جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

سه خبر ...

 -

خبر اول : 

 -

آقای دکتر دندانپزشک فهیم با بنده یک مصاحبه کرده اند در مورد عادات وبلاگ نویسی   

که به نظرم مصاحبه خوبی از آب درآمده است ... 

این سری مصاحبه ها به امید خدا دنباله دار خواهد بود و به شخصه برایم خیلی جالب است تا بدانم هر کس برای نوشتن چه عادت هایی دارد . 

پیشنهاد می کنم عادات وبلاگ نویسی کیامهر باستانی را بخوانید ... 

 

 

 

خبر دوم : 

 - 

حکایت آشنایی من و مهدی عجمی حکایت جالبیست . مهدی از قدیمی ترین خوانندگان جوگیریات است . دکترای مهندسی عمران دارد و استاد دانشگاه است .اما ساده و خاکیست و ابدا اهل تزویر و ریا و جنگولک بازی نیست . شاید با دیدن وبلاگش خنده دار به نظر برسد که یک دکترای مهندسی عمران ٬ نویسنده این وبلاگ باشد .  

این دقیقا چیزی است که او دنبالش می گردد . انقدر توی دنیای واقعی با عناوین و مناصب سر خودمان را گرم کرده ایم که آدم دوست داشته باشد توی یک گوشه مجازی دنبال کودکانه هایش باشد و خودش را به حرفهای ساده و بی تزویر گرم کند . 

دوستی با مهدی برای من نمونه یک دوستی خوب کاملا مجازیست .  

ساده و پاک و راحت و بی دغدغه   

از آن دوستی هایی که توی واقعیت هیچ وقت نمی توانی پیدایشان کنی   

هرچند افتخار زیارتش را هنوز بدست نیاورده ام اما برایم بسیار عزیز است و دوست داشتنی ... 

فردا ۱۵ بهمن روز تولد مهدی عجمی است .  

-

تولدت مبارک مهدی عزیزم ... 

 - 

 

 

خبر سوم : 

 - 

 هفته بعد یک بازی وبلاگی خواهیم داشت از آن بازی هایی که روان آدم را شاد می کنند .

پس  کمربندهایتان را محکم ببندید  برای چند شب دورهمی و شب بیداری ...

 

 

 

 

نظرات 62 + ارسال نظر
من و من پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 14:48

اول؟؟

بله

من و من پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 14:49

اسم وبلاگشم باحاله

خودشم باحاله

ماه نو-بهار پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 15:21

بازیگوش پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 15:59 http://www.bazigooshi7.blogsky.com/

اول که چشم میخوانیم!
دوم هم که از اسم وب معلومه که جالبه و .. تولدشون مبارکاااا
سوم که اخ جوووووون خدا کنه ایندفه رو بتونم شرکت کنم

ایشالا که بتونی

غزل پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 16:44 http://delneveshtehaye222.blogsky.com

خبر۱: الان می خونمش..
خبر ۲: تولدش پیشاپیش مبارک باشه خیلی..
خبر ۳: آح جوووووووووووووووووووووون... بازی.. فقط ترو خدا زود تر تا امتحانی چیزی نداریم.. بی صبرانه منتظریم اینطوری:

فقط یه چیزی. من از بازی قبلی تا الان هنوز کمربند ندارم.. نمیشه از یکی دیگه قرض بگیریم؟؟ خب آخه به غیر از بازی ها برای مورد دیگه ایی به کارمون نمیاد خب..

آی از دستت شکارم غزل
ای سر گردنه بگیر باج خور

مهدی عجمی پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 17:00 http://bishilehpileh.blogsky.com

سلام کیامهر جان
آقا طبق معمول بنده نوازی فرمودید و ما رو بسیار شرمنده و خجل کردی. من به خدا قابل این همه لطف و محبت شما نیستم. من کوچکتر از این حرفا و تعریفام. راستش الان اصلا نمی دونم باید چه کار کنم و چه جوری تشکر کنم.
الان از خوشحالی ذوقمرگ شدم و دارم از این همه لطفت تو آسمونا پرواز می کنم و بی اختیار اشکی گرم هم صورتم رو داره نوازش میده.
میدونی (و میدونید چرا دوستای خوبم...!): چون هیچ وقت تو دنیای حقیق اینقدر دوستی و صمیمیت پاک و خالص رو تجربه نکرده بودم که الانا و این روزا دارم تجربه می کنم.
به خدا ما خاک پای شما و دوستان بلاگستان و البته محله ی کیامهر و کوچه بغلیش محله ی محسن خان اینا بودیم و هستیم و خواهیم بود.
نمویدونید با چه ذوق و شوقی هر شب میام محله هاتون و هر چقر چشام یاری کنه صحبتاتون رو یواشکی میخونم و کیف می کنم از این همه صمیمیت و پاکی و دوستی های ناب و بی ریا.
امیدوارم یه روزی منم وبلاگم فعال بشه و از شرمندگی همتون دربیام.

خیلی دوست اشتم برای امشب یه پست قشنگ ردیف کنم اما زمان و مجالش پیش نیامد. اما قولش رو ایشالا از همین الان برا هفته ی آینده می دم اگر عمری باشه که با یک پست ترکاننده آپ کنیم به امید خدا.

ارادتمند و سپاسگزار کیامهر و تمام دوستان عزیز بلاگستانی هستم

مهدی عجمی

لطف و محبتی در کار نبوده
هر چی بوده صفای خودت بوده
امیدوارم همیشه همین صفا و خوبی دنیای مجازی رو ببینی
و روی زشت و بدش رو هیچ وقت تجربه نکنی
منتظر پست قشنگت می مونم

الهه پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 17:08 http://khooneyedel.blogsky.com/

سلااااام...من شهید و خسته برگشتم از دانشگاه...امروز کلی برف اومد....منم یه دلی از عزا درآوردم....
الان میرم مصاحبه ت رو میخونم...
تولد آقا مهدی مبارک باشه...
آخ جوووون...بازی....بازیهای تو که محشرن و همیشه دلشاد کن هستن...بی صبرانه منتظرم

مرسی الهه جان

بهنام پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 17:18 http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلام...
خداوکیلی بازی بدون من از گلوتون پایین میره؟
یعنی اصلآ میتونید بازیه بدون من رو تصور هم بکنید آیا؟
من هفته ی دیگه 4شنبه و 5 شنبه و جمعه نیستم ها!!! نکنه تو اون روزا میخواین بازی کنین؟ ها؟؟؟!!!!!
تولدشون مبارک باشه من میمیرم واسه آدم خاکی اونم چی دکترای عمران! نمیدونم چرا همه ی عمرانی ها اینقده ماه اند به خدا... دروووووووووووووووووووود بر هرچی عمرانیه درووووووووووووووود...
میخونم عادت هات رو حتمآ...

احتمالا سه شنبه
تو نباشی پس کی اول بشه ؟ ها ؟

بهنام پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 17:20 http://www.delnevesht2010.blogfa.com

در رابطه با رهابانو هم خوشحالم که حالش خوبه ولی خیلی حیف شد که بست و رفت...
میگم خطرناک جواب دادی ها یعنی چی هروبلاگی یه روز میبنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همینطوری

الهه پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 17:32 http://khooneyedel.blogsky.com/

خوندم مصاحبه ت رو...خیلی خوب بود...یه جورایی از همون خرداد 88 واسم مرور شد تا الان...یادش بخیر...از کجا شروع کردی و الان به کجا رسیدی...روز به روز موفقتر و محبوبتر...
دلم برای مکالمات پدر-پسری خیلی تنگ شده....مخصوصا که وبلاگ قبلیت رو هم بستن و مجبورم فقط از حافظه م کمک بگیرم واسه یادآوری پستهات...

اتفاقا پستهای اون وبلاگ رو دارم
شاید همشون رو فایل کردم و گذاشتم هر کی خواست بخونه

نیما پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 17:43 http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

خبر جدید . کامپیوتر خونمون رو با هزارجور بدبختی بالا آوردیم ، اما پیش گویی ها حاکی از این است که یه هفته ای در خدمتتان نخواهیم بود . سعی داریم که در بازی باشیم ولی اگر نبودیم هم مشکلی نیست چون آدم زاقارتی مثل ما که بود و نبودش توفیری ندارد .

خیلی مخلصیم کیامهر جان . سعی میکنم بیام ولی امید ندارم !
فکر کنم تابلو باشه که فقط خبر سوم رو با دقت خوندم !

ایشالا تا اون موقع درست میشه
اگه نباشی جات خالی خواهد بود

آلن پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 18:12

مصاحبه ت رو خوندم. خیلی خوب بود.

وبلاگ مهدی رو هم سر زدم. وبلاگ جالبی داره.
تولدشم تبریک میگم. ایشالا روزای خوبی رو پیش روو داشته باشه.

بدجوری منتظر بازی وبلاگی ت هستم.
میتونی بندازیش آخر هفته ؟ مثلن استارتشو از سه شنبه بزنی ؟
از لحاظ شب بیداری و این حرفا میگم.
البته بازم هر جور که صلاح بدونی.

احتمالا یکشنبه اعلام میشه و سه شنبه رونمایی
خوبه قربان ؟

بهنام پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 18:12 http://www.delnevesht2010.blogfa.com

چه خوب جواب دادی استاد. خوشحالم که میگی احتمالآ هیچوقت خداحافظی نمیکنی.
اما یه چیز اولآ که من اصلآ عددی نیستم تو وبلاگ نویسی که بخوام بیام اینجا حرفی بزنم از آماربازدید و به خداوندی خدا اصلآ آمار بازدید و تعداد کامنت واسم ارزش نداره ولی دوست دارم کسایی که دوستشون دارم بهم سر بزنن و باهام صحبت کنن ولی اگه سر هم نزنن به همون خدا اصلآ ناراحت نمیشم و باز دلم خوشه که من میتونم بهشون سر بزنم و باهاشون صحبت کنم. اینو گفتم چون بعضی مواقع به بعضی افراد گفتم که چرا بهم سر نمیزنی ولی اگه یه کوچولو بهم اطمینان داری باید باور کنی که به خاطر بالا بردن آمارم نبوده...

منظورم کلی بود بهنام
بعضی ها کارشون اینه
یعنی همین که پستی می نویسند راه میفتن واسه ده هزار نفر کامنت میذارن که بیا منو بخون
من ابدا منظورم دوستانم نبود
مثلا حنانه همیشه وقتی آپ میکنه خبرم میکنه
این خیلی هم خوبه
چون اگه خبر نده من شاید نرسم پستش رو بخونم
منظورم شماها نبودید ابدا

سیمین پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 18:34

مصاحبه ات خیلی خوب بود...ولی فکر نمی کنی بعضی وقتا لازمه از چیزهایی که دوست داری بنویسی بدون توجه به نظر مخاطبت؟
اینطوری انگار واقعی تر می شی.
البته فقط گاهی اوقات...

اکثر اوقات با در نظر گرفتن سلیقه دوستان همین کار رو می کنم

لژیونلا پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 18:34

بیصبرانه منتظر تشریف فرمایی شما هستم برادر.
ممنون بابت معرفی وبلاگ دکتر مهدی. از ارژنگ و دفترهای زمان خودمون خیلیییییییی خوشم اومد.

لطف دارید خانوم دکتر

سیمین پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 18:40

بازی وبلاگی
می شه بازی ها رو زودتر از ۱۱ آپ کنی؟
آخه دلم نمیاد بخوابم و چت کامنتو از دست بدم.اگرم بیدار بمونم صبحا کلافه می شم و خواب می مونم.
خلاصه اگه جاداره یه تجدید نظری بفرمایید اخوی

تلاشمون رو می کنیم

کرگدن پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 18:51

الف - مصاحبه خیلی خوبی بود ... دلی و جوندار
ب - تولد حاج آقا مهدی عزیز به شددت مبارک !
ج - منتظریم قربان ببینیم اینبار چه می کنید !

هستیم در خدمتتون قربان

کرگدن پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 18:52

در مورد ساعت آپدیت کردنات با سیمین یه کم موافقم !
حالا چی بازی هست ؟!
لو بده بینیم شیطون بلا شومبول طلا !!

چشم

امیرحسین... پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 18:54 http://afrand.blogfa.com

بازیت که سیاسی نیست ؟! تو این دهه میمون و مبارک !

این میمون هم امیدوارم عاقبتش بشه مثل مبارک

سهبا پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:05 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . تولد دوست خوبتون آقای عجمی مبارک . ایشاله دوستیهاتون پاینده . مصاحبه رو هم خواهیم خواند .
ضمنا آخ جون بازم بازی !!!

توی این بازی هم خودتون میتونید شرکت کنید هم دو تا دختر گلتون
یعنی امیدوارم اینطوری بشه

کرگدن پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:14

راستی این خانوم محترم توی عکس
اون چیچیه که بسته به پاش ؟!
علامت ایدزه ؟!
یا مال خمر های سرخ کامبوجه ؟!!
شایدم معنی ورود ممنوع حتی شما دوست عزیز میده !!!

کورش تمدن پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:34 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
آقا مصاحبه عالی بود منکه خیلی لذت بردم از جوابهات چون میدونم عین واقعیت بود
تولد آقا مهدی مبارک
ما بیصبرانه منتظر بازی هستیم
پیشنهاد میکنم بازی رو از ۴شنبه به بعد بنداز که بهنام نباشههههههههههههههههه
حالا یه راهنمایی کن ببینیم بازی چی هست؟

تلفنی میگم بهت

فلوت زن پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:35 http://flutezan.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
وااااااااااااااااااااااای چه خبره اینجا !!!!!
چه خبرهای خوبی !!!!!!
چه مصاحبه توپی !!!!!!
چه تولدی !!!!!!
چه بازی ای شود این بازی جدید !!!!!!!!
چه خبرمه من ؟!!!!!!!!!!!!!!!
مرسی کیامهر از الان ذوق بازی رو می کنیم !!!!


منم همینطور ذوق می کنم

گل گیسو پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:37 http://www.gol-gisoo.blogsky.com/

سلام
مصاحبه تون رو خوندم خیلی جالب بود
تولد آقای عجمی هم پیشاپیش مبارک
چه وبلاگ خوبی دارن
آخ جون بازی
ولی کاش منم بهش برسم
آخه من نمیتونم تا دیر وقت بیدار باشم

شما زود تر شرکت بفرمایید

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:38 http://denizlove.blogsky.com

آقا خبر اول الان میخونیمش!!!اندکی صبر
خبر دوم الان تبریک میگیم به استاد گرامی!!
خبر سوم ای جان مطمئنم بازی خوبیه!!بازم باید بی خوابی بکشیم روز آخر دلمون بخواد گریه کنیم!!!
آخرشو دوست ندارم وگرنه اولش خیلی خوبه!!

فکر نکنم آخرش گریه دار باشه

فلوت زن پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:39 http://flutezan.blogfa.com

کیامهر مصاحبت عالی بود ! پاسخ هات !
خیلی جالبه منم یه دفتر دارم که ایده هر پستی که به ذهنم می رسه تووش یادداشت می کنم و بعد از بینشون انتخاب می کنم و می نویسم ، ولی گاهی هم هیچ چیزی به ذهنم نمی رسه !

پس چه تفاهمی

سین پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 20:02 http://hourglass.blogfa.com

ما کمر بسته ایم برای بازی وبلاگی

دستتان درد نکنه

روشنک پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 22:11 http://hasti727.blogfa.com

مصاحبه عالی بود ....جوابا هم عالی
خدمت مهدی خان عجمی هم رسیدیم
و منتظر بازی هستیم

دست شما درد نکنه روشنک جان

مهدی عجمی پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 22:18 http://bishilehpileh.blogsky.com

از این رسانه عزیز و پرمخاطب به اطلاع می رساند
در حد وسع و توان و سواد ناچیزمان به محبت های دوستان عزیزتر از جان و کامنت هایشان در وبلاگ حقیرمان پاسخ مقتضی دادیم (و می دهیم) تا حمل بر بی ادبی و بی احترامی و خدای ناکرده بک توجهی نشود.
شرمنده ی همگی
قلقلی و فلفلی

از همین رسانه عزیز از شما تشکر می شود

فاطمه (شمیم یار پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 22:22

سلامممممم کیامهر خان
جان من آخه این درسته من بیام اینجا کامنت بذارم دود شه بره هوا خوب
خوب اولندش جناب عجمی تبریک...
دومندش بی زحمت مسابقه تون چند شنبه ایناست خوب؟

کی دود شد کامنت شما ؟

دختر ایرونی پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 22:48 http://iranian-girl22.blogfa.com

ببینیم این بار چه سوپرایزی واسمون داری

یک مقدار صبوری بفرمایید چشم

مامانگار پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 22:54

...کیامهر..این مصاحبه ها چجوری انجام میشه ؟!
۱- تلفنی ۲- ایمیلی ۳- حضوری ۴- اس ام اسی
مصاحبه خوبی بود..اما میشد کمی تا قسمتی جلوتر رفت و سوالهای دیگه ای هم پرسید..مثل:
...جناب باستانی...تعلق خاطر زیاد شما به وبلاگ نویسی چه تاثیراتی بر امورشغلی یا خانوادگی تان داشته..چند مورد را ذکر نمایید(مثبت یامنفی)

مصاحبه چتی بود مامانگار
اون سوال هم که فرمودید توی سوالات بود
بنده هم جواب دادم ولی دکتر حذفش کرد به گمانم

مامانگار پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 23:05

...سلام براستاد عجمی و تبریک سالگرد تولدشان....
ضمنا ...بازی های وبلاگی تان خیلی خوب و نشاط آوره...وامیدوارم طوری باشه که..همه بتونن در اون شرکت کنن..ممنونم...

همه میتونن شرکت کنن
خیالتون راحت

مکتوب پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 23:29 http://maktooob.persianblog.ir

سلام سالار.
مخلصیم .
برم بخونم ببینم چی گفتی رفیق .
میبینم که رفقات هم مثه خودت همه باکلاس و تحصیلکرده و در عین حال خاکی و بی شیله پیله اند .
بازی وبلاگییاتم پایه ام داداش . !
4keriiiiiiiiiiiiiiimmmmmmm

عزیزمی

مریم پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 23:45 http://mazhomoozh.blogfa.com

دلمان آب بازی، اسباب بازی و کلا هر چیزی که درش بازی داره خواست!

تو این زمهریر آب بازی ؟
بی خیال

عاطی پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 23:53 http://parvaze67.blogfa.com

سلام .
- مصاحبه رو نخوندم ولی میرم همین الان میخونم . باید عالی باشه .
- تا بحال سعادت زیارت وبلاگشان را نداشتیم . ژس خیلی ممنون که مارا با جناب مهدی خان آشنا فرمودید . تولدشون هم مبارک . البته در وبلاگشان هم عرض ادب می کنیم .
- وااااااااااااااااااااااااای بازی وبلاگی ؟؟؟
منظورم این بود آخجووووووووووووون بازی وبلاگی من ژایم شدیییییییییییییییییید
- خبر چهارم . گوشی موبایلمان امشب ترکید یعنی دیگه رسما دیگه صفحش بالا نمیاد یکی دوهفته ی آخر بعضی از دکمه هاش نمیگرفت که یجوری میشد سر کرد ولی امشب این برای من که ۹۰٪ وبگردیم با گوشمه بلای عظیمی است . امیدوارم تا قل از بازی وبلاگی برسم درستش کنم . حالا اون هیچی دعا کنین قابل درست شدن باشه .

ایشالا گوشیت زود درست میشه

عاطی پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 23:56 http://parvaze67.blogfa.com

منظورم از اون هیچی این بود که بازی وبلاگی رو بهیچوجه از دست نمیدم و ایشاا... درخدمت هستم .

یعنی موضوع این بازی ولاگیچی میتونه باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاطی جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 00:21 http://parvaze67.blogfa.com

آقا مصاحبه رو خوندم . خیلی خوب بود خیلییییی .
بخصوص سوال توصیه به وبلاگ نویسان جدید و تازه کار . خیلی با جوابت حال کردم و شدیدن بکارم میاد . شما که علمدار وبلاگستانی و قطعا از وبلاگ نویسان موفق . شکی درش نیست . ممنون از توصیه هات .
عاداتتم جالب بود .
شب بخییییییییییر .

ممنون عاطی
شما هم لطف دارید

یکی جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 00:31

تولدشون مبااااااارک
بازی جالبی بایدباشه حتما
نکات:
**بهمنیا کلا خیلی خوبن(اینو ازاون جهت که بهمنیم نمیگما)
خیلی مواظب حس ۶ امشون باشین.فوق العاده این
حس توشون قویه
خدابه هممون یه عمر با عزت بده باسلامتی تموم
شادباشین همتون**
یاحق...

ممنون از لطفتون
بهمنی جان

میرزا قلمدون جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 01:00 http://sarter-simon.blogfa.com

سلام
خوبید؟
وبلاگ قشنگی دارید
اگر دوست داشتید از وبلاگ در خلوت دل هم دیدن کنید یه وبلاگه ادبی-سیاسی فلسفیه همینطور طنز.اگر اومدید میخام نظرتونو در مورد 3 تا پست بدونم
1-سانسور
2-محکمه الهی
3-مردم چه میگویند
دو تا پست اول تو آرشیو ولی مردم چه میگویند تو صفحه اصلیه
اگر هم مایل به لینک کردنید منو به اسم در خلوت دل لینک کنید و بگید شما را به چه اسمی لینک کنم
موفق باشید
http://sarter-simon.blogfa.com

هیشکی! جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 01:51

سلااااااااااااااااااام .

به نام خدا هستم یک فروند! کودک که بعد از بیست و اندی سال سن امشب برا اووولین بار پیش بابایی و مامانی اش می خوابد!!!

دخترم این اندی که می فرمایید معمولا به عدد زیر ۱۰ میگویند نه عدد زیر صد

کرگدن جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 01:56

آقا ما بسی خرسندیم که از رانت کرگدنی بهره برده و اولین کسی هستیم ( البته بعد از مهربان ! ) که از چند و چون بازی پیش رو خبر داریم !!

کیامهر جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 02:01 http://www.javgiriat.blogsky.com/

ما خیلی ارادت داریم قربان
برگشتید ؟
ببخشید اگر تا لحظه آخر در معیت جنابعالی نماندیم

کامیار جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 02:12 http://parchineharf.blogsky.com

آقا مهدی تولدتون مبارک
کیامهر جان برای ولین بار منتظر بازی هستم!!

متشکر
خوبه که شما هم تشریف میارید ایندفعه
باعث افتخاره

هستی جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 05:32 http://khaterat56.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی جالبی دارید

ممنون

هدی جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 08:38

سلام
مصاحبه تون رو خوندم و باید بگم از جواب سوال پنجم خیلی خوشم اومد.البته از جناب سر کیامهر باستانی جز این انتظار نمیره
راستی در مورد حروف اول هر پست فقط دوس دارین این شکلی باشه؟ اخه فکر کردم یه برنامه ای واسشون دارین یا یه رمزی چیزی هستن...
البته چون میدونم ذهن خلاقی دارین اینجوری به ذهنم رسید

مرسی هدی
اون حروف اول دلیل خاصی ندارند

رها جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 11:47 http://pastils.blogfa.com

مصاحبه رو خوندیم!!! مرحبا..!
(میگم چرا این جا آیکون گل نداره؟؟!)

----
تولدشون مبارررررررررررررک!

---------
و این که آقا بازیه آسون باشه...!!!!

بازیش آسونه

کورش تمدن جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 12:26 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
آقا من منتظر تماستون هستم
واااای چه حالی میده آدم رفیقش کاره ای باشه تا پارتی بازی کنه

حال میده ؟

سیمین جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 13:05

منظورم اون دسته از حرفاته که نمی نویسی تا بقیه رو ناراحت نکنی...
فکر می کنم بد نباشه یه وقتایی این بخش از خودمون رو هم بنویسیم...
البته شما خودت استادی و هر چی بنویسی ما دوست داریم بخونیم و لذت می بریم

لطف داری دکتر

غزل جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 13:28 http://delneveshtehaye222.blogsky.com

سلام.. ظهر شما و صبح من بخیر..
ای وای جریان بازی چیه؟؟ من که در جریان نیستم اصلآ
باور کن اینا جایزه است نه باج.. حالا بر فرض باج باشه.. انقدر کیف میده...

بچه پررو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد