جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

یک عالمه جهان پهلوان

 

 

 

دهم شهریور ۱۳۴۱ زلزله مهیبی بوئین زهرا را با خاک یکسان کرد و نزدیک به بیست هزار کشته و هزاران بی خانمان برجای گذاشت . 

دولت مثل همیشه در یاری رسانی به زلزله زدگان ناتوان و ضعیف عمل می کرد . 

جهان پهلوان تختی خود شخصا با کامیون در محله های پر جمعیت تهران حاضر شد و با بلندگو به تبلیغ پرداخت . مردم نیز بواسطه محبوبیت او و اعتمادی که به وی داشتند در نیکوکاری از یکدیگر سبقت می گرفتند و مقادیر زیادی کمک مالی و اجناس مورد نیاز جمع آوری شد . 

قهرمانان زیادی در ورزش ایران افتخار آفریده اند اما نام غلامرضا تختی  است که به سبب همین مردانگی و مروت تا قیام قیامت در حافظه این ملت ثبت شده است . 

 

و حالا امشب دوست دارم با افتخار بگویم که ما نسل های بعدی تختی   

که بزرگترها بچه های روغن نباتی صدایمان می کنند

اگر پایش بیفتد از خیلی مردها مرد تریم و از خیلی زن ها شیر زن تر 

دوست دارم با افتخار بگویم که ما شاید توی المپیک مدال نگرفته باشیم اما صدها و صدها جهان پهلوان ناشناس بینمان داریم : 

 

 

دانه های ریز حرف  گاهی به آسمان نگاه کنیم از هر دری سخنی life .  

بی نام و نشون بلور رویا افرند . مشق سکوت . تاک نشان . شمیم یار  

گیل دختر . درباره الی . ماهی تنگ بلور . زمزمه سادهدنیای دل آرام  .  

دختری که قولهایش را نمی خوردعشق من بخند . بازیگوش .  

زنبیل درویشییه درخت پر شکوفه . مثلا عاطی . سه پند . آذرنوشت

حال ما خوبست اما . امی در اروپا . حواسم نیست .پرسیسکی وراچ

با گریه خندیدن . دنیای من .تنهاترین ستاره . کافه تیراژه . سروشا . این روزها  

افروز بی تظاهر .سایه روشن . عرائض آقای بلاگر . نونو . داستانک های من

دی زاد . دلکده . دلنوشته های یک خیال کبود .تلق تولوق .  

نوشته های یک . روزگار من . شش هفتم.  گاه نوشـــــــت های من .  

هذیوووون  . نوشته های یک نو عروس . بهـــار من گذشتــه شاید

من و محمد و یک دنیا عشق.عطر برنج. کافه رگبار .  

خورشید را باور دارم حتی اگر نتابد . به سوی خوشبختی . دل کوک

 کودک فهیم .  شمس الملوک .من و عزیز دلم در سیاره ونوس

یادگاران از شقایقهای شیراز . این ماییم . آب و آتش . شبروان خیال .  

دختری در همین حوالی . خورشید نامه . از من چقدر شبیه تو زاده می شود 

خاطرات یک پزشک زندان . زندگی و دیگر هیچ . شاپرک های زندگی من .  

وهم سبز . حرف های پنهانی دلم . سوته دلان . دلنوشته هام .  

دل من عاطفه را می فهمد . سهراب را خودم کشتم . دنیای تنهایی من

حرف های صد من یک غاز . آرتون طالقان . دنیای خورشید . ژاکلینا

دل نوشته های یک دختر دم بختنوشته های یک مهندس .ترک های یک زن  

ما یکدیگر همدیگریم . فریاد سکوت . گل گیسو . پارسی اندیشان

یادداشت های من . کلکله . طعم گیلاس . عاشقانه های من و نفس 

دخترم ستایش . زندگی در حاشیه . سطرهای سپید . یه تیکه کاغذ مجازی  

کلوب متولدین خرداد . رد پاهایم . جایی برای حرف های بدون مرزنازی .  

خدا برایم کافیست . دغدغه های یک مادر . دختری از آپارتمان دهم .  

 

دنیا دنیا ممنون و متشکرم از این همیاری بی سابقه  و دست تک تکتان را می بوسم و ممنونم که در این بازار بی صداقتی به من حقیر و دوستانم اعتماد کردید . 

 

ابدا انتظار نداشتیم اینقدر استقبال بشود . 

از چپ دست عزیز و برادر گرامیشان هم ممنونم که زحمت خرید و رساندن مایحتاج به دست زلزله زدگان را به عهده گرفتند . 

 

در ادامه مطلب می توانید  فاکتورهای خرید لوازمی که در سری اول به مناطق زلزله زده ارسال شده است ٬ ملاحظه بفرمایید . 

 

 

به امید خدا در پست بعدی مجموع مبلغ واریزی توسط دوستان و مجموع کلیه خریدهای انجام شده خدمتتان اعلام می شود . 

 

 

+ ختم قرآن به نیت درگذشتگان زلزله آذربایجان 

 

 


تصویر فاکتور شماره یک 

  

لباس زیر ( ۰۰۰/۷۹۵ ریال )


تصویر فاکتور شماره دو 

بلوز و شلوار (۰۰۰/۷۲۲/۳ ریال )


تصویر فاکتور شماره سه 

 

لباس زیر (۰۰۰/۰۳۰/۱ ریال )


 تصویر فاکتور شماره چهار

  

شانه و کش حوله ای(۰۰۰/۱۵۵ ریال )


تصویر فاکتور شماره پنج 

جوراب (۰۰۰/۳۳۵/۱ ریال )


تصویر فاکتور شماره شش

 

روسری (۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال )


تصویر فاکتور شماره هفت

 

لوازم بهداشتی و مواد خوراکی (۰۰۰/۸۱۰/۹ ریال )


تصویر فاکتور شماره هشت 

جوراب (۰۰۰/۰۵۰/۱ ریال ) 


تصویر فاکتور شماره نه 

حوله دستی (۰۰۰/۷۶۰ ریال ) 


تصویر فاکتور شماره ده 

لباس زیر بچگانه  (۰۰۰/۳۲۰ ریال ) 


 

 مجموع خریدها تا این لحظه  تقریبا ۲ میلیون تومان می باشد .

 

شماره تلفن بعضی از فروشندگان در فاکتور وجود دارد . 

جهت اطمینان می توانید تماس بگیرید ... 

 

نظرات 104 + ارسال نظر
عاطی پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 16:27 http://www-blogfa.blogsky.com/


دست همگی درد نکنه

ممنون
دست شما هم درد نکنه

بانوی اُردی بهشت پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 16:38 http://zem-zeme.blogsky.com

به این میگن اتحاد ِ جوگیریاتی آقا بابک

وقتی سرگروه شما باشی اعضای گروه نمیتونن متحد نباشن..

بچه ها کارتون عالی بود... یه دنیا ممنون

مرسی خانوم
ممنون از همه بچه ها

بانوی اُردی بهشت پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 16:40 http://zem-zeme.blogsky.com

دست ِ چپ دست ِ عزیز هم درد نکنه که بانی ِ خیر شد

هم ایده از ایشون بود و هم همه زحمت ها

مموی عطربرنج پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 16:41 http://atri.blogsky.com

واقعا ممنون...دنیا دنیا دعای خیر تقدیم به شما و چپ دست عزیز...مرسی آقای اسحاقی...مرسی...خیلی خیلی زخمت کشیدید...
اشک امونم نمیده براتون بنویسم...همینکه اعتماد ما رو نگه داشتید و به قولتون وفا کردید خودش خیلیه...شما همیشه مورد اعتماد بودید...

ممنون مموی عزیز
ممنون که اعتماد کردید به من و دوستم

مهندس پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 16:44 http://mohandess.blogfa.com

مرحبا مرحبا مرحبا
آفرین به این غیرت و مردانگی
آفرین به این همه شور و شوق و ارق میهنی
خدا رو هزاران بار شکر که این چنین مردمی فهیم و آزاده داریم

خدا رو هزار مرتبه شکر

حمید پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 16:56 http://saye-roshan70.blogfa.com

دست همگی درد نکنه...

دست شما هم درد نکنه

مهندس پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 16:56 http://mohandess.blogfa.com

واسه اونایی هم که در مورد اینکه آیا میشه فطریه رو در راه کمک به زلزله زدگان مصرف کرد و تا الان در مورد این مسئله تردید داشتن باید به عرض برسانم که علاوه بر زکات فطره میتونن از خمس مالشون هم در این راه صرف کنند.اینم متن فتوا:

مراجع تقلید در پیام های جدا گانه ای نسبت به حادثه دلخراش زلزله در استان آذربایجان شرقی ابراز تاسف کردند.

حضرات آیات مکارم شیرازی،وحید خراسانی،صافی گلپایگانی،موسوی اردبیلی،نوری همدانی و سبحانی در پیامی خطاب به زلزله زدگان آذربایجان شرقی ضمن طلب رحمت و مغفرت برای درگذشتگان و آرزوی شفای عاجل مجروحان و مصدومان، با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کردند و ابراز امیدواری کردند که دولت و مسئولین هر چه زودتر به ترمیم خرابى‌ها و نگهدارى آسیب‌دیدگان و نجات مجروحان اقدام نمایند .

مراجع تقلید هم چنان اعلام کردند مؤمنین مجاز هستند از یک سوم وجوهات شرعیه خود براى این کار خداپسندانه استفاده کنند و إن‌شاءالله از برکات معنوى و الهى آن برخوردار شوند.


آوا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 17:07

مریم بانو و برادر عزیزشون و تموم
دوستان عزیزی که به این دایره
همیاری وصل شدن و شدن یه
تکیه گاه محکم برای تموم خواهر
برادرای عزیزمون، دست همتون
رومیبوسم.یه دست مریضادبه
همتون و به خصوص بابک خان
که شدن مرکز این دایره......
دلتان شاد وسرتان سلامت
تمامی دوستان گل من.....
یاحق...

ممنون اوای عزیز
واقعا دست مریزاد به همه بچه های بامعرفت بلاگستان

نیره پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 17:25 http://salimi.blogfa.com/

خدا خیرتون بده

ممنون نیره جان

علیرضا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 17:36

خیلی خیلی خوبه
عالیه
آدم گریش میگیره
چون همه جا حرف اینه که فلان روز فلان کس داره یکی دو تا ماشین جنس میبره
فقط اینو باید یادمون باشه که خراب شدن خونه زندگی یعنی چی
یعنی چند روز ، چند هفته ، چند ماه یا حتی چند سال آوارگی؟
اینو باید یادمون باشه که به این زودیا مشکلات زلزله زده ها حل نمیشه
اینو باید یادمون باشه که اگر الان همه یکدل شدن برای کمک ، ممکنه ماه دیگه خیلی از ماها یادمون رفته باشه چی شده و بگیم خب ما کمکمون رو کردیم دیگه ! ماه دیگه که اجلاس تهران هم هست و مطئمنا کمک ها و تمرکز فعلی دولت رو این منطقه کم تر هم میشه
اینو باید یادمون باشه که چهار پنج ماه دیگه زمستون بیرحم میاد و اون مناطق جز سرددددددددد ترین ناحیه های کشور هستند
دیشب مجری شبکه استانی گفت فعلا کمک های مردم تحسین برانگیزه و اگر عادلانه تقسیم بشه(که نمیشه) جواب گوی منطقه هست
میگفت اگر شما هم قصد کمک دارید عجله نکنید
صبر کنید تا اقلام جدید مورد نیاز اعلام بشه و بیست الی یک ماه دیگه کمک هاتون رو بفرستید

مرسی از توضیحت علیرضا
امیدوارم هموطنانمون خیلی زود صاحب خونه و سرپناه بشن
و البته امیدوارم این حرکت ها مقطعی نباشه و ادامه پیدا بکنه

علیرضا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 17:40

البته روی حرف صدا و سیما اصلا نمیشه حساب کرد
با این حال کسایی که رفتن و اومدن هم این حرفها رو میزنن
فردا هم اگر خدا بخواد ما میریم

خدا خیرت بده

سیندرلا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 18:05 http://cinderellla.blogsky.com/

دستتون درد نکنه.
خدا اجرتونو بده.

ممنون سیندرلا

میلاد پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 18:42

می دونم الان میگی میلاد این چیزهارو دوست ندارم بشنوم اما من میگم

"ماهم افتخار می کنیم یه تختی داریم تو عالم بلاگستان که اسمش بابک اسحاقی"

شیر مادرت حلالت پسر

دست مریم خانوم و برادر نازنینشم درد نکنه که این روزها ثابت کردن شیرزن و شیرمرد خطه اذربایجانن

خدا قوت به همتون

میلاد جان
من واقعا هیچ کار نکردم
همه زحمت به گردن مریم بود

میلاد پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 18:44

در ضمن نیازی نه به شماره حساب ها بود نه به فاکتورهای خرید، وقتی بابک چیزی رو تایید میکنه یعنی درسته درسته

فکر کنم کسانی که کمک کردن
یا کسانی که شک دارند برای کمک کردن
حق دارند که دلگرم باشند از اینکه کمکشون به دست نیازمند واقعی می رسه

میلاد پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 18:47

دل بابک مهر تایید همه ی این اعتمادهاست که درش هی شکی نیست

لطف داری عزیز

نیره پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 18:47 http://salimi.blogfa.com

سلام من تو وبلاگم ختم قرآن گذاشتم برای فوت شده های زلزله
هرکی دوست داشت بیاد شرکت کنه

نیره پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 18:58

اتفاقا امروز کریم باقری و چند تا بازیکن دیگه رفتن بازار تبریز کلی پول جمع کردن برای کمک به حادثه دیده ها.

خدا خیرش بده
دیدم خبرش رو

رعنا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 19:00 http://rahna.blogsky.com

خدا قوت همگی .....
مخصوصاً مریم عزیز و بردارشون ..

جعفری نژاد پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 19:05

خیرتون قبول حاج آقا

دم همتون گرم

دم شما هم گرم

sepidel پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 19:05

yani age bekhaim zang bezanim ke vay bar ma....
aslan niazi be era`e faktor naist
age irani be irani mesle shoma natone etemad kone ke vay bar ma
khoda ghovat
dar panahe hagh

ممنون سپیده عزیز
ممنون از محبت و اعتمادت

جانان پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 19:09 http://asheghanehayejanan.mihanblog.com/

دستتون درد نکنههه!خداروشکر که میتونیم بهم اعتماد کنیم

خدا رو شکر

سارا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 19:20 http://taakneshan.blogsky.com/

دست همه درد نکنه
فقط یکمم میشه دمپایی و کفش بخرن البته اگه پولی مونده باشه

حتما
خوشبختانه هنوز پول مونده و همینطور هم داره بیشتر میشه
متاسفانه ماشنیشون دیگه جا نداشت
ایشالا سری بعد

طـ ـودی پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 19:45 http://b-namoneshon.blogsky.com

ما دست شما رو میبوسیم بابک
دست شما و مریم عزیز و برادرش رو که این زحمت رو بر عهده گرفتن و بانی خیر شدن تا ما هم بتونیم اگه قرار بوده کمکی کنیم با اطمینان خاطر کمک کنیم
و دست شما رو میبوسیم که اینقدر بزرگید و همین بزرگیتون باعث شده مابتونیم چشم بسته بهتون اعتماد کنیم. بقیه رو نمیدونم ولی من که حتی بدون این رسیدهاهم مطمئن بود به همه چیز.

شرمنده نکن طودی عزیز
خدا رو شکر می کنم که این وبلاگ وسیله خیر شد
و من شرمنده ام که کمک بیشتری از دستم بر نمیومد
کاش می شد که برم و از نزدیک کمک کنم
من شرمنده بچه های بامعرفت بلاگستانم که ندیده و نشماخته به من و مریم اعتماد کردند

مژگان پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 20:07 http://ninijon.persianblog.ir

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 20:28

سلامم
دست همگی درد نکنه..بخصوص بابک عزیز..مریم بانو و برادرشون...و همه ی اینایی که همراه شدن هر چند ناچیز..

ممنون خانم معلم

دل آرام پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 20:48 http://delaramam.blogsky.com

نمیدونم واقعا نیازی به این لینکها بود یا نه اما من که روی هیچکدوم کلیک نکردم . کلیک نکردم چون به باعث و بانی این کار اطمینان دارم ... نه تنها من .. که تمام اون لینکهایی که دست یاری دادن مطمئن بودن ...
آدم واقعا بغض میکنه وقتی این همه عشق رو میبینه ...
زحمت اصلی با شما و مریم عزیز بود و فقط امیدوارم هموطنان زلزله زده هرچه سریعتر اسکان پیدا کنن و بتون به زندگی عادی برگردند ، هرچند خیلی سخته ...

با توجه به کامنتهای پست قبل فکر می کنم لازم بود دلی جان
ممنون

اردی بهشتی پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 21:10 http://tanhaeeeii.blogfa.com

خیلی خوشحالم
برای این اتحاد ، برای این همدلی !
ایشالا خدا خیرتون بده
ایشالا خدا همیشه همراه شما ، چپ دست عزیز و برادرش و هر کسی که داره برای کمتر کردن غم و ناراحتی های تبریزی های عزیز تلاشی میکنه باشه !

ایشالا
ممنون اردی جان

اردی بهشتی پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 21:14 http://tanhaeeeii.blogfa.com

راستش اشکم جاری شد با این پستتون
دست چپ دست و برادرش درد نکنه !
خدا قوت !

ژاڪـلـیـטּ پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 21:52 http://khazan24.persianblog.ir/

اجرتون با امام زمان / خوبه ک هنوز هستن آدم هایی مثلِ شما ....

داود(خورشید نامه) پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 21:58

کوچک تر از اوونی هستم که چیزی بگم اما
این بچه ها ثابت کردند که براستی چقدر بزرگند

لطف داری شاه داود

فیونــــا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 22:10 http://fiyoona.blogfa.com/

امیدوارم مطلبی ک گذاشتم کمک کنه ...

ممنون عزیز

مریم پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 22:51 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام
دست همه تون همه همۀ بچه های عزیز بلاگستان درد نکنه
دست مریم بانوی گل و داداشش هم درد نکنه
******************
و حالا شما بابک جان!
چوبکاری کردین حسابی عزیزدل بلاگستان
آقا این کارا چیه؟
فاکتور دیگه چه صیغه ایه
شماره چ رقمی هستش
چی میگی تو؟ حرفت سنده بابک
بخدا یه بار همینجوری که کامنتای صد تا به بالای یکی از پستاتو میخووندم و ابراز علاقه و شیفتگی و احترام بچه ها به تو ... با خودم گفتم کاش آدم بدونه چقدر حرفاشون راسته و سندیت داره
به قرعان اگه دروغ بگم... فکر کردم مثلا اگه یه مشکلی برای یکی یا چنتا از بچه های بلاگستان پیش بیاد و به پول نیاز داشته باشه و بابک بخواد این کمکها رو جمع کنه... کسی هست استقبال کنه؟!
به حرفش گوش بده
ولی امروز جواب سئوالمو گرفتم مرد تمام عیار
خوش به حال تو با این دلت و با این دوستای همدلت

جز شرمندگی چی دارم که بگم ؟

بهمن پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 22:58 http://bahmankarimi.blogfa.com

دست مریزاد

ممنون آقا

فرزانه پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 23:02 http://www.boloure-roya.blogfa.com

امیدوارم که هم وطن هامون ما رو شریک غم و دردشون بدونن.
دست مریم گرامی و برادرش درد نکنه و ممنون که مثل همیشه بانی خیر شدی.

ممنون فرزانه جان

گیل دختر پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 23:21

سلام ... خدا قوت ...به خصوص شما آقای اسحاقی و مریم عزیز که بانی خیر بودید و بچه های بلاگستانو برای این کار خیر گرد هم آوردید ... حتما جواب این کار خیرتونو از خود خدا میگیرید ...

ممنون گیل دختر عزیز

احمد پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 23:46 http://serrema.persianblog.ir

سلام بر بابک عزیز و همه ی دوستان

واقعا دست گلت درد نکنه بابک جان ، خیلی زحمت کشیدی ،‌دمت گرم

از چپ دست عزیز و برادر عزیزشون هم خیلی سپاس گذاریم که زحمت اصلی افتاد روی دوششون ،‌ امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشن

دستـــ مریـــــــزاد به همگی

دست شما درد نکنه احمد جان

احمد پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 23:48 http://serrema.persianblog.ir

در ضمن اصلا نیازی به فکتور ها نبود عزیز
همه جوره قبولت داریم رفیق

گلنار جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 01:17

من هم ممنونم از همگی شما که دست به دست دادید برای ایجاد این انرژی خوب و در واقع از حرف پیشتر رفتن و
عملکرد موثر داشتن.خوشحالم بابتش.
اتفاقآ دیروز با کسی همین صحبت رو داشتم راجع به کاری که تختی عزیز کرد ,روحش شاد ,شوهر عمۀ نازنینم بود و طبیعتآ در خانواده همیشه یادی از این نیک انسان هست و خاطراتی و قصه هایی در نوع خود شیرین و عمرش که قد نداد به دیداری رو در رو.

من شمارۀ حساب رو چک کردم که رسیده بود و باز هم ممنون از چپ دست گرامی ,برادر ایشون و تو بابک عزیزو دیگر دوستان.

لطف کردی گلنار عزیز

گلنار جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 01:28

ببخشید شمارۀ کارت و منظور این بود که اگر حساب ,حساب و کاکا برادر در خیلی مواقع معنا بده ,این بار حداقل از نظر من نیازی به ارائه فاکتور نبود که حسابی نبود جز خواستۀ دل.

محبووب جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 02:23 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

احساس غرور میکنم بابک
دیدی آدم گاهی تو پوستش نمیگنجه؟
امشب از اون لحظه هاست
به این میگن غیرت ایرانی
دست گل همه درد نکنه... بخصوص بابک و مریم بانو و برادرشون و همه ی بابک ها و مریم بانوهایی که ما ازشون بیخبریم...

ممنون محبووب

intus et in cute جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 05:28 http://incute.blogfa.con

دست همه به خصوص شما درد نکنه :-)

دست شما هم درد نکنه مرجان جان

پروین جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 06:09

دستتون درد نکنه.
واقعا همت مردم ستودنی است. صرافی که باهاش یه کم پول فرستادیم از مبالغ هنگفتی میگفت که هموطنان ایرانی فرستاده بودند. میگفت از کمکهای مردمی موقع زلزلهء بم خیلی بیشتر بوده. خدا کنه کمکها با یاری و دخالت مردم به دست همهء کسانی که احتیاج دارند برسه. در روستای دورافتاده تر و مناطق فقیرتر

خدا خیرتون بده پروین خانوم
مرسی که همیشه هوای ما رو دارید

. جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 08:27

به نظرم اینا خیلی کم و گرونه!
میشه یه کم اجناس مناسب تر با تعداد بیشتر پیدا کردم و به مردم بیشتری کمک کرد!
سر و ته لباش زیرا بیست سی تا هم نیست اما کلی پولش شده.
میدونم چپ دست عزیز خیلی زحمت کشیده و این اجناس رو گرفته.فقط میگم ممکنه پول کم بیاد و یا هر چیز دیگه.
لا اقل یه کم اجناس قیمت مناسب تری پیدا کنیم و به تعداد بیشتری کمک کنیم...
اینم فقط پیشنهاد بود.انقد از برخوردتون میترسم که اسمم رو ننوشتم!
به هر حال ببخشید

من تخصصی در خرید ندارم و نمیتونم اظهار نظر کنم
یعنی من انقدر ترسناکم ؟

. جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 08:29

اینو هم بگم من از سر کنجکاوی که ببینم لباس زیر از چه نوع لباس زیریه رفتم سراغ لینک ها!نه چیز دیگه

خب الان خیالتون راحت شد

نیره جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 08:50

ممنون بابت لینک
راستی منم لوگو رو گذاشتم تو وبلاگم.

ممنون

yasna جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 11:11 http://delkok.blogfa.com

واقعا پهلوان شمایی آقا بابک...
دستت گلت درد نکنه ...
یه معذرت خواهی هم من یکی بهت بدهکارم.... آقا حلالمون کنه این آخر ماه رمضونی...
دست مریم جان و دادشش هم درد نکنه که این مسئولیت رو به عهده گرفتند ..ما یه بوسه به دستای شما بدهکاریم...

شرمنده نکنید دیگه
معذرت خواهی واسه چی ؟

جزیره جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 15:00

سلام
و تشکر...
مریم جان خدا قوت...

مرسی جزیره

آذرنوش جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 15:34 http://azar-noosh.blogsky.com

دست همگی درد نکنه...

ممنون

ســ ــارا جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 16:40 http://khialekabood2.persianblog.ir/

عجب مردمی داریم به خدا !

این چند وقته هــرکسی بسم ا... گفت و شروع کرد

واسه کمک و دست یاری دراز کرد یک عالمه دست مثل

دستهای فرشته ها فارغ از حزب و دسته و کینه و کدورت

شدن یاریگر !

امروز سینما آزادی بودم از دیدن سیل ِ مردم مشتاق به

کمک جا خوردم !

درعرض یکساعتی که پیش هنرمندان ها ایستاده بودیم

حدود 15 میلیون کمک کردن این مردم ...

و اما آقا بابک عزیز و مریم نازنین کارتون خیلی بزرگ بود !

نمیشه چیزی گفت ، فقط آرزو میکنم خدا به بهترین

شکل ممکن لبخند رو لب شما و همه ی دوستان

بنشونه ...

ممنون سارا
وظیفه بود

سمیرا جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 16:46

من سر تعظیم، برای تموم کسایی که سهمشونو با حضورشون اعلام کردن خم میکنم و سجده در در گاه خدا بخاطر این همه عشق و محبت بی دریغ .
از خدا میخوام این دلهای آسمونی را از هیچکدومتون نگیره.
مطمئنم این حس و حال وصف نشدنیه!

ممنون سمیرا خانوم عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد