جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

تمدید کنیم آیا ؟

 

 

 

طی چند روز گذشته چند تا از دوستان اعلام کردند با وجود اینکه خیلی دوست دارند توی جشنواره شرکت بکنند و فیلم بفرستند اما یا سوژه مناسب پیدا نکردند یا اینکه وقت کافی برای ساختن فیلم نداشتند . من خودم فکر می کنم اگه زمان ارسال فیلمها خیلی طولانی بشه  

این بازی یه جورایی بیات میشه و از شور و شوق میفته ولی خب حیفه که فقط هفت هشت تا شرکت کننده داشته باشیم . 

می خواستم ببینم اولا با تمدید زمان جشنواره موافق هستید یا نه ؟ 

فکر می کنید بهترین وقت برای رونمایی از فیلمها کیه ؟   

 

 

 

+ دوستانی که در مورد جشنواره اطلاعات می خوان اینجا و اینجا رو بخونن  

++ اگر واقعا قصد دارید شرکت کنید لطفا تا دقیقه ۹۰ منتظر نمونید . چون آپلود کردن فیلم ها واقعا وقت گیر و زمانبره  

+++ اگر ایده ای در مورد نحوه برگزاری این بازی دارید خوشحال میشم بدونم  

 

  

 

اینهم همان کلیپ آرش پیرزاده که قولش را داده بودم : 

  

 

  

 

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:04 http://delaramam.blogsky.com

من با اینکه هنوز سوژه پیدا نکردم اما با تمدید مدت مخالفم .
به نظرم اونجوری هیجانش از دست میره .

ارجاع می دهیم شما را به کامنت تیراژه

دل آرام شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:05 http://delaramam.blogsky.com

ضمن تبریک به خودم برای اول شدن ، باید بگم که ویدئوی آرش خان خیلی با نمک بود

دست شما درد نکنه

آذرنوش شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:27 http://azar-noosh.blogsky.com

اولا سلام بعد از مدتها
دوما ما فایل پرکردیم انشالا رهنا جان میفرستن واستون
سوما ما خودمون میدونیم فایلمون از آخر اول میشه

از کجا می دونی ؟

عارفه شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:29 http://inrozha.blogsky.com/

سلام
آقا کیامهر یه خواهش اینه که اگه بشه فیلم ها رو پنج شنبه رو وبتون بذارید بهتره چون فرداش جمعه است خونه ایم لازم نیست از کار رو زندگی بیفتیم با چشم خواب الود بریم سر کلاس
ایده هم این که نگید هر فیلم مال کیه تا خودمون حدس بزنیم
و دیگه این که پیشاپیش خسته نباشید و خداقوت و دست شما هم دردنکنه.

چشم
ایشالا یه فرصت مناسب باشه که همه بتونن بیان

مامان ناهید شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:32

پسرم سلام خدا را شکر اول نشدم ولی شکر سوم شدم .اقا بابک جان بخدا من فقط یه مستطیل سیاه میبینم .این مشکلو لطفا حل کن

حتما میام درستش می کنم مامان جان

نینا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:39 http://taleghani.persianblog.ir/

واییییییی مامان ناهید این پسرت همش کارای سخت میخواد
این دیگه چه جور وازیه
مایی وران اینان دینیه

شما پایینیان هنو موبایل دستان نرسیده ؟

من با اینکه دنبال سوژه نبودم و خودم همین دیشب یه چیزی ساختم به اسم فیلم یک دقیقه ای با موبایل
انقدر و انقدر و باز هم انقدر دمقم الان که صد در صد با تمدید موافقم چون اگه اینجوری بمونم هیچوقت شرکت نمیکنم با این حال و روز گندی که دارم


تمدیدش کنید

آهان راستی
این فیلمه هم برای من اصن خنده دار نبود
حتی صدای خنده ها هم نتونست منو الان بخندونه
کلا الان داغونم آقا لهم له

بلاگفا هم بالا نمیاد

خیر باشه ایشالا

گلنار یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 03:04

چه مستقیم و صاف هم تشریف اوردن پائین ,البته در ترکیب با حرکت کذایی دست

در این پست که از اعضای هئیت ژوری سوالی نشده ,پس می گذریم.

پست قبلی رو دیشب خوندم ولی مدهوش بودم و چیزی ننوشتم.اول اینکه امیدوارم از حضور هم لذت ببرید عمری.
بعد هم از افسانه ها اگه بیایم بیرون و فکر نکنیم کسی
مدینۀ فاضله هست و همه چیز تموم
به این می رسیم که هر ارتباط دو جانبه ای نیاز به ساختن و
پرداختن و توجه داره و به این صورت آدمها با هم در طی بودنشون رشد می کنن و در آرامش بیشتری هم به فضای شخصی خودشون می پردازند و هم به اهداف مشترکشون.زندگیتون پر از مهر و رضایت .

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

خوب خودتو جا زدی تو هیات داوران ها

تیراژه یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 07:02 http://tirajehnote.blogfa.com/

یعنی خوشم میاد از این اعتماد به نفس دل آرام!
که هنوز سوژه رو انتخاب نکرده ولی میگه تمدید نکنین چون بی مزه میشه!!!

اصلا فکر نمیکردم جناب پیرزاده بتونن چنین حرکات ژانگولری داشته باشن
این راحتی و سادگی رو واقعا تحسین میکنم ..کاش بتونم شبیه این نوع ادمها باشم..

و اینکه..با تمدید مهلت جشنواره به اشد وضع موافقم!!
صدا یا عکس یا دستخط نیست که..ناسلامتی پای فیلم در میونه! هنر هفتمممم!!!

چشم تمدید می کنیم

ارش پیرزاده یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 07:41

ماشاله به این تیراژه از اسکل شدن ادم یه جوری تعریف میکنه آدم دوست داره هر روز یه چشمه از بلاهت هاشو تو آپارات بذاره

یعنی امروز صبح ناجور خندیدم به این کامنتت آرش

سمیرا یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 08:12

مامان ناهید عزیز سلام
شما همیشه اولید
مامان جان عزیز
شما یه صفحه مشکی میبینید که یه قلش وسط صفحه است یا یه فلش نیمه برگشته سمت چپ بالای صفحه
حالا کافیه که موستون رو روی آن کلیک کنید ، فیلم اجرا میشه.
منو ببخشید به جای بابک عزیز براتون توضیح دادم
با احترام و عشق

بابک یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 08:41

مرسی سمیرا خانوم
متاسفانه روی سیستم مامان فلش پلیر گویا مشکل داره و اجرا نمیشه
باید برم درستش کنم

مموی عطربرنج یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 09:01 http://atr.blogsky.com

ما که فرستادیم!! حالا شما بگو دو هفته بگو یه ماه دیگه!!اما از یه طرف بهتر که 7 8 تا بیشتر شرکت نکردن !!شانس برنده شدن بالا می ره!

افروز یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 09:43

خیلی باحال بود کلیپ آقای پیرزاده آره بابک تمدیدش کن من این چند وقت سوژه مناسبی به جز گرونی خونه و پیدا نکردن خونه و حرص خوردن پیدا نکردم

چشم تمدید می کنیم

زهرا یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 10:35 http://az-be.persianblog.ir

به نظرم زمانش خوبه. اینطوری رقابت بیشتر!

ولی اکثر بچه ها خواستار تمدید وقت بازی شدن

silent یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 11:28 http://no-arus.blogfa.com/

چه باحاله این آرش خان!!

زویا یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 11:32

یکی بی زحمت لینکش رو اینجا توی کامنتا بزاره تا ببینیم....چیزی مشخص نیست روی صفحه

باید فبش پلیر داشته باشی زویا

جزیره یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 11:34

سلام علیکم
بابک خان انشالله دفعه ی بعدی که حالا یا خودت یا فرد دیگه ای خواست از روی پله ها سُر بخوره لطفا تعداد پله هاشو بیشتر کنین و اینکه یه حرکات ژانگولری مثه کله معلق شدن از روی پله هارو هم اضافه کنید لطفا که در اخر جراحت هم پیدا کنه طرف و خلاصه بهش دور همی بخندیم شاد شیم

در مورد فیلم هم که متاسفانه نیت خبیثانه ی من عملی نشد و همش هم تخصیر این کیانای که دیر اومد و تازه زود هم رفت.واسه تمدیدش هم که خب پس نطری ندارم دیگه ولی خب با اینکه میگی اگه تایم تمدید شه بازی بیات میشه مخالفم.اصن اینطور نیست

پس دنیال یه سوژه جدید باش دخترم

ونوس یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 11:48 http://www.vahmeh-sabz.blogfa.com

سلام...واقعا شما چه زحمتی می کشی تو این وبلاگ۱والا به خدا!مسابقه می ذارید....فیلم می ذارید...نوشته می ذارید...هوراااا واسه شما!خسته نباشی آقا
من خیلی دوست دارم شرکت کنم تو این مسابقه ولی آپلودش با این اینترنت من نمیشه وقتم ندارم برم کافی نتخوش به حال اونایی که شرکت کردن!

لطف داری
ایشالا که مشکل شما هم با اینترنت حل بشه و شرکت کنید

دختری از یک شهر دور یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 12:43

سلام...
من فیلم رو فرستادما به من که گفت با موفقیت ارسال شد راست و دروغش به گردن بلاگ اسکای!!

بله رسید
مرسی دنیز

عاطی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 18:56 http://www-blogfa.blogsky.com/



لطفا تمدید کنید:(

من هووچی گیر نمیارم فیلم بگیرم م م م:(

تازه آخر ماهه!یهو نت تمام می شه!تا بیام وصلش کنم طول می کشه!!!

تمدیدش کنید و یه خونواده رو از نگرانی در بیارید!:دی

محبوب یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 18:56 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

درووود
راستش میترسم درخواست کنم تمدید اما باز سوژه گیر نیارم و بیشتر بسوزم و فیلمای دوستان هم بیات شه!
رای ممتنع ...
فک کنم بهترین وقت همون پنج شنبه شب یا جمعه است که وقت آزاد بیشتر داریم و با آرامش میتونیم همه رو ببینیم و لذت ببریم.
کلیپ باحالی بود اما میخاستم بگم تعداد پله ها کم بود! که دیدم تیراژه جان مفصل اعلام کردن... لایک غلیظ به نظر تیراژه جان!

تعداد پله ها کم نبود آقا آرش ماشالا هیبتش زیاده
ایشالا تمدیدش می کنیم محبوب جان

عاطی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 18:57 http://www-blogfa.blogsky.com/



کلیپ هم بوسیار!!!زیبا بوود:))))

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد