جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

با عرض معذرت خدمت دوستانی که دیشب منتظر بودند فکر می کنم سوء تفاهمی پیش اومده ... عرض کردم پست بعدی ولی نگفته بودم دیشب . 

الان شک کردم و رفتم و پست قبلی رو خوندم . باور بفرمایید حرفی از زمان پست نزده بودم . 

به هرحال لابد من واضح صحبت نکرده بودم و عذرخواهی می کنم که منتظر موندید .  

ایشالا امشب می نویسمش ... 

   

 

 

 

 

 

 

قدیما وقتی سه ماه تعطیلی و عشق و حال تابستون تموم می شد و اون اوایل و مخصوصا چند هفته اول که اصلا حس و حال درس خوندن و مشق نوشتن نداشتیم ٬بزرگترها می گفتند پشتتون باد خورده . الان منم دقیقا یه همچین حسی نسبت به وبلاگم دارم . 

مشخصه که مثل سابق براش وقت نمی گذارم . دلیلش هم مشغله زیاد کاری شرکته و شبها که به خونه می رسم واقعا از لحاظ فکری خسته و بی حوصله ام . خواستم عذرخواهی کنم بابت اینکه کامنتها بی جواب می مونند و این رو به حساب بی ادبیم نگذارید .  

ایشالا تو همین اسفند ماه توی جوگیریات یک اتفاق خیلی خوب وبلاگی میفته که قول میدم همه کمرنگی این چند وقت رو جبران خواهد کرد . 

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
ف رزانه یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 10:24

اول

ف رزانه یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 10:33

بله واقعا مشخصه که شما دیگه دل به کار نمیدین( ایکون توقعات بیجا)

اصلا هرچی اتفاق خوبه توی اسفند میفته(یه متولد اسفند خودشیفته)

امشب باز نریم سر کار؟

زهــرا یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 10:39

رسیدن بخیر جناب اسحاقی
خدا رو شکر ماها توو خواب نه خُرپُف میکنیم نه اونقدر حرف میزنیم-مگر در مواقع حاد
.
بی صبرانه منتظر پست امشب هستیم..
.
در ضمن برای اون سورپرایز اسفندی هم باید عرض کنم:
پیشاپیش "هووووررررررررراااااااااااااااااااااا"

فعلا عزت زیاد

م . ح . م . د یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 10:47

برووووووووووووووووووو

گفتی پست امشب

من خودم به دو تا چشای خودم دیدم !

جزیره یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 11:02

ممد راست میگه تو اون پستت یه حرفی از شب زده بودی ،یا گفته بودی امشب یا فردا شب:دی. حالا اگه این عبارت پاک شده دیگه :بروووووووووووووو ما خودمون این کاره ایم ماهارو سیاه نکن. ایکون کسیکه تنبلیش کرده بره چک کنه ببینه ته پست قبلی سانسور شده یا نع

محسن باقرلو یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 11:29

آنکارا : منظور آن کارهای بد است

مسواک : پیاده روی دسته جمعی

Good Luck: چه لاکِ قشنگی‌ زدی

عرض اندام : پهنای شکم را گویند !

‎جنگل : جن بیا! (از زبان جنگیر ترک)

موت زارت : سکته! یهویی تلف شدن

Topless : !به اصفهانیِ غلیظ، توپوله

تجدید فراش : دوباره فر‌ کردنِ موهاش

‫کوآرتز : هنرهایی که می گفتی، کو ؟

اسلواکی : نرم و خرامان گام برداشتن

پورشه : فقیر بشه الهی به حق ۵ تن

Macromedia: رسانه های عوام فریب

Al Pacino : همه پاهاتووون رو ورچینین

نیکوتین : نوجوان خوش سیرت را گویند

زالزالک : پدر رستم و داداش کوچولوش

کهنسال : سالروز تولد Leonard Cohen

San Jose: به ترکی‌ ، شما خوزه هستید

خواهر زن : کسی که خواهرش را میزند !

Safe Mode : آنچه در تابستان مد میشود

مهتاب کرامتی : مهتاب چقد شبیه عمتی

کنتس : به اصفهانی یعنی این سیگار کنته

فروتن : آمپول

Injury : اینجوری

سرباز : بی حجاب

پیشاهنگ : سکوت

Black light: سیانور

Easy Love: لواسان

مملکت : گربه مملی

سیمین : نیم ساعت

Free fall: فال مجانی

کوسه : این که دوتاس

‫چیذر : چه ضری زدی؟

Superman : مرد بقال

واهمه : همه را باز کن

سیرت : موش دریایی

کامران : راننده کامیون

ایستک : سکتهٔ خفیف

Refer: فرکردن مجدد مو

Too narrow : وارد نشو

سیفی جات : جات امنه!

Dashboard : داداشم برد

radsms : راد اس ام اس

عطسه : راس ساعت سه

Tequila shot: پیک شادی

برونشیت : بیرون از صفحه

Accessible: عکس سیبیل

Bahamas: با همه هستش

‫نوازش : بازش نکن، ببندش

ازون برون : خارج از جو زمین

Subsystem: صاحب دستگاه

Burberry : نون بربری فانتزی

Burkina Faso: برو کنار وایسا

درون گرا : کچلهای داخل خانه

Comfortable: بفرمایید سر میز

After noon : دنبال یه لقمه نون

Moses: در اصفهان به موز گویند
Good after noon : دنبال یه لقمه نون حلال

Eminem : به لهجه اصفهانی، امین هستم

مزدور : نوعی موز که در مناطق دور می روید

کدخدا : کسی که به برنامهٔ اتوکد تسلط دارد

واویلا : ویلایی که درش به روی همه باز است

Hello Honey : جهنم و عزیزم! کوفت و عزیزم!

San Antonio: به ترکی‌ ، شما آنتونیو هستید

Histogram : شما (دوست) گرامی، خفه شو!

We Are : به ویار زنان در دوران بارداری گویند !

Bertolucci: چپ چشمی که بربر نگاهت می‌کند

فیله گوساله : فیل نفهم،فحش رایج بین فیل ها

Longtime: در حمام ، زمان پیچیدن لُنگ را گویند

سیتوپلاسم : (بندری) به خاطر تو پلاس و علافم

پارکینگ : شخصی که به صورت پاره وقت به پادشاهی می پردازد

فیلهارمونیک : فیلی که از تناسب اندام برخوردار است،فیل موزون

Sin City : فروشگاهی بزرگ، عرضه کننده مایحتاج سفره هفت سین

سیرابی : وضعیتی که در آن فرد نمیتواند حتی یک قطره دیگر آب بخورد

Parkinson: پسر سرایدار را گویند که در اتاقکی در پارکینگ زندگی‌ می‌کند

Good setting: آن سه چیزِ نیک را گویند : گفتار نیک – کردار نیک -پندار نیک

Sweetzerland: سرزمینی که مردمانش زیاد زر می‌‌زنند اما به دل‌ می‌‌نشیند

Very well: رها و آزاد و افسار سرخود و بی تکلیف و سرگشته و بی جا و مکان

پورتال : آدم قد بلند فقیر را گویند

مکار : کسی که تخصص اپل دارد

Bahamas Air: هوای همه رو داره

برون گرا : کچلهای خارج از خانه، کچلهای خارجی

Long time no see: !دارم لونگ می‌‌پیچم ، نگاه نکن

مالاریا : کلمه ای که اهالی لار اول هر جمله میگویند

مهران : شخصی که در هوای مه آلود رانندگی می کند

فرزاد : کسی که به طور مادر زاد موهایش فرفری باشد

‫زباله دان : آشغال شناس ،آنکه در تفکیک زباله تبحر دارد

Jesus: در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند

کولر:زمانی که یک لر به مکانی رفته باشد و بین ما نباشد

کالسکه : هنگامی که یک اصفهانی یک میوۀ کال میخورد.

کاریزماتیک : قناتى که خانمها براى ذخیره ى ماتیک میکنند

کرباسچی : رانندهٔ اتوبوسی که هرچه داد می‌زنی نمیشنود

اتومبیلرانی : نوشیدنی گوارا، حاوی تکه های طبیعی اتومبیل

صفا سیتی : شهری که مردم آن همیشه در صف ایستاده اند

هالوژن : ژنی که عامل اصلی ساده لوحی در انسان می باشد

آنتی هیستامین : آنکه مخالف هیس کردن تا ۱ دقیقه می‌باشد


نیلوفر یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 11:30 http://www.gorkhejevalangvalang.blogfa.com

آقای اسحاقی واقعا کی مسئوله من 2 روز سر کار نمیرم و درسو تعطیل کردم همین طور آچمز نشستم تا شما داستان رو تعریف کنید,بابا به ما هم بها بدید و توجه کنید

بیوطن یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 11:55

خدا اون تارگت لعنتی را چیکار نکنه ...


منم دارم تارگت را میزنم ....

مریم راد یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 11:59 http://mmrad.blogfa.com

اتفاق چه اتفاقی ینی

می گم کم منتظر بودیم !!!! منتظر تر شدیم الان...
اومدین ابروش رو درست کنید زدید چشم شو کور کردید که الان
الان باید تا آخر اسفند همینجوری هعیییییییی منتظر بمونیم که
آیا این درست است!؟

رعنا یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 13:31 http://rahna.blogsky.com

چه کامنت اقای باقرلو باحال بود
خوب امشب هم ادامه ی اون پست رو بنویسید هم اون خبر خوووووب رو بدید تا از دلمون دربیاد :دی

دل آرام یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 19:34 http://delaramam.blogsky.com

اتفاق خوب وبلاگی، یعنی یک بازی؟
اتفاق خوب وبلاگی، یعنی یک قرار وبلاگی؟
اتفاق خوب وبلاگی، یعنی یک سورپرایز؟
اتفاق خوب وبلاگی، یعنی...
جوگیریات باز هم صحنه ها را به آتش میکشد، اوه نه اون یه تبلیغ دیگه است.
هیچی دیگه فعلا منتظر میمانیم. بگو نمانیم چه کنیم. نکردی یه راهنمایی کنی حداقل.
میمانیم، چون میدانیم اتفاق جالبی در شرف وقوع است

پروین یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 19:43

:)))))))) به کامنت محسن.
عااالی بود! چند تاش رو البته متوجه نشدم. مثل safe mode. اما خیلی خلاقانه بود.

اگر دوستان خیال نکنند دارم خودشیرینی میکنم! اما من هم این برداشت رو نکردم که شب مینویسی. گفته بودی به زودی؟ یا همچین چیزی. اما امشب نوشتن همیشه مورد تایید ماست!

تیراژه یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 20:07 http://tirajehnote.blogfa.com

ای اون چشمهای تابه تات رو کلاغ در نیاره م.ح.م.د!
خدا میدونه این دفعه ی چندمه که با طناب تو میرم توی چاه !

باور کنید من بی تقصیرم
تحت تاثیر کامنت محمد ِ خیر ندیده و کرم دندان اغفال شدم و دست به اختشاش زدم!

"خسته نباشید و ممنون برای تمام وقت و انرژی ای که برای اینجا و ما مخاطبین میگذارید."

خب..از اینها که بگذریم...
به نظرتون اون اتفاق خوب وبلاگی چی میتونه باشه دوستان؟!

آوا یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 20:50

یعنی چه اتفاقی میتونه باشه این
وقت سال!! اوه مای پروردگارااااااااا
خدا بخیر کنه...چقدر خوووووووب
اوووم فکر کنم تشخیص صداها
باشه یا اووووووووم هیچی به
ذهنم نمیرسه اینوقت شب
منتــــــــــــــــــــــــــظریم
یاحق...

آوا یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 20:53

راستی کامنت جناب باقرلو
خیلی باحال بود . دستشون
درد نکنه و اینکه انشالله
به زودی زود خستگیاتون
رفع بشه و واسه سال
جدید پـــــــــــر انرژی مثل
همیشه ادامه بدین.....
انشالله...................
یاحق...

م . ح . م . د یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 21:23

چی شی میگی تو تی تی ؟!

من با جفت چشای خودم دیدم گفته بودم پست امشب !

من مدرک دارم که قرار بود دیشب باشه

بگم کیامهر ؟! کیامهر بگم ؟!

دل آرام یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 21:50 http://delaramam.blogsky.com

خب حداقل بگو این ساعته یعنی چی؟
خب یه راهنمایی کوچولو
حداقل بگو چقدر حدسمون درسته
من طاقت ندارم چیزی از این موضوع ندونم

اورکاااااا
اورکاااااا
حدس میزنم قراره یک بیست و چهار ساعت دور هم باشیم

مریم راد یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 22:34 http://mmrad.blogfa.com

safe یا همان سیف به عربی یعنی تابستون
سیف مد
یعنی مد تابستون

رها یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 23:08 http://gahemehrbani.blogsky.com/

اتفاق خوب وبلاگی حس خیلی خوبی داره
شما همیشه پررنگی داداش کی گفته؟

باغبان دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 14:43 http://laleabbasi.blogfa.com

من بالاخره کشف کردم چرا ازشنیدن اسم بورکینافاسو خجسته میشم!!
با تشکر از کامنت جالب آقای باقرلو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد