جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

آخرین فرصت برای ارسال عکس

 

اول از همه این کلیپ زیبا را که داود پورامینی برای بازی سفره های افطار درست کرده ملاحظه بفرمایید ...  

 


 

امشب آخرین فرصت برای دوستانیست که قصد دارند توی بازی شرکت کنند .  

تا ساعت ۱۲ امشب برای ارسال عکس ها زمان دارید . 

جمعه شب ساعت ۲۲:۰۰ عکس ها رونمایی می شوند .  

عکس ها را به این آدرس بفرستید : 

 

kiamehr.bastani@gmail.com  

.

دوستانی که عکس سفره های افطارشان را فرستاده اند : 

محمد جعفری نژاد و روناک بانو - آبجی نرگس- اردیبهشتی - آقای مهندس و خانم استاد-امیرحسین - بلادونا -پروین خانوم - داود پورامینی -  دل آرام - رها - سحر - شادی و جلال - صالی - فرزانه - کاسپر - کودک فهیم - گلابتون بانو - گیل دختر - لیمو ترش - آقای دوست - مرضیه - مریم - مریم ( بی وبلاگ ) - ممو - یسنا - یلدا - فاطمه شمیم یار -بازیگوش - نضال -هاله

  

  

 

اگر اسم کسی جا مونده خبر بدین ... 

+ پست بازی عکس سفره های افطار سال ۹۰  

++ این پست ناقابل تقدیم به داود و خورشید و سپهر پورامینی عزیز   

.

 

 

 

 

نظرات 35 + ارسال نظر
سایلنت چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:45

دوباره اول
هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

سایلنت چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:47 http://no-aros.blogfa.com/

دوم
ولی منم عک فرستادم
چرا اسمم نیست؟؟

سمیرا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:48

سفره های پارسال حس قشنگی داشت
ممنون بابک عزیز از زحمتی که میکشی و دنبال بهانه های قشنگ میگردی تا حس و حال همه رو عوض کنی
پاینده باشی

قربان شما

طـ ـودی چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:59 http://b-namoneshon.blogsky.com

کلیپ واقعا زیبایی بود، مرسی از آقای پورامینی که زحمت کشیدن. دستشون درد نکنه.

بابک چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 13:06

سایلنت
ایمیلت به دستم نرسیده
دوباره بفرست لطفا

رها- مشقِ سکوت چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 13:31 http://mashghesokoot.blogfa.com/

این رها من هستم ؟ میخوام مطمئن شم ببینم عکسم به دستتون رسیده آیا؟

بابک چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 13:52

بله رها جان

وانیا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 13:54

سلام منم دیشب فرستادم نبود؟

چرا رسیده حج خنوم

جعفری نژاد چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 13:54

بابک یه خواهشی می کنم نه نگو

این تن بمیره عکس سفره ی ما رو با " ممو " عوض کن ، ببین اگه متوجه شد و ناراحت شد میگیم یه اشتباه ساده ی چاپی بوده ... بابا این همه تو این مملکت از این اشتباهات ساده ی چاپیدنی و غیر چاپیدنی میشه حالا یه بار هم به نفع ما باشه چی میشه ؟!!

این تن بمیره " آیکن زیر میزی و پول چایی "

اگه قیمت مناسب باشه بهش فکر می کنم

متولد ماه تیر چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 14:06

دیگه امشب حتما یه سفره توپ میچینم عکسشو بفرستم

مرسی

سایلنت چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 14:37 http://no-aros.blogfa.com/

ولی من فرستادم
یعنی چی شد؟؟
آخه چرا کسی پاسخگو نیست؟؟
آخه شما نمیدونید من چقدر از شوهرم خواهش کردم که عکسو برام بفرسته!!
آخه خودم بلد نیستم و حوصله یاد گرفتن اینارم ندارم!!
مثلا مهندس کامپیوترما!!

الان رسید سایلنت

سایلنت چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 14:40 http://no-aros.blogfa.com/

حالا امشب که رفتم خونه دست پیش می گیرمو کلی باهاش دعوا می کنم که ؛یه کار ازت خواستما؛ بعدش قهر و...
بعد خودش به طور اتوماتیک میاد ازم عذرخواهی می کنه و کلی خواهش که بهش فرصت بدم یه بار دیگه بفرسته!!
فقط تو رو خدا اگه باز نیومد بهم بگید
منم میخوام باشم

عاطی چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:10


عکس سفره ی من اتچ نمی شه ه ه ه :((((((((

هی ارور می ده:(((((((((((((((((((

از عکس سه در چارم!!!!کووچیک ترش کردم!ولی بازم نمی شه:(((((
------------------------------------------------

کلیپ خیلی نااااز بوود!مرسی از آقای پور امینی:گل

------------------------------------------------

دعا کنید عکسم اتچ شه ه ه ه ه :(((

جعفری نژاد چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:13

عاطی جان یه نگاه به عکست بکن شاید زولبیا بامیه سر سفره نبوده واسه همینه که Attach نمیشه

عاطی چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:15


:))))))))))))))))))))))))))))

اتفاقا زولبیا بامیه هم نداره ه ه ه:)))))))))))))))))))))

ینی هیچی نداره ه ه ه ه ه

و یکمم کج گرفته شده:)))))))))))))))

جعفری نژاد چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:19

خب خواهر جان پس سعی باطل نکن

بیا دو تایی بریم رو مخ اسحاقی دو تا عکس سفره ی بنـــــز
ازش اجاره کنیم

فقط مدیونی اگه چشمت به سفره ی " ممو " باشه ها ( آیکن خط قرمز کشیدن دورسفره ی ممو بانو )

عاطی چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:29


:))))))))))))))))))))))))))

(والا بی خیالش شدم متاسفانه!)

من می گم بابک خان به سلیقه خودش واسه من یه سفره انتخاب کنه:))))

ترجیحاً رو میز باشه:))))))))))))))))

ممو هم خووبه!آره من سفره ی ممو رو می خوام(آیکون یوو ها ها هااااااا)

:دی

عاطی چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:37


اتچ چ چ چ چ شد د د د د د د د د د د د د د د

:)))))))))))))))))))))))))))

هوووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:دی

نیما چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:57

آقا ما سفره ی افطار نداریم ! همین شما اغنیا هستید که با نشون دادن سفره های افطارتون،‌فخر فروشی میکنید دیگه تازه من که میدونم تو قصد داری وسط سفره ی افطارت عکس مرغ هم بذاری !

این کارا زشته قباحت داره ! خجالت بکش مرد مومن !

ولی جدی میگم بابک، قصد داشتم امسال عکس بفرستم اما یا موقع افطار سر کارم ( خیطه توی موسسه عکس بندازم دیگه! یارو سوپروایزه با خودش میگه : مردک اینقدر گشنه ست که از نون پنیر هم عکس میندازه) و یا وقتی خونه ام، سفره افطار نداریم !

داود(خورشید نامه) چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 16:25

داود(خورشید نامه) چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 16:26

ممنون

ممنون از شما

شادی چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 17:09 http://wordsofshadi.blogsky.om

چه کلیپ قشنگی بود...
دست آقای پورامینی درد نکنه
دست شما هم درد نکنه آقای اسحاقی... به خاطر این دور هم بودن های وبلاگی

ممنون شادی

رها چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 21:16

منم عکسم رو فرستادم الان

تیراژه چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 21:31 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام جناب اسحاقی
نمیشه تا جمعه تمدید شه؟
چون من روزه نمیگیرم اما شاید بشه در جمعی باشم که سفره ی افطار واقعی داشته باشیم

کلیپ جناب پورامینی خیلی جالب بود و مخصوصا میکس کاملا هماهنگ با آن آهنگ خاطره انگیز

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 22:16

سلامم
ما هم که از سفره خونه بابا اینا عکس گرفتیم..کیفیت نداره.
حالا خواستی برا جناب جعفری نژاد یه جابجایی انجام بدی ما هم هستیم خوب...بعدا با جناب جعفری نژاد حساب می کنیم ..زیر میزی و این حرفا دیگه...
آخه اونجا ما هم در حال کمک بودیم هم عکس گرفتن در حال حرکت..همین میشه دیگه..ما که به قول فرزانه مث شما مرفه بی درد نیستیم که کار نکنیم..

زحمتش گردن من زیر میزیش واسه جعفری نژاد ؟
این چه جور حساب کتابیه خانوم معلم ؟

belladona چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 22:47

آآآآآآآآخی چه کلیپ نااااازی بودش ممنون از شما و آقای پور امینی.

یلدا نگار چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 23:17 http://yaldanegar.persianblog.ir/

منظورتان از یلدا منم دیگه ؟

بله احتمالا

آرشمیرزا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 23:32

بیا تا برایت بگویم که چه اندازه تنهایی ِ من بزرگ است


این تنهایی حق من است


.

.

درک عمیق شما از همین حق بزرگ نشات گرفته است

آرشمیرزا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 23:39


میگم بیخودی نیست که ما خیلی چیزا رو حق مسلم خودمون میدونیم ها !!!


.

آوا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 23:59

سلام بابک خان...من همین
الان عکس رو فرستادم.بازم
افتاد به دقیقه 90.شرمنده
اگه یوقت نرسیده یه خبر
میدین که دوباره بفرستم
باتشکر اززحمات شما...
یاحق...

آوا پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 00:15

آخی..من الان کلیپ رو دیدم.چه خوب
بود.............دستتون درد نکنه آقای
پورامینی..........یادپدر بزرگوارشون
افتادم توی بازی عکس باباهاواگه
اشتباه نکنم فوت کردن ایشون...
خدا رحمتشون کنه و اگه اشتباه
میکنم شرمنده بازم .............
و بابک خان جان : اگه تمدید
میکنین تاریخ ارسال رو یه خبر
بدین به ما هم خ یلی هول
هولی شداین عکسه و اصلا
به دلم نچسبید.بگین که یه
عکس دیگه بفرستم.........
با تشکرات فراوان از زحمات
شما...........................
یاحق...

مهناز پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 11:18 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

سلام ..نماز و عباداتتان قبول
من پریشب از سفره ی افطارمون عکس گرفتم که براتون بفرستم البته با موبایل خواهرزاده ام! ولی فراموش کردم عکسها رو ازش بگیرم و توی کامپیوتر بریزم و ایشان هم رفتند منزل خودشان! به من مهلت اضافه می دهید برای ارسال عکس آیا؟!
پارسال هم شرکت کرده بودم ...یادگاری خوب و جالبیه به نظرم

تا فردا شب اگر بفرستید چشم

میس پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 17:57

سلام...
کلیپ خیلی خوب بود... نمیدونم چرا وسطاش به این فک کردم که چند سال دیگه که احتمالا تا خرخره تو زندگیمون غرق شدیم وقتی یاد این روزا بیفتیم چه حسرت شیرینی همه وجودمونو پر میکنه......
بابت کلیپ و این همه خاطره ای که زنده شد خیلی ممنون :)
هم با اهنگ هم با عکسها

مهناز پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 21:34 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

سلامی دوباره
خواهرزادم نیومد که عکسای چند شب پیش رو ازش بگیرم بنابراین عکسی که امروز از سفره افطارمون گرفتم براتون میذارم دیگه اگه صلاح دیدید بذارید!
http://up.vatandownload.com/images/m58u0sftl9tt2mxcqrdg.jpg

مهناز جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 15:55 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

سلام
من دیروز عکس سفره مونو براتون آپلود کردم و توی کامنت گذاشتم ظاهرا متوجه نشدید. الان براتون ایمیل میزنم.

چرا مهناز جان
متوجه شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد