جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

دعا می کنم چون دلم روشنه ...

همانطور که قول داده بودم .  

امسال هم مثل پارسال به مناسبت ماه مبارک رمضان یک بازی وبلاگی از سفره های افطاری داریم . احتمالا دوستان خاطرشان هست که آن بازی چه حس و حال فراموش نشدنی و قشنگی داشت . هم حزن انگیز بود هم خوشمزه و جالب و هم سرشار از معنویت  

و موسیقی محمد علیزاده هم که نور علی نور بود ...   

 

 

 

 

 

الغرض از همین امروز به مدت یک هفته فرصت دارید تا در این بازی شرکت کنید . 

تا چهارشنبه شب (۱۱ مرداد1391 ) شما ۸ شب فرصت دارید تا از سفره افطارتان عکس بیاندازید و به این آدرس ایمیل ، ارسال بفرمایید : 

 

kiamehr.bastani@gmail.com 

 

 عکس سفره ها پنجشنبه شب به همراه نام صاحبان سفره رونمایی خواهد شد . 

هیچ شرط و شروطی هم برای شرکت در این بازی وجود ندارد .  

غریبه و آشنا ، بی وبلاگ و وبلاگ دار ، روزه دار و روزه خوار ، خونه دار و بچه دار ، ظرف و زنبیلتو بردار بیار  و .....  همه به این بازی دعوتند .  

 

 

 

فقط چند تا نکته :  


لطفا تصمیم قطعی برای ارسال عکس بگیرید . و اگر سفره فردا شبتان خوشگل تر شد دوباره عکس نفرستید بی زحمت ...

   

ترجیحا عکس ها را زودتر بفرستید چون دوستان تنبلی که ارسال عکس را به روزهای آخر موکول می کنند ، آهم دامنشان را می گیرد .  

 

لطفا روی یک تکه کاغذ عبارت (بفرمایید افطار 91 ) را بنویسید و ان را توی سفره قرار دهید تا مشخص شود که عکس مزبور محصول هنر دست خودتان است ...   

 

 

 

 

 

 

+ این پست تقدیم می شود به عارفه عزیز

 

نظرات 53 + ارسال نظر
جعفری نژاد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 13:33

آقا اجازه

ما که سفره ی افطارمان دیدن ندارد لطفا یکی از بچه ها سفره ی افطارش را بدهد ما یک عکسی بیاندازیم باهاش

قول می دهیم دست به محتویاتش نزنیم حتی الامکان


آقا اجازه
ترجیحا سفره ی " مموی عطر برنج " باشد بهتر است چون ایشان کدبانو بودنشان از غذاهایی که توی وبلاگ عکسش را می گذارند به ما ثابت گردیده است و ما هی با دیدن عکس های غذاهای توی وبلاگ ایشان به سفره ی افطارشان حسودیمان می شود

چه خوش سلیقه هم هستی ماشالا

جعفری نژاد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 13:36

آقا اجازه

می شود حالا که اول شدیم به عنوان جایزه بهترین سفره ی افطار را به ما بدهید ، می شود ؟ نمی شود ؟! به من فحش دادید آیا ؟!! باشه فهمیدم که نمی شود اما می شود اون چوب را بیاندازید می خوام برم خونمون مامانم صدام می کنه ؟

بابک چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 13:48

مملی جان
به عنوان جایزه ٬ جمعه چتر میشیم خونه شما
بی زحمت به روناک بگو مرغ بپزه ما چند ماه مرغ نخوردیم

آوا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:02

چشـــــــــــــــــم
میفرســــــــتیم
چشـــــــــــــم
سعی میکنیم
دقیقه نــــــود
نـــــــــــگردد
انشالــــــــه
یاحق...

مرسی

جعفری نژاد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:02

مدینه گفتی و کردی کبابم

داداشم جمعه قول نمی دم اما ایشالا اگه عمری بود سال دیگه همین موقع یه مرغ درسته برات تدارک می بینم آخه دیروز رفتم سه تا جوجه یه روزه خریدم داریم با روناک روشون کار می کنیم ، ینی یه جورایی از چشمامون برامون عزیز ترن ، غذامونو باهاشون Share می کنیم ، شبها اونا رو تخت می خوابن من و روناک هم به صورت ساعتی بالا سرشون کشیک می دیم که خار به پاشون نره ، تازه رفتم براشون کیف زلزله هم خریدم که خدای نکرده زبونم لال بلایی سرشون نیاد
خلاصه اگه عمرمون قد بده و چشم بد از این سه تا جوجه دور باشه ایشالا سال بعد این موقع یکیشون رو می ذاریم سر سفره به شرطی که قول بدی صبر کنی تا منصفانه تقسیمش کنیم

کودک فهیم چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:03 http://the-nox.blogfa.com

ما کلا خانوادگی روزه نمی گیریم.
بعد چی چیو بفرستیم؟

آوا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:04

وااااااااااااای کامنت
جناب جعفری نژاد
خیــــــــلی باحال
بوووووووووووود
مرررررررررسی
یاحق...

درمسیرتندباد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:11 http://toondbad.blogfa.com

واااااااااااااااااااااای این سفره ی افطار کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من عاااااااااااااااااشق اون سینی خوشگل زیر پارچ آب شدم.
وااااااااااااااااااااااااااااای که چقد حس قشنگی داره. اصلا نمیشه به اون کوکو های طلایی خوشمزه نیگا کرد و اون کشک مشتی ه روی آش بسسسسسسسسس که این سینی چشم میخ کنه.

سفره عارفه است

جعفری نژاد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:12

در ضمن ناگفته نماند

" چترتون مستدام قربان "

ممنان

کودک فهیم چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:16 http://the-nox.blogfa.com

تصویر این سفره رو دوست دارم.خیلی خیلی زیاد.
لذت می برم که انقدر خودشه.

بعله خودشه

خانم یک هفتم... چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:23 http://www.shesh-haftom.blogfa.com

ممنون که تاکید کردی همه دعوتن...
خجالتم آب شد...

چه خجالتی

بابک چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:48

دمت گرم محمد حسین
جوابت خیلی باحال بود

در ضمن من مرغ دوست ندارم
یه وقت به خرج و زحمت نیفتی عزیزم
یه نیمرو دور هم می زنیم

بابک چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:49

ممنون خانم یک هفتم

سفره هم کار عارفه عزیزه

جعفری نژاد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:53

خدا وکیلی مثلا اومدی درستش کنی هان ؟
بابک جان تو انگار کل یوم اصن اهل خرید کردن نیستی نه
تو انگار نمی دونی تخم مرغ دونه ای چنده هان ؟
حالا که اینطور شد باید با روناک بشینیم دعا کنیم از این سه تا جوجه لااقل یکیش مرغ بشه شاید سال دیگه این موقع تونستم بهت نمیرو بدم
خواهشن دیگه سعی نکن بهترش کنی چون دیگه داره کمرم میشکنه


آقا اگه پنیر گرون شده من خبر ندارم
یه نون پنیر بده بخوریم
اصن شاممون رو با خودمون میاریم

پرچانه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:53 http://forold.blogsky.com/

ینی بازی پارسال رو که دیدم با خودم گفتم منم سال دیگه میرم خونه خودم و یک سفره ی کدبانویی میندازم و هموجوووور عکسش رو میذارم اینجا
اما امسال بنده همچنان سر سفره مامان جان هستم و هیییییییییییییی روزگار لاکردار

چشم عکس هم میفرستیم براتون آقا بابک

من که چشمم آب نمیخوره سال دیگه هم بری خونه آقاتون

یاسمن چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 15:35

منم بازی
من دیروز از سفره افطارمون عکس گرفتم ولی جالب نشد.
چون نه شامی سر سفره بود نه چایی...
امروز هم دیگه خبری از اخته و هندوانه و زولبیا نیست.
همش رو خوردیم و الان هم کسی حالش رو نداره بره خرید.
ولی امروز عکس میگیرم حالا هرچی شد...

فرشته چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 15:53 http://houdsa.blogfa.com

میرفستیم..

برفست

میس چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 15:58 http://qorqorane.mihanblog.com

صمیمانه از خدا میخوام قسمت شه منم بالاخره طلسم رو بشکنم و بعد از دو سال خوندن اینجا تو بازیا شرکت کنم ایکون دعای خالصانه از ته قلب

ایشالا

سایلنت چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 16:01 http://no-aros.blogfa.com/

پس بذار حداقل یارانه ها واریز شه!!

چه نوعروس مستضعفی

گیل دختر چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 16:34 http://barayedokhtaram.blogfa.com

سلام ...نماز روزه های همگی قبول باشه ایشالا ... سفره های پارسالو دیدم ...خیلی قشنگ بودن ... احتمالا شرکت کنم ...

مرسی گیل دختر جان

آرشمیرزا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 16:37

آرش پیرزاده توی کامنتهای پست قبل نوشته بود :

جدا رو سنگ قبر من بنویسید ... اینجا مردی خفته که می دانست چگونه دوستانی بهتر از خویش داشته باشد .

.

روی سنگــــــش بنویسید که پیرزاده برفت
آن که بر بارفروشـــــان؛ همه جا داده برفت

آن که از بچّـــــــــگی استــارت بزد ؛دادن را
توی وانت یا که تاکسی توی هر جاده برفت

روی سنـــــگش بنــــویسید همان آرش که
روی حقّ ِ همــــه یاران ِ خود افتــــاده برفت

سکته ی مغزی که نه ! چون که تهی مغزی بود
بی دلیل و الکی ؛ تخمی و بس ساده برفت

می گــُــساران ِ دو عالــم همه می کردندش
آن که میریخت ز درکـش ؛ قـــدح و باده برفت

حق میــرزا به دهن داشت به هنگام عروج
وه چه عــالی! متعــــالی! خارق العاده برفت

.




خدا لعنتت کنه
من که جدا حرفی نمیزنم
تجربه ثابت کرده چارتا میذاری روش با قافیه میذاری تو کاسه خودم

تیراژه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 17:09 http://tirajehnote.blogfa.com/

لا اله الا الله!
وای خدا از دست آرشمیرزا!

تیراژه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 17:12 http://tirajehnote.blogfa.com/

من تازه یاد شعر نابی که با ریتم آهنگ پست سفره های افطار سال قبل گفته بودید افتاده بودم و اشک چکان خاطرات معنوی اون زمان رو مرور میکردم و کم کم داشتم به حالت های عرفانی میرسیدم که اومدم این کامنت ارشمیرزا را رو دیدم و ...!!
خودتان تجسم کنید حال من را!!

تیراژه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 17:24 http://tirajehnote.blogfa.com/

البته ما همیشه مقابل قریحه ی فوق العاده ی شاعری شما _فارغ از محتوا و مضمون شان_ سر تعظیم فرود میاوریم قربان
طبع نابتان همیشه پر طراوت آرشمیرزای گرامی

یلدا نگار چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 17:25 http://yaldanegar.persianblog.ir/

اگر امسال تو این برنامه شرکت کنم کار بزرگی کردم چون اولین باره انقدر به خودم زحمت میدم تو این برنامه ها شرکت کنم..خوشم میاد از اینجا

خسته نباشی

پروین چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 17:39

من عاشق این سفرهء عارفه عزیزم هستم. خیلی باصفاست.

زبون روزه انقدر نگاه نکن خانوم جان

رضا کوچولو چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 18:04

من میخوام با فتوشاپ کار کنم یه مرغ درسته بزارم وسط سفره... کسی به بابک نگه
در ضمن سفارش برای همه مسابقات جوگیری هم قبول در اسرع وقت انجام میشود

رضا کوچولو چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 18:10

نوشته هم براتون میذاریم، حتی اگه بخواید از خواننده و بازیگر و خلاصه هر کی رو که عشقتون کشید هم مینشونیم وَر دلتون

تیراژه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 18:16 http://tirajehnote.blogfa.com/

جناب رضا کوچولو
من دوست دارم کلارک گیبل و مایکل جکسون کنار سفره ام نشسته باشن! امکانش هست؟!

رضا کوچولو چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 18:21

از کوچولو به سرکار خانم تیراژه
چرا نیست خانوم؟ برای اینکه میخوایم تمیز کار بشه و بابک هم یه خورده تیزه دیدی یهو از قضیه بو برد برای همین برای اینکه کاملا طبیعی به نظر برسه سفره ی شما میندازیم کنار قبر این عظما
کی میخواد شک کنه؟ هان؟

آرشمیرزا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 18:39

تیراژه جان از قدیم گفتن ترشی و ماست رو نباید با هم بخوری.




.

رضا کوچولو چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 18:49

طرح بهتری به ذهنم رسید میتونیم سفره ی افطار رو بندازیم روی سِن... یه طرف شما افطار کنید یه طرف دیگه هم مایکل جکسون آهنگ black or white رو اجرا کنن... بالای سِن هم مینویسیم ضیافت افطاری 91 با حضور مایکل جکسون

تیراژه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 19:03 http://tirajehnote.blogfa.com/

مایکل جکسون و گیبل رو بیخیال
من فعلا این ترشی و ماست که آرشمیرزا گفتند تو گلوی مبارکم گیر کرده چه گیرکردنی!!!
با توجه به شم عجیب و غریب آرشمیرزا میرم سرچ کنم ببینم معنی خاصی داره یا نه!
اگه مشکلی نبود که هیچ
وگرنه میرویم که چند روز گم و گور شویم بلکه دوستان یادشان برود که زمانی در کامنتی اشاره ای شد به چیزی !

تیراژه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 19:04 http://tirajehnote.blogfa.com/

آها..!
نکنه منظورتون رنگ پوست گیبل و جکسون بوده؟! که اولی بزنزه-سبزه است و دومی مثلا سفیدپوسته؟!
خب
مثل اینکه بدتر شد اوضاع
من رفتم آقاجان

ملیکا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 19:46 http://my-n0tex.blogfa.com/

سلام مجدد

چقدر من منتطر این بازی بودم ... چون پارسال که من نبودم اصلا ...
دست شما سلامت

و یه سوال

قرار بود چت روم رو عوض کنید ، عوض میشه یا نمیشه ؟ چون بعضی بچه ها با فلش پلیر و فایرفاکس هم نتونستن وارد بشن ...


و یه سوال دیگه

اون شبی که قرار شد دور هم جمع شیم تو چت روم رو مشخص کردید ؟

هنوز که وقت نشده
ایشالا اولین فرصت
اونم احتمالا میفته هفته بعد

کودک فهیم چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 20:00 http://the-nox.blogfa.com

من می خواااااام در این بازی شرکت کنم.
یکی بهم یک راه حل بده
به نظرتون اگر منی که روزه نمی گیرم بخوام در این بازی شرکت کنم روزه دارها ناراحت میشند؟توهین نمیشه بهشون که روزه خوار در جمعشون باشه؟
منم می خوام باشم خووووو

من که خیلی ناراحت میشم
مگه اینکه دست از سر سالی ما برداری

وانیا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 20:15

سلام
اصن در کل حسه بازی کردن ندارم برخلاف پارسال که کلی ذوق داشتم و چقدر سعی کردم و بالاخره شرکت کردم یادش بخیر چقدر آفتاب بانس مهتاب بالانس زدم تا با لپ تاب یه عکس انداختم تازه سفره هم که نبود عکس از سینی بود خودت که میدونی یه کا جواد که عکسه درست و حسابی نمیگیره این دولت هم که منو استخدام نمیکنه یه گوشیی یه تبلتی چیزی بخرم بتونم عکس بندازم از سفرمون البته امسال به دلیل مشکلات حاد روزه هم نمیگیرم پس افطار کنسله
نقطه تموم شد غر زدنام بازیم نمیکنم

یه لیوان گل گاو زبان بخور وانیا جان
اعصاب معصاب نداریا

آذرنوش چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 20:26 http://azar-noosh.blogsky.com

ما هم روزه نمیگیریم راه حل بدین

اصلا کسی از شما انتظار نداره تو اون هوا روزه بگیرید
شما عکس کارون رو بگیر دوباره بفرست

فرزانه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 20:44 http://www.boloure-roya.blogfa.com

میگم که میشه از سفره ناهارم عکس بفرستم؟ خوب چرا چپ چپ نگاه میکنی خواستم ریا نشه روزه نمیگیرم تظاهر به روزه داری کنم

شما یه عکس از روزه خوریت در خفا بگیر و بفرست

علیرضا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 22:04

منم مثل پارسال واسه هر سفره یه خط مینویسم ! () +(آیکون اعتماد به نفس کاذب زدگی مفرط)

دم شما گرم

نیما چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 22:24

آقا سادیسم داری؟ خب وقتی سفره ی افطار رو بچینی و هی ازش عکس بندازی که دهنت سرویسه ! هی منتظری اذون بگن، بعد هی میخوای عکس بندازی‌؟ بی خیااااااال ! میگم من میخوام از سفره ی نهارمون عکس بندازم تا وضع جامعه رو احساس کنید !

شما معنویتت کم شده عزیزم
یه کم قران بخونی اذیت نمیشی

رها چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 22:41

ای واااای من
غم اومد رو دلم
ینی یه سال گذشت
یادمه پارسال محمد علیزاده رو
یادمه میگفتی ری پلی میکردین و روزی چن بار گوش میدادین
یادمه از شیرزاد نازنین خیلی یاد کردیم
یادمه سفره م.ح.م.د که انواع لبنیات با برندهای مختلف رو تبلیغ کرد
یادمه اشک ریختیم
خندیدیم
منم دوست دارم تو این بازی شرکت کنم
انشالله امسال بتونم
نماز و روزه های همه تون قبول

چه زود گذشت

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 22:49

سلامم
اجازه عکس یه قلمش رو بفرستیم هم قبوله؟..

یه قلم چیو خانوم معلم ؟

ملیکا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 23:12 http://my-n0tex.blogfa.com/

اینجا بگید بابک خان

اختیار داری ملیکا
بله

رها- مشقِ سکوت چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 23:20 http://mashghesokoot.blogfa.com/

ما که سفره افطار نداریم، ولی بی صبرانه منتظر دیدن سفره های شما هستیم
باتشکر

عیبی نداره خواهر

سمیرا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 23:22 http://nahavand.persianblog.ir

چه سفره خوشمزه ای...آقا ما چیکار کنیم که توان رقابت با این نسوان و رجال کدبانو رو نداریم؟!!!!

تشریف ببرید کلاس سفره آرایی

مریم نگار چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 23:42

..کامنتم یادم رفت !!
..همین الان داشتم فکر میکردم که مدتیه سمیرا نیست تو کامنتدونی جوگیریات......وقتی کامنتدونی رو باز کردم....آخرین کامنت مال سمیرا بود....این یعنی راه دلها و ذهنها بهم....

قربون دستت مامانگار
فقط بی زحمت دلت واسه آرشمیرزا تنگ نشه

مریم نگار چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 23:49

...بابک عزیز..امسال یه ابتکار نو میزدی...و مثلا میگفتی که هر کس یه عکس از لحظه..یعنی درست لحظه افطار و اذان که اهل منزل روزه میخورن رو بگیرن و بفرستن...حالتها جالب بود....عکس سفره خالی یکم تکراری میشه..
شرمنده ..اما یه ایده جدیدی بهش اضافه کن ..ممنون

اتفاقا به فکرم رسید مامانگار
می خواستم بگم عکس اعضای خانواده سر سفره افطار رو بفرستند
اما دیدم احتمال داره خیلی ها معذب باشند و شرکت نکنند

محبووب چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 23:55

کاش میشد روزی که از سفره ها رونمایی میکنید. یه دکمه هم بزارید کنارشون. اونوقت با زدن اون دکمه ها سفره از تو صفحه لپ تاپ بپره بیرون و صاف بیفته تو خونمون. ها. یا اینکه دکمه های متعددی بزارید کنار اقلام توی سفره که آدم گلچین کنه ... کم اشتهام. نه؟

نه عزیزم
کم توقعی

م مثل میترا یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 18:13 http://mitra-khanabadi.blogfa.com

سلام نمیشه تمدیدش کنید خوب من پنجشنبه مهمون دارم می خوام عکسی بگیرم بفرستم چی کار کنم خوب دلم می خواد شرکت کنم خوب ....
تا جمعه نمیشه تمدید بشه ؟!
خوب ما که کافریم روزه نمی گیریم تا سفره ای بیاندازیم حالا می خواهیم چارتا روزه داروبگیم پنجشنبه بیان حالا چی کار کنیم ؟!


نمیدونم والا
شاید هم تمدید کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد