جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

جشنواره فیلم های یک دقیقه ای موبایل

 

 

 

 

از دیشب که قرار شد بازی جدید راه بیندازیم خیلی فکر کردم که چطور میشه یه کار جدی و جدید کرد . نظرات دوستان رو که خوندم اکثرا پیشنهاد بازی هایی رو داده بودن که یا عینا یا شبیهش قبلا انجام شده بود . 

فکری که به سرم زده واقعا یه کار تازه است  

با چند تا از بچه ها هم مشورت کردم 

یک مقدار سخته و دردسر هم داره  

خیلی ها هم ممکنه به خاطر پایین بودن سرعت اینترنت نتونند بازی کنند . 

همه بازی های وبلاگی که تا حالا انجام شده معمولا به سه دسته تقسیم میشه : 

دسته اول بازی های نوشتاری 

دسته دوم بازی های تصویری ( عکس دار ) 

دسته سوم بازی های صوتی 

 

اما کسی تا به حال بازی ویدیویی نکرده . حداقل من ندیدم . 

 

بازی ایندفعه جوگیریات یک مقدار نیاز به خلاقیت داره . متاسفانه دوستانی که اینترنت پر سرعت ندارند و از دایال آپ استفاده می کنند عملا نمیتونن شرکت کنند اما به نظرم علیرغم همه محدودیت هایی که داره ایده فوق العاده جالبیه ... 

 

اما روش بازی : 

 

این بازی یک مسابقه است . یه چیزی مثل جشنواره فیلم 

همه ما به گوشی موبایلی که قابلیت فیلمبرداری داشته باشه دسترسی داریم 

در طول روز هم هزاران هزار صحنه دیدنی و جالب جلوی چشممون رژه میرن  

این دیگه بر می گرده به خلاقیت و نوع نگاه خودتون که چطور این صحنه رو ببینید و از چه زاویه ای نگاه کنید . قراره هرکسی یک فیلم بسازه . یک فیلم کوتاه زیر یک دقیقه 

موضوعش هم آزاده  

میتونید از خودتون یا اعضای خانوادتون فیلم بگیرید 

همکلاسی هاتون 

بچه های فامیلتون 

حیوانات خونگی 

یه دعوا توی خیابون 

یک منظره از مسیر خونه تا محل کار 

سفره انداختن مامان و ناهار خوردن  

خر و پف کردن بابا 

شیطونی های بچه ها

نمیدونم هزاران هزار اتفاق و ماجرا هست که میشه ازش فیلم ساخت . 

 

از همین حالا یک هفته وقت هست برای ساخت یک فیلم کوتاه زیر یک دقیقه  

 

اینکه چطور فیلم ها رو بدست من برسونید بعدا براتون توضیح میدم 

همه فیلم ها با هم به نمایش در میاد و یک هیات داوران بهترین و خلاقانه ترین فیلم ها رو انتخاب می کنند و بعد هم با رای گیری شما بهترین فیلم یک دقیقه ای انتخاب میشه و به کارگردانش  اسکار میدیم شایدم سیمرغ بلورین و لوح افتخار و سکه بهار آزادی و خودرو پراید حتی .... 

 

نحوه ارسال آثار متعاقبا اعلام خواهد شد ... 

 

 

قبول دارم که کار سخت و بزرگیه اما نشدنی نیست . یه مقدار همت و تبلیغات می خواد  

ولی مطمئنم که کار خوبی از آب در میاد

 

اگه پیشنهادی دارید خوشحال میشم بدونم ... 

 

نظرات 123 + ارسال نظر

اول شدم ؟

عارفه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:12 http://inrozha.blogsky.com/

هوووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااا

من اول شدم

عارفه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:12 http://inrozha.blogsky.com/

با اقتدار دوم می شویم

تبریک میگم عارفه جان

جزیره دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:16

امکان داره دردسرساز شه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ. مثلا فک کن یه صحنه باحال میبینی تو خیابون بعد گوشیتو در میاری بعد طرف میبینتت بعد با لگد میفته به جونتانصافا دردسرداره دیگه
از همین الان بگم من تو کلانتری تو رو لو میدم و میگم همه ش زیر سر تو بوده آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ:دی
حالا باز اعضای خونواده اینا بهتره.نمیدونم والا. حالا فکر میکنم ببینم از چی میتونم فیلم بگیرم"ایکون ایکیوسان"

خب بعله دیگه بعله ما از همین الان گوشیمونو میگیریم دستمون راه میفتیم تو خیابون به فیلم گرفتن
بعد اومدن به جرم تجاوز به انف یا عنف حالا فرقی نداره ماشاالله انقدر آشنام به این مسائل بلد نیستم املاشو ... آره به جرم تجاوز به همون که گفتم دستگیرمون کردن باید بیای سند بزاری من نمیدونم

م . ح . م . د دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:16

زرشک طلائی هم دارین ؟!

عارفه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:17 http://inrozha.blogsky.com/

مثل بازی صداها آکادمی که فکر نمی کردم اون همه شرکت کننده داشته باشه اولش سخت به نظر می رسید اینم همونطوره فکر کنم بچه ها شرکت کنند

میگم جزیره بیا من از تو فیلم بگیرم تو از من بگیر که این مشکلات هم پیش نیاد فقط وای به حالت بری از من شکایت کنی ها
من در حالتهای خاص ازت فیلم میگیرم

رعنا دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:17 http://rahna.blogsky.com

بازی خیلی جالبی میشه ولی خیلی خلاقیت و سختی میخواد !!
شاید یکی گوشی 1100 داره :دی !
از فردا بریم ازعالمو آدم فیلم بگیریم :دی

راستی بابک خان من کمتر از خرس نمیخوام
تازه اگه یه اسکاری چیزی هم اون وسطها بزارید که دیگه تهشه

میشه جایزه ام رو خودم تعیین کنم اصن ؟

رها- مشقِ سکوت دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:18 http://mashghesokoot.blogfa.com/

بازیه جالبی میشه مهیج و سرگرم کننده
سخته اما به سختیش میارزه

دل آرام دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:19 http://delaramam.blogsky.com

پروژه بزرگیه . اما حتما به همت بچه ها شدنیه .
با خانم کارگردان دل آرام صحبت میکنید .

آره محمد احتمالا زرشکش برای اثر تو ِ

رعنا دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:19 http://rahna.blogsky.com

آقا شوما یه ایفن 4 واسه من بگیرید :دی
من استعداداتمو رو میکنم :دی
چطور با 1100 فیلم بگیرم آخه ؟

به نظر من کافیه فعل تونستن رو صرف کنیم همگی

خب شروع کنید همه یک صدا

میتونم
میتونی
میتونه
میتونیم
میتونید
میتونند

آفرین حالا از اول ... در کلاس رو ببند بچه بقیه کلاسها درس دارن

حمید دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:21 http://saye-roshan70.blogfa.com

آقا من میخوام جزء هیئت داوران باشم فیلم ها رو گزینش کنم

رعنا جان من میگیرم به اسم تو میفرستم

( آیکون پسرخاله )

عارفه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:22 http://inrozha.blogsky.com/

همه ما به گوشی موبایلی که قابلیت فیلمبرداری داشته باشه دسترسی داریم
من دسترسی ندارم همه که مرفه نیستند نمیشه قبلش یه بخشی از جایزه من رو بدین من برم باهاش یه گوشی آیفون بخرم میشه؟

جزیره دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:23

محمد جان زرشکش از همین الان مال تو داداش.

ملیکااااااااااااااااااا از من تهنایی فیلم میگیری؟
میگم فیلم دلارام خارجکیه
تازه اگر دکتر دیادیا هم شرکت کنه فیلمش خارجکیه

عارفه جان برای شمام من میگیرم باز به اسم شما میفرستم

( آیکون پتروس)

رعنا دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:24

تازه خیلیا میتونن از کلیپایی که تو اینترنت هست و همه بلوتوث میکنن بفرستن :دی
حکم قضایی اونا چی میشه ؟:دی

تیراژه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:24 http://tirajehnote.blogfa.com/

کار خیلی سختیه
ولی به قول معروف اگه بشه چی میشههه!!
و اینکه خب ممکنه خیلیا هم نتونن فیلم ها رو ببینن
و همونطور که گفتین به خاطر محدودیت نت و دانلود یه کم مشکل سازه

ولی در هر حال ایده محشریه و فصل جدیدی رو در بلاگستان آغاز میکنه

جزیره میخوام فیلم جدایی جزیره از منصور رو بسازم

یه بار یکی گفت فکر کنم کاسپر بود تو بازی سفره ها میگفت که یه نرم افزاری هست که میشه فهمید عکس کپی بیست شده یا نه
خب شاید برای فیلم هم باشه رعنا جان

نه آقا بابک خبر ندارید ؟؟؟؟


من اصن نمیتونم تحمل کنم کسی فیلموو کپی پیست کنه

تیراژه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:28 http://tirajehnote.blogfa.com/

امیدوارم فیلم گرفتن من شبیه کامنتها و پست های کیلومتریم نباشه
هنوز تو کف کامنتی که چند دقیقه پیش برای پست قبلیتون گذاشتم موندم
به نظرم اومد که حداکثر ده خطه ولی وقتی فرستادم و دیدم آه از نهاد شرمگینم برامد!!

پروین دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:28

بابک جان
من فکر میکردم برای پست ؛مخاطب خاموش؛ کامنت گذاشته ام. اما انگار فراموش کرده ام ثبتش کنم. گفته بودم که رونق این خانه بخاطر صفا و صمیمیت و خوشدلی خودت و همدلی مهربان عزیز است که به تو این فرصت را میدهد که انقدر برای این خانهء مجازی ات وقت بگذاری. حالا هم که دیگر جضور عزیز و نازنین مامان ناهید خوب، مزید بر علت شده و من که خودم موقع خواندن کامنتها همه اش منتظر دیدن و خواندن کامنت ایشون هستم.
ایدهء بازی ات هم جالب است. فکر کنم در این یک هفته دوستان زیادی شرکت کنند. شاید بد نباشد مثلا اگر بازی را به هم نمیزند یکی دوتا از فیلم های خوب اولیه را بگذاری برای اینکه بچه ها ایده بگیرند. یا اینکه خودت یا بعضی از دوستان کلا به این منظور فیلمی بفرستند سوای از فیلم اصلی که میخواهند در مسابقه شرکت داده شود.
از خدا میخواهم چراغ این خانهء گرم و باصفا را برای همهء ما روشن نگه دارد.

کبلایی آلفرد پور هیچکاکیان دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:29

به روی چشم اخوی

عاطی دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:30 http://www-blogfa.blogsky.com/



ایشالا شرکت می کنیم!:دی

جزیره دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:31

ملیکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مگه وصال چشه که تو میخای جداییشو بسازی؟اصن اشک جمع شد تو چشام
بعدشم باز اقاشو خوردی؟تازه شم دیگه نبینم اسمشو تو مکان عمومی بیاریاااااااااااااااااااااااااااا

پروین دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:31

تیراژه جان
میخواستم در انتهای کامنت قبلی ام یک لایک به سبک فیس بوک برای کامنت های زیبایت برای دو پست قبلی بگذارم. اما گفتم حالا تیراژه که فعلا اینجا نیست. اما بودی که عزیز خوب!!
پس لایک به شما و قلم زیبایتان :*

خو آخه جدایی الان رو بورسه خواهر

البت ما میتونیم بکنیمش

وصال جزیره و آقا منصور

اینجا که عمومی نیست که عمومیه ای وای من یعنی اسم فیلمم لو رفت ؟
دیدی از فردا میشه تیتر اول تمام مجلات زرد

جزیره دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:32

تیراژه جان یهو سریال 90قسمتی نسازی خاهر
راستی فک میکنین مبلاد فیلمش چند قسمتی میشه؟

عارفه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:33 http://inrozha.blogsky.com/

چرا کامنت های من ثبت نمیشه؟
امتحان میکنیم

کبلایی آلفرد پور هیچکاکیان دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:33

اطلاعیه :
توجه توجه
به تعدادی بازیگر ساده نیازمندیم !
ترجیحا آنجلینا جولی

هاله بانو دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:33 http://halehsadeghi.persianblog.ir/

آقا اجازه من می خوام بشم جزء هیت ژوری

عارفه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:33 http://inrozha.blogsky.com/

تیراژه عزیزم تو که حتما شرکت کن دست عکس فرستادنت که محشره میخوام ببینم دست فیلم فرستادنت چطوره مثل عکس که در سه سوت میفرستی ببینم فیلم رو میتونی در عرض یه سال بفرستی
کلا بیا بگو روت میشه تو چشم های ابی آسمانی من نگاه کنی بگی میخوای فیلم بفرستی نه تروخدا بیا بگو روت میشه

عاطی دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:34 http://www-blogfa.blogsky.com/


اتفاقا امروز که از دانشگا میوومدم!توو راه خوونه!به یه فیلم کوتاه فکر کردم!!!کلی تنهایی خندیدم!!!اگه بتونم عملی ش کنم باحال می شه:دی!!!:دی

رعنا دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:34 http://rahna.blogsky.com

فدای تو دختری که قرار بود اسمت میعاد باشد :دی
آقاااا خو من چیطوووور با 1100 فیلم بگیرمممم ؟

عارفه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:35 http://inrozha.blogsky.com/

میعادجان پتروس فداکار بابا ما راضی نیستیم شما لباس آتیش بزنی گلم شما همون پول گوشی آیفون رو بدی قبوله

جزیره دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:35

کبلایی آلفرد پور هیچکاکیان
اینشون همون علیرضای مرتد خودمون نیست؟
کبلایی جان شما عمرت قد نخواهد داد به هفته ی بعد

کلاس بازیگری ملیکا و شش قلو ها

هنرجو میپذیرد

آوا دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:36

اگه گفتیم یاد خاطرات گذشته میفتیم و
اشکی میشیم بخاطر اشکای شوقیه
که رو گونه های تک تکمون به خاطر
تموم روزای خوب با هم بودنمون
توی اینجا رقم خورده.یادمه حتی
اون روزایی که اتاق گپ اولی
جوگیریات زده شد...درست تو
روزای غم بلاگستان بود......
حتی خیلی وقتا تا ۴-۵ صبح
خیلیامون وایمیستادیم و
خدایی می گفتیم و می
خندیدیم و سبک میشدیم
و میرفتیم...این کار شما(
یعنی همین که این جو
صمیمیرو واسه هممون
فراهم می کنین ) نهایت
لطف و مهربونی شماس
که از قلب پاکتون و
صبوری مهربان جان
نشئت میگیره.........


منم با تیراژه موافقم...ما دوس داریم دلی
بنویسین و دقیقا زمان هایی که احساس
میکنین باید یحرفایی یچیزایی بیاد رو برگ
خاطرات اینجا اونارو بنگارید......بی هیچ
دغدغه ویامشغله فکری خاصی........

*اما درکل : این رو بدونین که من و خیلیای
دیگه توی هربرههء زمانیه ممکن و تاوقتیکه
عمرمون قدبده چه توی خدای نکرده غم و
چه شادیاتون یا هروقت دیگه امکان نداره
بتونیم و نیایم در این خونه رو بزنیم بامید
بوی خوش و روی خوب این خونه و این
فقط و فقط به خاطر خوش مرامی و با
معرفتی صاحب این خونس............*
تنت سلامت و لبت همیشه خندون
بابک خان جان و یه زندگی توام با
موفقیت در کنار همسر مهربونتون
آرزو میکنم............................
یاحق...

یه دنیا ممنون آوا
به خاطر لطف همیشگیت به من و جوگیریات
و کامنتهای همیشه عزیزت

پروین دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:36

wow.......... ۲۸ نفر آنلاین!!
البته وقتی من از سر کار و وسط رسیدگی به این مریضهای بینوا هی میام و میرم، معلومه دوستان خوشبختی که الآن تو خونه های گرم و نرمشونند دلشون نمیاد این فضای صمیمی رو رها کنند.

عارفه جان دلبندم اون دهقان فداکار بود که لباس آتیش زد

تیراژه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:37 http://tirajehnote.blogfa.com/

پروین بانو
اگر بدانید این تعریف های گاه به گاهتان در کامنتها چقدر دل کوچیک من رو به تپیدن وامیداره
قربان لطف همیشگیتان به من و دیگر دوستان بانو
شرمنده ام که هیچ کاری برای جبران اینهمه خوب بودنتان از دستم برنمیاید جز همین قلم و نوشتن

رعنا جون کافیه فعل تونستن رو صرف کنی

صرف کن
آبارک الله

عاطی دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:38 http://www-blogfa.blogsky.com/


بریم یه گووشی خدااااااااااا پیدا کنیم!:دی!فیلم بگیریم!پز بدیم:دی

عارفه دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:38 http://inrozha.blogsky.com/

اون رو میدونم من تلفیق کردم دهقان فداکار رو با پتروس همیش که نباید اجنبی پرست باشیم

Chap dast دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:38

آقا ی لحظه استپ!
جزیره بیااینجا دخترم...
این منصور کیه ؟! هان ن ن ن ن ؟!!؟!!!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟
زود تند سری گزارش رد کن بیاد!!! دو روز غافل بودما ازت... هی لوزگال*!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد