جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

لطفا این پست را نخوانید ...

اول اینکه : 

********

تعداد دانلود فایل های مصاحبه با محسن باقرلو در پست قبل نشان می دهد که فایل بخش اول از باقی فایل ها بیشتر دانلود شده است . دلیل آن  هم احتمالا یکی از سه حالت زیر است :  

۱- دوستان پس از گوش دادن به فایل اول از ادامه دانلود مصاحبه منصرف شده اند . 

۲- پس از دانلود فایل اول اکانت اینترنتشان تمام شده است . 

۳- فکر کرده اند مشابه رادیو جوگیریات هر چهار تا فایل یکی هستند با حجم های مختلف . 

اگر حالت اول باشد یعنی یا از مصاحبه خوششان نیامده یا از پاسخ های محسن که در این حالت من متاسفم که مصاحبه آنطور که باید جذاب و شنیدنی نبوده است و عذر خواهی می کنم . 

اگر حالت دوم باشد امیدوارم وقتی اکانتشان را شارژ کردند باقی قسمت ها را حتما گوش کنند چون به نظرم مصاحبه جالبی بود و به شنیدنش می ارزد .  

و اگر حالت سوم باشد احتمالا توضیحاتم در زیر فایل ها کافی نبوده است . این مصاحبه در چهار بخش مجزا انجام شده است و اگر به این دلیل باقی فایل ها را دانلود نکرده اید می توانید ادامه مصاحبه را در فایل های شماره دو و سه و چهار بشنوید . 

 

دوم اینکه : 

********

امروز که داشتم ایمیل های پارسال را مرور می کردم چشمم خورد به فایلی که پونه برایم فرستاده بود از سالها قبل وقتی بچه بوده است . صدای بچگی های پونه را می توانید اینجا بشنوید . خیلی بامزه است .   

 

سوم اینکه : 

******** 

نمی دونم چرا امروز مدام یاد آن یک هفته ای می افتادم که جوگیریات را اجاره داده بودیم .  

خیلی از دوستان مخالف بودند و حاشیه های نه چندان خوشایندی هم اتفاق افتاد .  

با این وجود فکر اجاره دادن مجدد اینجا افتاده توی سرم .  

شاید همین شبها دوباره این اتفاق تکرار شود . 

 

 

چهارم اینکه : 

********   

برای یک کاری به کمک یکی از دوستان نیاز دارم . این کار فقط زحمت دارد و بس . با این وجود اگر دو سه ساعت وقت اضافه و حوصله زیادی دارید بی زحمت خصوصی بگذارید تا خبرتان کنم .  

 

پنجم اینکه : 

********  

برای یکی از دوستان وبلاگی اتفاق بدی افتاده است متاسفانه . دعا کنید زودتر رها بشود ... 

 

 

ششم اینکه : 

********  

عنوان این پست عنوان چرت و مزخرف و بیخودی بود . مسلما من عشق می کنم که شما اینجا را بخوانید . این یک اصل روانشناسانه است که ما آدم ها در هر سن و سالی که باشیم وقتی از کاری منعمان می کنند ٬ برای انجام آن کار مشتاق تر می شویم . 

به هر حال عذرخواهی می کنم . قصد گول زدن کسی را نداشتم ...  

 

 

 

  

نظرات 41 + ارسال نظر
رها یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 21:42

1

هاله بانو یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 21:44 http://halehsadeghi.blogsky.com/

۲

هاله بانو یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 21:47 http://halehsadeghi.blogsky.com/

آقا اجازه
من معمولا یه عادت بدی دارم اول پست رو می خونم بعد عنوانش رو

فاطمه شمیم یار یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 22:25

سلاممم
منم ایضا مثل هاله بانو جان اول پست رو خوندم
برای مورد 5 هم صمیمانه آرزو می کنم رها شه...

دل آرام یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 22:27 http://delaramam.blogsky.com/

عرضم به حضورتون که بنده تمام چهار قسمت رو گوش دادم و انصافا هم خیلی خوشم اومد و بسار سپاسگزار هستم .

خوب برادر من اینجا خونه خودته و هرکاری دلت میخواد میتونی انجام بدی مسلما اما من یاد اون حاشیه های سری قبل میوفتم ، حس خوبی بهم دست نمیده اینجا رو اجاره بدی به کسی . " اینجا فقط به قلم شما میاد"

امیدوارم مشکلاتش هرچه زودتر حل بشه و رها بشه از بند

با تشکر که حس خوانندگی مارو افزایش دادین با این ترفندتون

na30b یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 22:28 http://fosil.blogsky.com/

منم که کللن جاهایی رو میخونم که نوشته نخونید چون نیدونم این جمله جنبه ی تبلیغاتی داره شدید
انشا... گرفتاری دوستمون حل شه هرچه زودتر

کیانا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 22:49 http://pantalo0n.blogsky.com/

1. من که همه شو گوشیدمو به شدتم لذت بردم
2.میرم میگوووووووووووووشم
3.خب نظری ندارم
4.
5.ایشاا... مشکلشون حل بشه .دعا میکنم
6.دقیقنننننننننننن

زیبا! یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 22:50

چون خودتون توصیه کرده بودین ما ک اصلا پست رو نخوندیم. اصلنم برای کاری ک منعم کنند مشتاق تر نمی شم. {این ثابت می کنه ک پستُ نخوندم دیگه!}
شامل یک نمیشم.
دو رو هنوز گوش ندادم.
از اتفاقات سه اطلاعی ندارم. درمورد اجاره هم خونه ی خودتونه. هر کاری دوس داشتید مختارید. فقط ی نکته: پولم می گیرید بابتش واقعا یا اسمش اجاره س؟!
متاسفانه وقت چاهار رو ندارم. وگرنه حتما پایه بودم.
برای پنج آرزوی رهایی می کنم.
گرایش مهندسیتون روانشناسی بود؟

رعنا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:09 http://rahna.blogsky.com

الان اگه من بگم پست رو نخوندم شما باور میکنید :دی ؟

صالی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:10 http://afsonkhanomi.blogfa.com

1)همه فایل هارو گوش دادم و خوب بود
2)چه با مزه یه نوار داشتیم صدای بچگی های برادرم رو ضیط کرده بودن حیف گم شد
3)دو سال پیش یکی از دوستان به مدت یک ماه وبلاگشو داد دست بچه ها البته هر نفر به مدت دو روز وبلاگ دستش بود و نوبت نفر بعدی می شد ما باید خودمون رو به جای صاحب اصلی وبلاگ فرض می کردیم و از زبون اون طنز می نوشتیم چون جنبه طنز داشت دور هم بودیم می خندیدم و اون یک ماه خوش گذشت
4)خب من تازه امتحانام تموم شده تا دلتون بخواد وقت ازاد دارم سرم درد می کنه برای این کارا
5)امیدوارم که مشکلشون هر چه زودتر حل شه

رها یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:10

اول اینکه: ...........
دوم اینکه : عزیییییییییییزمی پونه جان با این صدای خوشملت
سوم اینکه : ..........
چهارم اینکه: ...........
پنجم اینکه : دعا میکنم واسشون
ششم اینکه : من نه عنوان رو خوندم و نه پست رو که تونسسم اول شم

بابک یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:10

نه

پونه یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:10 http://jojobijor.blogsky.com/

هی وای من تو هنوز این فایل صدا رو داشتی؟

باید بگم اونی که مدام میگه آی آی منم
اونم که شعر میخونه خواهرمه
واقعا با این لینک غافلگیرم کردی خیلی زیاد

کیانا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:17 http://pantalo0n.blogsky.com/

واااااااااااااای پونه خیلی صدات عزیزه ،خیییلیییی
پونه مال چند سال پیشه؟؟؟؟

پونه یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:20 http://jojobijor.blogsky.com/

دو سال و نیم بودم کیانا
سال 64

سیمین یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:25

من دیشب دوتا از فایلا رو گوش کردم.دوتاشم امشب
خیلی خوب شده.دست شما درد نکنه.
دلم میخواست لپای جوجو رو مححححکم بکشم
امیدوارم مشکل این دوست وبلاگی هم بزودی حل بشه

کیانا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:28 http://pantalo0n.blogsky.com/

ای جاااانم
خیییییییییییییییلیییییییییییییی کوچولوووو بووودی

محسن باقرلو یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:32

کیه اون دوست وبلاگی ؟ نگران شدم کیا ...

فرزانه یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:37

اول اینکه: بنده همه فایل ها رو دانلود کردم
دوم اینکه: فردا این فایل رو گوش میکنم. چون یه کارمند دون پایه دیگه باید بره بخوابه.
سوم اینکه: آخرش شما این خونه رو اینقدر اجاره میدی که دیگه مستاجره بلند نشه و اون وقت کار به دادگاه و پاسگاه بکشه. خوب یه دفعه بفروشش خیال خودتم راحت کن دیگه (آیکون زبونم لال)
چهارم این که: اگه کارهای کامپیوتری و وبلاگی باشه بنده در این زمینه چون بی سوادم کاری ازم برنمیاد ولی در غیر این صورت رو کمک بنده حساب بفرمایید.
پنجم اینکه: حتما. امیدوارم مشکلش حل شه.
ششم این که: من به حرف کسی گوش نمیکنم و کار خودم رو میکنم (این جمله ارزیابی همکاران اداره هست از بنده)!
هفتم اینکه: شب خوش

عارفه یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 23:40 http://inrozha.blogsky.com/

انشائالله مشکل دوستمون حل شه...

آوا دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 00:05

۱- هنوز ندانلودیدم متاسفانه(بدلیل
قاط زدن ِ ای دی اس ال و.........)
۲-آن را هم نگوشیدیم متاسفانه
۳-من هم دیشب یاد ِ آنزمانها
افتادم.......................
۴-امری باشد که از عهدهء
ما برآید در خدمتیم.....
۵-.......دعا..........
۶-عنوان کمی ترس
و نگرانی به دل
می اندازد....
یاحق...

اعلام آمادگی :دی

فرزانه دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 00:17 http://balot.persianblog.ir/

مصاحبه عالی بود
احتمالا دوستان وقت کافی نداشتن

سیندرلا دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 00:20 http://cinderellla.blogsky.com/

ایشالا اون دستتون مشکلشون حل شه.
نازی پونههههههههه بوووووووس.
من که همشو دیشب گوش کردم خیلی هم عالی بود فقط احساس کردم جوجو لهجش عوض شده بود اون جوجویی که صداش تو شب یلدای پارسال بود و بیشتر دوست داشتم.
به هر حال دستتون درد نکنه و ایشالا همیشه پر انرزی باشید.

فاطمه شمیم یار دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 00:57

سلاممم
جناب با اجازه من یه چیزی بگم...کامنت گذاشتم ولی برا هر شماره جدا نظر ندادم ..
شفاف بفرماییم..راستش ما ترافیک مصرفی یا همان گیگ مصرفیمان تمام شده بود الان خریدیم...و دانلودد می فرماییم
جالب این که من اول فایل 4 رو دانلود کردم قبل از اتمام ترافیکمان...گوش کردم..صمیمانه و راحت و خوب بود...

مـحـمـد دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 09:16 http://rozegarsh.blogfa.com/

سلام
هر قدر تلاش کردیم باز نشدن لینکای دانلود
Unknown Virtual Host

یک زن ذلیل دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 09:52 http://1zanzalil.persianblog.ir

من که در نگاه اول فکر کردم فایل رو با کیفیتهای متفاوت گذاشتی واسه فقیر و غنی!

برای اون بنده خدا دعا کردیم...انشالله که عاقبتش خیر باشه

افروز دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:00

اول اینکه:مطمئنم دلیلش مورد اول نیست شاید بچه هایی که شما را خیلی نمی شناسن فقط یک قسمت را دانلود کردند تا ببینند به اصطلاح چه خبره
دوم اینکه :حتمن گوشش میکنم
سوم اینکه:خونه خودته اختیارشو داری
چهارم اینکه:ما در خدمتیم
پنجم اینکه:خدا همه گرفتارها رو رها کنه
ششم اینکه:شانس آوردی ما بچه های حرف گوش کنی نیستیم

جزیره دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:32

دوست وبلاگی کیه؟

جزیره دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:39

۱- من متاسفانه هنوز فرصت نشده که دانلود کنم فایلا رو.
2-(برا خود پونه ست این ایکون چون صداشو هنوز دانلود نکردم)
3-چی بگم والا؟من حال نمیکنم با این کار. ولی خب صلاح مملکت خسروان خودشون دانند. پس احترام میزارم به این کار با وجود اینکه مخالفم.
4-در خصوصی عرض میکنیم
5-تو دل مارو اینجوری خالی میکنی. الان فکر ما باز هزار جا میره. ایکاش میگفتی میکلش چیه حداقل. تو کامنت قبلی گفتم کیه ولی الان ترجیح میدم بدونم مشکلش چیه.همین
6- من به عنوان پست زیاد توجه نکردم ،نه اینکه نخوندم عنوان و ،خوندم ولی با هرعنوانی اگه میبود باز هم میخوندم این پستو.

احسان دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 11:50 http://destiny-hj.blogfa.com/

سلام .

شاید خیلی ها مثل من فایل رو دانلود نمیکنن و بصورت آنلاین پلی کردن فایل رو و گوش دادن .

به نظر من مصاحبه ی جالبی بود

سارا دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 12:27 http://www.takelarzan.blogsky.com

1- یه مسئله وحشتناک اینه که من نصف روزمو سرکارم و نمیتونم دانلود کنم نصف دیگه ام انقد کار دارم که به نت نمیرسم
2-حتمن گوش میدم.گاهی تو ایمیلای قدیمی خاطارات قشنگی نهفته اس
3-به نظر من کارجالبیه
4-نظری ندارمخدایی گرفتارم خو
5-امیدوارم مشکلشون حل بشه
6-بهله بهله

silent دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 12:40 http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

ما که گول خوردیم رفت!!

آذرنوش دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 12:50 http://azar-noosh.blogsky.com

من هنوز هیچکدومو دانلود نکردم متاسفانه ایشالا بعدا شارژ نت رو به اتمامه

ایشالا مشکل دوستمون هم حل بشه

کورش تمدن دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 13:33 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
مورد ۵ حسابی ضد حال زد و هرچی میخواستم بگم یادم رفت.کلی تیکه برات آماده کرده بودم
ایشاا... که مشکلشون حل بشه.اگه فکر میکنی میتونیم کمکی بکنیم حتما بگو
فقط میخوام بگم هر ۴ فایل محسن خان رو دانلود کنید که واقعا ارزشش رو داره

خورشید دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 14:13 http://khorshidejonoob1.blogfa.com

والا ما که هر چهار تاش رو دانلود کردیم و خیلی هم عالی بود به نظرم .... حسابی خسته نباشید ... تا باشه باز هم از ا اینجور مصاحبه های جالب ...

خدا ایشاا... همه گرفتارهارو رها کنه ....

عاطفه دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 14:33

امیدوارم مشکل این دوست وبلاگی حل بشه-

میلاد دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 14:43

سلام بابک جان

دیشب من با کلی ذوق و شوق یه کامنت بلند بالا نوشته بودم که نمی دونم چرا یدفعه مثل این گاگولا رو دکمه نظرات دوباره کلیک کردم و هرچی نوشته بودم پر زد رفت هوا

آی جات خالی زده حال خوردما، از نوع فجیع اش ش ش

اما خوب از اونجایی که بنده پرو تشریف دارم، امدم تا دوباره بنویسم

نشد که تو پست خود مصاحبه کامنت بزارم، یکم دچار تاخیر شدم اما اینجا در موردش میگم

من هرچهار تا قسمت خوب گوش دادم، به نظرم خیلی گرم و خودمونی بودش و یه حسی داشت که همراهت میکرد تا آخر و این خیلی دلنشینش کرده بود و دقیقا به این نتیجه رسیدم که وقتی گفتی مصاحبه خوبی شده، واقعا خوب شده بوده

من یه توضیح اینجا به آقا محسن گل بدم، اینکه دومین وبلاگی که من هر روز باز می کنم و با دقت می خونمش و کامنتاشو زیر و رو می کنم، وبلاگ آقا محسن گل،
اینو گفتم چون تو مصاحبه تون اشاره کرده بودید به این میلاد بی وبلاگ سادیسمی که آزار داره وبلاگ نمی زنه ( بابک جان زدی تو خال، این جزوی از بیماری های پنهان من بود برای وبلاگ نزدن ) که مخاطب بیشتر جوگیریات اما در واقع من مخاطب جدی شماهم هستم اما بیشتر روح مانند مخاطبتونم

از شنیدن صدای عباس خیلی خوشحال شدم، هرچند خیلی جدی بود و واقعیت اینکه اصلا اینقدر جدی نیست و خیلی خاکی و گل

از 3 تا قسمت و نیمی که با محسن خان صحبت میکردید، اون 2 تا قسمت اولش خیلی دلچسب تر بود، خیلی به دلم نشست

راستی یکم با محسن خان مخالفم که میگفت وقتی امثال توکا یا محمود استاد و بالاتر از اونا هستند و ادم خودشو میبینه، میگه این همه تشویق و تایید زیاد نمی خوره به ما
به نظرم هر ادمی تو هرجایگاهی میتونه خاص و ویژه باشه
تو وبلاگ نویسی و تو این جمع های جوونا ، به نظرم محسن باقرلو یا بابک اسحاقی برای خودشون یلی هستند. نه فقط برای نویسندگیشون، چون فقط تو این دنیای مجازی یه بُعدشون خودنمایی نمی کنه، چندین بُعد از این ادما داره جلوه میکنه و همینم هست که ارزشمندشون کرده که ناخوداگاه من و امثال من دوست داریم تایید و تشویقشون کنیم

قسمت اخر اخر مصاحبه که مربوز به مریم خانوم، خیلی باحال بود، لبخند دلنشینی همراه داشت که خوشحالی رو به ادم هدیه می داد، دست مریم خانومم درد نکنه، افتخار دادن به هممون

و اینکه بابک خیلی مصاحبه عالی بود، پس لطفا و بی زحمت از این کارها بکن بازم چون خیلی این یکی چسبید

دوست دارم با حمید نازنین، آرش خان پیرزاده، مستر جعفری نژاد، آرش میرزای گل و البته بعضی از دوستان خانم وبلاگیمون در صورتی که امکانش فراهم باشه همینجور خودمونی و دوستانه گپ بزنی و ما رو از این گفتمان غرق لذت کنی

اقا دست گلت درد نکنه، خیلی زحمت کشیدی

بازم مثل همیشه مخلصیم

آقا شما با این کامنتهای متری که میذاری ادم شرمش میاد هیچی نگه و بره
همین فقط اومدم بگم که مخلص و ارادتمند و چاکر و ایناتیم

میلاد دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 14:47

راستی شماره سومیه، یادش بخیر

چه روزهای جنجالی باحالی بود

همه ی دوستان خاموش و غیرخاموش تو اون روزها حرف میزدن

کامنتاش با اینکه جنجالی بود اما دیدن اسم بچه هایی که کامنت گذاشته بودن یه حس خوبی به ادم میداد

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 17:48

جناب خصوصی لطفا

کیانا دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 19:07 http://pantalo0n.blogsky.com/

یا خداااااااااااااااااااااا
میلااااااااااااااااااااااااااااااااااد این کامنت یا استوریه؟؟؟؟
کلن ترکوندی داداش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد