جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

از اون جمله ها که نوشتنش یادم رفته بود

نمیدونم برای شما هم پیش اومده که مجبور باشید جایی منتظر بنشینید یا نه ؟ 

سوال احمقانه ای بود . معلومه که پیش اومده  

بعضی وقتها مجبورید یک جایی منتظر بنشینید و هیچ کاری هم نمی توانید بکنید جز صبر کردن 

 

اینجور وقت ها اگر اهل مطالعه باشید احتمالا کتابی از کیفتان بیرون می آورید و مطالعه می کنید 

یا با شخصی که می تواند دوست باشد و یا غریبه مشغول صحبت بشوید  

و یا اینکه با گوشی موبایلتان بازی کنید . 

 

چهارشنبه عصر توی آمفی تاتر فرهنگسرا توی یک جلسه انتخابات صنفی بودم  

خیلی از هم صنفی های ما نیامده بودند و قانونا امکان برگزاری جلسه وجود نداشت 

نه راه پیش بود و نه راه پس 

باید می نشستم و صبر می کردم  

گوشه دنجی از سالن نشسته بودم که کسی از دوستان کنارم نبود و نمی شد صحبت کرد 

کتابی هم همراهم نبود که تریپ روشنفکری بردارم و مطالعه کنم 

پس مشغول موبایل شدم  

بر خلاف تصورتان انگری برد هم بازی نکردم و شروع کردم به پاک کردن اس ام اس های گوشی .

اس ام اس های اضافی البته  

 

یکی از مزایای گوشی من اینست که شما تمام مکالمات یا بهتر است بگوییم مکاتبات گوشی را می توانید عین چت توی یک صفحه ببینید . یعنی می توانید سابقه ای از تمام حرفهایی که بین شما و دوستانتان رد و بدل می شود مشاهده کنید  

اس ام اس های مزخرف تبلیغاتی که معمولا به محض دریافت دیلیت می شوند 

اما باز هم بعضی هایشان جامانده بودند که پاکشان کردم  

همکاران و برخی از ارباب رجوع ها و دوستان کاری معمولا اس ام اس هایشان ارزش نگه داشتن ندارد . مثلا : فلان نقشه را ساعت ۸ فردا به دستم برسان یا برای امضای فلان سند در این تاریخ شهرداری باش یا اینکه من امروز دو ساعت دیرتر می رسم و ... 

اینها همگی پاک شدند  

بعد خیل عظیم پیامک های تبریک عید که خیلی هایشان بی پاسخ مانده بود 

اصلا توی لیست تماس های من آدم هایی هستند که مدتهاست نه با هم تماسی داشته ایم و نه پیامکی ردو بدل کرده ایم و نمی دانم چرا اصلا شماره هایشان را نگه می دارم .

البته برعکسش هم بود . دوستانی که چندین بار پیامک داده بودند و من جواب نداده بودم 

بعد هم یک عالمه جوک و لطیفه های پیامکی  

چرت و پرت های ردو بدل شده بین من و آرشمیرزا  

مرام بازی و رفیق بازی با محسن باقرلو  

حال و احوال دوستانه با خاصه رفیقان وبلاگی و .... 

 

مدام لیست اس ام اس ها را بالا و پایین می کردم  انگار دنبال چیز گمشده ای باشم  

آنوقت ها که با مهربان ازدواج نکرده بودم چقدر به هم اس ام اس می دادیم 

وقت و بی وقت  

شب و صبح 

اس ام اس های عاشقانه و پر شور و احساس

 

دقیقا دنبال همین می گشتم  

شور و احساس عاشقانه  

 

فهرست اس ام اس های ردو بدل شده ام با مهربان را بالا و پایین می کنم و خنده ام می گیرد : 

اس ام اس های صادره از من همگی عبارتند از : کجایی ؟ کی می رسی ؟ چیزی نمی خوای ؟ 

 و اس ام اس های مهربان : دوغ - ماست - گوشت چرخ کرده - پیاز - سیب زمینی - دستمال توالت - دلستر - چیپس و .... 

 

با خودم فکر می کنم که انگار آدم ها هیچ وقت به چیزهایی که می خواهند نمی رسند

یا آرزوی داشتنش در آینده را دارند  یا حسرت از دست رفتنش در گذشته را می خورند  

یاد روزهایی می افتم که هزار بامبول و برنامه می چیدیم تا چند دقیقه یواشکی یک گوشه ای با هم خلوت کنیم و حرف بزنیم . روزهایی که اگر صدای هم را نمی شنیدیم روزمان شب نمی شد  

وقت هایی که یکساعت با هم تنها ماندنمان قدر دنیا می ارزید  

روزهایی که اگر حرفهایمان را ضبط می کردیم می شد به جای شعر عاشقانه کتابش کرد 

  

اشتباه نکنم ۴۰۰ تا اس ام اس بیخودی از حافظه گوشی ام پاک شد  

اما یکی باید اضافه می شد  

تایپ می کنم : 

سلام عزیزم . خسته نباشی . میدونی چقدر عاشقتم ؟ 

 

و برای مهربان سند می کنم ... 

 

 

نظرات 79 + ارسال نظر
داود(خورشید نامه) شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 01:09

سلام...

علیک

مجید شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 01:09 http://asme1982.blogfa.com

دقیقا باهات موافقم ...
هروقت می شینم و پیامک ها رو بالا پائین می کنم برای بدست اوردن همین حس مدتی رو عاشقانه تر با خانمم صحبت می کنم یا sms م فرستم براش تا یادم نره روزهائی هم داشته ایم عاشقانه ...

دمت گرم دوستم
ما حالا حالا ها باید از شما یاد بگیریم و جلوی شما درس پس بدیم

نرگس اسحاقی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 01:26

آفرین ،دادش زن ذلیلم

چی میگی حاج خانوم ؟

سایه شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 01:29

چه حس قشنگی داشت این پست (به خصوص اون جمله ی پررنگ آخرش)

مرسی سایه

آوا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 01:55

چه جالب...چندروزه بدجور هر جا میرم
حرف همین چیزاس.....آن عاشقانه
های گذشته و این رنگهای بیرنگی ِ
روزمرگیهای امروز..واقعا همینه..
آدما تا می رسن به اون چیزی که
واسش تلاش می کردن بعدچند
وقت مزش روفراموش میکنن..
عاشقانه هایتان تاابدجاویدبادا.
یاحق...

ممنون اوا

تیراژه شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 02:40 http://tirajehnote.blogfa.com/

معمولا کامنتهای من کیلومتری هستن مخصوصا این اواخر
اما برای این پست چیزی برای گفتن ندارم جز اینکه;
این پست "خدا" بود..چیزی فراتر از محشر و عالی و اینها..
ممنونم که تمام کلیشه های عشق رو اینطور لطیف خورد و خمیر میکنید..
که جوانه های باور بدون ترس از یخ زدن و پر پر شدن شهامت روییدن و سبز شدن داشته باشن
ممنونم

ایول تیراژه
چهار بار خوندم و آخر نفهمیدم اینی که گفتی تعریف و تمجید بود آیا ؟

خورشید شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 02:41 http://khorshidejonoob1.blogfa.com

عاشقیتتون مستدام آقا ...

ممنون

طـ ـودی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 02:44 http://b-namoneshon.blogsky.com

400تا از اس ام اس هاتون کم شد!!؟! خوش به حالتون من که چه تو خلوت دنج پاکشون کنم چه تو ترافیک چه تو عروسی!! بازم تعدادشون کم نمیشه اصن!
تازه آخرش هم کسی رو ندارم که بخوام همچین اسی بهش بدم و یه حس خوب بگیرم و خستگی از تنم بیرون بره.

صبر داشته باش ایشالا پیدا میشه

ایمان شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 03:42 http://istgaah.bloghaa.com/

بعد جواب نیومد: دوغ، چیپس، دستمال توالت و ...؟ :)

نه خیر

intus et in cute شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 03:51 http://incute.blogfa.com

:)

رها- مشقِ سکوت شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 04:06 http://mashghesokoot.blogfa.com/

گوشیتون همیشه سرشار باشه از این اس ام اس ها

ممنان

میلاد شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 08:00

بابک محشر بود محشر
خیلی عالی بود
دروغ نگم یاد روزهایی افتادم که نامه های کیلومتری می نوشتم
دلم برای اون روزها خیلی تنگ شده
چقدر گرفتن این اس ام اس ها لذت داره بابک
و فرستادنشونم وقتی حس میکنی طرفت غرق شادی میشه
خیلی حال کردم با این پست خیلی

خوشحالم دوست تپلم
دارم فکر می کنم تو که واسه من سیبیل کلفت کامنت کیلومتری میذاری
واسه اون بنده خدا چند کیلومتر نامه می نویسی

اردی بهشتی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 08:14 http://tanhaeeeii.blogfa.com

آخییییییییی

آخیتون بی بلا

محبوب شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 08:37 http://mahboobgharib.blogsky.com

این پست دیوانه وار خوب بود...

تو هم دیوانه وار خوبی ...

البته نمی دونم که "خوب" وازه مناسبی هست برای تعریف اون چیزی که تو هستی یا نه؟

خوبی از خودته محبوب جان
خوبی که همه چیز رو خوب می بینی

ونوس شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 08:40 http://www.vahmeh-sabz.blogfa.com

اول پست و که می خوندم...انگاری داشتم تو دل خودم می گفتم خب چه عیبی داره تو شروع کن!تو بهش بگو...که به آخر پست رسیدم دیدم بله!خودشون بهتر از من می دونن!
چقدر خوبه!این محبت های چند لحظه ای می تونه در یک لحظه آنچنان حس خوشبختی رو در آدم به وجود بیاره که احساس شکست ناپذیری داشته باشه!

کاملا درسته
شکست ناپذیری و جاودانگی

حسین شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 08:49 http://hosseinb.blogfa.com

سلام
بذار اس ام اس های اضافی گوشیم رو پاک کنم .

تو که داری زحمت میکشی
یه عشقولانه هم واسه همسرت بفرست

پرچانه شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 09:00 http://forold.blogsky.com/

واجب شد گوشیمو بردارم و یک اس ام عاشقانه در کنم

یه جوری در کن که چایی توی سینی نریزه

تارا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 09:19 http://www.ghalb.persianblog.ir

چقدر این نوشته شما برای من ملموس بود دقیقا این احوالات چند روز ژیش بر من هم گذشت
واقعا تاثیر فرستادن این اس ام اس ها وسط زندگی روزمره خیلی زیاده
شما هم از اون دسته آدمهایی هستید که دارید از عشقتون مواظبت می کنید آفرین

حالا که فکر می کنم که عشق هم مثل یه گلدون نیاز به مراقبت داره
البته همین الان به ذهنم رسید

جزیره شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 09:30

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

من برگشتم
خدا نگذره از اونایی که دعا میکردن من برنگردم. ببین من بهتون میگم درست دعا کن بلت نیستی، دعا کردی شوئر کنم برنگردم دبروز نزدیک بود با ملک الموت وصلت کنم و موندگار شم
در هرصورت الان زنده ام
به یادتون بودم. هم خودت(متاسفانه) هم مهربان جان هم مامان ناهیدهم جناب اسحاقی بزرگ. دیگه ما یه همچین ادمایی هستیم که واسه کل اعضای خانواده ی یکی دعا میکنیم
میدونم خوشحالین که برگشتم.
حالا یه چیز هم در مورد پستت بگم که افسردگی نگیری یهو. کل پست و که نه ولی اون اخراشو خوندم. خوب کاری کردی که اون اس ام اس و فرستادی.
در مورد پست پایین که کلشو خوندم:خیلی بی خودحق نداری بری تو فیس بوق. واسه اینکه من فیلی شکن ندارم. همینجاباش دور همی خوش میگذره دیگهههههههههههههههههههههههههههههههه

خدا رحم کنه
این دوباره اومد
خدایا به ما صبر جزیل بده
خدایا واسه این دختر یه شوهر پیدا کن که ازش روزی بیست و چهار ساعت کار بکشه
دیگه اینجا نیاد

مانا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 09:46

خیلی ملموس بود برام
چون ماهم دقیقا همینطور شما بودیم و الان کانورسیشنمون مثل شما فقط همین سوال و جواب هاست!!!!!!
ترغیب شدم منم یه همچین اس ام اسی بفرستم!
ممنون از یاد آوریتون

حتما اینکار رو بکنید

مانا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 09:47

راستی این نرگس خانوم داره خواهرشوهربازی در میاره؟؟؟!!!!!!!!

آره فکر کنم

حسام شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 09:55

سلام ؛

« با خودم فکر می کنم که انگار آدم ها هیچ وقت به چیزهایی که می خواهند نمی رسند
یا آرزوی داشتنش در آینده را دارند یا حسرت از دست رفتنش در گذشته را می خورند »

درسته...

کاملا

مامیچکا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 10:20 http://mamichka.blogsky.com/

داداش از این پست ها برای ما ننویس
به قول خودت مفسده دارد...
تا حالا کسی اس ام اسی با این مضمون برای ما نفرستاده... دلمان خون شد..

اصلا از این به بعد واسه پست های مفسده دار یه آرمی تو مایه های منفی ۱۸ میذارم شما خودت نخونش
خوبه ؟

مموی عطربرنج شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 10:42 http://atr.blogsky.com

چه با احساس...

با وسواس با عباس با کالباس
قافیه خوبیه ها
یه غزل بیا

هاله شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 11:08 http://assman.blogsky.com

حالا فک کنید یه عده مجرد و فلک زده هم اینجا رو می خونن !
نکنید این کارو آقای اسحاقی!

شما به اون جنبه منفی قضیه نگاه کن که احساساستی نشی خواهر

مموی عطربرنج شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 11:37 http://atr.blogsky.com

هاله راست می گه!دل اون مجردای طفلونکی آب می شه و قرشمال می ره!!

من این کلمه ترکیبهای تازه رو کجای دلم بذارم ممو ؟
طفلونکی ؟ قرشمال ؟
خیلی باحاله ولی

دل آرام شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 11:56 http://delaramam.blogsky.com

به گمانم لازم نیست که تکرار کنم که "عجب پستی" !
یک عاشقانه لطیف ، در بستری از روزمره ها ...

قربون این عنوان بندی شاعرانه تون برم دلی جان جینگیل باقالی

مامان ناهید شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:16

سلام پسرم افرین .همیشه همینطور عاشق بمون.

چشم

dARYA شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:21 http://azare89.blogfa.com

امروز بلاگفا قاطی کرده ، سر از اینجا در اوردم و چه حس خوبی گرفتم .
اره این بهترین مدله برای استفاده ی قشنگ از زمانهای سوخته .
چقدر شما شکلک دارین ولی یه دونه گل توشون نبود ؛ میخواستم براتون گل بذارم .
گــــــــــــــــل ها برای شما .

دس شما درد نکنه
بلاگفا شود سبب خیر اگر خدا خواهد

افروز شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:28

واقعن لازمه که تعداد این اس ام اس ها بیشتر بشه و مهم هم نیست که کی فرستنده و کی دریافت کننده باشه
من تو گوشیم دو تا فولدر love و mistake دارم هر وقت تعداد اشتباه ها بیشتر از عشق ها میشه به علیرضا آلارم میدم

چه الگوریتم جالب ودقیقی
حالا آلارمت چه شکلیه افروز
درد که نداره ؟

سلام
عشق شما به مهربان من رو یاد عشق داییم به زنداییم میندازه
البته دایی پرشور و حال تره مثلا چند وقت پیش رفته بودم خونه شون اومد یهو توی اتاق و گفت : ملیکا میدونی من هنوز برای نعیمه نامهء عاشقانه مینویسم ؟ ( منظورش از هنوز بعد از چهارده سال بود )
گفتم : آفرین دایی
و مثل پسر بچه های پونزده شونزده ساله که دوست دارن نامه های عاشقانه شون رو نشون بدن گفت : بدم بخونی ؟
داشت میرفت دم کمد که بیاره بخونم که گفتم نه بابا دایی این چه کاریه شاید زندایی دوست نداشته باشه ...

حالا اس ام اس امروز شما من رو یاد دایی انداخت که هیچوقت عشق و شورش دستخوش زمان و مکان نشد و نشده و نخواهد شد انشاالله

همیشه میشه عاشق بود همیشه میشه شور و حال اون روزهای اول رو داشت فقط باید تلاش کرد مثل هرکار دیگه ای

راستی نمیدونی چقدر دلم میخواست نامه های عاشقانهء دایی رو بخونم ...

===============================
سلام مامان ناهید گلم
این روزها هی راه میرم تو خونه میگم مامان ناهید مامان ناهید . مامانم هی از شما میپرسن
منم میگم مامان ناهید مامان بلاگستانه
مامان آقا بابک بزرگ بلاگستان و ...
دوستتون دارم مامان ناهید عین مامان مهناز خودم :*

واقعا چقدر خوبه که ادم باز هم نامه عاشقانه بنویسه

خانمی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:53 http://monastories.blogfa.com

لایک

و چقدر قشنگه که خودمون آغاز گر این حس باشیم ...

لایک به کامنتت
موافقم

منجوق شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 13:04 http://manjoogh.blogfa.com/

جواب هم گرفتی یا همچنان چیپس و پفک می خواست؟

جواب گرفتیم ناجور

نیمه جدی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 13:49

راستش من و محمدرضا نزدیک به سه ساله یعنی 2.5 سال میشه که ازدواج کردیم و هنوز هم برای هم اس ام اس هایی ازین دست می فرستیم .
مثلا چند وقت پیش که سر کاربودم و البته خیلی هم ناراحت و دلگیر این اومد برام :
طوفان نشو منو یک قاصدک نکن
من عاشق توام یک لحظه شک نکن
خیلی خوب بود و کلا خیلی ذوق کردم و اصلا یجورایی همه چی یادم رفت . یه جور ورد جادویی بود انگار
به نظرم این وردای جادویی نباید فراموش بشن. ممنون که یادمون میندازین این چیزارو . . .

چه تعبیر جالبی نیمه جدی بانو جان
ورد جادویی
شدیدا موافقم

عادله شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 14:37

ولی من همیشه فکر میکنم پدیده ای به نام زن یا شوهر تکراری میشه...عادت میشه...نیاز میشه...عشق بعد ازدواج کم میشه...

با اینکه تکراری میشه و عادت میشه موافقم
ولی با اینکه کم میشه نه
جنس دوست داشتن تغییر می کنه
شاید به اون شدت و حدت و افراط پیش از ازدواج نباشه
ولی شاید به مراتب ریشه قوی تری داشته باشه

سمیرا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 14:47

میدونی کجای کار عالیه؟
اونجایی که طرف مقابلت هم ازت انتظار این کار رو نداره
چون اون هم توی این روزمره گی ها گم شده
و تو میایی و با یه تلنگر بیدارش میکنی و میگی :
عاشقـتتتتتتتتتتم
عاشق بمانید تا ابد.

واقعا اگه منتظر همچین چیزی نباشی و بیاد قشنگ تره

کودک فهیم شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 15:40 http://the-nox.blogfa.com

ای جان.
ایشالا تا ابد عاشق هم باشید و به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنید.

مرسی

عاطی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 15:53 http://www-blogfa.blogsky.com/



چقدر ر ر ر ر خووب ب ب ب ب ب ب!:گل

ولی مامان بابای من!!!!!!

همیشه بهم اس ام اسای عاشقانه می دن و ما بچه ها یواشکی می خوونیم:)))))))))))))))

هروقت یه شعر جدید واسه مامانم میاد سریع می فرسته به این اسم=عزیزم!(که بابامه!:دی)

و بابامم اس ام اسای قشنگشو میفرسته به این اسم=همراه اول و آخر:دی!(که مامانمه!)

منم تصمیم دارم راه مامان بابامو پیش بگیرم:دی

دمشون گرم
چقدر خوبه که موج عشق انقدر قوی باشه که بعد از این همه سال بسامدش کم نشه و فروکش نکنه

کودک فهیم شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 15:53 http://the-nox.blogfa.com

اصلا به نظر من آدم ها باید اجتماعی باشند.باید با هم ارتباط برقرار کنند.گاهی یاد هم کنند.اصلا بعضی شماره های گوشیم خیلی رو اعصابمه.کلا سال به دوازده ماه یاد آدم نمی کنند بعد مثلا اس ام اس میدند یا زنگ می زنند و متوجه میشی که تازه اصلا برای خودت و یا حال و احوال و ابراز دلتنگی تماس نگرفتند و کاری باهات داشتند و احتمالا اگر کاری نداشته باشند کلامی بینتون رد و بدل نمیشه.بعد فکر کن مثلا طرف مقابل رفتار و روحیه ایی معکوس اون فرد داشته باشه و مثل اون نباشه.به نظرم خیلی زشته.به شخصه خودم اگر خیلی وقت باشه که با فردی ارتباطی برقرار نکردم بعد از مدت ها یکدفعه بخوام زنگ بزنم و اون هم ازش کاری بخوام خودم معذبم.یا مثلا در یکسری مناسبتهای بخصوص آدم ها از هم انتظار دارند به هر حال.حتی من خودم در مناسبتهای خاص و مهم سعی می کنم تماس بگیرم و بیانی حرف بزنم و حتی به اس ام اس هم بسنده نمی کنم مگر در مواردی خاص که یا اتفاقی افتاده باشه و نتونم و یا واقعا حواسم نبوده باشه و یا حس کنم طرف مقابل اینطوری راحت تره و این موارد خیلی محدودند البته.
یکجورایی ارزش و احترام گذاشتنه به نظرم.و احترام به دیگری احترام به خودمونه.و از طرفی به هر حال آدم ها وقتی با هم دوستند و وقتی برای هم عزیزند باید این احساسشون رو به طریقی به هم انتقال بدند.هر کس به نحوی.
انقدر من خودم هم اعصابم خورد بود ببین کامنتم چقدر طولانی شداااا جونِ سالی

اولا جون سالی رو قسم نخور
ثانیا میگم خوب از پست عشقولانه من سوء استفاده کردی برای دوستانت مانیفست صادر کردی ها
ثالثا ماشالا آب نیست وگرنه شناگر قابلی هستی
دست میلاد و تیراژه رو بستی در نگاشتن کامنتهای متری

اون آناهه شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 16:04 http://po0h.blogfa.com/

سیندرلا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 16:05 http://cinderellla.blogsky.com/

این یه پست فوق العاده بود.
ایشالا روز به روز عاشق تر باشین.

ممنونم سیندرلا

خانوم میم شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 16:28

همه چی عادت میشه و به دست فراموشی سپرده میشه!
حتی تموم دل دل کردن های عاشقانت واسه یه لحظه دیدنش!
روزی به خودت میای و میبینی جز بوی عرق و بوی پیاز و ... عطر دیگه ای برای سرمستی نیست!
و دیگه دیدار ها لذتی نداره...
دیگه گرفتن دستاش قصه ی تپش قلب نیست و دیدن چشماش وجودت رو ذوب نمیکنه!
همه چی تکرار میشه و این تکراره که به جات زندگی میکنه....

امان از این تکرار
چه توصیف دقیق و عمیقی بود
کاملا موافقم
اما گاهی همین عادت انقدر وابستگی ایجاد می کنه که ترکش خیلی سخت تر از دلبستگی های شدید و اتشینه
نمیدونم قبول داری یا نه

خانوم میم شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 16:30

در ضمن!
با پرچانه موافقم.
همیشه مواظب عشقت باش

چشم

آرشمیرزا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 16:43

چه قیاس ناجوانمردانه ای بود میان من و آن جانور !
خوشم نیومد.

هررررررررررر

آنیما شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:18 http://animayeman.persianblog.ir

اصلا اگه هراز گاهی یه وقت اضافی پیدا نشه که آدم تو موبایلشو نگا کنه و ببینه دوز اس ام اس عاشقانه ش اومده پایین و بعد حال و هواش عوض نشه و حس عاشقانه ش سربرنداره که این که نشد زندگی که

خوشم میاد دستت تو کاره

یلدا نگار شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:27 http://yaldanegar.persianblog.ir/

چقدر زیبا بود...الهی همیشه عاشقتر از همیشه باشید.

ممنونم

عارفه شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:32 http://inrozha.blogsky.com/

همیشه عاشق بمونید الهی

ممنون عارفه

ایراندخت شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:41 http://1iran2kht.blogsky.com/

سلام..
مدتهاست از ریدر می خونمت..
بعد از مدتها.. بی اغراق می تونم بگم جز معدود پستهایی بود که بوی خودنمایی نمی داد.. البته اون پست " مامان ناهید " رو هم استثنا می کنم..

با اجازه من با ذکر منبع برای چند نفر ایمیلش کردم

مرسی قابل شما رو نداشت
( من واقعا از خودنمایی بدم میاد . نمیدونم چرا این حرفو می زنید )

گلابتون بانو شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 19:14 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

وای! چه قشنگ!!!

ممنون گلابتون بانو

رعنا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 19:42 http://rahna.blogsky.com

الهی ، عشقتون مستدام ..
بعضی وقتا تو این روزای یکنواخت یکی باید از این کارا انجام بده دیگه

بله یکی باید اینکار رو بکنه
ولی لطفا بیشتر از یکی نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد