جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

موضوع : بازی وبلاگی   

 

نوع بازی : عکس دار  

 

زمان برگزاری بازی : آخر همین هفته  

 

مکان : مهدیه تهران  

 

توضیحات : امشب ارائه می شود

 

کی خسته است ؟ دشمن 

 

دو دو تا : چهار تا 

 

احساس بامزگی می کنی ؟ آره خیلی  

 

به نظرت بچه ها حال دارن بازی کنن ؟ بله 

 

ندارنا : حالا می بینی

 

نظرات 25 + ارسال نظر
محسن باقرلو شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:29

بخورمت گولهء نمک !

سمیرا شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:30

فقط محض اول بودن

فرشته شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:31

سلام
آقا ما هم می تونیم شرکت کنیم آیا؟

سمیرا شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:31

ای بابا
اول که نشدیم
پس دوم

سمیرا شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:33

بابک جان
مث که اینجا اول و دوم شدن خیلی راحت هم نیستا

بابک شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:43

حیف که محسن منو خورد وگرنه جواب سوالت رو میدادم سمیرا جان

بابک شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:45

بله فرشته خانوم

شازده کوچولو شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:46 http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

مگه تو آخر هفته مهمون نداری؟
نکنه می خواهی بشینی پای کامپیوتر؟
والله با این مهمون دعوت کردنشوووووووووون

شازده کوچولو شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:48 http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

سلاااااااااام خدمت استاد ارجمند محسن خان باقرلو

سیمین شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:53

هستیم

سیمین شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:56

میگم حالا نگی این سیمین فقط موقع بازی پیداش میشه.باور کن نمیدونستم چه خبره.همینطوری دلم تنگ شده بود اومدم

مهربان شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 13:57

ای لعنت به من
که هی می گم دیگه واست کامنت نمی ذارم باز می ذارم

فقط خواستم بگم خیلی بی مزه ای

کودک فهیم شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 14:11 http://the-nox.blogfa.com

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ذوق کردماااااا.اصلا یه وضعـــــــی

م . ح . م . د شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 14:36

مهدیه ی تهران رو بچسب ! حالا کدوم مهدیه ؟! خوشگله ؟! چند سالشه ؟! بچچه ی خود تهرونه ؟! شام بده هست ؟! چیزای دیگه هم میده ؟! کللن چطوریه ؟!

بابک شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 14:49

خودتو کنترل کن محمد جان
این مهدیه با او مهدیه فرق فوکوله


مهربان جان ! شما همیشه به ما لطف داری اینم روش

منصوره جان مواظب فشار خونت باش مادر
هیجان واسه سن و سالت خوب نیستا

سیمین ! خداییش فقط موقع بازی پیدات میشه

میثا هم که هیچی
جوابشو نمیدم بمونه تو خماری

تیراژه شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 14:59 http://tirajehnote.blogfa.com/

یعنی من اولش ذوق میکنم سر این بازی ها در حد چی
بعد نوبت عکس و صدا که میرسه عزا میگیرم
بعدشم آخرش معمولا گریه ام میگیره

ولی محشررررررر بود این پیش پرده

شاید تنها پستی(البته اگه اسمش پست باشه!) که تو این روزا خوندم و شادم کرد..نه از اون شاد کردنهای زورچپانی..ملتفتین منظورمو که...شادم کرد..به معنای واقعی..
مرسی

شازده کوچولو شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 15:04 http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

صالی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 15:12 http://afsonkhanomi.blogfa.com

ووووووی یعنی باید بریم سراغ آلبوم های عکس؟
وقتی بازی هست چرا من اینقدر ذوق می کنم؟

فاطمه شمیم یار شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 15:14

سلاممم جناب بابک خان
بقیه اش رو ملتفت شدم این مهدیه تهران رو نفهمیدم
یعنی الان خنگ هستم من

هاله بانو شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 15:56 http://halehsadeghi.blogsky.com/

بازی وبلاگی : .....
نوع بازی عکس دار: کی حال اسکن و اسکن بازی داره
زمان برگزاری تا آخر هفته: بی خیال بابا تمدید می شه
مکان مهدیه: پول بنزین رو کی پرداخت می کنه ؟؟؟
توضیحات امشب ارائه می شه: فعلا محمد توجیه بشه کافیه
کی خسته است دشمن: خیلی مهم نیست تحت تاثیر جو انتخاباتی هستید
دو دوتا چهارتا: عمرا می شه ۶ تا توجه کنید اینجا ایرانه
خیلی احساس بامزگی می کنید: (میثا جان خودت اینجا رو کامل کن)
بچه ها حال دارن بازی کنن: حالا ...

آوا شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 17:09

به به به به بازی وبلاگی بله بله
بله بله بلــــــــــــــــــــــــــــه
بازی وبلاگی راهســـــــتیم
مکانش رو بی زحمت تغییر
بدین یخـورده..............
نماز جمعه ایــن هفته به
نیــــابت حجت الاسلام
بابک خان جان .......یه
ثوابیم بقیه ببرن......
ببینیم چــــــــــــــــه
میکنه این جوگیریات
هوووووووووووووور

یاحق...

دختری از یک شهر دور شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 18:16 http://denizlove.blogsky.com/

حوب بازی تصویری مشکلی ندارم!!!! به حد کافی خوشگل هستم که عکسمو همه جا بخوام پخش کنم!!!!(آیکون دنیز از خود راضی ) اما متوجه این مکان گفتنتون نشدم!!! یعنی چی؟؟ اقا تهران کجاس؟؟؟ خوب بشینیم تا شب سماق بمکیم ببینیم چی میشه!!! اما تصویر احتمالا دیگه چهره ای نیست!!!! عکس بابامونم فرستادیم دیگه براتون!!!! اما من با این مکان مشکل پیدا کردم!!! اخه اینجوری فقط مختص تهران میشه آخه!!! شما چه مشکلی داری با ما اخه!!! اقا اصلا اونجا باید کل شهرارو بنویسی قبول نیس!!! اصلا من بازی نمیکنم!!!!!

فرگل شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 18:50

اخ جون بازی انوقت کسایی که تو تهران نیستن چیکار کنن نمیتونن بازی کنن؟

ز.ح شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 20:08

بى صبرانه انتظار رونمایى از بازى را میکشیم!

محدثه شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 20:35 http://shekofe-baran.blogsky.com

من عکس خودمو نمیذارماااااااا!
نمیتونم شاهد پرپر شدن جوونای مردم از شدت عشق باشم!
گنا دارن خب! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد