جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

یک دو صفر چهار پنج روز

فرقی نمی کند وسط یک مهمانی دوستانه باشد یا پشت میز کارم توی شرکت

یا حتی مثل ابوعلی سینا در هیاهوی بازار مسگرها

انقدر وراج و پرچانه هستم که از یک سوژه معمولی یک پست چند خطی بنویسم .

غم و شادی و روزمرگی و اخبار روز و خاطره و داستان و ... فرق نمی کند .

حرف به حرف می شود کلمه

و کلمه ها خودشان به خودشان می چسبند و جمله می سازند و الی آخر


اما همیشه ، این وقت که می شود صمٌ بُکم می شوم و لالمانی عارض می شود

روز تولد همه آدمها حس و حال خاصی دارد

حس و حالی که اگر بخواهی با طعم و مزه مقایسه اش کنی مزه ای گس و ملس دارد

ترش و شیرین و تلخ با هم


توی این دوازده هزار و چهل و پنج روزی که گذشت

تمام سعی و تلاشم این بود که دلی را نشکنم

و اگر  شکسته ، باور بفرمایید تقصیر از من نبوده

اینروزها جنس بعضی دلها نامرغوب است

مثل کالاهای بنجل چینی ...






فردا  33 ساله می شوم ...



نظرات 185 + ارسال نظر
مسعود چنگیزی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:03 http://www.changizi.net

سلام آقا بابک عزیز
فکر میکنم بنده اولی نفری باشم که تولد شما را تبریک میگویم. امیدوارم که هم خود شما هم وبلاگتان تولد 100 سالگی را در همین بلاگ اسکای جشن بگیرن.

تولدت مبارککککککککککککک
مسعود چنگیزی

سلام آقای چنگیزی عزیز
یک دنیا ممنون از لطف و محبتتون
شما همیشه به من لطف دارید و بنده رو شرمنده می کنید
کاش می دونستید چه حس خوبیه که مدیر بلاگ اسکای با همه مشغله هاش انقدر با معرفت و مهربون باشه که روز تولد یکی از وبلاگ نویس هاش رو یادش بمونهع و اولین نفر باشه که بهش تبریک میگه
یک دنیا ممنون
کامنت شما بهترین هدیه بود

تولدانه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:07 http://tavalodane.blogsky.com

تولدت مبارک بابک عزیز
بهترینها در انتظارت باشد .

ممنون تولدانه عزیز

نیمه جدی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:11

از صمیم قلب تولدتون رو تبریک میگم. به گمانم تولد شمارو باید به خودم و همه ی دوستای وبلاگی هم تبریک بگم. خوشحالم از به دنیا اومدن و بودن دوست خوبی مثل شما.

ممنون نیمه جدی بانوی عزیز
شما لطف داری خانوم
به محمدرضا سلام برسونید فراوان

نیمه جدی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:13

یادم رفت بگم ایضا به جمله ی دوم آقای چنگیزی نازنین. منم امیدوارم.

ممنون

دل آرام شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:17 http://delaramam.blogsky.com

بابک جان تولدت مبارک
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و دل نازنینت همنشین دلهای شیشه ای و پاک باشد .
لحظه هایت پر از حس های قشنگ .

مرسی دلی مهربون و با معرفت

روشنک شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:18 http://hasti727.blogfa.com

تولدت مبارک
هزار هزار ارزوی خوب برات دارم

ممنون روشنک جان
ببخشید من سفر بودم و همین الان پیامکت رو دیدم

heti شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:20 http://khalehhetiking.persianblog.ir/

تولدتون مبارک .

ممنون خاله هتی

کاتیا شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:26

چه کیک بزرگی...به و به و به...
آقا تولدتون مبارک..
برای شما و مهربان جون برای تمام سال های پس از این تولد که در پیش رو دارین ، آرزوی عشق و سلامتی و شادکامی می کنم...


چه شود آدم تولد صد سالگیش رو تو بلاگ اسکای جشن بگیره!!!یعنی تا اون وقت هر روز به روز شه و...
با عکس نوه نتیجه ها و عروسی بچه ها و ...

شاد باشید.

مرسی کاتی عزیز
این جشن تولد صد سالگی رو خداییش بری تو بطنش
می بینی که بیشتر نفرینه تا آرزوی خوب

جعفری نژاد شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:33

تولدت مبارک قربااااااااان

هر چند من ترجیح می دادم هنوز همون قدی بودی که تو این عکسه هستی اما خوب بالاخره اقتضای طبیعته دیگه که با بدشانسی ما توام شده و تو سی و سه سالگی به پست ما خوردی اما امیدوارم صد سال دیگه زنده باشی ما هم هی از option های وسوسه انگیز و منحصر به فردت بهره مند بشیم هرررررررررررر


زنده باشی رفیق عزیز ، زنده و سر حال

راستی رسیدن به خیر آیا ؟!

باز دو روز چشم ما رو دور دیدی داری قمپز در می کنی مملی ؟
والال ما که تعارف زدیم شما شب نموندی

بهروز(مخاطب خاموش) شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:34

سلام...


تولدتون مبارک....

منم همیشه موقع تولد تبریک گفتن می مونم که چی بگم...
که می رسم به چند خط ارزوی خوب...

براتون 12045 آرزوی خوب دارم...

ممنون بهروز عزیز

طـ ـودی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:40 http://b-namoneshon.blogsky.com

تولدتون خیلیــــــ خیلیـــــــ مبارک باشه
ایشا... همیشه سالم و تندرست باشید و به هرچی که دوست دارید برسید و همیشه بهترین ها در انتظارتون باشه

متشکرم طودی عزیز
لطفت مستدام

فاطمه شمیم یار شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:41

سلامم
تولدت صمیمانه مبارک بابک عزیز...
تن سالم و عمر باعزت داشته باشی..

ممنون خانوم معلم
تن سالم و عمر باعزت بهترین دعاست
مرسی

[ بدون نام ] شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:42

این روزها که از پشت کامپیوتر بلند میشم،چیزایی رو که عمو بابک تو جوگیریات نوشته واسه خانواده م تعریف میکنم....ممنون که اینقد با نوشته هات خوشحالم (و گاهی متفکرم)میکنید...
امیدوارم خدا جون بهترین عاقبت و زندگی رو براتون رقم بزنه...و شادشاد باشید...
تولدتون مبارک...

ممنون یاسمن
لطف داری عمو جان

یاسمن شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:43

من بود" یاسمن "یادم رفت اسمم رو بنویسم

فرزانه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:47 http://www.boloure-roya.blogfa.com

تولدت مبارک مادرجون
آخی الهی دوازده هزار و چهل و پنج تا شمع گیر نیاوردی بذاری رو کیک تولدت مادرجون؟!!
سلامتی و شادکامی صمیمی ترین آرزومه برای بامعرفت‌ترین دوازده هزار و چهل و پنج روزه بلاگستان.(آیکون گل و هدیه)

فرزانه جان
اولا که تعداد شمع به تعداد سالهاست نه روزها
البته شما با این سن و سالت حق داری این چیزا یادت نمونه
در ضمن نذار بگم شصت سال پیش روز جشن تولدت که گیر داده بودی حتما باید به تعداد سنت شمع رو کیک باشه هفت تا ایستگاه آتش نشانی تهران آماده باش دراومدن و پالایشگاه تهران تا دو سال با کمبود پارافین مواجه شده بود

رودابه ایرانی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:47

تولدتان مبارک.

ممنون خانوم

فرشته شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:48 http://houdsa.blogfa.com

تولدت مبارک اسحاقی..

هوارتا آرزوی خوب برات دارم...ایشالا همیشه تنت سلامت باشه و دلت خوش و لبت پر خنده...

مرسی فرشته

شادی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:50 http://shadi2022.persianblog.ir/

تولدت مبارک باشه بابک عزیز.واقعا دست مریزاد .

مرسی شادی عزیز

تیراژه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:52 http://tirajehnote.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک رفیق
تو هم مثل همه ی ما خاکستری هستی
نمیتونم بگم مثلا نیمه ی سفیدت رو اینجا میبینم و نیمه ی سیاهت رو شاید توی دانه های ریز حرف!
منظورم چیزی فراتر از وبلاگنویسیه
چیزی که ورای این یک و سال نیمی که از آشناییمون میگذره حس کردم
شاید یه جاهایی رگه هایی از شیطنت های طبیعی آدمیزادانه را در تو دیدم
اما واضح ترین تصویری که از تو در ذهن منه
تصویر کسیه که دوست داره خوب باشه..و تلاش میکنه که خوب باشه...و خوب بودن و خوبی سرمشق روزمره اش است.
نه از آن خوب بودن هایی که بشود سوژه که پشت چراغ قرمز برای نفر کناری ات تعریف کنی یا در موردش پست بنویسی
خوب بودنی فراتر از اینها...مثل نور آفتاب پشت ابرها...

خیلی وقته که سعی میکنم آدمها را قضاوت نکنم و تا جایی که میشود کاری به خوب و بدشان نداشته باشم
اما حیفم اومد امشب از خاکستری ناب و نقره ای شخصیتت چیزی نگم و به تبریک و آرزو های خوب اکتفا کنم

مجددا تولدت مبارک..برایت خوب ترین ها را در کنار مهریان نازنین و عزیزانت آرزو دارم..

ممنون تیراژه عزیز
خدا کنه همین باشه که گفتی
و امیدوارم بتونم خوب باشم
ممنونم ازت رفیق

عینک ته استکانی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:53 http://kelke-khial.blogfa.com

تولدت مبارک!

ممنون سمیرای عزیز

طلیعه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 21:57 http://barayeham.mihanblog.com

من وب خیلی ها رو خاموش میخونم وب شماهم یکی از اون ها بود اما روزه تولد رو واقعا بی انصافی میدونم که خاموش باشم
تــــــــــــــولـــــــــــــــدتون مبارک

ممنون طلیعه
متشکرم

م . ح . م . د شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:08

جوووووووووووووووووووووووووووووون

اصن دلم برات تنگ شد یهوئی !

تو عزیز دلمی

تولدت مبارک کیامهر ، ایشالله سال های سال هی پست بذاری بگی تولدمه ما هم هی بیایم بگیم جووووووووون مبارک باشه !

خدا حفظت کنه ... تنت سلامت و لبت خندون

مرسی محمد عزیزم
منم دلم برات تنگ شد
لطف داری

الی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:12

تولدت مبارک بابی جان امیدوارم 94 سال عمر پر برکت همراه با سلامتی داشته باشید....

ممنون الی

جعفری نژاد شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:12

اول این که خواهشا خط و نشون نکش چون از شانس این دفعه نوبت شماست که تشریف بیارین یعنی بنده می شم میزبان و ان شاء الله با حمایت تماشگران عزیز حتما یه دل سیر به خدمتتون خواهیم رسید

دوم این که تبریکات صوتی را محول می نمائیم به فردا چون احتمالا امشب خسته هستید و ترجیح می دهم استراحت کنید

سوم این که جایتان را خالی کردیم امشب هررررررررر

دوستان به جای ما

الف شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:15

تولدتون مبارک:)

ممنون دوستم

مریم انصاری شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:15 http://www.ckelckeman.blogfa.com

آقای اسحاقی؛

فکر میکنم بهترین فرصت باشه که از شما تشکّر کنم دقیقاً توی لحظه ای که میخوام تبریک تولد بگم خدمتتون.

تشکّر، از این بابت که:

وبلاگ شما، دومین وبلاگی بود که من با خوندن پست هاش، احساس «آرامش واقعی» داشتم و هر روز صبح، به شوق خوندن پست جدیدتون، لپ تاپم رو روشن کردم این مدت.

و با اینکه فقط دو سه ماهه که با وبلاگِ دو ساله تون آشنا شدم، ولی تقریباً تمام پست هاتون رو مثل کتاب، ورق زدم و تک به تک خوندم.

به پاس همه ی لحظه های قشنگ و آرومی که با نوشته هاتون رقم زدین برای من... قلباً از خدا میخوام که صد چندانِ این آرامش و حس خوب رو برای شما در کنار همسر ِ بزرگوار و خانومتون، رقم بزنه.

ساقیا! لطف نمودی... قدحت پُر مِی باد


ضمناً: تولّدتون مبارک باشه جناب آقای اسحاقی!

عمرتان باد و مراد.

مریم عزیز
خواهر خوبم
شما همیشه به من لطف داری و بی اغراق با دونه دونه کامنتهاتون خوشحال شدم و به خودم افتخار کردم از بابت داشتن دوستان فهمیده ای مثل شما
امیدوارم همیشه سلامت باشی

زری شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:16

تولدت مبارک
در ضمن منم تو روز تولد تو دنیا اومدم فقط یکی دو سال زودتر
پس تولدمون مبارک ۱۰۰ ساله بشیم
مهر ماهیا همشون ماهن(آیکون یکی این خود شیفته رو بگیره)

مرسی هم تولدی عزیز
پس تولد شما هم مبارک

مهربان شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:19 http://mehrabanam.blosky.com

امشب از آسمان دیده ی تو
روی شعرم ستاره می بارد
در سکوت سپید کاغذ ها
پنجه هایم جرقه می کارد

دانی از زندگی چه می خواهم
من تو باشم٬ تو٬ پای تا سر تو
زندگی گر هزار باره دیگر بود
بار دیگر تو .... بار دیگر تو

تولدت مبارک بابک عزیزم

ممنونم عزیزم
ممنون که پیش منی

بادبادک خانم شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:21 http://nobly.blogfa.com/

تولدت مبارک عمو

مرسی عمو جان
چرا گریه ؟

کودک فهیم شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:21 http://the-nox.blogfa.com

ای بترکی بابک.
یعنی انقدر حالم گرفته میشه می خوام خودم تبریک بگم بعد یکی بیاد قبلش تبریک بگه یا یک جا متن تولد نوشته باشه و بقیه قبل از من بیاند تبریک بگند...خودم دوست دارم زود تبریک بگم...کلا در همه ی تولد ها به همین صورت هستم...از طرفی پیشاپیش هم نمی خوام تبریک بگم که مزه اش حفظ بشه از یک طرف اولین نفر نمیشم...
عجباااا.زود باش پست رو پاک کن(آیکونِ دیکتاتور)

خب حواست رو جمع کن دخترم
چرا منو می ترکونی ؟

[ بدون نام ] شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:29

خصوصی قربان

هاله بانو شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:30 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

تولدتون مبارک

ممنون هاله جان
از قول من باز هم از هلن تشکر کن

فرزانه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:31 http://www.boloure-roya.blogfa.com

مادرجون عجب حافظه ای داریا (هررررررررر) خوب من که همه چی یادم هست ولی تو که اون موقع هنوز دنیا نیومده بودی!! آها مطالعات تاریخی داری
عوض کل کل با من پاشو یه تیکه کیک برام بیار چای یخ کرد.

مادر جون کیک واسه سلامتیت ضرر داره

کودک فهیم شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:31 http://the-nox.blogfa.com

من بچه که بودم روز تولدم رو دوست داشتم...
اما الان روز تولدم روزیه که حسابی دلم گرفته و خیلی به اتفاقاتی که برام افتاده فکر می کنم و معمولا هم به پوچی می رسم...
و حالا اینکه چرا اینقدر حسم نسبت به روز تولد در گذشته و حال با هم فرق داره نمی دونم چه علتی داره...
شاید گذر زمان...شاید چون اون زمانها حواسم با جشن تولد و کادو و کیک پرت می شد...شاید چون اون زمانها بیشتر به زندگی امید داشتم و یا اصلا چیزی نمی فهمیدم...نمی دونم...اما فقط می دونم که در حال حاضر روز تولدم بیشتر از هر روز دیگه ای حس تنهایی و درد دارم...و دوست دارم هر چه زودتر بگذره...
ببخش شب قبل از تولدت با این کامنت ناراحتت کردم...اما این حس من نسبت به روز تولد خودمه...که شاید مثل حس خیلی های دیگه باشه...

فکر می کنم این از اثرات بزرگ شدن باشه
شاید هم قدم گذاشتن در مسیر پیری
البته خودم رو گفتما

کودک فهیم شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:36 http://the-nox.blogfa.com

میگم اسحاقی جان.
تولدت شده بده من سالی رو ببرم کارواش.
بعدش برات بر می گردونم.باور کن.

عمرا

کاسپر(بابک) شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:39 http://kasperworld.ir

بابی تولدت خیلی مبارک ...
رفیق دلت شاد و تنت سلامت باشه ...

ممنونم بابک عزیز
همشهری و همنام دوست داشتنی من

چارلی چاپلین میگه: شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی ولی حال که به آن دعوت شده ای زیبا برقص.

تولدتون به شدت مبارک جناب اسحاقی بزرگوار

ممنون دوستم
کاش امروز اسمت رو می گفتی لااقل

دختری از یک شهر دور شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:52

انقدر دلم میخواد الان اونجا باشم بغلت کنم و بلند داد بزنم داداشم تولدت مبارک...
انقدر دلم میخواد پیشت باشم و های های گریه کنم به خاطر اینکه اگه نبودی شاید من خیلی وقت پیش وبلاگ نویسی رو تعطیل کرده بودم... میدونی تو انگیزه نوشتنی! یعنی انقدر انرژی داری که آدم میتونه از کلمه کلمه نوشته هات اینو بفهمه... بارها گفتم اینو بهت اما بازم میگم... ممنون که هستی... تولدت مبارک بهترین داداش دنیا... تولدت مبارک...

مرسی آبجی کوچیکه چش قشنگ و با معرفت من
مواظب خودت باش هاله جانم

علیرضا شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:52

فکر کنم اولین بار که با جوگیریات آشنا شدم سر پست آنالیز جنسیتی پست های چند تا از بلاگرا بود
مطمئنا اغراق میشه اگه بگم بعد از اون همه ی پست هاتون رو خوندم اما خب همیشه جز مخاطبای ثابت این وبلاگ بودم
هرچند خیلی وقت ها خاموش
و به نظرم غیر از خلاقیت یه چیزای دیگه هم هستن که اینجا رو اینطور جذاب کرده ..
یه چیزایی که تو شخصیت نویسنده ی پشت این صفحه باید دنبالشون گشت
سلامت و سرزنده باشید
تولدتون مبارک

ممنونم علیرضا
تو همیشه لطف داری به من
خاموش یا روشن بودن مهم نیست هرچند روشن بودن بهتره
مهم هم دلیه که تو همیشه رفیق بودی و هستی

کودک فهیم شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:59 http://the-nox.blogfa.com

میگم اسحاقی...
از همون بچگی دماغت تکون نخورده...
اصلا عمل سرخوده...
بترکی الهی...

الان داری مسخره می کنی ؟

بولوت شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:00

تولدتون مبارک.

ممنون بولوت عزیز

سـ ــارا شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:03 http://khialekabood2.persianblog.ir/

بعضــی آدم هــا خیلی اتفاق ِ خوبیست بودنشان ...

تــولدتون مبــارک آقا بابک ...

ممنون سارای عزیزبودن بعضی ها با بودن بعضی های دیگه معنی پیدا می کنه و خوشحالم که شما دوستان خوبم هستید

yasna شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:10 http://delkok.blogfa.com

سلام نه خسته پسر عمو...
نمی دونم چی می خوام بگم . اصلا چی میشه گفت ...شما همیشه منو داییم می ندازید همیشه از همه احوال خبر داشت و همیشه خوب رو یاد همه می داد... دایی من دیگه نیست عوضش تولد شما هوارتا مبارککککککککککککککک

شما کلا وقتی نیستی وبلاگستان کلا نعطیله انگاری ..مثه همین یکی دو روزی که نبودید... همیشه دوست داشتم بیام اینجا و شما و دوست های خوبتون رو ببینم و لبخندی بر بنشانیم از همه خلاقیت و خوبی و دوستی های که ان شالله مستدام باشد...
بازهم مبارک باشد لمس بودنت...

مرسی دختر عمو
امروز که رسیدم شرکت و هدیه شما رو دیدم واقعا شوکه شدم
اصا انتظار نداشتم از این راه دور زحمت بکشی
یک دنیا ممنون
امیدوارم بتونم جبران کنم

دانیال شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:10 http://poshteparchin.ir

تولدت مبارک رفیق. خیلی هم مبارک.

ممنون دانیال عزیزم

مستان شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:13

آرزو دارم همیشه رویاهایتان در دست باشد . نه در دور دست...و دلیلی باشد برای زندگی و نه روزمزگی... و عشقی که معنای لبخندتان باشد همیشه...
تولدتون مبارک بابک خان...
انشاء الله همیشه کنار مهربان عزیز شاد باشیدو زندگی پر از آرامشی رو تجربه کنید....
هیچ چیز در دنیا لذت بخش تر از آرامش نیست...

راست گفتی مستان
آرامش بهترین دعاست
ممنونم ازت

گلناز شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:24

برای همه ی مهربونیها،خوبیها و شیرینیهایی که به واسطه ی سطربسطر نوشته هاتون،بامن آشتی کردن، ممنونم
تولدتون مبارک

مرسی گلناز عزیز
دنیا دنیا ممنون به خاطر این همه انرژی خوب

سایلنت شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:32 http://no-aros.blogfa.com/

یه وقتایی یه چیزایی هست که میخوای بگی ولی نمیتونی..
یعنی هر چی که میگی اونی نیست که میخواستی بگی
نمی دونم در مورد شما چی میشه گفت.. هنوز شناخت زیادی ازتون ندارم.. اما براتون احترام زیادی قایلم.. شخصیتتون قابل ستایشه.. یعنی میخوام بگم این آقا بابکی که تو این دنیای مجازی شناختم خیلی آدم خوب و محترمیه برام
و آرزومه یه روزی منو یکی از دوستای خودش بدونه و متوجه باشه خیلی چیزای قشنگ ازش یاد گرفتم و کلی دوستای عالی بواسطه ی اون پیدا کردم.. و هر وقت کمکی خواست شدیدا میتونه روم حساب کنه
نمی دونم اینا چه ربطی داشت به تولد!!!
دلم میخواست یه پست برای تولدتون توی وبلاگم بذارم اما باشه واسه یه روزی که وبلاگم یکم از این داغونی دراد و لیاقت شما رو داشته باشه..
تولدتون مبارک دوستم

سایلنت عزیز
شما دوست عزیز من هستی و البته بیشتر دوست عزیز مهربان
خودت خوبی که انقدر منو خوب می دونی
خدا رو هزار مرتبه شاکرم که از طریق دنیای مجازی دوستان گلی مثل تو پیدا کردم
دوستانی که هیچ جور دیگه نمی شد پیداشون کرد

آوا شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:38

خیلیامون توی این چندین وقتی که با شما آشنا شدیم، بهترین و لطیف ترین روزها رو به لطف
شما داشتیم......خنده وشادی رو مهمون دل
خیلیامون کردین و به عوض صبوری کردین
وقت درد و غمهامون.......نمیدونم چی شد
که خدا اینجوری ماها روتوی این اتاقکادور
هم جمع کرد که قطعانمی تونه بی دلیل
باشه اما،خووووب می دونسته که داره
میفرستدمون پیش یه دونه از اون دل
دریایی ها..بی اغراق می گم خدا رو
شاکریم بخاطر حضور و وجود یکی از
بینظیرهای عالم....و واستون شب
میلادتون از خداوند بهـــترین ها رو
میخوام و امیدوارم هر آنچه خیر و
نیکیست و لایق و شایستهء
محبتهای بی دریغ شما(چه به
بچه های اینجاچه خارج ازاین
جا)بهتون هدیه بده..........
ســــــــلامتی،ســـــــعادت،
ســــــــرافرازی وبهترین و
قشنـــــــــگترین روزهای
خــداوند را برای شما و
مهربان ِ عزیزوخانوادهء
عزیزتون خواستارم....
بقول محمد خان جان
تولدت مـــــبارک مرد ِ
خاص بلاگستان.....
به قول ما: تـــولدت
مبــارک بابک خان
جان.................
یاحق...

آوای عزیز
به خاطر تک تک کامنتهای بلند بالای پر محبت و کجکی تو
به خاطر حضور همیشگیت
با وجود اینکه وبلاگ نداری
اما انقدر پر رنگ هستی که هیچ وقت خوبی هات رو فراموش نکنم
یادته روزهای اول با اسم ( یکی ) کامنت می گذاشتی؟
جوگیریات خوشبخت ترین وبلاگ دنیاست
چون بهترین دوستان دنیا اینجا پیش هم جمع میشن

دوست شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:42 http://asme1982.blogfa.com

سلام بابک جان
روز میلاد همه همینجوری گنگ و همراه با یه حس مبهم و ناشناخته است ...
امیدوارم که همیشه سالم و سعادتمند باشی
تولدت مبارک

مجید عزیزم
ممنونم ازت
امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی
طاها رو از قول من ببوس

belladona شنبه 22 مهر 1391 ساعت 23:44

سلام تولدتون مبارک
چقده ماشالله تو این عکس تپلین فک کنم آتیشپاره هم بودین نه؟:))
امیدوارم امسال هر روزش واستون نوید بهترینها باشه.

ممنون خوابگاه نشین نابغه
تپل بودم ولی شیطون نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد