جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

از دیشب که  اولین پست رمزدار تاریخ این وبلاگ رونمایی شد تا به این لحظه تعداد ۱۰۰۰ بازدید به عمل آمده است و با ادامه این روند یحتمل رکورد تعداد بازدید  جوگیریات شکسته خواهد شد . 

  

این حرکت خودجوش و مردمی اول از همه نشانگر این است که مردم ما چقدر انسان های جستجوگر و کنجکاوی هستند . 

بنده به شخصه اگر وارد وبلاگی بشوم و ببینم رمز دارد توی دلم به نویسنده یک فحش بی تربیتی نثار می کنم و می روم و بر نمی گردم . هرچند که می دانم شما هم از دیشب تا به حال به اندازه کافی بنده را مورد عنایت قرار داده اید .  

عرض شود دیشب تا دیر وقت و امروز هم تا به الان بنده مشغول پاسخگویی به کامنتهای خصوصی و پیامک دوستانی هستم که تقاضای رمز دارند .

 

چند وقت پیش هم اگر خاطرتان باشد موقع پست دروغ های سیزده ٬ خیلی از دوستان که بی توجه به عنوان و پی نوشت مطلب را خوانده بودند فکر می کردند که مطالب پست حقیقت دارد . 

 

الغرض حمل بر خود ستایی نباشد چون بنده خودم نسبت به اطرافم خیلی خیلی بی توجه هستم و متوجه تغییرات ظاهری نمی شوم . ولی ای کاش بخشی از این  همه انرژی ذهنی که برای پرداختن به حواشی یک مساله تلف می کنیم و هدر می شود برای حل همان مساله استفاده کنیم . چرا که معمولا کلید حل مسئله جلوی چشم ماست اما تلاشی برای پیدا کردن و حتی نگاه کردن به آن نمی کنیم .   

 

پست قبلی هم همینطور بود . یعنی اگر کمی به جای اینکه به  ((یعنی چه چیزی ممکنه داخل این پست نوشته شده باشه ؟ )) و ((چرا پست رمز دار شده ؟ یعنی ما غریبه ایم ؟)) و  

(( پس اینهمه کامنت رو کی گذاشته ؟ چرا به اونا رمز داده به ما نداده ؟)) 

یک مقدار به عنوان پست توجه می کردید می توانستید راحت پست را بخوانید . 

هرچند برای من بد نشد و آمار بازدید وبلاگم را بالا برد ... 

به هر حال جواب این پست رمز دار هم انصافا خیلی ساده و راحت بود  

رمز پست در عنوان مستتر است  

من + تو می شود ما  

 

جالب اینجاست که وقتی رمز را برای بعضی دوستان توضیح دادم  ایشان به جای اینکه کلمه ( ما ) را تایپ بکنند من + تو را تایپ کرده بودند و تازه عصبانی هم شده بودند که چرا درست در  

نمی آید ؟ ( از من نخواهید اسم این دوستان رو معرفی کنم 

 

در هر صورت ٬ استقبال بی نظیر و باشکوه از این پست مرا به فکر انداخت که یک موضوع بندی جدید به مطالب این وبلاگ اضافه کنیم  تحت عنوان ( ورزش مغزهای آکبند )  

یعنی ازین پس هر چند وقت یکبار ، پستی رمز دار بنویسیم که پیدا کردن  رمز ورود به پست کمی نیاز به فکر داشته باشد و یک بازی هوش هم داخل پست باشد تا یک مقدار هوشتان را محک بزنید . این بازی ها شاید بهانه ای باشد که گاه گداری اجازه بدهیم به مخ های آفتاب - مهتاب نخورده مان٬ هوایی برسد ... 

حالا اگر دوست داشتید بروید و پست قبل را بخوانید و کمی از فسفرهای  مغزتان را بسوزانید . 

خواندن کامنتهای این پست هم خالی از لطف نیست ... 

 

 

  

+ مشخصه که من دارم باهاتون شوخی می کنم دیگه ؟ مشخص نیست ؟ به کسی که برنخورد ؟

 

++ کامنتهای ملتمسانه ، اغواگرانه ، معصومانه و بعضا تهدید امیز دوستانی که بصورت خصوصی و عمومی رمز خواسته بودند بایگانی می شود و در زمان مقتضی علیه  ایشان استفاده خواهد شد . 

( تیریپ جولین آسانژ برداشتن ) 

 

+++ هر کی بپرسه ( جولین آسانژ ) کیه با همین کیبورد می زنم تو سرش  ... 

 

 

 

نظرات 122 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:52

یعنی اول شدم ؟؟؟؟

آره چاقالو

میلاد چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:54

چه عجب بعد از مدت ها اول شدم

باید عرض کنم خدمت دوستان که بنده از همون مغز آکبندها بودم که تا یک ساعت پیش رمز نفهمیدم

بابا خیلی IQام

ممنون، انقدر تشویق نکنید

میدونم ریاضی خوندم (تیکه شوهر خواهر به من در زمان هایی که IQام در حد جلبکه)

من جای بابات باشم تا قرون اخر شهریه دانشگاه رو از حلقومت می کشم بیرون

میلاد چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:55

راستی یاد هاله بانو بخیر که داد بزنه بگه میلاد تو باز پای منو له کردی برای اول شدن

میلاد چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:58

راستی بابک این جولین آسانژ کیــــــــــــــــــــــــــــــه؟

بابای عمو محمود

بابک چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:02

میلاد
بهت قول میدم هاله انقدر مخش آکبنده که اگر توضیحات این پست رو سی و چار بار هم بخونه باز نمیتونه وارد پست قبل بشه

طـ ـودی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:05 http://b-namoneshon.blogsky.com

لابد منم دوم!!!!!

اگه منو آدم حساب نکنید آره

شب شراب چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:06 http://www.shila1120.blogfa.com

مرسی بابت آهنگ وبلاگتون..

ارادت داریم سهیلا خانوم

م . ح . م . د چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:08

کیهههههههههه ؟! کیهههههههههههه ؟!

این یارو که گفتی کیهههههههههههههه ؟!

با کیبورد کلفت می زنم تو سرت

م . ح . م . د چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:10

دیشب من از عارفه پرسیدم رمز چیه ؟! گفت محمد !
من دقیقن محمد رو زدم ! بعد بهش گفتم چرا سرکار میذاری ؟! گفت محمددددددددددددددددد ، و من باز هم محمدددددددددددددددد رو تایپ کردم ! بعد گفت خنگول نشو ، من + تو هست ، من به انگلیسی ، فارسی ، عربی ، فینگلیش و غیره من + تو رو نوشتم باز هم نشد ! و آخر گفت ما ... !
به همین عللت و از اونجایی که من ذاتن خنگم اصن با این موضوع حال نمیکنم ! و پیشاپیش حضرتعالی لطف میفرمائید قبل از اون رمز رو واسه ی من اس ام اس میکنید ! باشد که رستگار شوید

ممد جان نیازی به توضیح نبود
ما میدونیم مغز تو تو مایه های کلم بروکلیه

جزیره چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:26

محمد هلاک خودشیفتگیتم. حالا درسته مانکن شد اوووووووه (ماشالله) ولی دلیل نمیشه برادر من.یعنی واقعن چرا رمز باید محمد باشه؟



میلاد تو کامنتدونی حمید یه کامنت برات گذاشتم"ایکون اطلاع رسانی"

حمید چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:26 http://saye-roshan70.blogfa.com

بابک جان شاید باور نکنی اما من همون شاید نیم ساعت اول بعد از خوندن تیتر پستت رمزشو تشخیص دادم.اول نوشتم ma دیدم درست نیست بعد نوشتم ما که درست شد.اما ترجیح دادم به جای تلف کردن وقتم روی تست هوش ژاپنی و ...،موزیک وبتو چند بار پشت سر هم گوش کنم...
ولی اولش تعجب کردم راستش
تعجب کردم با خودم گفتم: وقتی هیچ غریبه ای اینجا را نمیخواند پس چرا باید یک پستش رمزی باشه؟ بعد گفتم شاید به خاطر فیل.. نشدن و این برنامه ها باشه...

ولی واقعا من نباید یه روز یه پست رمزی بنویسم خداییش ؟
اینجوری که بده
اهنگ هم قابل نداره

جزیره چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:28

ما که اصن برامون سوال نشد،اصن اصن. یهو دیدیم یه کامنت خصوصی اومده که رمز :ما.بعد ماهم گفتیم یعنی چی خدایا؟!ما دیگه چیه؟این بابک اسحاقی چی میگه. بعد گفتیم حالا بزار بریم وبش. بعد دیدیم پست رمز دار نوشته. این شد که خوندیمش دیگه

تا ۱۲ و پنج دقیقه شیش تا کامنت خصوصی گذاشتی جز جیگر گرفته

جزیره چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:30

آخ جووووووووووووووووووووووووووووون .منم میتونم اهنگ وبتو گوش بدم"اشک شوقه"

افروز چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:32

باور کن من اصلن عنوان پستو ندیدم اگرم میدیدم خداییش متوجه نمیشدم ولی داشتم میمردم از فضولی

دستور می فرمودید تقدیم می کردیم رمزو

جزیره چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:32

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااَ بابک جهانبخشه؟ با رضا صادقیییییییییییییییییییییییییییییه عزیییییییییییییییییییییییییز.
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای اسم اهنگش چیه بابک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میقههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


چه اهنگ خوبی.باز من احساساتی شدم....

من و بارون

عاطی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:35 http://www-blogfa.blogsky.com/


:)))))))))))))خیلی کارت قشنگ بوود!!!!!!

:)))))))))

منم دیشب اوومدن دیدم رمز داره!رفتم فیس بووک:)))))

باور کن بهت فحش ندادم!!!دووستم نداشتم ازت رمزو بگیرم:)))))))))))ولی دووست داشتم محتویات رو بدوونم!!!ی همچین غروری داریم ما!!!!!!:)))))))

خیلی کارت عالی بوود!!!!!!!:دی

چاکریم

عاطی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:36 http://www-blogfa.blogsky.com/


یه سول خطرناک! جولین آسانژ کیه؟!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

صدای برخورد کیبورد با کله

حمید چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:36 http://saye-roshan70.blogfa.com

اسم آهنگش "من و بارون" ه جزیره.

مریم نگار چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:37

..راستی این جولین...کیه...
آخخخخخخ سرمممممم ...!!!!
چرا میزنی خو....

ما که جرات نداریم شما رو بزنیم
کله خودمون رو به دیفال می کوبیم

عارفه چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:40

اقا کیامهر یه جایزه چیزی واسه من در نظر میگرفتین اولین نفر نظر گذاشتم و از شما هم نپرسیدم رمز چیه
محمد تازه من بهت نگفتم خنگول نشو گفتم تو نخبه ای حیفی واسه این مملکت

راست میگی عارفه
تو سردمدار آیکیو بالاها هستی

جزیره چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:44

ممنون حمید جان

راستی من که دیدم رمزداره خیلی عصبی شدمولی فحشت ندادم.بله اقا ما مودبیم

البته فحشا رو اماده کرده بودم اگه رمزو ندی نثارت کنم
ولی خب برام سوال پیش اومده بود واقعن جوگیریات و رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جور در نمیومد

سارا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:44 http://www.khialekabood2.persianblog.ir

کیبوردت خیلی سنگینه ؟

می خوای یه تستی کنی ؟

هاله چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:46

عارفه خوب شد وقتی من رمزو پرسیدم نگفتی هاله !! قشنگ رفتی سر اصل مطلب

رها چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:48

رمزهایی که من وارد کردم:
من+تو
نویسنده
رمز
بازی
بابک اسحاقی
رمز عبور

خیلی خوبه
دارید از آکبندی درش میارید دو گوله مبارک رو

عارفه چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:49

هاله من که به تو رمز نگفتم گفتم؟

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:50

سلاممم و ظهر به خیر بابک خان
بچه ها من تضمین می کنم یکی از اون دوستایی که نمی خواستم اسم ببرن من بودم
قبول کن هدفت سرکار گذاشتن ملت بود و لاغیر بقیه اش
توجیه است و لاغیر
در ضمن اینجانب کنجکاوم و لاغیر
. کنجکاوی هم نشانه هوش زیاده و لاغیر
در ضمن فکر کردی مگه من دور از جون انیشتن انیشتم
خداوند به هر کی یه نعمت داده به ما هم نعمت راحترین راه به جواب رسیدن را عنایت فرموده
تا .......هر که نتواند دید ( جواب دندان شکن)

دستت درد نکنه خانوم معلم
اتفاقا میخواستم یه دندون پزشکی برم
شما کارم رو راحت کردید

مریم چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:51 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

جولین آسانژ کیه

چقدر تقاضای کتک زیاد داریم
واقعا قابل ستایشه

فرنوش چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:52

من خیلی چیزم. دست به دامن مهربان شدم.
دوستان این هم جناب جولین آسانژ:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86_%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%DA%98

خدایی خیلی خوش تیپه

ممنون خواننده خاموش تنبل نظر نگذار

جزیره چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:53

+ مشخصه که من دارم باهاتون شوخی می کنم دیگه ؟ مشخص نیست ؟ به کسی که برنخورد ؟

مشخص نیست ماها با تو شوخی نداریم بابک؟تو چی فک کردی در مورد ماها؟ماها در همه کارامون جدی هستیم"ایکون عصاقورت دادگان"

با تو یکی شوخی ندارم جز جیگر زده

جزیره چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:56

اوف اوف چه ادم خفنیه این اسانژه

عارفه چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:57

فرنوش جان مرسی ترس از کیبورد باعث شد یادم بره میشه تو گوگل سرچ کرد

هاله چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:59

نه عارفه ! این حرفا چیه ؟؟؟ رمز کیه ؟؟

هاله چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:01

من دیشب به عارفه گفتم رمز چیه ؟ با کیبورد کوبید تو سرم !

نازنینn چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:02

دمتون گرممممممم که انقد مغز ما رو به فعالیت وا میدارین اما انگار هیچ جوره راضی نمیشه از آک بودن درآد

همین که نیت کردی کافیه

وانیا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:04

الان من یه بی رمزه فراموش شده ام

نازی ...

عارفه چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:04

هاله جان شما چیزی نگو مادر میای ابرو رو درست کنی میزنی چشم رو هم کور میکنی

مریم چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:05 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

حالا من دیشب خسته بود خوابم برد
ولی الان دارم کامنتها رو می خوونم می بینم که یه ساعتی فقط درگیر رمز بودن بچه ها
بعد ک رمز رو گرفتن و اطمینان از درستی رمز حاصل شد رفتن سراغ تست هوش و چگونگی برگزاریش؟
بعد که اونم فهمیدن رفتن سراغ چگونگی امتیاز دهی
یعنی دیشب یه چن ساعتی ملت سرکار بودن
عجب خنده بازاری بوده

آره جات خالی بود

Julian چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:09

Hello بابک
اسم من جولین بود . پسر بزرگ خاندان آسانژ ، من از وبلاگ یکی از دوست شما به این جا رسید . MR جعفری خیلی از درک شما برای من تعریف کرد ، من خیلی مشتاق بود برای درک شما به حق ...
من خیلی خوشحال شد از دیدن My Name در بلاگ شما
به من هم سر بزنید
kiss you Honey

خیلی باحالی محمد حسین
دمت گرم

مریم چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:09 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

در ضمن یادم رفت بگم بابک
الان ثنا خانوم اینجا بود کلی داد و بیداد راه می نداخت
می گفت که شما الان دارین اموال بیت المال رو حیف و میل می کنین و از کیسه نه ببخشین کیبورد خلیفه می بخشین
لاقل بذار برو خونه اگه کسی پرسید جولین آسانژ کی بود با لپ تابت بزن تو سرش اثرش هم بیشتره
بلکه ام این مغز ما از آکبند در بیاد

ثنا خانوم میاد و دونه دونه اینا رو میخونه
الان مهمون داره
گفته باشم

نازنینn چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:11

بابک خان انتظارایی دارینا؟!!! آخه شما در مورد آی کیوی ما چی فک کردین؟!! انیشتین نیستیم که از روی عنوان رمز و تشخیص بدیم که! والا!

تازه این آسون آسونه بود
دفعه بعدی سخت تر میشه
میگم تا اون موقع چند تا تست هوش بزن

مریم چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:11 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

جولین خان سلام عرض شد
عکستونو دیدیم ماشالله خدا حفظتون کنه
خیلی خوشتیپ هستین

جولین چند دقیقه پیش زنگ زده بود سلام رسوند

ارش پیرزاده چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:13

جولین اسانژ کیه

چون کیبوردم رو دوست دارم تو سر تو نمی زنم کته کله

ارش پیرزاده چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:16

نه نه نکوب تو سرم فهمیدم کیه

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:19

خصوصی

نازنینn چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:19

آرش خان مث اینکه خط آخر پست رو نخوندین

ما اَم نمیشناختیم والا رفتیم یه سرچی کردیم بعد آشنا شدیم با جناب جولین آسانژ

فقط و فقط به این دلیل از بابک خان نپرسیدیم کیه که یه وقت به کیبورد نازنینشون خسارت وارد نشه تو این گرونی!!

مموی عطربرنج چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:31 http://atri.blogsky.com

جون مادرت!اون کیبوردو بلند نکن!فقط می خواستم بگم من که این همه مطالعه دارم جولین آسانژو نمی شناسم!هر چند بعید می دونم سرکاری نباشه!!

نه بابا سر کاری چیه ممو ؟

فرزانه چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 14:01 http://www.boloure-roya.blogfa.com

خوب الان هر چی هم من بگم که بعد از اون کامنت خصوصی رمز رو فهمیدم کسی که باور نمیکنه بنابراین اصراری ندارم.
در ضمن جولیان آسانژ چند وقت پیش رفت به یه سفارت خونه تو لندن پناهنده شد بعدش دیگه خبری ازش ندارم. منظورم اینه که اگه بخوای از کامنت ها سوء استفاده کنی یه پاپوش مثل جولیان جووووووون برات درست می شه. ازما گفتن بود بعد نگی بهت هشدار ندادم (هررررررررررر)

من کاملا باورم شد مادر جان
چرا خودتو میزنی آدمو عاق والدین می کنی ؟
باورم شد

زهرا.ش چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 14:09

خیلی بدجنسانه بود!!

اگه تعریف بود که
اگه جدی فرمودید شرمنده ام

mohadese چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 14:12

vay in kheyli khube!
etefaqan alan dashtam dombale ye lecture migashtam k chejury az maqzemun bishtar estefade konim!
albate man k nemitunam! :D

bad az kelasam hatman mikhunameshhhhhhhhhhhh!!
ba tashakor! :D

تشریف بیارید بعد کلاس

مهربان چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 14:26 http://mehrabanam.blogsky.com/

جولین آسانژ کیه؟

یزن ببینم چه جوری می زنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد