جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

 

 

 

 

بازی عکس پدر بزرگ و مادربزرگ ها امشب رونمایی می شود ... 

 

 

 

 

 

 

+ پیام تبریک من برای حبیب باقالی 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
جزیره پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 13:45

سلام

یعنی حبیب طلاق گرفته؟یعنی ببخشید خانومش طلاق گرفته؟
ای بابا،یعنی طلاق گرفتن حبیب و خانومش از هم؟

جزیره پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 13:48

بعد اونوخت طلاق گرفتن تبریک داره؟


بعد اونوخت اون خط اخرو مطمئنی دیگهههههههه؟؟؟؟؟ببین مهربان جان دو روز دیگه برمیگرده آآآآآآآآآآآآآآآآآآ، حقته با دمپایی که نه با وردنه کیک پزی(اسمش همینه دیگه؟) بیفته به جونت تا حالت بیاد سرجاش

بانوانی که شماره ی مهربان جان و دارن لطفا باهاشون تماس بگیرن و بگن سوغات برای بابک جان یه وردنه ی سنگین و مرغوب بیارن. اگه میخاد من اینجا مرغوبشو دارم بگه تا براش پست کنم

جزیره پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 13:52

راستی عکس بابا بزرگتو دیدم دلم گرفت. من بابابزرگ ندارم، دوتا مامان بزرگ دارم.
خدا نگهدار پدر بزرگت باشه

بابک پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:02

جزیره جان این عکس بابا بزرگ من نیست
از اینترنت دانلودش کردم

جزیره پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:05

شرمنده
خب به من چه همه بابابزرگا شبیه هم هستن

به هرحال خدا نگهدار بابا بزرگت باشه.اصلا خدا نگهدار این بابا بزرگی که عکسشو دانلود کردی هم باشه

زینب پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:08 http://my-life-story.blogsky.com

آقا فک کنم عکسى که من فرستادم خیلى زیادى از رده خارجه! نه؟! ما فوقه قدیمیه!

بابک پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:13

زینب جان
شما با چه اسمی عکس رو فرستادی ؟

زینب پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:15 http://my-life-story.blogsky.com

راجع به پیام تبریکتون هم کلمه اى پیدا نکردم که بتونم حسمو باهاش بیان کنم! فقط این آیکون به دادم رسید:

زینب پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:16

راجع به پیام تبریکتون هم کلمه اى پیدا نکردم که بتونم حسمو باهاش بیان کنم! فقط این آیکون به دادم رسید:

زینب پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:20 http://my-life-story.blogsky.com

این کامنته دوبار ثبت شد. شرمنده

من با اسم بازى وبلاگى و با آى دى zizi_goli_2000@yahoo.com عکس رو فرستادم

زینب پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:22

منظورم اینه که تو قسمت سابجکت نوشتم بازى وبلاگى.
یه توضیحى هم راجع به عکس نوشته بودم تو خوده میلم.

فرشته پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:32 http://www.houdsa.blogfa.com

این پیامه واقعی بود؟

بابک پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 15:38

بله واقعی بود

بابک پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 15:42

زینب جان عکس شما نرسیده
بی زحمت دوباره بفرستش
آدرس ایمیل من اینه kiamehr.bastani@gmail.com

تیراژه پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 15:55 http://tirajehnote.blogfa.com

سلام
بعد از پست آرشمیرزا در دانه های ریز حرف
چشممون به جمال تبریک نوشت شما روشن!
واقعا شرمنده مون کردین با این تبریکات سراسر مهر در این روز میمون! مبارک...

زینب پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 16:24

دوباره فرستادمش قربان!
همین الان زد که رسیده!
اون دفعه هم همینو گفت یاهوی دیوونه!

جعفری نژاد پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 18:02 http://www.jafarynejad.blogsky.com

۱- هر کی ندونه من می دونم این روزایی که مهربان نیست چی می کشی و روزی چندبار مشمول ذمه ی خودتو و روحت می شی پس خواهشا سرتق بازی در نیار قربون

۲- من از همین تریبون از کسانی که این حاجی توی تصویر رو می شناسن عاجزانه خواهش می کنم با اسم و آدرس به من معرفیش کنم ، من می فهمم این الان چه حسی داره ، من می فهمم این سیگار و چایی الان داره به کجای دلش می چسبه ، من می فهمم الان اگه ملک الموت هم بیاد بالا سرش نمی تونه از اون نعلبکی اون سیگار جداش کنه ، مثه جویندگان طلا زل زده کف نعلبکی دنبال رستگاری می گرده ... هلاکتم حاجی به خدا

جعفری نژاد پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 18:03 http://www.jafarynejad.blogsky.com

کنم = کنن

عارفه پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 18:39

اقا کیامهر با عرض پوزش از وقت نشناسی اجازه ما فرستادیم فقط بعد رویت عکس به زحمت خصوصی تان را چک بفرمایید با تشکر

عاطی پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 19:25



ای وای!من جا موندم از این بازی:(

نینا پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 21:59

بچه ها یک سوال
کسی از وبلاگ هاله جان خبر داره چی شده
هاله چرا وبلاگش نیست؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد