جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

پنجمین شماره

پنجمین شماره از رادیو جوگیریات از لحاظ مضمون و کیفیت کمی با رادیوهای قبلی متفاوت است و به شخصه بیشتر دوستش دارم و امیدوارم شما هم از شنیدنش لذت ببرید .

اگر نقد یا پیشنهادی در مورد این رادیو دارید حتما نظرتون رو بفرمایید تا ایرادات رو برطرف کنم .

فکر می کنم رادیو جوگیریات قالب کلی خودش رو پیدا کرده و اگر همه چیز روبراه و ردیف باشد از این پس هر ماه یک شماره جدید از رادیو جوگیریات منتشر خواهد شد .








حجم فایل :

14.5 مگا بایت


مدت زمان :

35 دقیقه و 30 ثانیه



در انتهای فایل رادیو یک سورپرایز جالب هم وجود دارد . حتما رادیو را تا آخر گوش کنید .

بخش ها و عوامل تهیه کننده شماره پنج رادیو جوگیریات در ادامه مطلب ...






شهر من : اصفهان

امیر حسین از وبلاگ افرند



معرفی کتاب : امن ، آبی آرام نوشته شهره قوی روح

ممو از وبلاگ عطر برنج


شعر :

فرزانه از وبلاگ بلور رویا



بخش طنز :

آرش ناجی  از وبلاگ میرزا قلمدون




معرفی ترانه های :


یارم بیا (محسن نام.جو + کیو.سک )- آرامش (بهنام صفوی) - نقطه پایان ( گوگ.وش )


chikitita  ( گروه ABBA ) - می دونم ( فرزاد فرزین ) - به اصفهان رو (استاد تاج اصفهانی)


یار دبستانی من ( فریدون فروغی )



و به همراه اشعاری از رسول یونان و شفیعی کدکنی ...





دانلود رادیو با کیفیت پایین


حجم : 4.1 مگابایت



نظرات 65 + ارسال نظر
امیرحسین... جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:02 http://afrand2.blogsky2.com

اول

دل آرام جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:05 http://delaramam.blogsky.com

به به سلام
والا همچین که شما شروع کردی معلومه خیلی رادیوی جذابی باید شده باشه .

مهرداد جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:11

تا اینجا
بابک
روز دانشجو واقعی 18 == تیره
بابک تو که باید اون روزا یادت باشه

پروین جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:11

حیف ...... من باید تا عصر صبر کنم :(
دست همگی اتون درد نکنه

رها میر جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:20 http://mystoryy.persianblog.ir

:(

میلاد جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:29

سلام بابک جان

دست گلت درد نکنه

هنوز فایل گوش ندادم، دارم دانلودش می کنم

پیشاپیش خدا قوت هم به خودت که این همه زحمت کشیدی و هم به بقیه بچه ها که تو اینکار همراهت بودن

خیلی خیلی ممنون

در ضمن یه مقاله جدید در مورد گنگنام استایل خوندم، جالب بود، گفتم بقیه بچه هام بخونن

این لینکشه:

http://caffecinema.com/foreign-cinema/40-aricles-inter/8607-gangnam-style-.html

فرشته جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:29 http://houdsa.blogfa.com

دستت درد نکنه..

قربان شما

چوب کبریت جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:37 http://matchbox.persianblog.ir

حتما خوبه برم گوش بدم
ممنون

ممنون

yasna جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:47 http://delkok.blogfa.com

آقای اسحاقی دست شما و همه ی دوستاتون درد نکنه.. ان شالله شما و دوستانتون بیش از پیش در ارائه این بخش موفق باشید ...آ قا ما اون پشت صحنه شو بیشتر دوست داشتیم لطف وقت اون رو بیشتر کنید

چشم

جزیره جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:57

:(


اقا خب نمیشد یه لینک دیگه میزاشتین که حجمشو در حد 5-6 میاوردین. خب من هم میقه
هل من ناصر ینصرنی؟!

دل آرام جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:06 http://delaramam.blogsky.com

یار دبستانی ... الهی آمین برای دعای خوبت ... الهی آمین ...
امیر حسین ... اصفهان ... بیش از پنج بار اصفهان آمدم ... زاینده رود ِ بی آب بغض روی به گلوی آدم میاره ...
دست آرشمیرزای عزیز درد نکنه با شعر طنزشون ... کیاشاه بی نوا ، میگویند چون رادیوست کسی نمیبیند ... ای خدا

تا اینجا که خیلی خوب بود ... خیلی خیلی دست شما درد نکنه . گفتیم عرض تشکری داشته باشم و برویم ادامه اش را گوش بدهیم .

مرسی دلی

جزیره جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:07

در کتب تمام ادیان الهی اومده که تنها بینی و تنها خوری حرامه.بعدشم تازه ازادگان عالم هم به این مهم معتقدن.حالا دیگه خوددانید

جزیره جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:08

دلی
خب من الان که همه دارن رادیو گوش میدن چیکار کنم؟

جزیره جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:14

هععععععععععععععععععععععععععععی
یادش بخیر یه روزایی ما هم رادیو جوگیریات گوش میدادیم.

دل آرام جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:21 http://delaramam.blogsky.com

الهی قربونت برم جزیره جان ، نمیدونم چه کمکی ازم برمیاد عزیز دلم ...
ای جانم مموی عزیز و فرزانه مهربونم
چقدر صدای هر دو شما آرامش داره
مرسی برای متنهای زیبایی که خواندید ...

شادی ...

جزیره جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:21

حساب کردم هر ا7 دیقه 2مگ دانلود میکنه.تازه به شرط اینکه تا تهش به مغزش خون برسه، بعد اینجوری تا نزدیکای 1 در خدمتتون هستیم

جزیره جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:23

۷1؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظورم 17 بود
دلی جونمممنونم.ممنونم

جزیره جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:25

صابخونه
به دلیل عدم توجه به بنده و نادیده انگاری بنده مورد خشمم قرار میگیری.
حالا دارم فک میکنم تحریمت کنم یا همون خشم جزیره ای شامل حال وبت بشه؟

مهرداد جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:30

دست مریزاد بابک جان
نمی شود کلاه== پهلوی رو ندید
این شد که الان کامل گوش کردم
از پشت صحنه هم کلی خندیدم
فدایی داری

ممنون

دل آرام جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:35 http://delaramam.blogsky.com

خیلی جالب بود بابک ... مرسی مرسی
ایشالا همیشه انقدر بخندید و دلتون شاد باشه . یعنی روحم شاد شد با صدای خنده ها
ممنونم برای تمام زحماتی که کشیدی و از همه همکاران این بخش سپاسگزارم . همیشه شاد باشید الهی

مرسی دلی جان
خوشحالم خوشت اومده

بابک جان 14 مگابایت خداییش خیلی زیاده. کیفیت رو بیار پایین که برسه به 4 تا 5 مگابایت.
در ضمن جواب منو ندادیا!!!!!!

جواب سوالامو توی نظرات هنربلاگ بزار. مرسی

میلاد جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:51

بیا جزیره، کشتی منو از بس گفتی حجمش زیاده حجمش زیاده

اینم لینک رادیو با حجم کم، فقط کیفیتش به علت پایین اوردن حجم افت کرده، دیگه اینش با خودتون
دیگه نمیشه هم کیفیت خوب داشت هم کم حجم باشه

اینکه کیفیت در این قضیه یکمکی افت میکنه

http://s3.picofile.com/file/7577490214/%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88_%D8%AC%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%AA_%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87_5.mp3.html

میلاد شنبه 18 آذر 1391 ساعت 00:00

بابک جان عالی بود، ممنون

خیلی چسبید

میکس اهنگ ها هردفعه داره عالی تر و زیباتر میشه

همکاری بچه ها خیلی خوب بود، از همه تشکر میکنم

قسمت ها متنوع و خوب بودن

فقط یه مقدار حجم آهنگ های پخش شده زیاد بود، که به نظرم میتونست کم و قسمتی باشه نه کل اهنگ

قسمت اخر هم که به عنوان سورپرایز گذاشته بودی، خیلی عالی و دوست داشتنی بود، شدیدا چسبید بهم

ممنون ازت بابک بخاطر همه ی زحماتی که برای شاد کردن ما میکشی

مخلصیم خلاصه کلام

مرسی میلاد عزیز
در مورد طولانی بودن اهنگ ها دو تا مساله هست
یکی اینکه خودم وقتی رادیو گوش میدم و یک اهنگ زود تموم میشه واقعا افسوس می خورم که ایکاش طولانی تر بود
البته این کاملا سلیقه ایه و قبول دارم یک کار حرفه ای باسد گزیده تر باشه
اما مورد دوم اینکه ما یک بخشی داشتیم به نام معرفی وبلاگ که متاسفانه فایل دوستی که قرار بود این بخش رو اجرا کنه بدستم نرسید و کار بسته شده بود
شاید این هم باعث شد که از موسیقی بیشتر استفاده کنم
ممنونم از محبتت و انتقادت

میلاد جان باید مثل پادکست ستاره خودم در دو کیفیت باشه که اونکه از لحاظ محدودیتی شارژ اکانت اینترنتی و همینطور از لحاظ سرعت مشکل داره، بتونه یکی رو انتخاب کنه که کدوم کیفیت و حجم رو دانلود کنه. پ
حالا دیگه اگه کیفیت پایین باشه، طرف خودش خربزه خورده و باید پای لرزش هم بشینه دیگه... موفق باشی

راستی اینم بگم که پیکوفایل اصلا سرور مناسبی برای آپلود فایلهای با حجم بالای 10 مگابایت نیس. آخه یکسری از مشکلاتو داره که مثلا روی اپرا اکثر وقتا درست کار نمیکنه و اینکه قابلیت Pause کردن دانلود نداره که اگر وسط دانلود، نت قطع بشه یا اتفاق دیگه ای بیفته، دوباره کابر مجبوره از اول دانلود رو استارت کنه. به نظرم پرشین گیگ بهتر از پیکوفایل هست و روی تمام آی اس پی ها و مرورگرها هم جواب میده

مرسی مجتبی
من لینک ورژن کم حجم رو هم در انتهای پست گذاشتم

در مورد پرشین گیگ هم یک نقطه ضعف بزرگ وجود داره که تو امار دانلود فایلت رو نمی بینی
اگر این مشکل رو نداشته باشه من از خدامه ازش استفاده کنم

م . ح . م . د شنبه 18 آذر 1391 ساعت 00:25

آخرش عااااااااااااااااااااالی بود !!!

دمت گرم کیامهر و ایضن حضرت میرزا !!!

ممنون مملی جان

مهم نیس چقد دانلود میشه. مهم این هست که چقدر تاثیر گزار باشه. باورت میشه من هنوز نتونستم دانلود کنم.
به آمار پیکوفایل هم نمیشه اعتماد کرد. الان من می زنم روی دانلود، فقط صفحه Page رو دانلود می کنه. شایدم الان نت مشکل داره. ولی خب اینترنت نمیتونه منو بپیچونه...

شخصا تعداد دانلود برام خیلی مهمه و تا حالا هم مشکلی با پیکو فایل نداشتم

راد شنبه 18 آذر 1391 ساعت 00:55 http://mmrad.blogfa.com

عاااااااااااااااااااااااالی بود
دست شما درد نکند

ممنون راد عزیز

سارا شنبه 18 آذر 1391 ساعت 01:05

جناب اسحاقی
سلام
زیبا و دلنشین بود. هم از هنر شما و هم از هنر دوستان لذت فراوان بردم.
پاینده باشید

مرسی سارا

طـ ـودی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 01:53

خیلی خوبــ بود؛ خسته نباشید واقعا
و دستتون درد نکنه

ممنون طودی

طـ ـودی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 01:55

دست بچه هایی که همکاری کردن هم دست درد نکنه
کار همشون درسته

فرگل شنبه 18 آذر 1391 ساعت 03:45

تو شب گوش دادن رادیو خیلی میچسبه لذت بردیم
اخرش خیلی باحال بود لطفا این قسمتشو بیشتر کنید با تشکر

چشم

یه مریم جدید شنبه 18 آذر 1391 ساعت 06:31 http://newmaryam.blogsky.com

ممنون از زحمتی که کشیدید. بسیار عالی بود.
فقط یه کم مشارکت آرشمیرزاش رو بیشتر کنید!

هرررررررر
چشم

مریم انصاری شنبه 18 آذر 1391 ساعت 07:52

سلام آقای اسحاقی!

آقا معرکه بود.

دست شما بی بلا.

مرسی مریم جان

مموی عطربرنج شنبه 18 آذر 1391 ساعت 08:47 http://atri.blogsky.com/

خیلی باحال بود...پشت صحنه ش کلی منو خندوند!
خودمونیما...فکر نمی کردم اینقدر خوب در بیاد(البته صدای من!!)عالی بود...
من عاشق اون آهنگ فرزاد فرزینم...
خسته نباشید واقعا"!

ممنون که کمک کردی ممو جان

مریم انصاری شنبه 18 آذر 1391 ساعت 09:41

میشه من یه پیشنهاد بدم؟

ممکنه یه بخش حافظ خوانی داشته باشین با اجرای آقای «رشید کاکاوند»؟

راد شنبه 18 آذر 1391 ساعت 10:18

چند بار و بار و بار گوشش کردم
و خیلی وقت بود که اینطوری از ته دل خندیدن رو نشنیده بودم
جوری که به خنده ام بندازه
خواستم دوباره تشکر کنم

بابک اسحاقی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 10:54

ممنونم راد عزیز
خوشحالم از خوشحالیت

خانم انصاری
رشید کاکاوند رو هم میاریم

فرزانه شنبه 18 آذر 1391 ساعت 11:27 http://www.boloure-roya.blogfa.com

من دیشب کامپیوترم روشن نشد! اینه که امروز موفق شدم فایل رو دانلود کنم. مرسی بخاطر زحمتی که کشیدی و من هم رو جزء همکاران رادیو جوگیریات دونستی. راستش رو بخوای اصلا یادم رفته بود که این فایل رو فرستاده بودم.
از محبت دوستان هم سپاسگزارم.
منتظر رادیو بعدی هستم.

خیلی وقت پیش بود فرزانه
ولی یادم بود

خانمی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 12:13 http://monastories.blogfa.com

به به رادیوووووووو

گذاشتم گوش کنم ...

سلام
ما که بی نصیبیم

چرا؟

آرشمیرزا شنبه 18 آذر 1391 ساعت 13:54

((((((((((((((((((((((((
خیلی خوب شده .
یکی از پشت صحنه ها رو نذاشتی ! اونجا که گفتم خیر نیود ؛ شل بود هررررررررررررر

.
دستت درد نکنه
همچنین از بقیه ی بچه ها که همکاری کردن هم تشکر می کنم.
از دوستانی هم که به من لطف داشتن ممنونم.


.

مرسی آرش
دمت گرم که کمک کردی
اون بخش رو دیگه نذاشتم چون به نظرم تکراری می شد

زهــرا شنبه 18 آذر 1391 ساعت 14:49

سلام آقای اسحاقی
رادیو فوق العاده بود..
ایده های بکری دارید، تبریک میگم
و با اجازه تون همین جا از همه دوستانتون هم که توو ساخت این رادیو همراهی تون کردن تشکر میکنم
سرتون سبز و دلتون گرم و لبتون خندون

ممنونم زهرا جان

رگبار شنبه 18 آذر 1391 ساعت 15:19 http://www.ragbarhaa.blogsky.com

خیلی خوب بود بابک . ما مشتری شدیم رفت .
یه انتقاد : صداها بلند و کوتاه اند . برای هر برنامه بلندی صدای متفاوتی شنیده میشه . شاید باید روی صداها یه کاری بکنی . آهنگ چیکیچیکتا فوق فوق العاه بود

بابک شنبه 18 آذر 1391 ساعت 15:23

ممنون آقای رگبار
انتقاد به جاییه
تلاش کردم اینطور نباشه
ولی خب تلاشم کافی نبوده گویا
یکی از دلایلش اینه که دوستانی که فایل می فرستند با گوشی ضبط می کنند که اکثرا پسوند فایلش amr هست و وقتی تبدیل میشه به mp3 کیفیت خیلی افت می کنه



ایشالا دفعات بعد بهتر میشه

ممسی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 15:37 http://sacar.ir

عالی بود
یه وسال مزخرف جدی جدی استدیو دارید ؟
کجا ضبطش میکنید ؟ اصن با چی ضبط میکنید با این کیفیت ؟
میشه ژدی ژدی جوابمو بدی

نه آقا
استودیو کجا بود؟

یه میکروفون و نرم افزار آدوب ادیشن

گیل دختر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 17:07 http://barayedokhtaram.blogfa.com

من تازه دانلودش کردم ... امشب گوش میدمش فردا نظرمو به اطلاعتون میرسونم جناب اسحاقی عزیز ... اما اینطور که از گفته های دوستان بر میاد خیلی براش زحمت کشیدید ... خدا قوت ..هم شما و هم دوستان عزیز دیگه ...

ممنون

مامانگار شنبه 18 آذر 1391 ساعت 17:49

سلام...
خیلی خوب بود...جاافتاده تر شده بود..
بابک جان...شما مجری موفقی میشی...
معلومه که به اینکار عشق داری...

محبت شما دلگرمی میده واسه اینکار
ممنون مامانگار

پروین شنبه 18 آذر 1391 ساعت 18:56

عالی بود
دلم میخواد به اصفهان برگردم .... دستتون درد نکنه امیر حسین خان
چقدر صدا و لهحهء کیاشاه بانمک بود!!
دست آرشمیرزا هم درد نکنه برای شعر قشنگش
چقدر صدای مموی عزیز ناز و قشنگه
مد الآن دارم آهنگ میدونم رو گوش میدم و بجای لذت بردن ازش همه اش دارم فکر میکنم که ای بابا .... فقط یازده دقیقهء دیگه باقی مونده .... نه دقیقه ... هفت دقیقه :(
فرزانه خانم عزیز

و پشت صحنه :))))))) الهی همیشه بخندید. از ته دل
عالی بود
دست همگیتون و از همه بیشتر خودت درد نکنه.

مرسی پروین خانم
خدا رو شکر که خوشتون اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد