقای قصاب و آقای سید عباس موسوی به من خیلی چسبید.

خسته نباشید

خام وش شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 16:05

همه پستات عالی بودن جناب اسحاقی ولی من پست شماره 3 برای شیرزاد ُ بیشتر دوس داشتم...
با اینکه هیچ شناختی از ایشون ندارم و تقریبا بعد از فوت ایشون من خواننده وبلاگ شما شدم ولی اون پست هم ناراحتم کرد هم دوسش داشتم.

گلنار شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 16:50

علیرضا جان ,من هر از گاهی جدآ میای تو ذهنم و به یادتم خلاصه یعنی قطعآ از دانه های ریز حرف مهمتری .
ممنونم از لطفت و امیدوارم نتیجۀ کنکورت کلی انرژی خوب بهت ببخشه و امیدوار و پر از شوق زندگی کنی.
دیدن کامنت هات لبخند اورد.
برقرار باشی.

آهو یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 00:08

پست 13

آهو یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 00:30

سلام بابک عزیز ! دوست خوب ! پایه ! وفادار به عهد ! هر روز آپ کن ! کارای سخت سخت کن !
! you rocked it man !
من خودم پستهای ناردونه ( چون خودم نیومده عاشقشم ) خورشید ( چون واقعا معرکه است این دختر ) ، پست راجع به فک کنم برادر شوهر عمه تون ( که خیلی قابل احترامن ایشون و همرزمانشون ) سیبیل آقای ایازی ( یعنی اون پستو عکسشو خیلی دوس داشتم هم بابک نوجوون رو هم بابای جوون سیبیلوی خوش اخلاقتو هم آقای ایازی با اون سیبیل جالب و صورت خندون ) پست آقا کیوان ( چون هم رشته تو هستم و میدونم وقتی با سواد دانشگاه میری تو صنعت چقدددر احتیاج به چنین کسی داری و من متاسفانه نداشتمش و خیلی فشار بهم اومد تا یادبگیرم چجوری تو این صنعت مردونه و با آدمای گاها بنی هندلی ( حتی تحصیل کرده هاشون ) باید دووم بیارم ) رو دوس داشتم . یعنی اینا بیشتر تو خاطرم مونده و پست شیرزاد که خیلی غمگینم کرد که چرا وقتی بود نمیشناختمش . ببخشید چقد پر حرفی کردم
ممنون که هر روز ماه نوشتی . چقدر کار دشواریه هر روز نوشتن و خوب نوشتن . ممنون ممنون ممنون

آهو یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 00:31

آهان اون آقای قصاب دوران سربازیت هم خیلی دوس داشتم و سید عسلی رو . خوب رسما بگم همه شو دیگه

آهو یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 00:37

راستی منتظر قصه صمد دایی هم میمونم . فک نکنی یادمون میره

پری(خاموش) یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 15:53

خسته نباشید ،کار خیلی زیبایی کردید ،آدم وقتی از افراد دوست داشتنی زنگیش یادی میکنه خودشم حس خوبی پیدا میکنه فکر کنم شما هم تا یه مدتی به خاطر حرکت باحال بهمن ماهتون خوشحال باشید
هرچند من هیچکدوم از این افراد رو نمیشناسم اما چون از نوشته ها که لذت بردم فکر کردم نم میتونم نظرمو بگم
من پست های شماره 6 و3 بیشتر دوست داشتم

بولوت سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 01:28 http://maryamak.blogfa.com/

ایده ی خوب جالب و نابی بود نوشتن این سلسله پست ها. همه شون به یک اندازه خوب و دلنشین بودن. من همه رو دوست داشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد