جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شش و بش

دیشب در منزل ما یک دوره مسابقه تخته نرد برگزار شد . 

مسابقه ای نفسگیر و سخت که نزدیک به پنج ساعت به طول انجامید تا قهرمان مسابقات مشخص شود . 

از آنجا که زندگی ما روی آنتن است و چیزی مخفی از دوستان نداریم ٬ گزارش لحظه به لحظه برگزاری این مسابقات را تهیه کردیم و قرار است طی چند پست آینده به سمع و نظرتان برسانیم . از بازی ها در حد امکان عکس تهیه شده و با بازیکنان قبل و بعد از بازی مصاحبه کردم . 

کری های قبل از بازی و احساسات برندگان و بازندگان بعد از بازی بسیار جذاب و شنیدنی است . 

طی این پست ضمن معرفی شرکت کنندگان در این رقابت از نحوه برگزاری مسابقات نیز توضیحاتی ارائه خواهد شد . 

 

 

  

امیدوارم طی شبهای آینده این رقابت جذاب را پیگیری بفرمایید و مطمئنم که لذت خواهید برد . 

در ضمن دوستانی که علاقه مند هستند در پیش بینی قهرمان و نایب قهرمان بازی ها شرکت کنند می توانند نظراتشان را توی کامنتهای این پست اعلام کنند . 

به برنده  یک عدد پیتزا تقدیم خواهد شد . 

 

معرفی شرکت کنندگان در ادامه مطلب ... 

  

هشت نفر شرکت کننده این مسابقات عبارت بودند از : 

 

آقایان : 

 

آرش ناجی    محسن باقرلو      آرش پیرزاده    عباس موسوی         ابی 

 

 

و خانم ها :  

 

مریم                   مهربان                افشانه  

 

 

بازی ها بصورت دوره ای و بین دو گروه چهارنفره برگزار شد . 

بدین ترتیب که ابتدا همه نفرات یک گروه با هم بازی کردند و از هر گروه دو نفر به نیمه نهایی صعود کرد . نفر اول هر گروه با نفر دوم گروه دیگر بازی کرد و برندگان به فینال راه پیدا کردند  . 

 

 

گروه یک

گروه دو

محسن

ناجی

مریم

مهربان

پیرزاده

عباس

افشانه

ابی

 

 

 

خب فکر می کنید چه کسی قهرمان این بازی ها می شود ؟  

 

  

  

 

 

نظرات 391 + ارسال نظر
محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:06

چقد خوش گذشت دیشب
بازم یه دنیا ممنون از تو و مهربان
تجربهء خیلی متفاوت و جالبی بود !

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:11

کاش میشد یه جایی رو گرفت و یه مسابقه خیلی بزرگ تخته برگزار کرد بین بچچه های بلاگستان ... راستی الان تخته ممنوعه یا آزاد ؟!

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:15

این پیتزایی که گفتی به برندهء پیش بینی قهرمان مسابقات میدی
منم نوشابه و سالادشو تقبل می کنم !!!

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:15

میشه پیتزاش برتولی پرپروک باشه لطفن ؟!

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:17

ضمنن بیزحمت داغ باشه !!

بابک جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:17

بله
ولی جدی بی شوخی محسن
هرکس قهمران رو درست پیش بینی کرد دعوتش می کنیم پرپروک
البته به شرطی که تهران باشه
اگه نباشه باید براش پست کنیم

بابک جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:18

محسن دارم فایل مصاحبه ها رو گوش میدم
کرکره خنده است
محشره

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:19

خیلی فکر خوبیه کیا جون
البته در صورتی فکر خوبیه که منم دعوت باشم !

دل آرام جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:19 http://delaramam.blogsky.com

چه هیجانی
من عاشق تخته نردم .
حدس برنده یکم سخته ... اما من فکر میکنم مهربان یا جناب ناجی قهرمان شده اند
پیتزام رو بدین برم

دل آرام جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:21 http://delaramam.blogsky.com

عرض سلام دارم خدمت جناب باقرلوی بزرگ

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:21

الان که خوب فک میکنم می بینم اصلن نمیشه من نباشم
اومدیم برندهء پیش بینی خانوم بود
تو خجالت نمیکشی با یه نامحرم بری پیتزا بخوری ؟!
مگه شهر هرته ؟
لابد فردا ام میخوای بری جلو پمپ بنزین سیگار بکشی !!!

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:23

مخلصیم دلارام بانو
واقعن بعنوان اولین پیش بیننده ! نا ایمیدم کردید !
اینهمه چهره قدر و پرفشنال توی نفرات هست
اونوخت شما میگی مهربان و ناجی ؟!!
با این پیش بینی پیتزا ام میخوای ؟!
این که فرمودید توو مایه های فلافل بود !!!

دل آرام جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:30 http://delaramam.blogsky.com

من از یکایک قهرمانان قدر پوزش میطلبم
واقعیتش اینه که جناب باقرلوی عزیز تا بنده یک دوره به عنوان یک تماشاچی خرده پا از روی سکوها نظاره گر بازی ها نباشم ، باور بفرمایید کاری بسی دشوار است حدس قهرمان میدان ..

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:34

کیا
حالا که بخاطر اجلاس مسئولان با مردم مهربونن
بی بریم مجوز یک دوره مسابقات رسمی تخته بگیریم !
جان خودم کلی پول توشه ها !!

زهرا.ش جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:34

مریم قهرمان می شه،آرش ناجی نایب قهرمان؟؟؟؟

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:36

کیا جون اینجوری حاتم بخشی میکنی
اگه چن نفر درست حدس زدن چی ؟!
به همه شون میدی ؟! : ( پیتزا ) !!!!!

عاطی جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:37 http://www-blogfa.blogsky.com/


سلام

چقدر که خووب واقعن:دی!!!

همیشه به شادی:دی

(اگه اوون که برنده شد!تهران نبوود!من بجاش میام:دی)

علیرضا جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:38

پیشنهاد :
برگزاری 90نرده
یا تخته90
تحلیل و آنالیز بازیها
گیر سه پیچ به حواشی
تماس با مسئولین و ضایع کردنشون
در صورت نیاز به جذابت بیشتر میتونید چند نفر از مسئولین رو به جون هم بندازین و نظر سنجی هم بذارید که
به نظر شما کی پوز کی رو میزنه؟ عدد مربوط به گزینه ی مورد نظر رو به آدرس پستی 8745632158 بفرستید !

علیرضا جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:39


این از کامنت قبل جا مونده بود !

تیراژه جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:40 http://tirajehnote.blogfa.com/

افشانه بانو رو در این حد میشناسم که یکی از دوستان مهربان جان هستند(البته اگر اشتباه نکنم)برای همین بدون شناخت نمیتونم در موردشون حدسی بزنم..(نیست که در مورد اشنایان خیلی حدسیات درستی دارم؟!)
از بین باقی دوستان..اممممم...واقعا سخته حدس زدن فرد برنده...از خانم ها مریم جان فکر کنم باشند..و از آقایون شاید آقای ابی یا جناب پیرزاده...شاید هم به قول دل آرام جناب ناجی!!

به هر حال پیتزای من رو لطف بفرمایید بگید بدون آویشن سرو شود! نوشابه هم میل ندارم..فقط ایسئک استوایی!!

امیرحسین... جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:43

آخه بدون هیچ پیش زمینه از نحوه بازی شرکت کننده ها چه شکلی پیش بینی کنیم؟!
تا کی میشه پیش بینی کرد؟

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:43

تیراژه ؟! :

جناب پیرزاده ؟؟!!

تو رو قرآن نخندون قند میپپره گلووم !!!

عاطی جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:43 http://www-blogfa.blogsky.com/


جناب پیرزاده قهرمان شدند!

شایدم مریم بانو:دی

(من پیتزامو تقدیم می کنم به آقای احمدی...:دی)

تیراژه جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:49 http://tirajehnote.blogfa.com/

جناب باقرلو
آخه جناب پیرزاده به نظرم خیلی باهوش میایند
مریم جان رو هم به خاطر یکی از پستهاشون تونستم قطعی حدس بزنم!
خب قربان..بیشتر از این چه انتظاری از ما بی نوا ها میره که قراره بر اساس پست و قیافه!!! راجع به تبحر دوستان در بازی تخته حدس بزنیم!!؟
شما و تو این گرما چای؟! نفرمایید قربان! دوغ عالیس که بهتر است! تازه خواب آور هم هست!

جعفری نژاد جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:49

خب اینطور که از شواهد معلومه " مریم " ترین قهرمان شده اند

بابک جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:49

کلا پیش بینی کار سختیه
ولی من رو حرفم هستم و به کسی که درست پیش بینی کنه پیتزا میدم
محسن جان شما هم تشریف بیارید حاج آقا که مشکل شرعی نداشته باشه

بابک جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:50

تیراژه ! جناب پیرزاده به نظرم خیلی باهوش میایند ؟
جدی جدی قند پرید گلوووم

حمید جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:51 http://saye-roshan70.blogfa.com

آرش ناجی

دل آرام جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:51 http://delaramam.blogsky.com

والا با این قطعیتی که بابک میگه پیتزا میدم ، معلومه این حدسهامون فعلا اشتباهه !!

تیراژه جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:51 http://tirajehnote.blogfa.com/

جناب جعفری نژاد؟!
کدوم شواهد؟!
والا من که شواهدی نمیبینم!
اگه میشه درگوشی بفرمایید شواهد رو! بنده هم قول میدم پیتزای بخت برگشته ام رو با شما و روناک بانو به نحو احسن به اشتراک بگذارم!

مهربان جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:52 http://mehrabanam.blosky.com

خب بابک الان که حدس زدن سخته واسه همه
بهتره بعد از صعود ۴ نفر به مرحله نیمه نهایی حدس زدن شروع بشه....
اونجوری بهتره
تو هم که می خوای چند قسمتی بذاری دیگه؟

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:53

ما کی باشیم قربان ؟!
اگر برنده خانوم بود واضح و مبرهن است که
در مراسم پیتزا خورون مهربان بانو باید حضور داشته باشند !!

جعفری نژاد جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:53

بابک جان ، داداشم شما صرفا نقش " مزدک میرزایی " رو بازی می کردی یا احیانن پشت دست جناب " ناجی " نشسته بودی بوسه بر تاس ها می زدی

تیراژه جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:53 http://tirajehnote.blogfa.com/

چه همه هم با قند و چای نشستند پای نت!!!
خب نخورید قربانتان شوم...یه طوریتان میشود خونتان میافتد گردن من! تازه جواب دادن به اهل و عیال هایتان که بماند!!

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:54

خب مهربان راس میگه دیگه کیا
نمیخوای پیتزا بدی خب نده
دیگه چرا میپیچونی اخوی ؟!!!

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:55

جعفری جان
بوسه بر تاس ها یا بوسه بر طاس ها ؟!!

جعفری نژاد جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:56

تیراژه جان

حالا ما یه چیزی پروندیم گفتیم شاید این وسط یه قاچ پیتزا گیرمون بیاد

نه اما بدون شوخی به استناد کامنت محسن خان گفتم اما خب احتمال اشتباه هم وجود داره ، می دونین که من معصوم نیستم که ، ممکنه ...

فاطمه شمیم یار جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:56

سلاممم
اگه جناب باقرلو دعوام نمی کنند منم نمیدونم چرا حس کردم برنده ها جناب ناجی و مهربان باشن...البت یه ذره هم به مریم بانو مشکوکم

جعفری نژاد جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:57



عالی بود محسن خان

سوتی خودم رو هم با کمال امتنان به گردن می گیرم

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:58

جعفری جان
به استناد کدوم کامنت من ؟! من چیزی نگفتم
آقا چرا تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب میکنی قربونت ؟!!

محسن باقرلو جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:59

فاطمه بانو ؟!
مشکــــــــــــــوک ؟!!

فاطمه شمیم یار شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:00

مشکوک به قهرمانی دیگه
خوب بابا منظورم در ردیف پیش بینی ها بود دیگه

محسن باقرلو شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:01

ولی کیا
از شوخی گذشته حق با مهربانه
اینجوری پیش بینی کردن تقریبن محاله
ولی چون میخوای جزئیات بازی ها رو بنویسی
آخر دور مقدماتی میشه حدس های محتمل تری زد ...

بابک شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:01

محمد جان !
بنده علاوه بر اینکه نقش مزدک میرزایی رو به عهده داشتم ظرفهای مهمونی رو هم تا صبح شستم
و امروز هم داشتم تا عصر خونه رو جارو می زدم
الانم با اجازتون برم توالت رو بشورم و واسه عیال یه چایی بریزم تا صداشون در نیومده

بابک شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:02

باشه محسن پیش بینی باشه واسه اخر مرحله مقدماتی
ولی اگر تعداد حدس زنندگان زیاد شد باید بیشتر از پول نوشابه و سالاد بدی
تقصیر خودت بود دیگه

فاطمه شمیم یار شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:02

واااای خدا مرد اینقده فهمیده محاله

جعفری نژاد شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:02

محسن خان الان نون تو نشر اکاذیبه
هر چیز دیگه ای به غیر از این منتشر کنی یا توقیف می شه یا محکوم به عدم توفیق

مهربان شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:03 http://mehrabanam.blosky.com

من چون توی عکس عینک دارم شبیه اینایی ام که یه خلافی کردن...
حق داره فاظمه جون به من مشکوکه...

علیرضا شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:03

خب من پیش (پس؟!) بینی میکنم دکولته بانو قهرمان شدند :دی
فقط چون ممکنه تو راه خراب بشه شماره حساب میدم نقدی حساب کنید اینجا خودم میرم با ذائقه ی خودم پیتزامو میخورم

محسن باقرلو شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:03

الهی بمیرم کیا
خدا منو نصف کنه
که انقد توو زحمت و فشار انداختمت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد